דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 820.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #733

    אחרי כל חושך
    תמיד מגיע אור
    אחרי כל עצב
    תמיד נגמר השחור
    ואם לא את הכאב
    לא היה גם את האושר
    ואם לא היה את המשבר
    הרגש לא היה בכושר...

    אז----

    בלי להתבכיין
    ובלי לטייח
    בלי להרגיש מסכן
    ובלי לרצות לנצח
    יש דברים יותר חשובים
    החיים כל כך יפים
    תסתכלו על הטוב-
    הוא קרוב

    ויש-

    כל כך הרבה על מה להודות
    יש כל כך הרבה הטבות
    וגם אם יש צרות
    אנחנו בידיים טובות
    ושום קושי לא לנצח
    אל תתנו לייאוש לנצח
    תתנו לעצמכם פשוט פשוט
    לגדול....

    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    19
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #734

      אוי, כמה צרות
      כשחיים נגדעים באחת.
      הבעיות היומיות מתגמדות,
      מול שטן משחית ומעוות.

      מי יאמר דיי לדמעות הניגרות?
      מי ימלא החסר למשפחה כאובה??
      השב"חים יברחו מתוך המאורות.
      ונוכל להסתובב בחופשי ובבטחה,

      ללא דאגות, פחדים או קושיות.
      בדרך התורה, דרך של מצוות.
      נעלה עוד להקריב הקרבנות,
      ונזכה את משיח צדקינו לראות!

      בחיל ורעדה, תאחזנו התרגשות ,
      בשעה שיבוא ולנו יבשר:)
      אורו שיזרח ינערנו מהאדישות,
      אל דאגה - זה יקרה ומהרררר!!!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #735

        שוב אלמנות ויתומים
        עם מצבות שיש קרות
        נשארים בודדים בעולם
        בוכים ומבכים את מות יקירם
        מי יחזיק אותם
        מי ירים אותם
        מי ינחם אותם
        תחושת קדרות עצומה
        כמה עוד נצטרך לעבור
        הלב נצבט מכאב
        תמונות שחורות
        שקיות שחורות
        עוד פעם ועוד פעם
        לא נתרגל למציאות זאת
        נחם ה' את המשפחות
        נחם את עמך ישראל

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #736

          שוב אני כאן
          ילד קטן
          חוזר אליך מהנפילה
          הקטנה או הגדולה
          העינים דומעות
          והלב כבר מתיאש
          הדבר הזה נעשה לי למוקש

          אבל פתאום אני נזכר
          שבע יפול צדיק - וקם!
          צדיק הוא האחד שלא נכנע
          מיד אני קם ומתעודד
          עוד יבוא יום ואתגבר
          אגדל ואהיה צדיק
          אעשה רצונו כרצונו
          והוא עוד ישלח לי את הכח -
          לצמח!!

          אין דבר שלם מלב שבור,
          קרוב ד' לנשברי לב
          קרוב ד' לנשברי לב!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #737

            שיר על חרדות של ילדים:


            אני בסך הכל ילד תמים
            פתאום שומע על פיגועים
            זה מפחיד רק רוצה לברוח לאמא
            אבל זה לא יעזור אם אין אמונה
            יש פתאום חרדות
            יכולים לרצוח ילדים מכל הדתות
            אם לא נאמין שמשיח מגיע
            אז מתי הוא יגיע
            נאמין באמונה שלמה גם אם מתמהמה
            ר' חיים הבטיח
            ועכשיו נפטר והוא איננו
            ועכשיו גם ההבטחה לא איתנו 😢 😢


            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #738

              הוא מנסה להתגבר
              להפסיק לשמוע ליצר
              הוא מנסה להתקרב אליך
              מנסה לקיים כל מצוותיך

              הוא נופל, הוא מתבלבל
              הוא כושל ולא מוצא את דרך המלך
              הוא מבקש, הוא שואל
              תראה לו רק ת'דרך

              הוא רק רוצה להתקרב אליך
              לא מבקש דבר מלבדך
              רוצה להרגיש קרבתך
              לראות בחוש אהבתך

              הוא מבקש רק לעלות
              להתעלם מההסתות
              של היצר על דברך
              ולהתענג על תורתך

              אז לא תיתן לו אבא?
              הוא חולה עליך, חולה אהבה!
              את נפשו מסר ובתענוגים מאס
              ולא על מנת לקבל פרס

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #739

                שיר על המצב

                בכיות צרות
                דמעות ניסיונות
                כל כך הרבה עברנו
                כל כך הרבה חיכינו
                שיבוא גואל
                נזכה להגאל
                ויעלמו כל הצרות
                במשך כל הדורות
                כמה שואלים עד מתי
                אוי אבא אמור לצרותינו די
                המצב כל כך קשה
                אבל יודעים ש...
                אם בהשם נבטח
                אז כל אחד ישמח
                אם נבקש ונתפלל
                בעזרת הקל
                לירושלים נזכה לשוב
                ובית המקדש יבנה שוב

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                  #740

                  שיר על לראות את הטוב בכל דבר

                  בכל דבר טוב בעולם
                  יש משהו שנעלם
                  למה בכל דבר רק את הרע לראות?
                  למה לא אדם מחפש טוב להיות?
                  אפשר בכל דבר שלילי ורע
                  למצוא איזו נקודה טובה
                  ואם אין בררה
                  לא למצוא את הרע
                  לחפש את החיובי
                  זה הדבר האמיתי

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #741

                    שיר על המצב:

                    מחבלים משתוללים
                    אימה ברחובות הערים
                    מזהירים מגל טרור חדש
                    פצועים, הרוגים, נורא ממש!

                    ברוך השם אני מאמינה
                    ויודעת שאין אדם מזיז אפילו אצבע
                    הערבים הם השליחים ויקבלו על זה עונש
                    אבל אולי כדאי שפשוט-נפסיק את היובש?

                    הרי התורה מגנא ומצילא
                    ולצערנו נפטר שר התורה
                    נוצר חלל אדיר ומסוכן
                    חייבים ללמוד גם בסוף ה'זמן'!

                    בואו כל הבנים למדו תורה
                    תעשו על עם ישראל שמירה
                    ואם אפשר, בבקשה, תכוונו גם עלי
                    והלוואי שהמשיח יבוא כבר, הלוואי

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #742

                      למה שקשה נזכרים בך?
                      למה שקשה פונים אליך?
                      מביטים אלייך, מרגישים אותך,
                      ונזכרים אז-
                      שצריך לחיות אותך!
                      למה שמרגישים לבד נזכרים
                      שיש עוד אחד שתמיד איתנו?
                      למה שכואב יודעים שיש
                      מישהו שיכול לרפא אותנו?
                      אנחנו תמיד רחוקים אבל
                      שקורה משהו ישר נזכרים
                      ורואים שרק אליו אנחנו פונים, 
                      חבל שכך אלו החיים.
                      בואו נהיה תמיד קשורים לאלוקים
                       לאבא שלנו, זה שברא אותנו,
                      הוא מבקש רק בקשה  קטנה ,
                      שנחיה אותו ונהיה קרובים אליו -
                      תמיד!

                      נכתב בהשראת השיר של אריאל לוי - "תאוריות" https://www.youtube.com/watch?v=lO6JBmjN6w4

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                        כשאמצע שם ניק אשנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #743
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                          #744

                          לעולם לא תדע -
                          מה היא עשתה,
                          אותה מילה שהוצאת
                          שזרקת, פגעת, הכאבת.
                          שכמעט בלי מחשבה אמרת.

                          לעולם לא תדע -
                          מה היא עשתה,
                          אותה מילה שהוצאת
                          שפרגנת, שמחת, אהבת.
                          וכמעט בלי מחשבה אמרת.

                          אבל אתה כן תדע -
                          כי אפשר לראות כתפיים שנכפפות,
                          וניתן גם לראות אותן נזקפות.
                          אפשר להתכווץ מול עיניים פגועות,
                          וניתן גם לעשותן בורקות.

                          והבחירה - בידיך!!!

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • מיתרמ מנותק
                            מיתרמ מנותק
                            מיתר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #745

                            יושב ומחכה

                            כי גם אם הלכת
                            ממש עד לקצה
                            וגם אם ממני רחקת
                            מרחקים הרבה
                            וגם אם ירדת
                            עד לדיוטא תחתונה
                            עדין דלתי פתוחה לך
                            עד נשימתך האחרונה

                            עדין דלתי פתוחה לפניך

                            פזמון
                            כי עד יומך האחרון
                            אני יושב ומחכה
                            אולי תשוב מהחטא
                            ואת כל כתמי שמלתך
                            אני יושב ומנקה
                            אם רק תחזור ותתחרט

                            כי גם אם חצית
                            כל קו אדום
                            ולפעמים גם רצית
                            שוב פעם מהחטא לטעום

                            עדין דלתי פתוחה לפניך

                            פזמון
                            כי עד יומך האחרון...

                            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסט
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                              #746

                              פסח קרב הנה הוא מגיע
                              אין הרבה זמן וצריך להתייגע,

                              ריחות הניקיון וכל הבלגן
                              העיקר שבסוף הכל יהיה מאורגן,

                              השנה זה לא סתם אומרים החכמים
                              המשיח מגיע ומדבר ברמזים,

                              אם זה בקורונה ושאר מחלות
                              ואם זה בפיגועים מחרידים ללא התראות,

                              דברים נוראים ומזעזעים שלא ראינו
                              פיגועים קשים ביותר ממש כאב ליבנו,

                              ''פיגוע בבני ברק'' זה ממש לא מצוי
                              מפחדים לצאת מהבית אפי' עם ליווי,

                              הבלגן שיש באוקרינה וכל העולם
                              ''זה סימנים לגאולה'' צועקים כולם,

                              נרבה בתפילות ואמונה שלמה
                              שיהיה לפצועים החלמה מהירה,

                              וכמו שנאמר ''בניסן עתידים להיגאל''
                              מחכים כולם ממש שיבוא כבר הגואל,

                              ונעלה בקרוב לבית מקדשינו
                              ונעלה אליו שלמי שמחתינו,

                              וירושלים אז תבנה ותיכונן
                              אז נתחיל מעכשיו ... צריך להתכונן .

                              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                אתם כותבים?

                                כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אביגיל גילבחר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #747

                                @אייצ-ית שיר- חיזוק שכתבתי.jpg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  ידידים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #748

                                  השינוי

                                  פתאום הכל אחר
                                  אפשר יותר להתקדם
                                  אחרי שינים של מציאות קשה
                                  כואבת מייסרת לא נותנת נוחה

                                  עכשיו מתחיל להשתחרר
                                  מאזיקים של מחשבות
                                  הם היו כמו מגירות
                                  אלפים ורבבות
                                  כמו חיילים במלחמות

                                  כיף מאוד להיות
                                  לשים לב שהעיניים פקוחות
                                  תקווה קטנה שמרחפת מרגיעה
                                  מחייכת אלי באווירה קסומה

                                  הצלילים המנגינות הצבעים החלומות
                                  וכל מה שתמיד פספסתי
                                  עכשיו מפסיק כבר לוותר
                                  רק נלחם להיות אחר
                                  עד שיהיה לי טוב יותר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                    כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                    כשאמצע שם ניק אשנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
                                    #749
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                      מוכן תמיד לעזור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #750

                                      לפעמים
                                      מרגיש מבולבל
                                      נסחף עם הגל
                                      לא יודע לאן
                                      לכאן או לכאן
                                      אבל בכל פסיעה וצעד
                                      יודע שאני לא לבד
                                      כי יש השם אחד
                                      מחזיק לי את היד
                                      ואותי אף פעם לא עוזב
                                      כי הוא אבא אוהב
                                      מלווה אותי תמיד בדרך
                                      מרגיש לפתע בן של מלך
                                      וגם עם בדרך התבלבל
                                      אפנה תמיד לקל
                                      כי עליי הוא תמיד שומר
                                      ומודה אני אני תמיד אומר
                                      ותפילה קטנה בליבי
                                      שתהיה רבה אמונתך בי
                                      ואותי תשמור לעולם
                                      אבא שלי מלך העולם!!!

                                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #751

                                        לא שלי

                                        שבע או יותר
                                        נפל.
                                        וקם.
                                        החכם.

                                        וידע
                                        כי בידו,
                                        ורק לו,
                                        הבחירה,
                                        אם לצוף או לשקוע,
                                        לומר או לבלוע.
                                        לעלות או לירד
                                        אל תהום.

                                        ובחר
                                        להביט קדימה.
                                        לנער האבק
                                        שדבק.
                                        לחבוש פצעי נפילה,
                                        בתפילה.
                                        להמשיך או לדמום.
                                        גם אם נפל
                                        ועוד יפול
                                        אתמול ומחר
                                        והיום.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • תמר החיה בסרטת מנותק
                                          תמר החיה בסרטת מנותק
                                          תמר החיה בסרט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #752

                                          שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
                                          בין הרצון להיות חזקה
                                          לרצון לגבור על הטירוף
                                          כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
                                          את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

                                          ועדיין היאוש אורב בפתח
                                          מתי תרפי מלהחזיק חזק?
                                          הוא עושה לך כה הרבה מתח
                                          רוצה החבל יהיה מנותק
                                          ותפלי אליו בפח

                                          ואני בסך הכל ילדה בגן
                                          לומדת בבית ספר של החיים
                                          רוצה להצליח לעבור מהגל
                                          אך נדמה שאין לי הכלים
                                          מול עולם גדול מלא משברים

                                          שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
                                          הניסיון עדיין לא נגמר
                                          גם שניסיתי לגדול
                                          אני בעצם הולכתי שולל
                                          עד מתי???

                                          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול