איך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?
-
מעניין לראות מהי דעתכם.
לדעתי הכי יעיל עם מורה מקצועי שיכול לכוון, לקבוע את קצב ההתקדמות, וגם להעיר כשצריך:)
ויש בזה גם מחויבות מסוימת.
אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
כולל לשבת בשתיים בלילה
.
וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש
)
בקיצור, תכתבו מה דעתכם.... -
@eti לפי דעתי חייבים מורה.
כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.
וכן מורה יודע לכוון את המתחיל כיצד להתחיל שלב אחר שלב מנסיונו העשיר בתחום. -
@eti אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
כולל לשבת בשתיים בלילה .
וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש )@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אני חושבת עדיין שעם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט לעומת מי שעם התמדה וכוח רצון לבד..
לא הבנתי? אחרי שגומרים עם המורה ממשיכים בבית ואפשר לחזור... לנסות... להתקדם וכו'
@איילה אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אני אישית לומדת לנגן בחליל צד- שזה לימוד שחייב מורה צמודה, בלי זה אין סיכוי...
יש לי חבר שלומד לבד והוא די מתקדם
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לפי דעתי חייבים מורה.
כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.זה כבר תלוי באיזה כלי,
בגיטרה לפי דעתי אני לא חושב שאפשר להגיע רחוק מטעויות,
בכל אופן כדאי שיהיה מישהו שיודע לנגן באזור.מה שאני חושב זה להתחיל לבד עד שמרגישים שלא מתקדמים מספיק
[אחרי עבודה קשה]
ואז ללכת למורה ולהתקדם איתו הלאה. -
@eti אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
כולל לשבת בשתיים בלילה .
וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש )@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אני חושבת עדיין שעם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט לעומת מי שעם התמדה וכוח רצון לבד..
לא הבנתי? אחרי שגומרים עם המורה ממשיכים בבית ואפשר לחזור... לנסות... להתקדם וכו'
@איילה אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
אני אישית לומדת לנגן בחליל צד- שזה לימוד שחייב מורה צמודה, בלי זה אין סיכוי...
יש לי חבר שלומד לבד והוא די מתקדם
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לפי דעתי חייבים מורה.
כי כשאת/ה עושה משהו לא נכון הוא מיד מתקן.
וללא מורה אפשר להמשיך לחשוב שהטעות היא בעצם נכונה.זה כבר תלוי באיזה כלי,
בגיטרה לפי דעתי אני לא חושב שאפשר להגיע רחוק מטעויות,
בכל אופן כדאי שיהיה מישהו שיודע לנגן באזור.מה שאני חושב זה להתחיל לבד עד שמרגישים שלא מתקדמים מספיק
[אחרי עבודה קשה]
ואז ללכת למורה ולהתקדם איתו הלאה. -
@מוכשרת-על למה? אפשר גם וגם
לא בהתחלה, כמובן. אבל אח"כ אפשר להרחיב אופקים.
[בפרט אם זה שיעור פעם בשבוע] -
@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.
-
@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.
-
תלוי בכלי-כמו שכתבו פה.
אין כמו משוב של מורה על מנת להאיץ התקדמות וליצור תחושת מחוייבות כלפי הלמידה.
אני חושבת שצריך בסיס של מורה ואח"כ לפי קצב ההתקדמות ללמוד לבד.. -
@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון
לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
שינחה פה ושם ,]
וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך
-
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון
לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
שינחה פה ושם ,]
וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך
-
@הגיטריסט כשאתה לומד לבד אין שום דבר שיחייב אותך אבל כשאתה קובע עם מורה זה מחייב אותך גם להתאמן לקראת השיעור הבא
-
@avital-1
ברור שזב תלוי ברצון ואם בן אדם רוצה הוא ימשיך גם
לבד כמו שרוב הגיטריסטים שאני מכיר , אבל מי שלא רוצה באמת
גם עם מורה צמוד 24 שעות הוא לא יצליח ללמוד ,
ואני חושב שאם קנית את הכלי [במצב שלי זב גיטרה ] זה מספיק מחייב. -
אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית. -
אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית. -
ללמוד אצל מורה,
רק? לא אדרבה עדיף להתחיל משמיעה ואז לעבור במקביל למורה. -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לא יצא לי לצפות/ לקרוא את כל מה שאספתי לי שם...