דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

    אני מניחה את החבל
    נותנת לי להתקפל
    אני מזניחה את השכל
    נותנת ללב להתבלבל
    הולכת אחרי ההבל
    אחרי היצר המחבל
    נופלת מהכבל
    הישר אל מדבר עצל

    לא אכפת לי
    לסבול
    כן בחרתי
    ליפול
    אל תגידו לי
    לגדול
    לא מגיע לי
    לצהול

    דווקא חשבתי שעליתי
    אבל בכלל לא תקדמתי
    אז גיליתי
    שמאסתי
    ובחרתי
    ליפול שוב
    אל הביוב

    סורי על הדימויים
    אני רעה קצת לפעמים
    ועכשיו זה מכוון מול עצמי
    כי אני הורסת אותי
    ולא אכפת לי להתרסק
    התחתית כל כך קרובה
    אני בטוח לא אתפרק
    כי אני כבר רגילה

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #1560
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1561

      כבוד זה לא רק גדולה
      כבוד זה להגיע לדרגה
      שאחד את השני מכבדים
      לא רק במעשים ודיבורים

      כבוד אחד לשני זו מעלה
      שאפשר לנהל שיחה
      בלי משחקי כבוד וגאווה
      כל אחד לא משנה מהו ומה

      כבוד אחד עם השני זה רגש
      שלכל יהודי צריך להיות ברור
      שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
      זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

      המושג של כבוד בין השני
      לא מדבר רק על עצמי
      כי כשאת השני מכבדים
      אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1562
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • orlyO מנותק
          orlyO מנותק
          orly
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
          #1563

          פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
          צַלֶּקֶת
          עַל יַד
          תּוֹכִיחַ⁠
          נִצָּחוֹן.

          צַלֶּקֶת
          עַל לֵב
          תְּסַפֵּר
          עַל שִׁבְרוֹן.

          וְצַלֶּקֶת
          תָּמִיד
          תִּכְאַב
          עוֹד יוֹתֵר.

          וְצַלֶּקֶת
          בַּסּוֹף
          תִּתְמַלֵּא
          בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

          כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
          שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
          כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
          כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
          והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
          ובעצם... דווקא בזכותם.
          ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
          אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
          גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
          זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
          זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

          ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
          15
          • orlyO orly

            פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
            צַלֶּקֶת
            עַל יַד
            תּוֹכִיחַ⁠
            נִצָּחוֹן.

            צַלֶּקֶת
            עַל לֵב
            תְּסַפֵּר
            עַל שִׁבְרוֹן.

            וְצַלֶּקֶת
            תָּמִיד
            תִּכְאַב
            עוֹד יוֹתֵר.

            וְצַלֶּקֶת
            בַּסּוֹף
            תִּתְמַלֵּא
            בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

            כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
            שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
            כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
            כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
            והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
            ובעצם... דווקא בזכותם.
            ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
            אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
            גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
            זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
            זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

            ס מנותק
            ס מנותק
            סודי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1564
            פוסט זה נמחק!
            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ס סודי 0

              פוסט זה נמחק!

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1565
              פוסט זה נמחק!
              ס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                פוסט זה נמחק!

                ס מנותק
                ס מנותק
                סודי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1566
                פוסט זה נמחק!
                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ס סודי 0

                  פוסט זה נמחק!

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1567
                  פוסט זה נמחק!
                  ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    פוסט זה נמחק!

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סודי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1568
                    פוסט זה נמחק!
                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ס סודי 0

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1569
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • orlyO מנותק
                        orlyO מנותק
                        orly
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                        #1570

                        הָאוֹר לֹא מְוַתֵּר לַחֹשֶׁךְ/ #ORLY#
                        וְהִנֵּה.
                        כּוֹכָבִים. נוֹצְצִים.
                        מְחַיְּכִים אֵלַי.
                        מֵחֲשֵׁכָה.

                        וְהִנֵּה.
                        כּוֹכָבִים. מְאִירִים.
                        מַבְטִיחִים לִי.
                        תִּקְוָה.

                        וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                        יִגְרְמוּ לָהֶם.
                        לְנַצְנֵץ
                        עוֹד יוֹתֵר.

                        וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                        יַבְטִיחוּ לִי.
                        שֶׁהָאוֹר
                        לֹא מְוַתֵּר.

                        בְּקָרוֹב.
                        תַּפְאוּרָה תִּתְחַלֵּף.
                        שָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
                        יְפַנּוּ מְקוֹמָם.
                        לְשָׁמַיִם. מְאִירִים.
                        לְשָׁמַיִם... מוּאָרִים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • orlyO orly

                          פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                          צַלֶּקֶת
                          עַל יַד
                          תּוֹכִיחַ⁠
                          נִצָּחוֹן.

                          צַלֶּקֶת
                          עַל לֵב
                          תְּסַפֵּר
                          עַל שִׁבְרוֹן.

                          וְצַלֶּקֶת
                          תָּמִיד
                          תִּכְאַב
                          עוֹד יוֹתֵר.

                          וְצַלֶּקֶת
                          בַּסּוֹף
                          תִּתְמַלֵּא
                          בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                          כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                          שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                          כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                          כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                          והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                          ובעצם... דווקא בזכותם.
                          ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                          אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                          גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                          זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                          זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                          יונתן פי מנותק
                          יונתן פי מנותק
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1571
                          פוסט זה נמחק!
                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יונתן פי יונתן פ

                            פוסט זה נמחק!

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            ננבב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1572
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • עדי 3ע מנותק
                              עדי 3ע מנותק
                              עדי 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                              #1573

                              שב עד אליך
                              יושב מול הים מביט על השמים
                              המתחברים אל המים.
                              יושב מול הגלים הגבוהים,
                              מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
                              מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
                              מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
                              רוצה לשוב אלייך.

                              הו אלוקים,
                              אל תעזוב אותי אף לרגע,
                              שמור עליי מכל פגע.
                              שלא אשבר, שלא אפול,
                              בלעדייך אבא- אינני יכול.
                              אנא פתח שערייך,
                              כעת אני שב, שב עד אליך!

                              אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
                              רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
                              גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
                              אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
                              אך אני הקטן מרגיש בודד,
                              ואין בי כח להתמודד.

                              עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
                              אני צועק לך ללא מילים.

                              מדרכך מעולם לא ברחתי,
                              אך ממך קצת התרחקתי.
                              כעת אני שב- פתח לי ידיך,
                              כעת אני שב- שב עד אליך!

                              אשמח לביקורת והארות...

                              מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • עדי 3ע עדי 3

                                שב עד אליך
                                יושב מול הים מביט על השמים
                                המתחברים אל המים.
                                יושב מול הגלים הגבוהים,
                                מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
                                מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
                                מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
                                רוצה לשוב אלייך.

                                הו אלוקים,
                                אל תעזוב אותי אף לרגע,
                                שמור עליי מכל פגע.
                                שלא אשבר, שלא אפול,
                                בלעדייך אבא- אינני יכול.
                                אנא פתח שערייך,
                                כעת אני שב, שב עד אליך!

                                אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
                                רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
                                גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
                                אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
                                אך אני הקטן מרגיש בודד,
                                ואין בי כח להתמודד.

                                עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
                                אני צועק לך ללא מילים.

                                מדרכך מעולם לא ברחתי,
                                אך ממך קצת התרחקתי.
                                כעת אני שב- פתח לי ידיך,
                                כעת אני שב- שב עד אליך!

                                אשמח לביקורת והארות...

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #1574
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1575
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1576
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1577

                                      להאמין שהכל לטובה
                                      גם אם לא רואים
                                      להאמין שהכל בשליטה
                                      בידיו של אלוקים

                                      להאמין גם לי לראות
                                      לדעת שמותר לבכות
                                      לא לטבוע רק לשחות
                                      בתוך הים של הדמעות

                                      שקשה או מר בחיים
                                      להכניס את אלוקים
                                      לתוך הלב בפנים
                                      הוא איתך במרומים

                                      אמונה מחזיקה
                                      נותנת תקווה
                                      לעלות ולהתעלות
                                      גם אם יש ירידות

                                      שהכל בהשגחה
                                      ואין רע מלמעלה יורד
                                      שהכל רק לטובה
                                      והאדם בא לפה להתמודד

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • טותייייט טותיייי

                                        להאמין שהכל לטובה
                                        גם אם לא רואים
                                        להאמין שהכל בשליטה
                                        בידיו של אלוקים

                                        להאמין גם לי לראות
                                        לדעת שמותר לבכות
                                        לא לטבוע רק לשחות
                                        בתוך הים של הדמעות

                                        שקשה או מר בחיים
                                        להכניס את אלוקים
                                        לתוך הלב בפנים
                                        הוא איתך במרומים

                                        אמונה מחזיקה
                                        נותנת תקווה
                                        לעלות ולהתעלות
                                        גם אם יש ירידות

                                        שהכל בהשגחה
                                        ואין רע מלמעלה יורד
                                        שהכל רק לטובה
                                        והאדם בא לפה להתמודד

                                        טוהר

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #1578
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • efiE מנותק
                                          efiE מנותק
                                          efi
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1579

                                          שיר לעשרה בטבת
                                          הדמעות של ירושלים
                                          בלילה
                                          בשקט
                                          ירושלים
                                          אבלה
                                          משתנקת.
                                          דמעותיה ניגרות
                                          על המדרכות
                                          החלקלקות
                                          מבכי של אלפיים,
                                          כאלה הם הלחייים
                                          של ירושלים
                                          בבוקר, באור
                                          זהוב
                                          נוגה
                                          כאוב
                                          יהיו הדמעות
                                          לטל
                                          קל
                                          קשה
                                          יפה
                                          של קיץ.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול