נספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.
-
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
ולמרות ששלושים צפו בפוסט אף אחד לא ידע מימינו ומשמאלו
ומהיכן יבואו חדשים שכן מבינים בזה?
כלומר, אם יש (ויש!)פה מביני עניין איפה הם היו עד היום? ומה עכשיו כן יגרום להם לתת עצות שלא נתנו קודם? -
@מוזיקה א. עד היום השאלות לא היו מרוכזות במקום אחד אלא בכמה נושאים ולכן היה קשה לעקוב
ב. דיברתי עם כמה חברים נגנים שיבואו לעזרת הציבור פה ועם כל אחד יביא מישהו מוזיקאי שהוא מכיר נוכל ליצור פורום מקצועי ומענין@סלאש אני מכיר מתופף מאוד טוב, צריך לבדוק אם הוא מחובר לפורום, שיוכל להוסיף
-
@סלאש אני מכיר מתופף מאוד טוב, צריך לבדוק אם הוא מחובר לפורום, שיוכל להוסיף
-
@מוכשרת-על כן, מהלהקה אבל הוא עוד לא בפורום
-
@מוזיקה א. עד היום השאלות לא היו מרוכזות במקום אחד אלא בכמה נושאים ולכן היה קשה לעקוב
ב. דיברתי עם כמה חברים נגנים שיבואו לעזרת הציבור פה ועם כל אחד יביא מישהו מוזיקאי שהוא מכיר נוכל ליצור פורום מקצועי ומענין -
@מוכשרת-על איזה מושגים ועניינים?
סולמות, לומדים לאט לאט
אקורדים,כמובן מיד
תווים תלוי במה משקיעים (ליווי או סולו)
תאוריית המוזיקה, תמיד אפשר ללמוד
פריטות, לאט לאט
וכו' וכו'
זה לוקח לדעתי שנה בערך בשביל לדעת סביר.
(זה לא כ"כ קשור לנושא) -
@מוכשרת-על איזה מושגים ועניינים?
סולמות, לומדים לאט לאט
אקורדים,כמובן מיד
תווים תלוי במה משקיעים (ליווי או סולו)
תאוריית המוזיקה, תמיד אפשר ללמוד
פריטות, לאט לאט
וכו' וכו'
זה לוקח לדעתי שנה בערך בשביל לדעת סביר.
(זה לא כ"כ קשור לנושא) -
@מוכשרת-על אני לא מנגן מומחה בכלל!!
(אני למדתי רק מספרים)
אבל זה מה שאני חושב:
הענין של לא להסתכל, אמור לבא לבד די בהתחלה כשהשרירים של האצבעות מתרגלים לצורה של האקורדים.
לדעת לנגן לפי שמיעה דורש אימון (דובר בפורום פה ושם)
חשוב מאוד להשקיע בזה, זה גם משפר את השמעה המוזיקלית.
אקורדים מסובכים יותר גם כן לאט לאט מתרגלים.
וסולמות כדאי להתקדם AM EM DM (אלה הסולמות הקלים יותר).
(אני לא יודע מה עם סולמות מז'וריים ואיך מתקדמים איתם).
וכדאי גם ללמוד בארה, בשביל שאר הסולמות, וגם סתם כך.
פריטות אני אישית לא למדתי ויכול ליהיות שזה טעות חמורה.
אבל אני לא יודע עד כמה כי ראיתי כאלה שלמדו והם ממש מרובעים עם הפריטות.
מה שחשוב זה להקפיד על קצב קבוע. -
@סלאש אז יהיה אפשר לשאול את כל השאלות שלא ענו לי עליהם?
מתי זה אמור לקרות?
(יצטרכו לעשות בזה מלא קטגוריות כלי נגינה, ביצועים, להקות, וגם בכלי נגינה יש כמה קטגוריות.)
אני כבר מתחיל לחכות. -
@מנאששש הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'ה -
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
איך באמת אפשר לדעת אם מי שאני מתכתב איתו מנגן באמת טוב? (סתם בשביל הידע)
-
אהבתי את הנושא טילללללל
חיכיתי הרבה זמן לעולם הגיטרות והביצועים ,
ואני חושב שאדם שמגנן 30 שנה יש לו יכולת קידום ממש חזקה
כי א''א לנגן תמיד את אותם אקורדים באותו סולם בליווי
אז הוא חייב להתקדם באיזה שהוא שלב לסולו וללמוד עוד אקורדים
וזה יהיה ניכר היטב בנגינה שלו . -
@ישי-3 אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
תמיד רציתי לשאול האם כדאי ללמוד עם מורה לגיטרה
או להתחיל עם ספרים עצמאי ?אם אתה אדם שמתמיד, אז למה לא לנסות לבד?
אבל רוב בני האדם, ברגע שאין להם מחויבות למשהו, הם פורשים.. אז מחויבות למורה ששלמת לו כסף יכול להיות טוב.
או לפחות מורה להתחלה, שיתן את הצאנס. -
אני גם למדתי לבד [עם ספרים וטיפים מחברים] ואפשר לומר שהלך לי
טוב מאוד , אבל אין ספק שצריך להשים את המטרה לפניך ולדעת שאין להתייאש
וראיתי את זה מוחשי אצל חבר'ה שזה פחות עניין אותם והתייאשו מהר
בהצלחה ! -
@מוכשרת-על אבל תמיד צריך את המורה שיכוון, לא? בעיקר בתור התחלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות