דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
    כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
    כשאמצע שם ניק אשנה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
    #749
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #750

      לפעמים
      מרגיש מבולבל
      נסחף עם הגל
      לא יודע לאן
      לכאן או לכאן
      אבל בכל פסיעה וצעד
      יודע שאני לא לבד
      כי יש השם אחד
      מחזיק לי את היד
      ואותי אף פעם לא עוזב
      כי הוא אבא אוהב
      מלווה אותי תמיד בדרך
      מרגיש לפתע בן של מלך
      וגם עם בדרך התבלבל
      אפנה תמיד לקל
      כי עליי הוא תמיד שומר
      ומודה אני אני תמיד אומר
      ותפילה קטנה בליבי
      שתהיה רבה אמונתך בי
      ואותי תשמור לעולם
      אבא שלי מלך העולם!!!

      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #751

        לא שלי

        שבע או יותר
        נפל.
        וקם.
        החכם.

        וידע
        כי בידו,
        ורק לו,
        הבחירה,
        אם לצוף או לשקוע,
        לומר או לבלוע.
        לעלות או לירד
        אל תהום.

        ובחר
        להביט קדימה.
        לנער האבק
        שדבק.
        לחבוש פצעי נפילה,
        בתפילה.
        להמשיך או לדמום.
        גם אם נפל
        ועוד יפול
        אתמול ומחר
        והיום.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #752

          שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
          בין הרצון להיות חזקה
          לרצון לגבור על הטירוף
          כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
          את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

          ועדיין היאוש אורב בפתח
          מתי תרפי מלהחזיק חזק?
          הוא עושה לך כה הרבה מתח
          רוצה החבל יהיה מנותק
          ותפלי אליו בפח

          ואני בסך הכל ילדה בגן
          לומדת בבית ספר של החיים
          רוצה להצליח לעבור מהגל
          אך נדמה שאין לי הכלים
          מול עולם גדול מלא משברים

          שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
          הניסיון עדיין לא נגמר
          גם שניסיתי לגדול
          אני בעצם הולכתי שולל
          עד מתי???

          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #753
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              אתם כותבים?

              כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

              א מנותק
              א מנותק
              אביגיל גילבחר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #754

              כשאת עומדת מול ניסיון
              אל תתרגשי, התחילי להפעיל ההיגיון
              גם אם זה נראה לא אפשרי
              תזכרי תמיד: "הכל תלוי רק בי!"
              ואם אפסו לך הכוחות
              אל תתייאשי, יש לקום מהנפילות
              ואם את באמצע מנהרה
              תזכרי תמיד יש לך אור בקצהה.

              אין מקום בלי קצה של אור
              גם אם נדמה שאת במקום סגור, שחור
              זכרי תמיד אביך איתך נמצא
              אותך ישמור מכל נזק וצרה.

              אם חשבת אני לא יכולה
              תדעי שזה בא מה יצר הרע.
              כי אין אדם שלא יכול
              כי לכולם יש אבא כה גדול
              גם אם נראה שהמשחק נגמר
              תזכרי תמיד יש לך את המחר!
              בו את יכולה לתקן
              את האתמול שאותך כה סקרן.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #755

                מודה!!!

                אני פותח את העיניים
                ומביט על השמיים
                ורואה אותך אבא
                מודה לך שהחזרת בחמלה רבה
                את נשמתי,
                אני יודע שהכל ממך
                והכל זה השגחה יודע,
                שאתה אותי תמיד שומע
                אבא טוב
                ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                פזמון
                מודה אני לאלוקיי על שהחזרת
                את נשמתי, ואת חיי אתה בראת
                לך כל יכול
                המלך הגדול
                אני מודה בשיר מזמור....


                וגם שלא הכל ורוד
                יודע שהכל זה טוב
                זה מלמעלה
                אני סומך רק עליך
                והולך תמיד איתך
                אבא קלי הטוב
                ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                פזמון...

                זה שיר שכתבתי והלחנתי מקווה שאהבתם...

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #756

                  .דם יהודי נשפך כמים
                  מאז פטירת ר' חיים
                  מעיר התורה סרה השמירה
                  מאז פטירת מרן שר התורה .
                  שני יהודים בני עליה
                  שני אלמנות יתומים ששה
                  אוי לנו מדוע זה היה
                  אי אפשר להמשיך בשגרה
                  כאילו לא כלום קרה
                  אסון נורא יתומים ואלמנה
                  חייבים להתחזק החלטה נחושה
                  לעשות מעשה לקבל קבלה
                  להשלים את מה שחסרנו
                  מעת פטירת מורינו ורבינו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                    #757

                    לא מעזה להישיר ת'מבט
                    מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                    כשכולן מצביעות למה באת
                    תמיד חייבת להרוס בידיים.

                    לא יכולה בכלל להסביר
                    לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                    כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                    ושכן, גם לי זה עצוב.

                    מה לעשות שתמיד אני באה
                    מלאת רצון, נכונה להשקיע
                    ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                    ואין לי איך להמשיך הלאה.

                    אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                    נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                    שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                    שגם אני רוצה להצליח הכל.

                    גילוי נאות 😉
                    היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                    והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                    אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                    ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #758

                      לא שלי

                      הוא שם,
                      רחמן
                      נאמן
                      כל הזמן.

                      גם בערפל
                      כשאפל
                      ושפל.

                      וגם בהסתרה
                      ראיתי עטרה
                      בכוחו מכירה
                      בשמו מזכירה.

                      יסכך,
                      ירכך,
                      יזכך,
                      את פניו לך יאר
                      יקדמוך רחמיו, מהר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #759

                        הי, אתם שם שומעים?
                        אני פה אם לא שמתם לב
                        ומי שירפא, שיבין
                        ללב הרוטט בכאב?

                        איך זה שככה, ממש בין כולם
                        אני לבד, ומה שמולי
                        כאילו אין עוד אחד בעולם
                        שעומד על התדר שלי

                        אנשים רעשים צבעים וקולות
                        המולה חיה וכובשת
                        אז למה אצלי הכל ריק ואילם
                        מרגישה חסרה, מיובשת

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • EtiE Eti

                          לא מעזה להישיר ת'מבט
                          מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                          כשכולן מצביעות למה באת
                          תמיד חייבת להרוס בידיים.

                          לא יכולה בכלל להסביר
                          לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                          כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                          ושכן, גם לי זה עצוב.

                          מה לעשות שתמיד אני באה
                          מלאת רצון, נכונה להשקיע
                          ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                          ואין לי איך להמשיך הלאה.

                          אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                          נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                          שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                          שגם אני רוצה להצליח הכל.

                          גילוי נאות 😉
                          היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                          והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                          אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                          ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #760
                          פוסט זה נמחק!
                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נעמי16נ נעמי16

                            פוסט זה נמחק!

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                            #761
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #762
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #763

                                עפרון יוצר קשקוש,
                                והדמעות כותבות.
                                הלב פתוח על הדף,
                                מצולק מכדי להציל.

                                עיניים סגורות, עשן.
                                פתוחות, אש ודם.
                                ידיים כבולות בשלשלאות כאב,
                                והסוהר הוא השטן.

                                צרחה מפלחת את הדממה,
                                והשקט לוחש לי מילים .
                                האכזבה מטפטפת עליי,
                                חודרת לאמון שכעת נעלם.

                                סימן חדש נחרט עכשיו,
                                והמחרטה זה ציפורני שקר.
                                סדק קטן שהיה בשממה,
                                והפך את הרגע לשבר.

                                החלפת אותי עכשיו?
                                אני קלף של ילדים?
                                התרגלות למילה יקרה?
                                לא כדאי להשתנות חזרה?

                                מילים גבוהות ומכובסות,
                                לדעתי מעשים יפים יותר.
                                לא רוצה תרצון לרצות.
                                רוצה רק שנחזור למקור.

                                מי שהספיק להכיר את הסגנון כתיבה שלי יגיד שזה קצת שונה אבל זה טיפה יותר עמוק מעבר למילים סוגשל להגיד בלי להגיד מה.
                                אגב זה לא שיר עליי סו...

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #764

                                  לא שלי

                                  כמו פשתה
                                  פשוטה
                                  ועינה רכה,

                                  אפִִִִִילה
                                  ותפילה
                                  ואדמה
                                  עמוקה,

                                  עוד תגיע
                                  ותגיה
                                  חמה מעל
                                  ים,

                                  ושירות
                                  ומשארות
                                  ותוף של
                                  מרים.

                                  מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    לא שלי

                                    כמו פשתה
                                    פשוטה
                                    ועינה רכה,

                                    אפִִִִִילה
                                    ותפילה
                                    ואדמה
                                    עמוקה,

                                    עוד תגיע
                                    ותגיה
                                    חמה מעל
                                    ים,

                                    ושירות
                                    ומשארות
                                    ותוף של
                                    מרים.

                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                    #765

                                    גם מעומק הייאוש אתה מרים אותי
                                    אומר לי אני זוכר אותך ביתי
                                    יש לך עוד סיכוי רק אל תפלי
                                    אתן לך סולם ואליי תעלי.

                                    יום רודף יום ואני נשחקת
                                    תקווה מנצנצת ומייד נמחקת
                                    לב שנשבר לרסיסים
                                    וילדה שמתפללת לאלוקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #766

                                      מלא לי בפנים בהמון תחושות
                                      מלא בדעות שקטות או סוערות
                                      מלא ברגשות מחשבות וחלומות
                                      מלא בהמווווון רצונות

                                      יש לי משלי עולם משורטט
                                      משהו ממש מתוכנת
                                      שם כל פרט מדוקדק, מפורט
                                      כל חלק איתי מאומת

                                      ולא תמיד יש לי שליטה
                                      למרות שכולם כך חושבים
                                      לפעמים יוצאת ממני החלטה
                                      ולי- רצונות אחרים

                                      שלט אדום ותמרור אין כניסה
                                      עוצרים ביד זרים
                                      הי, זה אישי, אנ'לא מכניסה
                                      רק את אלו שכאן גרים

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • שירליש מנותק
                                        שירליש מנותק
                                        שירלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #767

                                        ילדה קטנה
                                        לבדה במסע
                                        ארוך ארוך
                                        נראה שאין לו סוף
                                        עליות, ירידות,
                                        התפצלויות ו---
                                        תהיות.
                                        אינספור שאלות
                                        שאין עליהם תשובות
                                        ומי יתמוך בה
                                        מי יושיט לה את ידו
                                        נושאת עניה לשמיים
                                        מאין יבוא עזרה?
                                        היא נופלת
                                        ומתרוממת,
                                        ממשיכה ושוב נופלת,
                                        שוב נופלת ומתרסקת,
                                        דיי, אין בה עוד כח!
                                        מתי זה יגמר??

                                        הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                        זה - להמשיך לישון...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • EtiE מנותק
                                          EtiE מנותק
                                          Eti
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                          #768

                                          הרצון

                                          משהו בלב שלי כל הזמן נוגע
                                          לא יודעת מיהו, אבל הוא יודע.
                                          מנסה בכל הכח לשבור את התקרה
                                          שסוגרת וכולאת, מונעת בחירה.

                                          הוא משתוקק, ולא יודע מה,
                                          הוא רוצה, ולא חולם עד כמה.
                                          מנסה להלחם גם על מה שמובן,
                                          לקום ולפרוץ, לא להיות חובבן.

                                          יש בי רצון לעלות ולגדול,
                                          יש בי ת'כוח להיות בלי לחדול.
                                          אם רק אתן משמעות לאותו קול
                                          אשבור מוכסמות, ואסכים (אפילו רק) לשקול.

                                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול