דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הגיטריסטה מנותק
    הגיטריסטה מנותק
    הגיטריסט
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
    #746

    פסח קרב הנה הוא מגיע
    אין הרבה זמן וצריך להתייגע,

    ריחות הניקיון וכל הבלגן
    העיקר שבסוף הכל יהיה מאורגן,

    השנה זה לא סתם אומרים החכמים
    המשיח מגיע ומדבר ברמזים,

    אם זה בקורונה ושאר מחלות
    ואם זה בפיגועים מחרידים ללא התראות,

    דברים נוראים ומזעזעים שלא ראינו
    פיגועים קשים ביותר ממש כאב ליבנו,

    ''פיגוע בבני ברק'' זה ממש לא מצוי
    מפחדים לצאת מהבית אפי' עם ליווי,

    הבלגן שיש באוקרינה וכל העולם
    ''זה סימנים לגאולה'' צועקים כולם,

    נרבה בתפילות ואמונה שלמה
    שיהיה לפצועים החלמה מהירה,

    וכמו שנאמר ''בניסן עתידים להיגאל''
    מחכים כולם ממש שיבוא כבר הגואל,

    ונעלה בקרוב לבית מקדשינו
    ונעלה אליו שלמי שמחתינו,

    וירושלים אז תבנה ותיכונן
    אז נתחיל מעכשיו ... צריך להתכונן .

    ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
    העפרונות רק כדי לתת להם להבין
    שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      אתם כותבים?

      כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

      א מנותק
      א מנותק
      אביגיל גילבחר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #747

      @אייצ-ית שיר- חיזוק שכתבתי.jpg

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • י מנותק
        י מנותק
        ידידים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #748

        השינוי

        פתאום הכל אחר
        אפשר יותר להתקדם
        אחרי שינים של מציאות קשה
        כואבת מייסרת לא נותנת נוחה

        עכשיו מתחיל להשתחרר
        מאזיקים של מחשבות
        הם היו כמו מגירות
        אלפים ורבבות
        כמו חיילים במלחמות

        כיף מאוד להיות
        לשים לב שהעיניים פקוחות
        תקווה קטנה שמרחפת מרגיעה
        מחייכת אלי באווירה קסומה

        הצלילים המנגינות הצבעים החלומות
        וכל מה שתמיד פספסתי
        עכשיו מפסיק כבר לוותר
        רק נלחם להיות אחר
        עד שיהיה לי טוב יותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
          כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
          כשאמצע שם ניק אשנה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
          #749
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #750

            לפעמים
            מרגיש מבולבל
            נסחף עם הגל
            לא יודע לאן
            לכאן או לכאן
            אבל בכל פסיעה וצעד
            יודע שאני לא לבד
            כי יש השם אחד
            מחזיק לי את היד
            ואותי אף פעם לא עוזב
            כי הוא אבא אוהב
            מלווה אותי תמיד בדרך
            מרגיש לפתע בן של מלך
            וגם עם בדרך התבלבל
            אפנה תמיד לקל
            כי עליי הוא תמיד שומר
            ומודה אני אני תמיד אומר
            ותפילה קטנה בליבי
            שתהיה רבה אמונתך בי
            ואותי תשמור לעולם
            אבא שלי מלך העולם!!!

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #751

              לא שלי

              שבע או יותר
              נפל.
              וקם.
              החכם.

              וידע
              כי בידו,
              ורק לו,
              הבחירה,
              אם לצוף או לשקוע,
              לומר או לבלוע.
              לעלות או לירד
              אל תהום.

              ובחר
              להביט קדימה.
              לנער האבק
              שדבק.
              לחבוש פצעי נפילה,
              בתפילה.
              להמשיך או לדמום.
              גם אם נפל
              ועוד יפול
              אתמול ומחר
              והיום.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • תמר החיה בסרטת מנותק
                תמר החיה בסרטת מנותק
                תמר החיה בסרט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #752

                שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
                בין הרצון להיות חזקה
                לרצון לגבור על הטירוף
                כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
                את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

                ועדיין היאוש אורב בפתח
                מתי תרפי מלהחזיק חזק?
                הוא עושה לך כה הרבה מתח
                רוצה החבל יהיה מנותק
                ותפלי אליו בפח

                ואני בסך הכל ילדה בגן
                לומדת בבית ספר של החיים
                רוצה להצליח לעבור מהגל
                אך נדמה שאין לי הכלים
                מול עולם גדול מלא משברים

                שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
                הניסיון עדיין לא נגמר
                גם שניסיתי לגדול
                אני בעצם הולכתי שולל
                עד מתי???

                מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #753
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    אתם כותבים?

                    כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אביגיל גילבחר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #754

                    כשאת עומדת מול ניסיון
                    אל תתרגשי, התחילי להפעיל ההיגיון
                    גם אם זה נראה לא אפשרי
                    תזכרי תמיד: "הכל תלוי רק בי!"
                    ואם אפסו לך הכוחות
                    אל תתייאשי, יש לקום מהנפילות
                    ואם את באמצע מנהרה
                    תזכרי תמיד יש לך אור בקצהה.

                    אין מקום בלי קצה של אור
                    גם אם נדמה שאת במקום סגור, שחור
                    זכרי תמיד אביך איתך נמצא
                    אותך ישמור מכל נזק וצרה.

                    אם חשבת אני לא יכולה
                    תדעי שזה בא מה יצר הרע.
                    כי אין אדם שלא יכול
                    כי לכולם יש אבא כה גדול
                    גם אם נראה שהמשחק נגמר
                    תזכרי תמיד יש לך את המחר!
                    בו את יכולה לתקן
                    את האתמול שאותך כה סקרן.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #755

                      מודה!!!

                      אני פותח את העיניים
                      ומביט על השמיים
                      ורואה אותך אבא
                      מודה לך שהחזרת בחמלה רבה
                      את נשמתי,
                      אני יודע שהכל ממך
                      והכל זה השגחה יודע,
                      שאתה אותי תמיד שומע
                      אבא טוב
                      ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                      פזמון
                      מודה אני לאלוקיי על שהחזרת
                      את נשמתי, ואת חיי אתה בראת
                      לך כל יכול
                      המלך הגדול
                      אני מודה בשיר מזמור....


                      וגם שלא הכל ורוד
                      יודע שהכל זה טוב
                      זה מלמעלה
                      אני סומך רק עליך
                      והולך תמיד איתך
                      אבא קלי הטוב
                      ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                      פזמון...

                      זה שיר שכתבתי והלחנתי מקווה שאהבתם...

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #756

                        .דם יהודי נשפך כמים
                        מאז פטירת ר' חיים
                        מעיר התורה סרה השמירה
                        מאז פטירת מרן שר התורה .
                        שני יהודים בני עליה
                        שני אלמנות יתומים ששה
                        אוי לנו מדוע זה היה
                        אי אפשר להמשיך בשגרה
                        כאילו לא כלום קרה
                        אסון נורא יתומים ואלמנה
                        חייבים להתחזק החלטה נחושה
                        לעשות מעשה לקבל קבלה
                        להשלים את מה שחסרנו
                        מעת פטירת מורינו ורבינו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                          #757

                          לא מעזה להישיר ת'מבט
                          מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                          כשכולן מצביעות למה באת
                          תמיד חייבת להרוס בידיים.

                          לא יכולה בכלל להסביר
                          לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                          כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                          ושכן, גם לי זה עצוב.

                          מה לעשות שתמיד אני באה
                          מלאת רצון, נכונה להשקיע
                          ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                          ואין לי איך להמשיך הלאה.

                          אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                          נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                          שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                          שגם אני רוצה להצליח הכל.

                          גילוי נאות 😉
                          היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                          והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                          אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                          ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #758

                            לא שלי

                            הוא שם,
                            רחמן
                            נאמן
                            כל הזמן.

                            גם בערפל
                            כשאפל
                            ושפל.

                            וגם בהסתרה
                            ראיתי עטרה
                            בכוחו מכירה
                            בשמו מזכירה.

                            יסכך,
                            ירכך,
                            יזכך,
                            את פניו לך יאר
                            יקדמוך רחמיו, מהר.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #759

                              הי, אתם שם שומעים?
                              אני פה אם לא שמתם לב
                              ומי שירפא, שיבין
                              ללב הרוטט בכאב?

                              איך זה שככה, ממש בין כולם
                              אני לבד, ומה שמולי
                              כאילו אין עוד אחד בעולם
                              שעומד על התדר שלי

                              אנשים רעשים צבעים וקולות
                              המולה חיה וכובשת
                              אז למה אצלי הכל ריק ואילם
                              מרגישה חסרה, מיובשת

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • EtiE Eti

                                לא מעזה להישיר ת'מבט
                                מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                                כשכולן מצביעות למה באת
                                תמיד חייבת להרוס בידיים.

                                לא יכולה בכלל להסביר
                                לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                                כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                                ושכן, גם לי זה עצוב.

                                מה לעשות שתמיד אני באה
                                מלאת רצון, נכונה להשקיע
                                ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                                ואין לי איך להמשיך הלאה.

                                אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                                נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                                שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                                שגם אני רוצה להצליח הכל.

                                גילוי נאות 😉
                                היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                                והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                                אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                                ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #760
                                פוסט זה נמחק!
                                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נעמי16נ נעמי16

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                  #761
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #762
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #763

                                      עפרון יוצר קשקוש,
                                      והדמעות כותבות.
                                      הלב פתוח על הדף,
                                      מצולק מכדי להציל.

                                      עיניים סגורות, עשן.
                                      פתוחות, אש ודם.
                                      ידיים כבולות בשלשלאות כאב,
                                      והסוהר הוא השטן.

                                      צרחה מפלחת את הדממה,
                                      והשקט לוחש לי מילים .
                                      האכזבה מטפטפת עליי,
                                      חודרת לאמון שכעת נעלם.

                                      סימן חדש נחרט עכשיו,
                                      והמחרטה זה ציפורני שקר.
                                      סדק קטן שהיה בשממה,
                                      והפך את הרגע לשבר.

                                      החלפת אותי עכשיו?
                                      אני קלף של ילדים?
                                      התרגלות למילה יקרה?
                                      לא כדאי להשתנות חזרה?

                                      מילים גבוהות ומכובסות,
                                      לדעתי מעשים יפים יותר.
                                      לא רוצה תרצון לרצות.
                                      רוצה רק שנחזור למקור.

                                      מי שהספיק להכיר את הסגנון כתיבה שלי יגיד שזה קצת שונה אבל זה טיפה יותר עמוק מעבר למילים סוגשל להגיד בלי להגיד מה.
                                      אגב זה לא שיר עליי סו...

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #764

                                        לא שלי

                                        כמו פשתה
                                        פשוטה
                                        ועינה רכה,

                                        אפִִִִִילה
                                        ותפילה
                                        ואדמה
                                        עמוקה,

                                        עוד תגיע
                                        ותגיה
                                        חמה מעל
                                        ים,

                                        ושירות
                                        ומשארות
                                        ותוף של
                                        מרים.

                                        מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מנאשששמ מנאששש

                                          לא שלי

                                          כמו פשתה
                                          פשוטה
                                          ועינה רכה,

                                          אפִִִִִילה
                                          ותפילה
                                          ואדמה
                                          עמוקה,

                                          עוד תגיע
                                          ותגיה
                                          חמה מעל
                                          ים,

                                          ושירות
                                          ומשארות
                                          ותוף של
                                          מרים.

                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                          #765

                                          גם מעומק הייאוש אתה מרים אותי
                                          אומר לי אני זוכר אותך ביתי
                                          יש לך עוד סיכוי רק אל תפלי
                                          אתן לך סולם ואליי תעלי.

                                          יום רודף יום ואני נשחקת
                                          תקווה מנצנצת ומייד נמחקת
                                          לב שנשבר לרסיסים
                                          וילדה שמתפללת לאלוקים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול