דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 820.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #737

    שיר על חרדות של ילדים:


    אני בסך הכל ילד תמים
    פתאום שומע על פיגועים
    זה מפחיד רק רוצה לברוח לאמא
    אבל זה לא יעזור אם אין אמונה
    יש פתאום חרדות
    יכולים לרצוח ילדים מכל הדתות
    אם לא נאמין שמשיח מגיע
    אז מתי הוא יגיע
    נאמין באמונה שלמה גם אם מתמהמה
    ר' חיים הבטיח
    ועכשיו נפטר והוא איננו
    ועכשיו גם ההבטחה לא איתנו 😢 😢


    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #738

      הוא מנסה להתגבר
      להפסיק לשמוע ליצר
      הוא מנסה להתקרב אליך
      מנסה לקיים כל מצוותיך

      הוא נופל, הוא מתבלבל
      הוא כושל ולא מוצא את דרך המלך
      הוא מבקש, הוא שואל
      תראה לו רק ת'דרך

      הוא רק רוצה להתקרב אליך
      לא מבקש דבר מלבדך
      רוצה להרגיש קרבתך
      לראות בחוש אהבתך

      הוא מבקש רק לעלות
      להתעלם מההסתות
      של היצר על דברך
      ולהתענג על תורתך

      אז לא תיתן לו אבא?
      הוא חולה עליך, חולה אהבה!
      את נפשו מסר ובתענוגים מאס
      ולא על מנת לקבל פרס

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
        מוכן תמיד לעזור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #739

        שיר על המצב

        בכיות צרות
        דמעות ניסיונות
        כל כך הרבה עברנו
        כל כך הרבה חיכינו
        שיבוא גואל
        נזכה להגאל
        ויעלמו כל הצרות
        במשך כל הדורות
        כמה שואלים עד מתי
        אוי אבא אמור לצרותינו די
        המצב כל כך קשה
        אבל יודעים ש...
        אם בהשם נבטח
        אז כל אחד ישמח
        אם נבקש ונתפלל
        בעזרת הקל
        לירושלים נזכה לשוב
        ובית המקדש יבנה שוב

        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
          #740

          שיר על לראות את הטוב בכל דבר

          בכל דבר טוב בעולם
          יש משהו שנעלם
          למה בכל דבר רק את הרע לראות?
          למה לא אדם מחפש טוב להיות?
          אפשר בכל דבר שלילי ורע
          למצוא איזו נקודה טובה
          ואם אין בררה
          לא למצוא את הרע
          לחפש את החיובי
          זה הדבר האמיתי

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #741

            שיר על המצב:

            מחבלים משתוללים
            אימה ברחובות הערים
            מזהירים מגל טרור חדש
            פצועים, הרוגים, נורא ממש!

            ברוך השם אני מאמינה
            ויודעת שאין אדם מזיז אפילו אצבע
            הערבים הם השליחים ויקבלו על זה עונש
            אבל אולי כדאי שפשוט-נפסיק את היובש?

            הרי התורה מגנא ומצילא
            ולצערנו נפטר שר התורה
            נוצר חלל אדיר ומסוכן
            חייבים ללמוד גם בסוף ה'זמן'!

            בואו כל הבנים למדו תורה
            תעשו על עם ישראל שמירה
            ואם אפשר, בבקשה, תכוונו גם עלי
            והלוואי שהמשיח יבוא כבר, הלוואי

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #742

              למה שקשה נזכרים בך?
              למה שקשה פונים אליך?
              מביטים אלייך, מרגישים אותך,
              ונזכרים אז-
              שצריך לחיות אותך!
              למה שמרגישים לבד נזכרים
              שיש עוד אחד שתמיד איתנו?
              למה שכואב יודעים שיש
              מישהו שיכול לרפא אותנו?
              אנחנו תמיד רחוקים אבל
              שקורה משהו ישר נזכרים
              ורואים שרק אליו אנחנו פונים, 
              חבל שכך אלו החיים.
              בואו נהיה תמיד קשורים לאלוקים
               לאבא שלנו, זה שברא אותנו,
              הוא מבקש רק בקשה  קטנה ,
              שנחיה אותו ונהיה קרובים אליו -
              תמיד!

              נכתב בהשראת השיר של אריאל לוי - "תאוריות" https://www.youtube.com/watch?v=lO6JBmjN6w4

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                כשאמצע שם ניק אשנה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #743
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #744

                  לעולם לא תדע -
                  מה היא עשתה,
                  אותה מילה שהוצאת
                  שזרקת, פגעת, הכאבת.
                  שכמעט בלי מחשבה אמרת.

                  לעולם לא תדע -
                  מה היא עשתה,
                  אותה מילה שהוצאת
                  שפרגנת, שמחת, אהבת.
                  וכמעט בלי מחשבה אמרת.

                  אבל אתה כן תדע -
                  כי אפשר לראות כתפיים שנכפפות,
                  וניתן גם לראות אותן נזקפות.
                  אפשר להתכווץ מול עיניים פגועות,
                  וניתן גם לעשותן בורקות.

                  והבחירה - בידיך!!!

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #745

                    יושב ומחכה

                    כי גם אם הלכת
                    ממש עד לקצה
                    וגם אם ממני רחקת
                    מרחקים הרבה
                    וגם אם ירדת
                    עד לדיוטא תחתונה
                    עדין דלתי פתוחה לך
                    עד נשימתך האחרונה

                    עדין דלתי פתוחה לפניך

                    פזמון
                    כי עד יומך האחרון
                    אני יושב ומחכה
                    אולי תשוב מהחטא
                    ואת כל כתמי שמלתך
                    אני יושב ומנקה
                    אם רק תחזור ותתחרט

                    כי גם אם חצית
                    כל קו אדום
                    ולפעמים גם רצית
                    שוב פעם מהחטא לטעום

                    עדין דלתי פתוחה לפניך

                    פזמון
                    כי עד יומך האחרון...

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • הגיטריסטה מנותק
                      הגיטריסטה מנותק
                      הגיטריסט
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                      #746

                      פסח קרב הנה הוא מגיע
                      אין הרבה זמן וצריך להתייגע,

                      ריחות הניקיון וכל הבלגן
                      העיקר שבסוף הכל יהיה מאורגן,

                      השנה זה לא סתם אומרים החכמים
                      המשיח מגיע ומדבר ברמזים,

                      אם זה בקורונה ושאר מחלות
                      ואם זה בפיגועים מחרידים ללא התראות,

                      דברים נוראים ומזעזעים שלא ראינו
                      פיגועים קשים ביותר ממש כאב ליבנו,

                      ''פיגוע בבני ברק'' זה ממש לא מצוי
                      מפחדים לצאת מהבית אפי' עם ליווי,

                      הבלגן שיש באוקרינה וכל העולם
                      ''זה סימנים לגאולה'' צועקים כולם,

                      נרבה בתפילות ואמונה שלמה
                      שיהיה לפצועים החלמה מהירה,

                      וכמו שנאמר ''בניסן עתידים להיגאל''
                      מחכים כולם ממש שיבוא כבר הגואל,

                      ונעלה בקרוב לבית מקדשינו
                      ונעלה אליו שלמי שמחתינו,

                      וירושלים אז תבנה ותיכונן
                      אז נתחיל מעכשיו ... צריך להתכונן .

                      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        אתם כותבים?

                        כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אביגיל גילבחר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #747

                        @אייצ-ית שיר- חיזוק שכתבתי.jpg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          ידידים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #748

                          השינוי

                          פתאום הכל אחר
                          אפשר יותר להתקדם
                          אחרי שינים של מציאות קשה
                          כואבת מייסרת לא נותנת נוחה

                          עכשיו מתחיל להשתחרר
                          מאזיקים של מחשבות
                          הם היו כמו מגירות
                          אלפים ורבבות
                          כמו חיילים במלחמות

                          כיף מאוד להיות
                          לשים לב שהעיניים פקוחות
                          תקווה קטנה שמרחפת מרגיעה
                          מחייכת אלי באווירה קסומה

                          הצלילים המנגינות הצבעים החלומות
                          וכל מה שתמיד פספסתי
                          עכשיו מפסיק כבר לוותר
                          רק נלחם להיות אחר
                          עד שיהיה לי טוב יותר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                            כשאמצע שם ניק אשנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
                            #749
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #750

                              לפעמים
                              מרגיש מבולבל
                              נסחף עם הגל
                              לא יודע לאן
                              לכאן או לכאן
                              אבל בכל פסיעה וצעד
                              יודע שאני לא לבד
                              כי יש השם אחד
                              מחזיק לי את היד
                              ואותי אף פעם לא עוזב
                              כי הוא אבא אוהב
                              מלווה אותי תמיד בדרך
                              מרגיש לפתע בן של מלך
                              וגם עם בדרך התבלבל
                              אפנה תמיד לקל
                              כי עליי הוא תמיד שומר
                              ומודה אני אני תמיד אומר
                              ותפילה קטנה בליבי
                              שתהיה רבה אמונתך בי
                              ואותי תשמור לעולם
                              אבא שלי מלך העולם!!!

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #751

                                לא שלי

                                שבע או יותר
                                נפל.
                                וקם.
                                החכם.

                                וידע
                                כי בידו,
                                ורק לו,
                                הבחירה,
                                אם לצוף או לשקוע,
                                לומר או לבלוע.
                                לעלות או לירד
                                אל תהום.

                                ובחר
                                להביט קדימה.
                                לנער האבק
                                שדבק.
                                לחבוש פצעי נפילה,
                                בתפילה.
                                להמשיך או לדמום.
                                גם אם נפל
                                ועוד יפול
                                אתמול ומחר
                                והיום.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • תמר החיה בסרטת מנותק
                                  תמר החיה בסרטת מנותק
                                  תמר החיה בסרט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #752

                                  שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
                                  בין הרצון להיות חזקה
                                  לרצון לגבור על הטירוף
                                  כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
                                  את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

                                  ועדיין היאוש אורב בפתח
                                  מתי תרפי מלהחזיק חזק?
                                  הוא עושה לך כה הרבה מתח
                                  רוצה החבל יהיה מנותק
                                  ותפלי אליו בפח

                                  ואני בסך הכל ילדה בגן
                                  לומדת בבית ספר של החיים
                                  רוצה להצליח לעבור מהגל
                                  אך נדמה שאין לי הכלים
                                  מול עולם גדול מלא משברים

                                  שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
                                  הניסיון עדיין לא נגמר
                                  גם שניסיתי לגדול
                                  אני בעצם הולכתי שולל
                                  עד מתי???

                                  מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #753
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      אתם כותבים?

                                      כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אביגיל גילבחר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #754

                                      כשאת עומדת מול ניסיון
                                      אל תתרגשי, התחילי להפעיל ההיגיון
                                      גם אם זה נראה לא אפשרי
                                      תזכרי תמיד: "הכל תלוי רק בי!"
                                      ואם אפסו לך הכוחות
                                      אל תתייאשי, יש לקום מהנפילות
                                      ואם את באמצע מנהרה
                                      תזכרי תמיד יש לך אור בקצהה.

                                      אין מקום בלי קצה של אור
                                      גם אם נדמה שאת במקום סגור, שחור
                                      זכרי תמיד אביך איתך נמצא
                                      אותך ישמור מכל נזק וצרה.

                                      אם חשבת אני לא יכולה
                                      תדעי שזה בא מה יצר הרע.
                                      כי אין אדם שלא יכול
                                      כי לכולם יש אבא כה גדול
                                      גם אם נראה שהמשחק נגמר
                                      תזכרי תמיד יש לך את המחר!
                                      בו את יכולה לתקן
                                      את האתמול שאותך כה סקרן.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #755

                                        מודה!!!

                                        אני פותח את העיניים
                                        ומביט על השמיים
                                        ורואה אותך אבא
                                        מודה לך שהחזרת בחמלה רבה
                                        את נשמתי,
                                        אני יודע שהכל ממך
                                        והכל זה השגחה יודע,
                                        שאתה אותי תמיד שומע
                                        אבא טוב
                                        ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                                        פזמון
                                        מודה אני לאלוקיי על שהחזרת
                                        את נשמתי, ואת חיי אתה בראת
                                        לך כל יכול
                                        המלך הגדול
                                        אני מודה בשיר מזמור....


                                        וגם שלא הכל ורוד
                                        יודע שהכל זה טוב
                                        זה מלמעלה
                                        אני סומך רק עליך
                                        והולך תמיד איתך
                                        אבא קלי הטוב
                                        ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                                        פזמון...

                                        זה שיר שכתבתי והלחנתי מקווה שאהבתם...

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #756

                                          .דם יהודי נשפך כמים
                                          מאז פטירת ר' חיים
                                          מעיר התורה סרה השמירה
                                          מאז פטירת מרן שר התורה .
                                          שני יהודים בני עליה
                                          שני אלמנות יתומים ששה
                                          אוי לנו מדוע זה היה
                                          אי אפשר להמשיך בשגרה
                                          כאילו לא כלום קרה
                                          אסון נורא יתומים ואלמנה
                                          חייבים להתחזק החלטה נחושה
                                          לעשות מעשה לקבל קבלה
                                          להשלים את מה שחסרנו
                                          מעת פטירת מורינו ורבינו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול