דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דודו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #599

    השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

    לחיות כמו פעם

    כשהייתי קטן היו דברים
    לי לא היו כל כך ברורים
    כמה למה איך מתי
    היכן מדוע אימתי

    מה הטעם לחיות כמו פעם
    כשההווה כל כך נוצץ
    למה אבא אבא למה
    ביני לזה אתה חוצץ
    מה הטעם לחיות כמו פעם
    כשההווה כל כך נוצץ
    למה אמא אמא למה
    את זה אני עוד יפוצץ

    מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
    גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
    בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
    כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

    מה הטעם לחיות כמו פעם
    כשההווה כל כך נוצץ
    למה אבא אבא למה
    ביני לזה אתה חוצץ
    מה הטעם לחיות כמו פעם
    כשההווה כל כך נוצץ
    למה אמא אמא למה
    את זה אני עוד יפוצץ

    יום אחד קרא לי סבא
    תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
    יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
    את העתיד אתה תכתוב
    אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
    מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

    כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
    אף שההווה כל כך נוצץ
    ולא סתם אבא אבא לא סתם
    בינך לזה הוא כה חוצץ
    אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
    לבעוט בהווה שכה נוצץ
    ארים עיניים רק למעלה
    והעולם? שיתפוצץ!

    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #600

      החיים הם כמו משחק
      גדול ענק
      אז תתפוס את עצמך בידים
      תביט למציאות עיניים

      גם אם הכדור נעלם
      תלך לחפש אולי הוא שם
      אל תשב ותחכה שיבוא
      תתרומם תחפש אולי זה פה

      קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
      אל תתעצל תהיה חרוץ
      בסוף רק אתה תנצח
      אז בא נראה אותך משימות צולח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #601

        לאי בודד
        שוב נודד
        שם אחיה לבטח
        רק בלי מתח
        בלי אנשים
        רחוק ממבטים
        בלי שאלות
        בלי תהיות
        על אי בודד
        עד שאתמודד
        ואוכל לשוב
        לארץ החיים
        להמשיך הלאה

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #602

          מה עושים כשהרגליים עייפות
          והלב כבר לא בטוח
          איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
          כשהכל כל כך שטוח
          לא מבטיח
          רותח

          מה הסיפור?
          על מה היגון?
          אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
          תכבוש לעצמך האגו
          תגיע לפסגה

          בן אדם
          מה לך נרדם
          האור והחושך מעורבבים
          אין חיים הכל ניסים

          מה לך כי נפלת
          אל תתיאש הנה כבר קמת
          7 פעמים צדיק נפל
          אבל העיקר שהוא הצליח
          לקום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • sara 1S מנותק
            sara 1S מנותק
            sara 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
            #603

            אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
            והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

            לויה ,אנשים,בכיות

            אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

            שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

            תפוח טרי שנקטף טרם עת

            הלך לו בכדי לתת-

            לתת משלו – עבור חטאינו

            לתת משלו- להתפלל בעבורנו

            לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

            ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

            נשארנו-כדי למלאות את החלל

            נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

            חיים ניתנים למי שדורש

            ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

            ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

            ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

            נבקש ונתחנן לבנית הבית

            שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

            שנפגש כולם בביהמק

            וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

            ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

            "במותה נתנה לנו את החיים".....

            החיים הם כמו מבחן קשה,
            הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
            ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #604

              אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

              כואב לי
              אני לא מצליח לישון
              זה עומד לי
              כמו עצם תקועה בגרון
              בא לי לבכות
              אני פשוט משחרר
              עוד כמה מכות
              במה אני אחר
              למה זה קורה
              ולמה דווקא לי
              שוב פעם פורה
              שק הדמעות שאצלי
              ואני לא מבין למה
              ורק לאלוקים תשובות
              איך זה קרה וגם מה
              וכולם מרחמים בתגובות
              אני לא אוהב נחמה
              אני אוהב את מה שהיה
              לא רוצה עוד מילה וגחמה
              רוצה לחזור בלי אשליה
              אבל אי אפשר לבינתיים
              אפשר רק לחכות
              אולי זה יבוא עוד שנתיים
              ואולי רק אז אפסיק לבכות
              זה לא כאב פיזי
              זה כאב שבפנים שומם
              לא משו לקחת באיזי
              זה הלב שלי שמדמם
              ופלסטר לא ממש יעזור
              וגם לא כדור משכח
              זה כאב בלי תרופה ומזור
              ועם המציאות לא מתווכח
              אני מבין שעכשיו זה מקל
              אבל מקל לא מקל זה חזק
              מרגיש את עצמי כמו אבל
              מנסה לאחוז באבק
              ודיי כבר חלאס מילים
              נמאס לכתוב רגש רע
              מחפש משו טוב בחיים
              מחפש משו חוץ מצרה
              זה מתיש וגורר בי כוחות
              גורר ת'לב גורר ת'מח
              מנסה להפסיק ת'אכזבות
              מנסה מחדש הכל לשכוח

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #605

                לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                למה נשים נקטפות כך פתאום
                למה ילדים הופכים ליתומים היום
                למה הורים קוברים את ילדיהם
                זה לא טבע העולם
                מה ה' רוצה מאיתנו
                אישה צדיקה
                מתנדבת מסורה
                נאמנת לחיים
                כי היא מחוברת לעזר
                נותנת את הלב
                מעניקה משלה
                אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                החליטה שעשתה די
                אנחנו לא מבינים חשבונות
                אנחנו ילדים תמימים
                משפשפים עיניים
                למה כל זאת קרה לנו
                אבל ה' יודע
                והוא לא חייב לנו תשובה
                אבל צרכים להתחזק
                ללכת בדרכה
                לעזור לאחר
                להתנדב ולתרום
                וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #606

                  קום
                  איך עובר היום
                  ממש כמו בחלום
                  הכל במהירות
                  תביט למציאות

                  ואיך הכל חולף
                  את הזמן שורף
                  עת להתקדם
                  בסוף על הכל נשלם

                  אז עכשיו תקום
                  אל תטבע בים של כלום
                  למה אתה מחכה
                  עכשיו תשתנה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #607
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #608

                      בלי שום סיבה באמצע החיים
                      בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                      נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                      אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                      נמאס לי מהגלות הנמשכת
                      רוצה לראות אותה נעלמת
                      רוצה לראות את המשיח
                      רוצה את הקטורת להריח

                      תגידו, אני מוזרה?
                      למה אני חושבת עליו כל החיים?
                      אולי כי אני יהודיה גאה
                      ואת החורבן נוצרת לעולמים

                      בואו הצטרפו כל היהודים
                      בואו נתקרב לאבא במרומים
                      בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                      אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • נשרנ מנותק
                        נשרנ מנותק
                        נשר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                        #609

                        יושב ומנגן
                        מיתרים מכוון
                        תווים כותב
                        על ההמשך חושב

                        פתאום קצת התפשל
                        אותי זה מכשל
                        אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                        עד שמנגינה מושלמת תישמע

                        ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                        פורטים על נימי נפשי
                        בסוף הכל יסתדר ויגמר
                        נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                        נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • נשרנ נשר

                          יושב ומנגן
                          מיתרים מכוון
                          תווים כותב
                          על ההמשך חושב

                          פתאום קצת התפשל
                          אותי זה מכשל
                          אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                          עד שמנגינה מושלמת תישמע

                          ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                          פורטים על נימי נפשי
                          בסוף הכל יסתדר ויגמר
                          נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                          נשרנ מנותק
                          נשרנ מנותק
                          נשר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #610
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                            #611

                            החיים שלי הם כמו סיפור
                            כל בחירה היא כמו הימור
                            אולי זה לא נראה
                            שמה שאני עושה משפיע נורא
                            על העתיד

                            ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                            זה העתיד של מי שיצא ממני
                            במעשיי אני בעצם מחליטה
                            את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                            שלהם תמיד

                            וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                            במקום להילחם פשוט לברוח
                            אז אני לעצמי מזכירה
                            שאני גוזרת עליהם גזירה
                            וזה מחייב

                            כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                            אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                            שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                            ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                            לא אתעכב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              בלי שום סיבה באמצע החיים
                              בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                              נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                              אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                              נמאס לי מהגלות הנמשכת
                              רוצה לראות אותה נעלמת
                              רוצה לראות את המשיח
                              רוצה את הקטורת להריח

                              תגידו, אני מוזרה?
                              למה אני חושבת עליו כל החיים?
                              אולי כי אני יהודיה גאה
                              ואת החורבן נוצרת לעולמים

                              בואו הצטרפו כל היהודים
                              בואו נתקרב לאבא במרומים
                              בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                              אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                              ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #612

                              @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                              את לא מוזרה
                              את אולי בצרה
                              רוצה להיגאל
                              כמו כל ישראל

                              לצאת מאפלה
                              לשאת תפילה
                              למרום שניגאל
                              ושיחד נינצל

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #613

                                מרגיש דפוק
                                בידי אזוק
                                אין בי כוח
                                רוצה לשכוח

                                מיואש כולי כואב
                                וליבי דואב
                                שותת דם
                                לא רוצה עוד אף פעם

                                דומע
                                רוצה לבכות
                                גווע
                                והרגשות צפות

                                אבל יש אור בקצה המנהרה
                                ואולי תצוץ שוב תקווה
                                נתחיל מחדש הכל
                                כי גם אני כל יכול

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #614
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #615

                                    חשבתי שאני יכול
                                    חשבתי שאני מוצלח
                                    לרגע לא חשבתי לעמול
                                    בסוף יצאתי מצוברח.

                                    ניסיתי והשקעתי
                                    אך לשווא - התאכזבתי.
                                    אמנם ציון טוב ראיתי
                                    את המכה - כבר חזיתי.

                                    כי לרגע שכחתי,
                                    לרגע חשבתי,
                                    שאולי אני יכול.
                                    אולי אצליח אם אעמול.

                                    אך להתפלל - לא זכרתי,
                                    לא ראיתי - ניסיתי,
                                    שכחתי להתפלל ולהודות,
                                    לקב"ה קל ההודאות.

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • הללויהה מנותק
                                      הללויהה מנותק
                                      הללויה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #616

                                      דלקת גרון
                                      עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                                      הראש כואב והעניים דוקרות
                                      במוח תמונות שרצות וחוזרות
                                      אין הגיון זה יותר כמו צורות

                                      אני שונא את כל העולם
                                      כמובן שגם גופי בכללם
                                      במוחי שוכן שד והלב נעלם

                                      [פזמון]
                                      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                      כוס תה מעורבבת בדבש
                                      מחית של לימון בפה מיובש
                                      שקוע כולי במה אני חש

                                      ואמא אומרת שפעת לגבר
                                      גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                                      כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                                      [פזמון]
                                      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #617
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                          #618
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול