נספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.
-
@מוכשרת-על אני חושב שכבר ניסו פה את העניין הזה שיעלו ביצועים.
אבל אדרבה אני גם מקווה שזה יעבוד. -
@מוכשרת-על אני חושב שכבר ניסו פה את העניין הזה שיעלו ביצועים.
אבל אדרבה אני גם מקווה שזה יעבוד.@מנאששש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
@מוכשרת-על אני חושב שכבר ניסו פה את העניין הזה שיעלו ביצועים.
אבל אדרבה אני גם מקווה שזה יעבוד.לא היית בפורום הרבה זמן..
והשתנו הרבה דברים.
יש המון משתמשים חדשים מקצועיים.
העניין הוא שזה קטגוריה חדשה בניסוי. אם נראה שיתוף פעולה נפתח לה נושא בניפרד. @סלאש. -
לכל השואלים!!!
המטרה שלשמה רציתי לפתוח את הפורום זה כדי שלא יווצר מצב שמוזיקאי בתחילת דרכו או אפילו מתקדם יותר רוצה לקנות כלי חדש ואין לו מושג מאיפה להתחיל או לאיזה דגם הוא יתחבר יותר לדוגמא העליתי שאלה על גיטרה מסוימת בנושא של הגיטרות ולמרות ששלושים צפו בפוסט אף אחד לא ידע מימינו ומשמאלו אז @מנאששש שאל מה יתחדש בנושא והתשובה היא שאני מקווה שיוכלו לעזור פה אחד לשני בנושאים מהותים כמו מה באמת ההבדל בין PA700 לבין Roland E-A7 או האם עדיף לקנות אפקטים בודדים או מולטי אפקט -
לכל השואלים!!!
המטרה שלשמה רציתי לפתוח את הפורום זה כדי שלא יווצר מצב שמוזיקאי בתחילת דרכו או אפילו מתקדם יותר רוצה לקנות כלי חדש ואין לו מושג מאיפה להתחיל או לאיזה דגם הוא יתחבר יותר לדוגמא העליתי שאלה על גיטרה מסוימת בנושא של הגיטרות ולמרות ששלושים צפו בפוסט אף אחד לא ידע מימינו ומשמאלו אז @מנאששש שאל מה יתחדש בנושא והתשובה היא שאני מקווה שיוכלו לעזור פה אחד לשני בנושאים מהותים כמו מה באמת ההבדל בין PA700 לבין Roland E-A7 או האם עדיף לקנות אפקטים בודדים או מולטי אפקט@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
ולמרות ששלושים צפו בפוסט אף אחד לא ידע מימינו ומשמאלו
ומהיכן יבואו חדשים שכן מבינים בזה?
כלומר, אם יש (ויש!)פה מביני עניין איפה הם היו עד היום? ומה עכשיו כן יגרום להם לתת עצות שלא נתנו קודם? -
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
ולמרות ששלושים צפו בפוסט אף אחד לא ידע מימינו ומשמאלו
ומהיכן יבואו חדשים שכן מבינים בזה?
כלומר, אם יש (ויש!)פה מביני עניין איפה הם היו עד היום? ומה עכשיו כן יגרום להם לתת עצות שלא נתנו קודם? -
@מוזיקה א. עד היום השאלות לא היו מרוכזות במקום אחד אלא בכמה נושאים ולכן היה קשה לעקוב
ב. דיברתי עם כמה חברים נגנים שיבואו לעזרת הציבור פה ועם כל אחד יביא מישהו מוזיקאי שהוא מכיר נוכל ליצור פורום מקצועי ומענין@סלאש אני מכיר מתופף מאוד טוב, צריך לבדוק אם הוא מחובר לפורום, שיוכל להוסיף
-
@סלאש אני מכיר מתופף מאוד טוב, צריך לבדוק אם הוא מחובר לפורום, שיוכל להוסיף
-
@מוכשרת-על כן, מהלהקה אבל הוא עוד לא בפורום
-
@מוזיקה א. עד היום השאלות לא היו מרוכזות במקום אחד אלא בכמה נושאים ולכן היה קשה לעקוב
ב. דיברתי עם כמה חברים נגנים שיבואו לעזרת הציבור פה ועם כל אחד יביא מישהו מוזיקאי שהוא מכיר נוכל ליצור פורום מקצועי ומענין -
@מוכשרת-על איזה מושגים ועניינים?
סולמות, לומדים לאט לאט
אקורדים,כמובן מיד
תווים תלוי במה משקיעים (ליווי או סולו)
תאוריית המוזיקה, תמיד אפשר ללמוד
פריטות, לאט לאט
וכו' וכו'
זה לוקח לדעתי שנה בערך בשביל לדעת סביר.
(זה לא כ"כ קשור לנושא) -
@מוכשרת-על איזה מושגים ועניינים?
סולמות, לומדים לאט לאט
אקורדים,כמובן מיד
תווים תלוי במה משקיעים (ליווי או סולו)
תאוריית המוזיקה, תמיד אפשר ללמוד
פריטות, לאט לאט
וכו' וכו'
זה לוקח לדעתי שנה בערך בשביל לדעת סביר.
(זה לא כ"כ קשור לנושא) -
@מוכשרת-על אני לא מנגן מומחה בכלל!!
(אני למדתי רק מספרים)
אבל זה מה שאני חושב:
הענין של לא להסתכל, אמור לבא לבד די בהתחלה כשהשרירים של האצבעות מתרגלים לצורה של האקורדים.
לדעת לנגן לפי שמיעה דורש אימון (דובר בפורום פה ושם)
חשוב מאוד להשקיע בזה, זה גם משפר את השמעה המוזיקלית.
אקורדים מסובכים יותר גם כן לאט לאט מתרגלים.
וסולמות כדאי להתקדם AM EM DM (אלה הסולמות הקלים יותר).
(אני לא יודע מה עם סולמות מז'וריים ואיך מתקדמים איתם).
וכדאי גם ללמוד בארה, בשביל שאר הסולמות, וגם סתם כך.
פריטות אני אישית לא למדתי ויכול ליהיות שזה טעות חמורה.
אבל אני לא יודע עד כמה כי ראיתי כאלה שלמדו והם ממש מרובעים עם הפריטות.
מה שחשוב זה להקפיד על קצב קבוע. -
@סלאש אז יהיה אפשר לשאול את כל השאלות שלא ענו לי עליהם?
מתי זה אמור לקרות?
(יצטרכו לעשות בזה מלא קטגוריות כלי נגינה, ביצועים, להקות, וגם בכלי נגינה יש כמה קטגוריות.)
אני כבר מתחיל לחכות. -
@מנאששש הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'ה -
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
איך באמת אפשר לדעת אם מי שאני מתכתב איתו מנגן באמת טוב? (סתם בשביל הידע)
-
אהבתי את הנושא טילללללל
חיכיתי הרבה זמן לעולם הגיטרות והביצועים ,
ואני חושב שאדם שמגנן 30 שנה יש לו יכולת קידום ממש חזקה
כי א''א לנגן תמיד את אותם אקורדים באותו סולם בליווי
אז הוא חייב להתקדם באיזה שהוא שלב לסולו וללמוד עוד אקורדים
וזה יהיה ניכר היטב בנגינה שלו . -
@ישי-3 אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
תמיד רציתי לשאול האם כדאי ללמוד עם מורה לגיטרה
או להתחיל עם ספרים עצמאי ?אם אתה אדם שמתמיד, אז למה לא לנסות לבד?
אבל רוב בני האדם, ברגע שאין להם מחויבות למשהו, הם פורשים.. אז מחויבות למורה ששלמת לו כסף יכול להיות טוב.
או לפחות מורה להתחלה, שיתן את הצאנס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות