דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נשרנ מנותק
    נשרנ מנותק
    נשר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #597

    זמן יקר
    השעון מתקתק
    לאן אתה מתרחק
    עוד מעט נגמר הזמן
    (ה)עולם כזה קטן

    יש לך מסלול
    חי על זמן שאול
    אז תפוס את עצמך
    תתחיל לרוץ ליעדך

    יש לך תפקיד בעולם
    לא סתם
    ליהות חזק בדרך
    להתנהג כמו בן של מלך

    תחזור לעצמך
    מלא את תפקידך
    עד הסוף
    לפני שהשעה תחלוף

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #598

      בעולם של טירוף
      ושכולם בשיגעון
      שכולם החליטו מי הנורמלי
      ולמה הם לא הרוב

      בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
      להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
      ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
      בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

      שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
      שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
      שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
      אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

      שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
      ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
      ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
      וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

      ומתי כבר יבוא משיח
      וירים לנו ת'מצב רוח
      והמצב הבלתי אפשרי יגמר
      ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

      הלוואי בקרוב...
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דודו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #599

        השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

        לחיות כמו פעם

        כשהייתי קטן היו דברים
        לי לא היו כל כך ברורים
        כמה למה איך מתי
        היכן מדוע אימתי

        מה הטעם לחיות כמו פעם
        כשההווה כל כך נוצץ
        למה אבא אבא למה
        ביני לזה אתה חוצץ
        מה הטעם לחיות כמו פעם
        כשההווה כל כך נוצץ
        למה אמא אמא למה
        את זה אני עוד יפוצץ

        מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
        גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
        בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
        כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

        מה הטעם לחיות כמו פעם
        כשההווה כל כך נוצץ
        למה אבא אבא למה
        ביני לזה אתה חוצץ
        מה הטעם לחיות כמו פעם
        כשההווה כל כך נוצץ
        למה אמא אמא למה
        את זה אני עוד יפוצץ

        יום אחד קרא לי סבא
        תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
        יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
        את העתיד אתה תכתוב
        אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
        מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

        כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
        אף שההווה כל כך נוצץ
        ולא סתם אבא אבא לא סתם
        בינך לזה הוא כה חוצץ
        אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
        לבעוט בהווה שכה נוצץ
        ארים עיניים רק למעלה
        והעולם? שיתפוצץ!

        ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • נשרנ מנותק
          נשרנ מנותק
          נשר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #600

          החיים הם כמו משחק
          גדול ענק
          אז תתפוס את עצמך בידים
          תביט למציאות עיניים

          גם אם הכדור נעלם
          תלך לחפש אולי הוא שם
          אל תשב ותחכה שיבוא
          תתרומם תחפש אולי זה פה

          קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
          אל תתעצל תהיה חרוץ
          בסוף רק אתה תנצח
          אז בא נראה אותך משימות צולח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #601

            לאי בודד
            שוב נודד
            שם אחיה לבטח
            רק בלי מתח
            בלי אנשים
            רחוק ממבטים
            בלי שאלות
            בלי תהיות
            על אי בודד
            עד שאתמודד
            ואוכל לשוב
            לארץ החיים
            להמשיך הלאה

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #602

              מה עושים כשהרגליים עייפות
              והלב כבר לא בטוח
              איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
              כשהכל כל כך שטוח
              לא מבטיח
              רותח

              מה הסיפור?
              על מה היגון?
              אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
              תכבוש לעצמך האגו
              תגיע לפסגה

              בן אדם
              מה לך נרדם
              האור והחושך מעורבבים
              אין חיים הכל ניסים

              מה לך כי נפלת
              אל תתיאש הנה כבר קמת
              7 פעמים צדיק נפל
              אבל העיקר שהוא הצליח
              לקום

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • sara 1S מנותק
                sara 1S מנותק
                sara 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                #603

                אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                לויה ,אנשים,בכיות

                אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                תפוח טרי שנקטף טרם עת

                הלך לו בכדי לתת-

                לתת משלו – עבור חטאינו

                לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                נשארנו-כדי למלאות את החלל

                נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                חיים ניתנים למי שדורש

                ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                נבקש ונתחנן לבנית הבית

                שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                שנפגש כולם בביהמק

                וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                "במותה נתנה לנו את החיים".....

                החיים הם כמו מבחן קשה,
                הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #604

                  אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                  כואב לי
                  אני לא מצליח לישון
                  זה עומד לי
                  כמו עצם תקועה בגרון
                  בא לי לבכות
                  אני פשוט משחרר
                  עוד כמה מכות
                  במה אני אחר
                  למה זה קורה
                  ולמה דווקא לי
                  שוב פעם פורה
                  שק הדמעות שאצלי
                  ואני לא מבין למה
                  ורק לאלוקים תשובות
                  איך זה קרה וגם מה
                  וכולם מרחמים בתגובות
                  אני לא אוהב נחמה
                  אני אוהב את מה שהיה
                  לא רוצה עוד מילה וגחמה
                  רוצה לחזור בלי אשליה
                  אבל אי אפשר לבינתיים
                  אפשר רק לחכות
                  אולי זה יבוא עוד שנתיים
                  ואולי רק אז אפסיק לבכות
                  זה לא כאב פיזי
                  זה כאב שבפנים שומם
                  לא משו לקחת באיזי
                  זה הלב שלי שמדמם
                  ופלסטר לא ממש יעזור
                  וגם לא כדור משכח
                  זה כאב בלי תרופה ומזור
                  ועם המציאות לא מתווכח
                  אני מבין שעכשיו זה מקל
                  אבל מקל לא מקל זה חזק
                  מרגיש את עצמי כמו אבל
                  מנסה לאחוז באבק
                  ודיי כבר חלאס מילים
                  נמאס לכתוב רגש רע
                  מחפש משו טוב בחיים
                  מחפש משו חוץ מצרה
                  זה מתיש וגורר בי כוחות
                  גורר ת'לב גורר ת'מח
                  מנסה להפסיק ת'אכזבות
                  מנסה מחדש הכל לשכוח

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                    #605

                    לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                    למה נשים נקטפות כך פתאום
                    למה ילדים הופכים ליתומים היום
                    למה הורים קוברים את ילדיהם
                    זה לא טבע העולם
                    מה ה' רוצה מאיתנו
                    אישה צדיקה
                    מתנדבת מסורה
                    נאמנת לחיים
                    כי היא מחוברת לעזר
                    נותנת את הלב
                    מעניקה משלה
                    אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                    החליטה שעשתה די
                    אנחנו לא מבינים חשבונות
                    אנחנו ילדים תמימים
                    משפשפים עיניים
                    למה כל זאת קרה לנו
                    אבל ה' יודע
                    והוא לא חייב לנו תשובה
                    אבל צרכים להתחזק
                    ללכת בדרכה
                    לעזור לאחר
                    להתנדב ולתרום
                    וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #606

                      קום
                      איך עובר היום
                      ממש כמו בחלום
                      הכל במהירות
                      תביט למציאות

                      ואיך הכל חולף
                      את הזמן שורף
                      עת להתקדם
                      בסוף על הכל נשלם

                      אז עכשיו תקום
                      אל תטבע בים של כלום
                      למה אתה מחכה
                      עכשיו תשתנה...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #607
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #608

                          בלי שום סיבה באמצע החיים
                          בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                          נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                          אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                          נמאס לי מהגלות הנמשכת
                          רוצה לראות אותה נעלמת
                          רוצה לראות את המשיח
                          רוצה את הקטורת להריח

                          תגידו, אני מוזרה?
                          למה אני חושבת עליו כל החיים?
                          אולי כי אני יהודיה גאה
                          ואת החורבן נוצרת לעולמים

                          בואו הצטרפו כל היהודים
                          בואו נתקרב לאבא במרומים
                          בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                          אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                            #609

                            יושב ומנגן
                            מיתרים מכוון
                            תווים כותב
                            על ההמשך חושב

                            פתאום קצת התפשל
                            אותי זה מכשל
                            אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                            עד שמנגינה מושלמת תישמע

                            ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                            פורטים על נימי נפשי
                            בסוף הכל יסתדר ויגמר
                            נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                            נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • נשרנ נשר

                              יושב ומנגן
                              מיתרים מכוון
                              תווים כותב
                              על ההמשך חושב

                              פתאום קצת התפשל
                              אותי זה מכשל
                              אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                              עד שמנגינה מושלמת תישמע

                              ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                              פורטים על נימי נפשי
                              בסוף הכל יסתדר ויגמר
                              נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                              נשרנ מנותק
                              נשרנ מנותק
                              נשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #610
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #611

                                החיים שלי הם כמו סיפור
                                כל בחירה היא כמו הימור
                                אולי זה לא נראה
                                שמה שאני עושה משפיע נורא
                                על העתיד

                                ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                                זה העתיד של מי שיצא ממני
                                במעשיי אני בעצם מחליטה
                                את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                                שלהם תמיד

                                וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                                במקום להילחם פשוט לברוח
                                אז אני לעצמי מזכירה
                                שאני גוזרת עליהם גזירה
                                וזה מחייב

                                כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                                אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                                שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                                ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                                לא אתעכב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • איזה קטעא איזה קטע

                                  בלי שום סיבה באמצע החיים
                                  בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                  נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                  אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                  נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                  רוצה לראות אותה נעלמת
                                  רוצה לראות את המשיח
                                  רוצה את הקטורת להריח

                                  תגידו, אני מוזרה?
                                  למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                  אולי כי אני יהודיה גאה
                                  ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                  בואו הצטרפו כל היהודים
                                  בואו נתקרב לאבא במרומים
                                  בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                  אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #612

                                  @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                                  את לא מוזרה
                                  את אולי בצרה
                                  רוצה להיגאל
                                  כמו כל ישראל

                                  לצאת מאפלה
                                  לשאת תפילה
                                  למרום שניגאל
                                  ושיחד נינצל

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #613

                                    מרגיש דפוק
                                    בידי אזוק
                                    אין בי כוח
                                    רוצה לשכוח

                                    מיואש כולי כואב
                                    וליבי דואב
                                    שותת דם
                                    לא רוצה עוד אף פעם

                                    דומע
                                    רוצה לבכות
                                    גווע
                                    והרגשות צפות

                                    אבל יש אור בקצה המנהרה
                                    ואולי תצוץ שוב תקווה
                                    נתחיל מחדש הכל
                                    כי גם אני כל יכול

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #614
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #615

                                        חשבתי שאני יכול
                                        חשבתי שאני מוצלח
                                        לרגע לא חשבתי לעמול
                                        בסוף יצאתי מצוברח.

                                        ניסיתי והשקעתי
                                        אך לשווא - התאכזבתי.
                                        אמנם ציון טוב ראיתי
                                        את המכה - כבר חזיתי.

                                        כי לרגע שכחתי,
                                        לרגע חשבתי,
                                        שאולי אני יכול.
                                        אולי אצליח אם אעמול.

                                        אך להתפלל - לא זכרתי,
                                        לא ראיתי - ניסיתי,
                                        שכחתי להתפלל ולהודות,
                                        לקב"ה קל ההודאות.

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • הללויהה מנותק
                                          הללויהה מנותק
                                          הללויה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #616

                                          דלקת גרון
                                          עכשיו באמת, בימים האחרונים היה לי דלקת גרון, כזו עם חום גבוה ושות', ותוך כדי תיארתי את הרגשתי, בשיר...

                                          הראש כואב והעניים דוקרות
                                          במוח תמונות שרצות וחוזרות
                                          אין הגיון זה יותר כמו צורות

                                          אני שונא את כל העולם
                                          כמובן שגם גופי בכללם
                                          במוחי שוכן שד והלב נעלם

                                          [פזמון]
                                          הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                          הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                          הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                          הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                          כוס תה מעורבבת בדבש
                                          מחית של לימון בפה מיובש
                                          שקוע כולי במה אני חש

                                          ואמא אומרת שפעת לגבר
                                          גורמת לכתוב צוואה ומעבר
                                          כל מחלותיי אצלי הם כמו שבר
                                          [פזמון]
                                          הלוואי ויפתחו עיני כימי קדם
                                          הלוואי עצמותי יחזקו הבניין
                                          הלוואי כי היומיום נראה כמו עדן
                                          הלוואי לא ייסתם שנית המעיין

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול