דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק מנותק
    ק מנותק
    קוקו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1030

    השיר מוקדש לכל המתמודדים והמתמודדות שיצלחו את כל הנסיונות בחיים.
    ותמיד יזכרו שיש שם אבא שמחכה ונשמה שרוצה ועולם שתמיד יהיה יותר מחבק אחרי.

    נשמה שלי תדעי
    כי מאחורי אלף מסכים מסנוורים
    כשאת שם בועטת וצועקת מבפנים
    מול עולם שונא ואכזר
    כשתו לתו נשזר
    ואת שם צועקת ובועטת מבפנים
    לעולם תדעי שאת שלי

    נשמה שלי תדעי
    כי לכל ניסיון שאני צולח בהצלחה
    יש עוד מאות מעבר לפינה
    לא מבטיח שבכולם אתמודד
    אבל תמיד תמיד אני לא בודד
    כי את שם צועקת ובועטת מבפנים
    כן, נשמה שלי

    נשמה שלי תדעי
    כי כשהרוח נושבת בתקווה
    ואנו חושבים הנה באה השעה
    ושוב פעם עוד נסיון
    שוב לנסות לא לצאת עני ואביון
    כל כולי אהבה לך, גאה בך.
    שלי, לגמרי, נשמה שלי

    נשמתי האהובה תדעי לתמיד כי לא לעולם חוסן,
    לפעמים גם לכלב טוב צריך רסן
    אלוקים שלח אותנן למלא תפקיד
    אותך, נשמה, בידנו הפקיד
    לשמור עלייך נקייה נוטפת מור
    לשלוח ידינו מעבר לחור
    להביט ולומר זה דודי וזה רעי
    בנות ירושלים עטרת תפארתי
    ותקוותי שתמיד תוכלי להתגאות בי
    נשמה יקרה שלי, נשמה שלי

    נשמה שלי תדעי
    כי בזמנים הקשים, כשהעולם חונק
    מסתכל למעלה וצועק
    הים סוער גלים מתנפצים
    אל מול עיני הכלות, ליבי נשבר לרסיסים
    אבל תמיד בתוך תוכי את שם
    אוהבת מלטפת ומזכירה לי
    שאת שלי נשמה יקרה

    נשמה אהובה
    אין צדיק בארץ אשר לא יחטא
    אין צדיק אשר עשה רק טוב בלי רע
    אין בנמצא אדם מושלם
    אדם תמיד בחייו נלחם
    נסיון אחרי נסיון עובר לטוב לרע
    אבל תמיד את שם גם באפילה
    נשמה אהובה שלי

    ויש לי בקשה אחת אהובה שלי

    שתמיד תאהבי אותי כמו שאני אותך
    שתמיד תזכרי אותי כמו אח לאח
    תמליצי טוב גם כשקשה לי
    כי אחרי הכל חושלתי וצלחתי
    וגם אם נפלתי הרעיון הוא לחזור
    לקום ןליפול אמץ לאזור
    ותמיד תזכרי

    שאת שלי נשמה שלי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1031

      מרגיש דפוק
      בידי אזוק
      אין בי כוח
      רוצה לשכוח

      מיואש כולי כואב
      וליבי דואב
      שותת דם
      לא רוצה עוד אף פעם

      דומע
      רוצה לבכות
      גווע
      והרגשות צפות

      אבל יש אור בקצה המנהרה
      ואולי תצוץ שוב תקווה
      נתחיל מחדש הכל
      כי גם אני כל יכול

      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
      בקש להתמודד עם הקשיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1032

        העולם יפה, וורוד,
        שמיים בהירים, מלאי הוד,
        הכל כך מתהלכים בכבוד,

        למדתי כבר
        שלא כל הנוצץ-זהב
        בועטים בי כבפרח בר
        כל טיפת אהבה בולעת ברעב,

        רוצה לפרוח
        מהמציאות להפסיק לברוח
        מדמיינת עצמי כמטאור
        מפיץ רק אור,

        לפתוח בחיים חדשים,
        להראות לכל אותם אנשים,
        שעל אף הבעיטות שבעטו
        להשפיל ולדחוק להטו,

        ששמי יטהר בעולם
        אוכל לצעוד בראש מורם
        את האמת יראו כולם

        כי אבא שלי הוא מלך העולם----

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #1033

          מה מחכה לי?!

          שיר שחברה שלי כתבה ומאוד אהבתי. ביקשתי ממנה לפרסם!
          תגידו מה דעתכם.


          מלאת אמונה
          גדושת כאב
          מבפנים שלמה
          געגוע צורב

          בלבול גדול
          איפה השכל
          בלגן בראש
          ומה אם הרגש

          חשבתי שמצאתי
          ראיתי את הסוף
          בדמיוני כבר רציתי
          את היהלום לאסוף

          האור בקצה
          בעוצמה נצנץ
          חיוך מרוצה
          העיז לבצבץ

          קולטת שאני קטנה
          לא מבינה באנשים
          מתעקשת על האבחנה
          מחוסר יכולת להגשים

          קולטת מה מחכה לי ביושר
          אם זה נקרא מעט
          מוצפת עד גדות באושר
          מלדמיין מה שממתין בלאט...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #1034

            יש לה סיכוי?

            הדמעות נוטפות
            על לחי חיוורת
            אין לה תקוות
            מרגישה ילדה כושלת

            ביטחונה העצמי
            בירידה תלולה
            אין לה ביטוי אישי
            וגם אין לה לזה שום ציפיה

            יושבת בכיתה בוהה במורה
            עצובה על שנולדה
            לא מאמינה שיש לה סיכוי
            חושבת רק על הכישלון הצפוי

            היא לא אוהבת ללכת לכיתה
            וכשהולכת בלית ברירה
            יושבת ומחכה רק לסיום היום
            בכל הפסקה מרגישה איום

            עד שהשינוי הגיע
            נחוש ומפתיע
            היא לא יכלה לסבול
            והחליטה לעמול

            היא הפסיקה להזניח
            למדה את עצמה להכריח
            להצטרף למשחקים, לדבר עם חברות
            הכריחה את עצמה להשתנות

            השינוי עבד בבום
            אבל גם נעלם ונשכח
            הוא נשאר זיכרון עמום
            והיא בכתה כל כך

            המצב החברתי שלה
            כבר לא כמו שהיה
            היא התחילה להשתנות
            פתאום היא באמת התחילה לחיות!

            והיא רק רוצה
            שהוא יחזור ויעזור
            הוא היה כל כך נפלא...
            והמצב חזר להיות נורא.

            אז היא מנסה להתקיים
            משאריות שנותרו מהשינוי
            אבל העתיד מאיים
            והיא מתפללת לסוף הריפוי

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1035

              זריחה

              מרגיש נופל
              מחפש את הקרן שבוקעת
              בים האפל

              אבל זוכר טוב
              שבכל יום שמגיע
              לאחר שמחשיך הרחוב
              תזרח השמש ברקיע

              רוצה להתקרב אליך
              לקבל קצת כוח
              להסתופף בצילך
              להרגיש בטוח

              תן לי מעט אור
              בחושך, באפלה
              גרש את השחור
              והבא את הגאולה

              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
              בקש להתמודד עם הקשיים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ק מנותק
                ק מנותק
                קוקו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקו
                #1036

                לא סתם זה נכתב בשלש לפנות בוקר עם נדנודי שינה
                היתיי נותן לזה גרוע מינוס אבל הייתי חייב לשחרר קצת
                אז הנה התוצאה לפניכם😴

                אני רוצה לעשות רצונך השלם
                להישאר ולא להיעלם
                לעבור את הגל גם כשמולי ים
                לגלות את אורך לגלות שאתה קיים

                בלי מחצות שמסתירות מלראתך
                בלי שלוחים שיהיו במקומך
                לעמוד מולך ולהגיד באתי
                לא לחשוב איך חייתי

                רצוני האמיתי מסתתר אי שם
                רצוני לאהבה תתורגם
                אהבה שאין לה סוף
                לא כמו הים שנגמר בחוף

                אבל בינתיים עומד נכלם
                עומד מבויש מלך העולם
                רצון שהתנפץ לרסיסים
                רצון שהתפזר לחליקים

                כחלום שהתממש בחלקו
                בחצי הריק שלו
                כבלון שהוציאו את האוויר
                תרשמו עלי מאד שביר

                אבל תזכרו כולם את רצוני בתחילה
                גם בזמנים קשים במחילה..
                כי בסופו של דבר לזה אחזור
                אחרי שעוד כמה גלים אעבור.

                קרדיט ל@מוכשרת-על (אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.🙂

                על המשפט האחרון

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1037

                  החלפתי משקפיים
                  כי כבר שרפו לי העיניים
                  הדבר היחיד ששכן שם היה רק מים

                  התמכרתי לרחמים עצמיים
                  לא הבנתי למה כולם אליי אצבע מפנים
                  ואלו, רק נדו בראשם-השינוי צריך לבוא מבפנים
                  ואני טמנתי ת'ראש בכרית לא רוצה ת'אמת בפנים

                  וזהו! נמאס לי לראות שחור
                  כל החיים ליהות תקועה בחור
                  תמיד חלמתי ורציתי אור
                  לא רציתי להבין שאני רק צריכה לבחור

                  פתאום ראיתי ת'יופי בחיים
                  גיליתי שהעולם מלא בצבעים
                  וסתם הרסתי לעצמי ת'חיים

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1038

                    כמו פרח שגודל
                    לא עוצר ולא נובל
                    רץ לא מסתכל
                    והכל הוא מקבל

                    ממשיך הוא לנסות
                    גם כשהכל נראה אבוד
                    להניע עולמות
                    גם כשהמצב ירוד

                    כי הוא יודע
                    וגם שומע
                    בסוף הכל יגמר
                    ויסתדר
                    אחרי ענן תבוא השמש
                    אחרי החושך יבוא האור
                    ואז הכל יגמר
                    וגם זה יעבור

                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                    בקש להתמודד עם הקשיים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשנית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
                      #1039

                      צעקה שקטה
                      קורעת הדממה
                      מתוך החשיכה
                      מזנקת ומאירה

                      זעקה אמיתית
                      בלב הישימון
                      אמירה של יהודי
                      שנתקע בלי פיתרון

                      הקניבלים
                      כמעט לידו נמצאים
                      חיות טורפות
                      מתקרבות, נוהמות.

                      הוא לבד
                      בדד
                      אין מי שיעזור
                      ולא מי שיביא מזור

                      כולו מסוחרר
                      איבד את המחר
                      עסוק בלקדוח
                      לא מצליח לנוח

                      שאגות מפחידות
                      צרחות פראיות
                      בתוך הראש דופקים פטישים
                      בצרה הוא זועק אל הממרומים

                      "שמע ישראל"
                      הוא מתבלבל
                      זה היה הוא שזעק?
                      הוא, שמבית אבא כל כך רחק?
                      "השם אלוקינו השם אחד!"
                      כן, זה הוא, האתאיסט
                      הוא זעק! אין עוד אף אחד!

                      השם אם רק תוציא אותי
                      אני אאמין בך באמונה שלימה!
                      השם בבקשה תגאל אותי!
                      אני תקוע בארץ עוינת וזרה!

                      ולפתע,ניצוץ אור מבליח במוחו
                      מחליט לפסוע לאורו
                      הולך לאורך דרך לא ברורה
                      תוהה אם הוא סתם עושה ההליכה

                      הכל שמם, אין אות חיים
                      הוא מפחד שילך ישר לקניבלים
                      אבל אין שום תועלת בלהיתקע
                      אז הוא ממשיך ללכת, על אף החשיכה.

                      ואז הוא מגלה סימן חיים
                      כביש, יש פה אנשים!
                      הוא הולך בצידו נזהר מבורות
                      ובסוף הדרך מגיע לעיר החלומות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ילד חוכםי מנותק
                        ילד חוכםי מנותק
                        ילד חוכם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1040

                        שיר שנכתב לאחר מאורע משמח מאוד:

                        זה לא חלום, זה קרה היום.
                        זה שווה מליון, אי אפשר שלא לצהול.

                        כמה חיכינו והנא זה בא
                        ברוך השם זה קרה!

                        למה כמה היה נורא
                        עכשיו אנו מצרה - לרווחה

                        כמה התפללנו והנה זכינו
                        הנה הנה התבטלה הגזירה

                        כמה כמה שמחה ואורה
                        היום היום משעבוד לגאולה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1041

                          שיר שכתבתי על מקרה מאוד ספציפי
                          אבל אני חושבת שהוא יכול להתחבר להרבה מאוד חויות...


                          קשה עכשיו לשמוח
                          קשה לשכוח את כל מה שקרה
                          אולי זה רק זמני...
                          למה זאת אני? למה אני בוכה?
                          מחכה שהכל יעבור
                          זה בור! איך נכנסתי אליו?
                          אני יודעת שהוא שם
                          בטוח הוא רשם וזוכר לחזור
                          אז למה שוב אני בוכה?
                          למה רק אני זוכה לכל כך הרבה דמעות

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                            #1042

                            תחיה!

                            רק שחור הוא רואה
                            כמים שאין להם סוף
                            בבכי הוא גועה
                            מה יהיה הסוף

                            תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                            ואז תראה שהכל הסתדר
                            תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                            להיות לו לבן להיכנס לחדר

                            זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                            להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                            תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                            גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשנית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1043

                              שהחינו
                              וקימנו
                              והגיענו
                              שהצלחנו
                              ועברנו
                              ונשארנו
                              למרות סבלנו
                              על אף קשיינו
                              שרדנו
                              ולבסוף אמרנו
                              שהחינו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • זברהז מנותק
                                זברהז מנותק
                                זברה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1044

                                על הקצה---

                                על הקצה,
                                בין ארמון לתהום.
                                רוצה, לא רוצה,
                                זה בא לי פתאום.

                                על הקצה,
                                נפערו שם סדקים.
                                מחפש, לא מוצא,
                                ענף אחד עם פרחים.

                                על הקצה,
                                מתנדנד כבר שנים.
                                מנסה, מרצה,
                                פוצע שוב את הפנים.

                                על הקצה,
                                ביד חוט שנקרע.
                                נכנס ויוצא,
                                מהטוב אל הרע...

                                . . . . . . .

                                שם אני עומד, מגרד את הגבול.
                                מתרחק מתנתק.
                                מתחבר לבלבול.
                                שם אני עומד, מול תהום, כבול.
                                עם פחד משתק.
                                מחכה שיבוא מבול...

                                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1045

                                  חשבתי שאני יכול
                                  חשבתי שאני מוצלח
                                  לרגע לא חשבתי לעמול
                                  בסוף יצאתי מצוברח.

                                  ניסיתי והשקעתי
                                  אך לשווא - התאכזבתי.
                                  אמנם ציון טוב ראיתי
                                  את המכה - כבר חזיתי.

                                  כי לרגע שכחתי,
                                  לרגע חשבתי,
                                  שאולי אני יכול.
                                  אולי אצליח אם אעמול.

                                  אך להתפלל - לא זכרתי,
                                  לא ראיתי - ניסיתי,
                                  שכחתי להתפלל ולהודות,
                                  לקב"ה קל ההודאות.

                                  על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                  בקש להתמודד עם הקשיים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1046

                                    נותנת לי:

                                    לוחמת צדק
                                    שוברת חומות
                                    רק כדי לראות את הסדק
                                    ממנו נשפכים האורות
                                    שמסנוורים את השקט תדיר
                                    באלפי ניצוצות וותק 
                                    שמלהטטים בחושך
                                    בלחישות אש ומנגינות נוגות

                                    שוחרת חופש
                                    רק כדי לטעום 
                                    להרגיש את התענוג
                                    שבעמוק לנשום
                                    שבלשבור את השגרה
                                    של מי התהום
                                    של לרקוע רגליים 
                                    על העלטה וגהינום

                                    סוגדת לשלווה
                                    זו שמקדשת חלומות
                                    של אהבה 
                                    עושה מאמצים
                                    של טיהור אשמה
                                    להוכיח לעצמי 
                                    שמגיע לי ואני ראויה

                                    ונוטעת תקווה
                                    בלב פועם בשאגות פחד
                                    נותנת לאמון לזרות בי
                                    גם קווצה של נחת

                                    מסכימה לרצון להשיב
                                    ולאמת לחבק חזק
                                    נותנת לתת לי
                                    מה שרציתי תמיד
                                    ושהשטן קטל ושתק---


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • שירליש מנותק
                                      שירליש מנותק
                                      שירלי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1047

                                      היא יושבת על החוף
                                      מתבוננת לה בנוף
                                      הגלים למולה מתנפצים
                                      וחם, אבל קר לה מבפנים

                                      היא חושבת על עצמה
                                      מחפשת נחמה
                                      מרגישה כ"כ לבד
                                      לא חשובה לאף אחד

                                      ואני רוצה לומר לה- תתחזקי ילדה
                                      התקווה עוד לא אבדה
                                      תביני שאת גיבורה
                                      לד' את כ"כ יקרה

                                      את גיבורה בכך שאת לוחמת
                                      לא מוותרת, תמיד חולמת
                                      את מלאה בטוב
                                      תתחילי עליו לחשוב

                                      את גיבורה בעצם היותך
                                      על שמצאת את דרכך
                                      אל תתני לרגעי דכדוך לנצח
                                      תרגיעי את הלב הצורח

                                      תזכרי יש בך אוצר
                                      חשבי לשם מה הוא נוצר
                                      תראי שיש תכלית וסיבה
                                      ויום יבוא ותחושי את האהבה

                                      כי את גיבורה...

                                      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                      זה - להמשיך לישון...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1048
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1049
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול