דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #611

    החיים שלי הם כמו סיפור
    כל בחירה היא כמו הימור
    אולי זה לא נראה
    שמה שאני עושה משפיע נורא
    על העתיד

    ולא זה לא העתיד שלי פרטני
    זה העתיד של מי שיצא ממני
    במעשיי אני בעצם מחליטה
    את השביל שלהם וגבולות ההלכה
    שלהם תמיד

    וגם אם אני רוצה קצת לנוח
    במקום להילחם פשוט לברוח
    אז אני לעצמי מזכירה
    שאני גוזרת עליהם גזירה
    וזה מחייב

    כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
    אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
    שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
    ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

    לא אתעכב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • איזה קטעא איזה קטע

      בלי שום סיבה באמצע החיים
      בא לי לבכות, בא לי לצרוח
      נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
      אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

      נמאס לי מהגלות הנמשכת
      רוצה לראות אותה נעלמת
      רוצה לראות את המשיח
      רוצה את הקטורת להריח

      תגידו, אני מוזרה?
      למה אני חושבת עליו כל החיים?
      אולי כי אני יהודיה גאה
      ואת החורבן נוצרת לעולמים

      בואו הצטרפו כל היהודים
      בואו נתקרב לאבא במרומים
      בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
      אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #612

      @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

      את לא מוזרה
      את אולי בצרה
      רוצה להיגאל
      כמו כל ישראל

      לצאת מאפלה
      לשאת תפילה
      למרום שניגאל
      ושיחד נינצל

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • נשרנ מנותק
        נשרנ מנותק
        נשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #613

        מרגיש דפוק
        בידי אזוק
        אין בי כוח
        רוצה לשכוח

        מיואש כולי כואב
        וליבי דואב
        שותת דם
        לא רוצה עוד אף פעם

        דומע
        רוצה לבכות
        גווע
        והרגשות צפות

        אבל יש אור בקצה המנהרה
        ואולי תצוץ שוב תקווה
        נתחיל מחדש הכל
        כי גם אני כל יכול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #614
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #615

            חשבתי שאני יכול
            חשבתי שאני מוצלח
            לרגע לא חשבתי לעמול
            בסוף יצאתי מצוברח.

            ניסיתי והשקעתי
            אך לשווא - התאכזבתי.
            אמנם ציון טוב ראיתי
            את המכה - כבר חזיתי.

            כי לרגע שכחתי,
            לרגע חשבתי,
            שאולי אני יכול.
            אולי אצליח אם אעמול.

            אך להתפלל - לא זכרתי,
            לא ראיתי - ניסיתי,
            שכחתי להתפלל ולהודות,
            לקב"ה קל ההודאות.

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #616

              דלקת גרון
              עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

              הראש כואב והעניים דוקרות
              במוח תמונות שרצות וחוזרות
              אין הגיון זה יותר כמו צורות

              אני שונא את כל העולם
              כמובן שגם גופי בכללם
              במוחי שוכן שד והלב נעלם

              [פזמון]
              הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
              הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
              הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
              הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

              כוס תה מעורבבת בדבש
              מחית של לימון בפה מיובש
              שקוע כולי במה אני חש

              ואמא אומרת שפעת לגבר
              גורמת לכתוב צוואה ומעבר
              כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
              [פזמון]
              הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
              הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
              הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
              הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #617
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                  #618
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                    #619

                    שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

                    אוקראינה רוסיה
                    עם נגד עם
                    עם אחד
                    שפה אחת
                    מה להם להילחם
                    אויבים אחת לשניה
                    שותפות לשנאה ולאיבה
                    רחוק מן העין רחוק מן הלב
                    מה לנו לקחת ללב
                    אבל זאת רק מראה
                    להתמודדות בדרך זרה
                    יש שפה אחת
                    אבל אויבים הם
                    אין הסכם שלום
                    מוציאים את הארטילריה
                    מפגיזים ללא מטרה
                    מילים וחרבות
                    נהפכות לתרבות
                    אנחנו אבל לא כמוהם
                    צרכים לאהוב ולקרב
                    כל אח ורחוק
                    לא להפנות גב ולהרחיק
                    לחבק ולהכיל
                    וללמד על יופי היהדות
                    ככה לא ישנאו אותנו
                    ונאיר לכול העולם
                    באהבה ואחווה
                    ויבוא השלום
                    במהרה בימינו אמן

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #620

                      חיוך
                      קם בבוקר
                      ליבי מתמלא באושר
                      רואה רק טוב
                      מרגיש קרוב

                      החיים אחרת
                      השגרה נשמרת
                      הטבע מחייך
                      הכל הולך

                      חיוך
                      שים אותו על פניך
                      פתאום תראה את כל קרוביך
                      מחייכים אליך

                      חיוך
                      החיים יפים
                      אנשים מאושרים
                      משמחה לא מפסידים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #621

                        מה שהיה היה

                        נמאס לי להיזכר
                        מה היה בעבר
                        אין לי כח לפחד
                        שמשהו אצלי נשאר

                        אני יודעת שהשתניתי
                        התקדמתי והצלחתי
                        אני יודעת שהתעליתי
                        התגברתי וצמחתי

                        אבל עדיין כשאני נזכרת
                        במקרים שהיו
                        אני עדיין מפחדת
                        שהם עוד יחזרו

                        אומרים שגלגל חוזר בעולם
                        והמקרים אלי יחזרו
                        לא בא לי אותם
                        רוצה שיעלמו

                        רוצה כמו בת יענה
                        לטמון הראש בחול
                        להתעלם ממה שהיה
                        לשכח מהכל

                        אבל יודעת שאין ברירה
                        אני חייבת לחיות את חיי
                        אחרי הכל מה שהיה היה
                        והעתיד עוד לפני

                        אני צריכה להתגבר
                        לסלוח לעבר
                        כשאצליח-הכל יגמר
                        כי מה שהיה-נגמר

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • ר מנותק
                          ר מנותק
                          רחל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #622
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #623

                            כל היום רק בא לי
                            בא תהיה ראלי
                            כל הזמן נראה לי
                            רק חושב שרע לי

                            כל הזמן הוא רוצה
                            אף פעם לא שווה
                            מה שלא תעשה
                            המציאות לא תשתנה

                            סיפוק שלא נגמר
                            לא חושב על המחר
                            רוצה כל היום
                            חי בתוך חלום

                            תבין הכל חולף
                            זמן יקר אתה שורף
                            אז עכשיו תעצור
                            לפני שתיפול לבור

                            תאווה זה בלי סוף
                            בסוף הכל יחלוף
                            עת לעצור
                            זמן לחזור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #624

                              בס"ד
                              "קריעת ים סוף"
                              יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
                              מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
                              מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
                              מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

                              התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
                              מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
                              רוקד בשמחה נותן את הנשמה
                              יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

                              כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
                              אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
                              תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
                              מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                #625

                                בס''ד
                                ''אבא''
                                בית 1:
                                יש ימים שמחים
                                ויש ימים עצובים
                                ויש ימים שמתפזרים

                                פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                לא מבין מה רוצים ממני,

                                פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #626

                                  התקדמות
                                  ונפילה
                                  צעד קדימה
                                  ופתע כניעה
                                  תגידי לא נמאס לך
                                  להיות כ"כ...
                                  נעולה???

                                  צעד קדימה
                                  נסיגה
                                  שתי צעדים אחורה
                                  למיטה
                                  אין מצב
                                  עד שלבן
                                  פתאום מגיע השטן

                                  ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                                  כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                                  ודי כבר נמאס
                                  איך הזמן טס
                                  זה לא נתפס לי בשכל
                                  שאני עדיין תקועה בזבל

                                  ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                                  ואני ממנו עסוקה בלברוח
                                  רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                                  די!!!
                                  נמאס לי כבר מהזיוף!
                                  רוצה הכל-חשוף!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #627
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • HHKKKKH HHKKKK

                                      בס''ד
                                      ''אבא''
                                      בית 1:
                                      יש ימים שמחים
                                      ויש ימים עצובים
                                      ויש ימים שמתפזרים

                                      פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                                      יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                                      תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                                      שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                                      בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                                      כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                                      לא מבין מה רוצים ממני,

                                      פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                                      יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #628

                                      @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                        #629

                                        @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        בס''ד
                                        

                                        ''לראות טוב''
                                        יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                                        אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                                        אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                                        באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                                        ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                                        בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                                        ובבוא היום תמצאנו
                                        באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                                        לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                                        אשאר קר-מה יוסיף?

                                        תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                                        גדול הוא מי שדואג לקטן
                                        עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                          #630

                                          את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                                          הלילה מתגשם לו
                                          החלום שכה חיכית לו
                                          ברכה כעת יורדת
                                          כשלחופה את נכנסת
                                          ואין הזדמנות יותר טובה
                                          לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                                          בנגינת חופה
                                          את צועדת להתחלה חדשה
                                          זה יומך הגדול
                                          למולך יתגמד הכל
                                          בואי כלה , בואי כלה
                                          תוך אמוני עם סגולה

                                          היום הזה החליט בורא עולם
                                          להשלים חצויות לבנין עדי עד
                                          מלאכים אותך מברכים
                                          השמים בשבילך פתוחים
                                          כי זה היום וזה העת
                                          רק שלך

                                          מהשבר- גדלים
                                          מהקושי- מתבגרים
                                          עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול