דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #607
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #608

      בלי שום סיבה באמצע החיים
      בא לי לבכות, בא לי לצרוח
      נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
      אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

      נמאס לי מהגלות הנמשכת
      רוצה לראות אותה נעלמת
      רוצה לראות את המשיח
      רוצה את הקטורת להריח

      תגידו, אני מוזרה?
      למה אני חושבת עליו כל החיים?
      אולי כי אני יהודיה גאה
      ואת החורבן נוצרת לעולמים

      בואו הצטרפו כל היהודים
      בואו נתקרב לאבא במרומים
      בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
      אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
        #609

        יושב ומנגן
        מיתרים מכוון
        תווים כותב
        על ההמשך חושב

        פתאום קצת התפשל
        אותי זה מכשל
        אבל לא נורא-נחזור להתחלה
        עד שמנגינה מושלמת תישמע

        ואיך הצלילים שוברים את ליבי
        פורטים על נימי נפשי
        בסוף הכל יסתדר ויגמר
        נו אז קדימה-מנגינות תחבר

        נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • נשרנ נשר

          יושב ומנגן
          מיתרים מכוון
          תווים כותב
          על ההמשך חושב

          פתאום קצת התפשל
          אותי זה מכשל
          אבל לא נורא-נחזור להתחלה
          עד שמנגינה מושלמת תישמע

          ואיך הצלילים שוברים את ליבי
          פורטים על נימי נפשי
          בסוף הכל יסתדר ויגמר
          נו אז קדימה-מנגינות תחבר

          נשרנ מנותק
          נשרנ מנותק
          נשר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #610
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
            #611

            החיים שלי הם כמו סיפור
            כל בחירה היא כמו הימור
            אולי זה לא נראה
            שמה שאני עושה משפיע נורא
            על העתיד

            ולא זה לא העתיד שלי פרטני
            זה העתיד של מי שיצא ממני
            במעשיי אני בעצם מחליטה
            את השביל שלהם וגבולות ההלכה
            שלהם תמיד

            וגם אם אני רוצה קצת לנוח
            במקום להילחם פשוט לברוח
            אז אני לעצמי מזכירה
            שאני גוזרת עליהם גזירה
            וזה מחייב

            כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
            אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
            שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
            ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

            לא אתעכב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • איזה קטעא איזה קטע

              בלי שום סיבה באמצע החיים
              בא לי לבכות, בא לי לצרוח
              נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
              אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

              נמאס לי מהגלות הנמשכת
              רוצה לראות אותה נעלמת
              רוצה לראות את המשיח
              רוצה את הקטורת להריח

              תגידו, אני מוזרה?
              למה אני חושבת עליו כל החיים?
              אולי כי אני יהודיה גאה
              ואת החורבן נוצרת לעולמים

              בואו הצטרפו כל היהודים
              בואו נתקרב לאבא במרומים
              בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
              אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

              ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #612

              @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

              את לא מוזרה
              את אולי בצרה
              רוצה להיגאל
              כמו כל ישראל

              לצאת מאפלה
              לשאת תפילה
              למרום שניגאל
              ושיחד נינצל

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • נשרנ מנותק
                נשרנ מנותק
                נשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #613

                מרגיש דפוק
                בידי אזוק
                אין בי כוח
                רוצה לשכוח

                מיואש כולי כואב
                וליבי דואב
                שותת דם
                לא רוצה עוד אף פעם

                דומע
                רוצה לבכות
                גווע
                והרגשות צפות

                אבל יש אור בקצה המנהרה
                ואולי תצוץ שוב תקווה
                נתחיל מחדש הכל
                כי גם אני כל יכול

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #614
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #615

                    חשבתי שאני יכול
                    חשבתי שאני מוצלח
                    לרגע לא חשבתי לעמול
                    בסוף יצאתי מצוברח.

                    ניסיתי והשקעתי
                    אך לשווא - התאכזבתי.
                    אמנם ציון טוב ראיתי
                    את המכה - כבר חזיתי.

                    כי לרגע שכחתי,
                    לרגע חשבתי,
                    שאולי אני יכול.
                    אולי אצליח אם אעמול.

                    אך להתפלל - לא זכרתי,
                    לא ראיתי - ניסיתי,
                    שכחתי להתפלל ולהודות,
                    לקב"ה קל ההודאות.

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • הללויהה מנותק
                      הללויהה מנותק
                      הללויה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #616

                      דלקת גרון
                      עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                      הראש כואב והעניים דוקרות
                      במוח תמונות שרצות וחוזרות
                      אין הגיון זה יותר כמו צורות

                      אני שונא את כל העולם
                      כמובן שגם גופי בכללם
                      במוחי שוכן שד והלב נעלם

                      [פזמון]
                      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                      כוס תה מעורבבת בדבש
                      מחית של לימון בפה מיובש
                      שקוע כולי במה אני חש

                      ואמא אומרת שפעת לגבר
                      גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                      כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                      [פזמון]
                      הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                      הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                      הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                      הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #617
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נשרנ מנותק
                          נשרנ מנותק
                          נשר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                          #618
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                            #619

                            שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                            אוקראינה רוסיה
                            עם נגד עם
                            עם אחד
                            שפה אחת
                            מה להם להילחם
                            אויבים אחת לשניה
                            שותפות לשנאה ולאיבה
                            רחוק מן העין רחוק מן הלב
                            מה לנו לקחת ללב
                            אבל זאת רק מראה
                            להתמודדות בדרך זרה
                            יש שפה אחת
                            אבל אויבים הם
                            אין הסכם שלום
                            מוציאים את הארטילריה
                            מפגיזים ללא מטרה
                            מילים וחרבות
                            נהפכות לתרבות
                            אנחנו אבל לא כמוהם
                            צרכים לאהוב ולקרב
                            כל אח ורחוק
                            לא להפנות גב ולהרחיק
                            לחבק ולהכיל
                            וללמד על יופי היהדות
                            ככה לא ישנאו אותנו
                            ונאיר לכול העולם
                            באהבה ואחווה
                            ויבוא השלום
                            במהרה בימינו אמן

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • נשרנ מנותק
                              נשרנ מנותק
                              נשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #620

                              חיוך
                              קם בבוקר
                              ליבי מתמלא באושר
                              רואה רק טוב
                              מרגיש קרוב

                              החיים אחרת
                              השגרה נשמרת
                              הטבע מחייך
                              הכל הולך

                              חיוך
                              שים אותו על פניך
                              פתאום תראה את כל קרוביך
                              מחייכים אליך

                              חיוך
                              החיים יפים
                              אנשים מאושרים
                              משמחה לא מפסידים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #621

                                מה שהיה היה

                                נמאס לי להיזכר
                                מה היה בעבר
                                אין לי כח לפחד
                                שמשהו אצלי נשאר

                                אני יודעת שהשתניתי
                                התקדמתי והצלחתי
                                אני יודעת שהתעליתי
                                התגברתי וצמחתי

                                אבל עדיין כשאני נזכרת
                                במקרים שהיו
                                אני עדיין מפחדת
                                שהם עוד יחזרו

                                אומרים שגלגל חוזר בעולם
                                והמקרים אלי יחזרו
                                לא בא לי אותם
                                רוצה שיעלמו

                                רוצה כמו בת יענה
                                לטמון הראש בחול
                                להתעלם ממה שהיה
                                לשכח מהכל

                                אבל יודעת שאין ברירה
                                אני חייבת לחיות את חיי
                                אחרי הכל מה שהיה היה
                                והעתיד עוד לפני

                                אני צריכה להתגבר
                                לסלוח לעבר
                                כשאצליח-הכל יגמר
                                כי מה שהיה-נגמר

                                יש שני סוגי מוזיקה-
                                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רחל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #622
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #623

                                    כל היום רק בא לי
                                    בא תהיה ראלי
                                    כל הזמן נראה לי
                                    רק חושב שרע לי

                                    כל הזמן הוא רוצה
                                    אף פעם לא שווה
                                    מה שלא תעשה
                                    המציאות לא תשתנה

                                    סיפוק שלא נגמר
                                    לא חושב על המחר
                                    רוצה כל היום
                                    חי בתוך חלום

                                    תבין הכל חולף
                                    זמן יקר אתה שורף
                                    אז עכשיו תעצור
                                    לפני שתיפול לבור

                                    תאווה זה בלי סוף
                                    בסוף הכל יחלוף
                                    עת לעצור
                                    זמן לחזור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #624

                                      בס"ד
                                      "קריעת ים סוף"
                                      יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                                      מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                                      מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                                      מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                                      התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                                      מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                                      רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                                      יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                                      כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                                      אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                                      תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                                      מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                        #625

                                        בס''ד
                                        ''אבא''
                                        בית 1:
                                        יש ימים שמחים
                                        ויש ימים עצובים
                                        ויש ימים שמתפזרים

                                        פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                        יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                        תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                        שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                        בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                        כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                        לא מבין מה רוצים ממני,

                                        פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                        יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #626

                                          התקדמות
                                          ונפילה
                                          צעד קדימה
                                          ופתע כניעה
                                          תגידי לא נמאס לך
                                          להיות כ"כ...
                                          נעולה???

                                          צעד קדימה
                                          נסיגה
                                          שתי צעדים אחורה
                                          למיטה
                                          אין מצב
                                          עד שלבן
                                          פתאום מגיע השטן

                                          ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                                          כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                                          ודי כבר נמאס
                                          איך הזמן טס
                                          זה לא נתפס לי בשכל
                                          שאני עדיין תקועה בזבל

                                          ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                                          ואני ממנו עסוקה בלברוח
                                          רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                                          די!!!
                                          נמאס לי כבר מהזיוף!
                                          רוצה הכל-חשוף!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול