דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    והשקט ששורט לי את הלב
    והדממה שיש לפני הכאב
    והפחד שאין מישהו שאוהב
    והרעש שיש בלב ואותי שואב

    והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
    והחושך שנהיה פתאום בפנים
    והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
    ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

    והרגע הזה ששמה פס על כולם
    ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
    והפחד שהגיע לבקר בלילות
    והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

    ואני לבדי מוחצת את הלב
    מתכווצת בכל פעם עם הכאב
    מתחרטת על דברים שנאמרו
    ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

    נוודנ מנותק
    נוודנ מנותק
    נווד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1789

    בס''ד
    א^הבה אין סופית

    אל תלך
    תן לי עוד מעט מן השיכרות
    מעט מן האמת הרגשית שלי
    תן נא לי עוד מעט מן השטות
    שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
    א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

    א^הבה גדולה
    לאלוקים
    א^הבה אמיתית
    למחולל הקשיים
    א^הבה א^הבה
    תן לי עוד מן הא^הבה

    אל תלך
    תן לי עוד מן השטות
    שאוכל להשתגע מא^הבה
    א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
    א^הבה סתם לסתם אנשים

    אה^בה גדולה
    לחיים
    א^הבה אמיתית
    לכל הלבבות הפועמים
    א^הבה א^הבה
    תן לי עוד מן הא^הבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הלל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1790

      פורים ככיפורים
      בלי מסכות ואפורים
      אולי הפנים קצת אפורים
      אבל שלא יספרו לכם סיפורים

      כי בדקתי, וזה נכון
      זה זמן שאפשר לבחון
      על מעשיך לגחון
      ואותם לטחון

      האם פעלתי כראוי
      או כשורה
      האם לא נפלה טעות בזיהוי?
      האמת לא תמיד ברורה

      אז תנסו גם, זה עובד
      לפני שהרגע הזה אובד...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1791

        איך לב אתם לא שמים
        לא דווקא לאלה שנושרים
        לאלה שכל יום נלחמים
        ושלא ליפול מתפללים

        לאלה שלהישאר צדיקים
        חולמים ונלחמים
        ורק להערכה כלכך רוצים
        שישימו לב גם לבפנים

        אתם לא יודעים מה עליהם עובר
        שכל יום בשבילם זהו משבר
        והם כלכך לא רוצים להישבר
        ויחס והאהבה להם זה חסר

        תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
        אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
        להערכה ושירימו להם הם חולמים
        אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט טותיייי

          איך לב אתם לא שמים
          לא דווקא לאלה שנושרים
          לאלה שכל יום נלחמים
          ושלא ליפול מתפללים

          לאלה שלהישאר צדיקים
          חולמים ונלחמים
          ורק להערכה כלכך רוצים
          שישימו לב גם לבפנים

          אתם לא יודעים מה עליהם עובר
          שכל יום בשבילם זהו משבר
          והם כלכך לא רוצים להישבר
          ויחס והאהבה להם זה חסר

          תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
          אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
          להערכה ושירימו להם הם חולמים
          אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

          טוהר

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1792

          "קלי קלי
          למה עזבתני"

          עזבוני במקום
          לא מוכר
          בלי מכר.

          עם אנשים
          שהיו נחושים
          לאבד את עמי.

          שם בתוך הטומאה
          הרגשתי בודדה
          שאפילו אלוקיי
          עזבני שם.

          אחרי ש'תנס
          במו עיני ראיתי
          הבנתי
          שאלוקיי לא יעזביני.

          גם בטומאה
          וגם בטובה
          הוא לא יעזוב
          ותמסר הזה
          מעבירה לכם לדורות.

          גם שאתם בשבר
          גם שאתם בשמחה
          תדעו שאף פעם
          אתם לא לבד
          ה' איתכם בכל מצב!!!!!!!!!!

          אני לא יודעת אם זה ניקראה שיר
          אבל זה חצי כן
          לקחתי תפסוק הזה
          ואמרתי מה בעצם למדנו מימנו.
          האמת שהמון זמן לא הצלחתי ליכתוב אז תבינו.
          אשמח לתגובות והארות והערות
          תודה

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1793
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1794

              רוצה מנוחה
              מרגישה חנוקה
              אין כבר כוחות
              ללמוד

              חושבת, מתקתקת
              כותבת, מסכמת
              רוצה קצת לעצור
              לנשום

              מי יבין שאני חייבת
              מי יראה שזה נצרך
              רק יום של אחד ודי
              לנפוש

              אבל החיים ממשיכים
              לרגע לא עוצרים
              לא שואלים
              אפשר?

              ואני חייבת
              לא לפספס ת'רכבת
              לא רוצה להישאר
              לבד

              באמצע קורסת
              לא מסוגלת
              וכולם ממשיכים
              בלעדי.

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                #1795

                יושב מול הסטנדר
                הגמרא פתוחה.
                המַצֶב נעלם, קודר,
                ההקשבה פרחה.

                הניסיונות, הגעגועים,
                לימים יותר יפים,
                לאוויר, לדרור,
                לחופש בלי מחסור.

                הרחוב קורץ,
                מפתה, זורם.
                אין לי ת'אומץ
                לקום להלחם.

                רוצה מנוחה,
                לא כל היום לשבת
                מול גמרא פתוחה.

                ניצוץ בוער,
                ופתאום זה מבליח
                על הגמרא אני מסתער,
                בכל הכח.

                אני לא עוד אחד,
                מכל האנשים.
                אני לא עוד אדם,
                ככל העמים.

                אני בן של מלך-
                זה מגיע.
                אני בדרך,
                זה לא מפתיע.

                נכון זה קשה
                יש נפילות.
                השטייגען שווה,
                למרות המעידות.

                עוד שורה ועוד שורה-
                מונה כאגורה לאגורה.
                עוד דף ועוד דף.
                והזמן עף.

                הדמעות מעיניי זולגות,
                סיום מסכת.
                מתמלא ברגש,
                יודע שהתחלתי ללכת.

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • שיר 5ש שיר 5

                  רוצה מנוחה
                  מרגישה חנוקה
                  אין כבר כוחות
                  ללמוד

                  חושבת, מתקתקת
                  כותבת, מסכמת
                  רוצה קצת לעצור
                  לנשום

                  מי יבין שאני חייבת
                  מי יראה שזה נצרך
                  רק יום של אחד ודי
                  לנפוש

                  אבל החיים ממשיכים
                  לרגע לא עוצרים
                  לא שואלים
                  אפשר?

                  ואני חייבת
                  לא לפספס ת'רכבת
                  לא רוצה להישאר
                  לבד

                  באמצע קורסת
                  לא מסוגלת
                  וכולם ממשיכים
                  בלעדי.

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1796

                  נלחמת בעצמי

                  חומקת עוברת
                  נפשי יוצאת
                  ביקשתי את עצמי
                  ולא מצאתי
                  כל העולם קיים
                  אני אבדתי
                  ואין אחד שמחפש אותי

                  למה בניתי חומה
                  תקלף לי רק שכבה
                  אל תקשה ליבי
                  אבא, אין אותי
                  הגעתי לקצה שלי
                  מתכדררת בתוך בועה
                  האם אפסה תקווה?
                  במסתרים בוכה לך

                  שוב אותו הסרט, אני כאן
                  שואלת את עצמי
                  האם כל זה היה כדאי
                  אולי תחשפי, תדרשי
                  שלא תצטרכי כבאי
                  שיכבה את השרפות שלך
                  תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                  אני לבד ואין לי מי
                  חרב עליי עולמי...

                  תתחברי לטוב שבך
                  אני אוהב אותך
                  כמו שאת
                  אל תפחדי
                  יש בך חלק אלוקי
                  תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                  חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • S shoval

                    נלחמת בעצמי

                    חומקת עוברת
                    נפשי יוצאת
                    ביקשתי את עצמי
                    ולא מצאתי
                    כל העולם קיים
                    אני אבדתי
                    ואין אחד שמחפש אותי

                    למה בניתי חומה
                    תקלף לי רק שכבה
                    אל תקשה ליבי
                    אבא, אין אותי
                    הגעתי לקצה שלי
                    מתכדררת בתוך בועה
                    האם אפסה תקווה?
                    במסתרים בוכה לך

                    שוב אותו הסרט, אני כאן
                    שואלת את עצמי
                    האם כל זה היה כדאי
                    אולי תחשפי, תדרשי
                    שלא תצטרכי כבאי
                    שיכבה את השרפות שלך
                    תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                    אני לבד ואין לי מי
                    חרב עליי עולמי...

                    תתחברי לטוב שבך
                    אני אוהב אותך
                    כמו שאת
                    אל תפחדי
                    יש בך חלק אלוקי
                    תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                    חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                    נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1797

                    כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                               מזוכיסט
                    

                    כשנכנסתי ראיתי אותך
                    היית מסתול הכל הבל
                    אתה לא מסכה
                    רק נשמה בלי שכל

                    כשנכנסתי ראית אותי
                    ומיד באת לחבק
                    האמת צפה
                    תסלח לי שאני מתרחק

                    תסלח לי
                    שכשחיבקת אותי
                    לא הראיתי א^הבה
                    חיבוק כזה לא אמיתי
                    כבר כבתה הלהבה

                    תסלח לי
                    עדין קשה לי להתחבר אליך
                    גם אם אתה רק נשמה
                    אתה באמת טוב אני יודע
                    אבל לפעמים גם בהמה

                    בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
                    באתי ופרשתי עליך סמיכה
                    חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
                    ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1798

                      קצת התמכרתי לאשליות
                      אני מחכה רק ללילות
                      לעשות עוד ועוד שטויות
                      ואחר כך שוב לבכות

                      הריקנות הזו חונקת
                      אני מחפשת לי יציבות
                      הבדידות הזו הורגת
                      נעלמה לי השפיות

                      אני כל כך רוצה אותן
                      אבל רק מתרחקת
                      כמעט נגמר לי הזמן
                      ואני עוד מסתבכת
                      הן אוהבות ורוצות אותי
                      אבל אני דוחפת אותן מכאן
                      ואף אחד לא יכיר אותי
                      כי פיזרתי על עצמי עשן

                      אבאלה אני עושה שטויות
                      מחפשת מישהי אחת מכולן
                      מישהי שתציב לי גבולות
                      ותחבר אותי כבר אל העולם

                      אני בורחת מהכל אבא
                      אבל לא אני לא שובבה
                      אני לא רוצה להכאיב לך
                      אני רק רוצה קצת שמחה

                      זה צורך בנפש שלי
                      לפרוץ כל הגבולות
                      מחפשת מישהו שיקשיב לי
                      ויעצור אותי מלנסות
                      לא נעים לי המצב הזה
                      לא אני לא בחרתי בזה
                      פשוט קשה לי ו...
                      קשה לי לבד אבאלה

                      תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                      לא נעים לי להיות המופרעת
                      לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                      אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                      תראה אותי
                      מה נשאר ממני
                      התמכרתי לזמני
                      איבדתי את עצמי

                      אבאלה שחרר אותי
                      העולם הזה גדול עלי
                      איך הוא נכנס אל תוכי
                      ואיך הוא מעמיס עלי

                      אבאלה תציל אותי
                      כבר השתגעתי
                      אני ברחתי
                      אני ניסיתי
                      אני נמחקתי
                      נאבדתי
                      התמוטטתי
                      התרסקתי
                      תציל אותי
                      ממני

                      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                        קצת התמכרתי לאשליות
                        אני מחכה רק ללילות
                        לעשות עוד ועוד שטויות
                        ואחר כך שוב לבכות

                        הריקנות הזו חונקת
                        אני מחפשת לי יציבות
                        הבדידות הזו הורגת
                        נעלמה לי השפיות

                        אני כל כך רוצה אותן
                        אבל רק מתרחקת
                        כמעט נגמר לי הזמן
                        ואני עוד מסתבכת
                        הן אוהבות ורוצות אותי
                        אבל אני דוחפת אותן מכאן
                        ואף אחד לא יכיר אותי
                        כי פיזרתי על עצמי עשן

                        אבאלה אני עושה שטויות
                        מחפשת מישהי אחת מכולן
                        מישהי שתציב לי גבולות
                        ותחבר אותי כבר אל העולם

                        אני בורחת מהכל אבא
                        אבל לא אני לא שובבה
                        אני לא רוצה להכאיב לך
                        אני רק רוצה קצת שמחה

                        זה צורך בנפש שלי
                        לפרוץ כל הגבולות
                        מחפשת מישהו שיקשיב לי
                        ויעצור אותי מלנסות
                        לא נעים לי המצב הזה
                        לא אני לא בחרתי בזה
                        פשוט קשה לי ו...
                        קשה לי לבד אבאלה

                        תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                        לא נעים לי להיות המופרעת
                        לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                        אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                        תראה אותי
                        מה נשאר ממני
                        התמכרתי לזמני
                        איבדתי את עצמי

                        אבאלה שחרר אותי
                        העולם הזה גדול עלי
                        איך הוא נכנס אל תוכי
                        ואיך הוא מעמיס עלי

                        אבאלה תציל אותי
                        כבר השתגעתי
                        אני ברחתי
                        אני ניסיתי
                        אני נמחקתי
                        נאבדתי
                        התמוטטתי
                        התרסקתי
                        תציל אותי
                        ממני

                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פ
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1799
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1800

                          מאחורי המילים
                          נמצאות דמעות
                          מאחורי השירים
                          יש גם חרטות

                          הלב נמצא על במה
                          במה שנראית קטנה
                          הכאב מדבר במקומה
                          בקומה של מעלה

                          הבגדים מראים
                          על רצון של מחמאות
                          הפנים מראים
                          על רצון של עצמאות

                          והידיים שלא רוצות
                          לאותו מקום ליפול שוב
                          והעיניים שרק רואות
                          את המקום שלא רוצות
                          שוב לשוב....

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1801

                            במוצ"ש הלב נשבר
                            על נשמה יתרה שהלכה
                            עוד שבעה ימים נותרו
                            שתחזור אלי המלכה
                            כה קשה השגרה
                            הנחיתה ליום ראשון

                            במוצ"ש עם תום מלווה המלכה
                            ההפנמה שזהו נגמרו הסעודות
                            ההבנה שתמו הזמירות
                            ואין "רצה" ושאר התוספות

                            כה חבל אבל זאת השגרה
                            שתתחיל שבוע נפלא
                            מלא ברכה והצלחה
                            מאור השבת תמלא

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1802

                              שמים צבועים בשחור
                              לא מסוגל להביט לאחור
                              אורות שנכבים בתור
                              ושוב אני נמצא שם בבור

                              איך שוב הגעתי לכאן
                              כשכבר חשבתי שהגעתי לאור
                              ולאן כל זה מוביל, לאן
                              עד מתי אלך סחור סחור

                              מחפש את המילים
                              שכתובים על השלטים
                              שאותי יובילו חזרה
                              אל הדרך הסלולה

                              ויש לי תקווה טובה
                              אם רק אייחל לך
                              ואם שוב אדרוש אותך
                              אז אמצא לי, פתחון פה

                              ושוב חשבתי שמצאתי
                              את אשר תמיד חפשתי
                              ושוב קטפתי הצלחות
                              באפי הכה ריח הפסגות

                              ולפני שהספקתי לחשוב הרבה
                              מצאתי את עצמי נופל ומדרדר
                              את התהום הפעורה מולי רואה
                              מתקרבת אלי בקצב מסחרר

                              אבל נאחז באותם מילים
                              שכתבו לי הזקנים
                              שיובילו אותי חזרה
                              אל הדרך הסלולה

                              כי יש לי תקווה טובה
                              אם רק אייחל לך
                              ואם שוב אדרוש אותך
                              אזי אמצא לי, פתחון פה

                              חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • שיר 5ש מנותק
                                שיר 5ש מנותק
                                שיר 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1803

                                אין לי כבר כוחות
                                מרגישה חנוקה
                                הכול סוגר עלי
                                בודדה
                                לא רוצה להיות עם אף אחד
                                לבד עם עצמי
                                בחושך העמוק
                                חושבת
                                אין לי כוחות
                                מרגישה בקרוסלה
                                לא עוצרת לרגע
                                אין לי כבר כוחות
                                מרגישה כמו תרנגולת
                                שמרטו לה ת'נוצות
                                מי יעזור לי
                                יוציא אותי מכאן
                                יישא אותי גבוה
                                יושיט לי את היד
                                חייבת אמונה
                                טיפה להרגע
                                אין מי שיעשה
                                במקומי ת'עבודה.

                                כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • כ מנותק
                                  כ מנותק
                                  כאן ועכשיו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1804

                                  סורר או מורה

                                  למה רק לי אתה אומר
                                  רק עלי שוב ושוב גוזר
                                  אז מה אם אני כל יום מאחר
                                  ובאמצע השיעור רק מדבר

                                  תבין אתה צריך
                                  אותי להמנע מלהביך
                                  אל תכנס לשום תסביך
                                  אני כאן הוא המדריך

                                  תכף תבין מי פה קובע
                                  מי את הזכויות תובע
                                  כל הקושי שלך נובע
                                  שכאילו אתה יודע

                                  מתחיל שיעור
                                  ויש דיבור
                                  אל תעיר
                                  הס
                                  אל תזכיר
                                  היום
                                  זה כבר לא סביר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1805

                                    אני עוד כאן
                                    עוד לא סיימתי
                                    לא תם הזמן
                                    עוד לא השלמתי

                                    אני עוד כאן
                                    וכך גם השטן
                                    עוד לא גמרתי איתו
                                    עוד לא נגמר עתו

                                    אני כאן עדיין
                                    נלחמת בינתיים
                                    אבל הלב כבר פרש
                                    והמח שלי רש

                                    אני בלי מסיכות
                                    אבל גם לא חשופה
                                    לא חיה בהצגות
                                    אבל בחשיכה עוד אפופה

                                    אני כאן, ליבי שם
                                    כל העבר התמלא בדם
                                    אני מחקתי והוא תם
                                    זה ממכר כמעט כמו סם

                                    אין לי שורשים
                                    וגם לא יציבות
                                    אני מלאה ברעשים
                                    ומחפשת הזדמנות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1806

                                      אני חי בתוך עולם
                                      מלא בשקרים
                                      אני חי בין כולם
                                      מדמם הפסדים

                                      אני צומח בין פרחים
                                      שלפעמים ערסניים
                                      אני צומח בין אנשים
                                      שלא אכפת להם המעשים

                                      אני דומם כשכולם
                                      ממשיכים לחיות
                                      אני דומם בעולם
                                      שאמור לצחוק

                                      אני חי צומח דומם
                                      בין בני אדם
                                      אני רוצה להתרומם
                                      ולהיות בן אדם!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1807

                                        שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                                        אחי אני איתך
                                        גם שכל העולם נגדך
                                        אני פה לצידך
                                        הולכת איתך

                                        אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                                        רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                                        באש ובמים נצעד ביחד
                                        תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                                        דילגת על שקרים
                                        הכנסת לכיס את כל המילים
                                        שמת פס על אנשים
                                        לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                                        אחי אני איתך
                                        גם שכל העולם נגדך
                                        אני פה לצידך
                                        הולכת איתך🌹

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                                          אחי אני איתך
                                          גם שכל העולם נגדך
                                          אני פה לצידך
                                          הולכת איתך

                                          אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                                          רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                                          באש ובמים נצעד ביחד
                                          תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                                          דילגת על שקרים
                                          הכנסת לכיס את כל המילים
                                          שמת פס על אנשים
                                          לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                                          אחי אני איתך
                                          גם שכל העולם נגדך
                                          אני פה לצידך
                                          הולכת איתך🌹

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שם בדוי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שם בדוי
                                          #1808

                                          בס''ד

                                          מקווה שזה בסדר שכל אחד יכול לכתוב ולא רק כאלה מקצוענים

                                          ספק קשה

                                          בספק אם לאכול חזיר
                                          ברור לי מי היצר הרע
                                          להסתפק האם להחזיר
                                          זה לא כזה נורא

                                          הבעיה מתחילה כשלא ברור
                                          מה נכון לא נכון
                                          זה אוכל ת'ראש
                                          ולא עוזר כמה שאתה נבון

                                          מה הטוב מה הרע
                                          זה מפחיד שזאת אשכרה הבחירה
                                          אני עוד מתלבט
                                          בדרך אליך
                                          תן אור בדרך
                                          הן קשים לי
                                          שבילך.

                                          דיפולטד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול