דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1859

    אין לי כבר כוחות
    רוצה טיפה להיות.
    את עצמי להרגיש
    בלי להרעיש
    לשבת בשקט, לחלום
    על הבית והחום
    שאני רוצה לבנות
    עניינים ברום עולם
    שבמרוץ כך נעלם
    משאיר לי אבק
    שלועג לי, נאבק
    להשאר עלי
    להדבק אלי.
    אין לי לזה זמן
    מוצאת את עצמי כבר מזמן
    מבקשת לנוח, להנפש
    לעצור את גלגל החיים
    המתיש, המהיר
    העמוס ברעשים
    שלא נותנים לך ללכת.

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1860

      לפעמים הכל מבלבל
      ואת לא רוצה להישבר
      מרגישה חזקה בתוך הלב
      ומבחוץ מרגישה את הכאב
      הרבה שאלות ותהיות
      מה רצית רק תשובות
      הכלה ואהבה יעזרו הרבה
      אך מעט מאד שזה קורה
      וכל מה שרצית
      וכל מה שחלמת
      רק מחצית
      מימה שקיבלת
      ולמה שואלת את עצמך
      בכל לילה במיטה
      הרי רק בזכותך
      עלית במדרגה
      ואחרי כל השברים
      וכל המשברים
      את שואלת את עצמך
      למה החיים שלך
      טו מאצ מסובכים?
      טוהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1861
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
          #1862

          אבא,אני שלך!
          אבא,אני ביתך!
          אותך תמיד אוהב,
          אתה הוא הגדול מכולם.
          מגשים,מקשיב.
          אתה הוא מלך העולם.
          לא שרים,ולא ראשים.
          וגם לא חשובים.
          החושבים,הטועים,
          שוכחים,המכחישים.
          אתה האבא,היושב על הכסא
          השולט.
          ובעיקר אוהב...❤
          תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1863

            מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
            לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

            יש לי אלוקים
            ויש לי תורה
            יש לי את הארץ
            אבל יש לי גם מדינה

            הארץ עם אלוקים
            המדינה עם השטן
            הארץ של התורה
            והמדינה בראש קטן

            הארץ של ה'
            והמדינה כופרת
            הארץ של תכלית
            והמדינה אובדת

            הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
            ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
            זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
            שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

            זה חולשה מול כוח
            רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
            ניסו לשלב את השניים
            ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

            ולכן המציאות נראת כמו היום
            מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
            של אמונה מול כפירה
            של טומאה מול טהרה

            עד שהאור ינצח
            כי עמ"י הוא עם הנצח
            אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
            שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1864

              לכי לך

              לכי לך בת אהובה
              לכי לך מבית אביך
              לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
              לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

              לכי לך בת יקרה
              לכי לך ממולדתך
              לכי לך מהרגלייך
              לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

              לכי לך בת של מלך
              לכי לך אל הדרך
              לכי לך לכביש, לשביל ולהר
              לכי לך כי בך המלך בחר.

              לכי לך משם בת קרובה
              לכי לך ותזכי לרבבה
              לכי לך ממדבר ערבה.
              "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
              "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • לומדת ללכתל מנותק
                לומדת ללכתל מנותק
                לומדת ללכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1865
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                  #1866

                  הם גורמים לי להרגיש
                  כזאת'י נחותה
                  לידם אני כבר
                  לא כל כך שווה
                  הרמה שם מעלי
                  הרף עולה למעלה
                  לא מתחשב בגיל
                  שם הכישרון שלי
                  הוא עוד אחד
                  רגיל
                  מנסה את מזלי
                  מתחרטת על הרגע
                  נתקלת לראשונה
                  במשוב כזה פוגע
                  בניסיון השני
                  נחתמת החלטה
                  לשם כבר לא חוזרת
                  למקום שונה פונה
                  לסביבה אחרת
                  שבאמת מעריכה

                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1867

                    בס"ד

                    לא רצה לאכזב, רצה להראות
                    שהוא חזק כמו זאב.
                    והנסיונות שהוא עובר,
                    לא ישברו אותו כל כך מהר.
                    הוא ניסה להתגבר,
                    הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                    אבל זה בא וקרס,
                    כמו מעשה קונדס .
                    לא בשליטה,
                    אלא מעומס בשגרה.

                    הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                    למצוא תעצמו מחדש.
                    וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                    תניחו לו.
                    הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                    🙏🙏🙏

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • ע מנותק
                      ע מנותק
                      עדיין לבד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1868

                      חיפשתי את האמת שלי
                      בלב של אחרים

                      חיפשתי מישהו שיבין אותי
                      וישנה אותי מבפנים

                      חיפשתי מישהו דומה לי
                      שנהיה קצת מתחרים

                      חיפשתי מישהו שיביא לי
                      דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                      כמה אני חיפשתי
                      אוהו כמה שחיפשתי
                      לא מצאתי
                      כי נבראתי
                      חד פעמי

                      אין מישהו שיכול
                      לחיות במקומי
                      לצבוע אותי במכחול
                      לפי טעם לא שלי
                      אני בודד בעולם
                      ככה גם כולם
                      לכולנו יש תפקיד
                      אלוקים לנו אועיד

                      ובכל זאת...
                      אני חיפשתי.
                      אבל...
                      לא מצאתי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1869

                        וּמָה אֶעֱשֶׂה
                        וְלֹא אוּכַל
                        לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                        יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                        שֶׁקְּבוּרוֹת
                        בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                        יֶשְׁנָם פָּנִים
                        שֶׁמּוּגַנִּים
                        מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                        יֵשׁ מֵהֶם
                        שֶׁאֶחֱשֹׂף
                        וְיֵשׁ
                        שֶׁפָּחוֹת

                        חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                        תהיו עדינים

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1870

                          מה רק רציתי
                          למה אני מרגישה מיותרת
                          מה עשיתי
                          למה אני נאטמת
                          אתם אוטמים את הלב שלי
                          גורמים לכאב שבי
                          לגדול
                          ליפול
                          אני רוצה לצעוק
                          לצעוד
                          לברוח
                          מהכל לשכוח
                          למה אתם יורדים עלי
                          למה אני לא מרגישה נאהבת
                          מה רק רציתי
                          חממה שעוטפת
                          מרגישה שנאה
                          בתוך הלב
                          למי שאמור
                          להיות אוהב
                          והלב שלי נשבר
                          ומרגיש מוזר
                          כזר
                          לעולם
                          מכולם...
                          טוהר

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • טותייייט טותיייי

                            מה רק רציתי
                            למה אני מרגישה מיותרת
                            מה עשיתי
                            למה אני נאטמת
                            אתם אוטמים את הלב שלי
                            גורמים לכאב שבי
                            לגדול
                            ליפול
                            אני רוצה לצעוק
                            לצעוד
                            לברוח
                            מהכל לשכוח
                            למה אתם יורדים עלי
                            למה אני לא מרגישה נאהבת
                            מה רק רציתי
                            חממה שעוטפת
                            מרגישה שנאה
                            בתוך הלב
                            למי שאמור
                            להיות אוהב
                            והלב שלי נשבר
                            ומרגיש מוזר
                            כזר
                            לעולם
                            מכולם...
                            טוהר

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משוגעת אמיתית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1871
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שיר 5ש מנותק
                              שיר 5ש מנותק
                              שיר 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1872

                              רוצה לשקוע
                              מכולם לשכוח
                              העולם אכזר
                              ואני לבד
                              די כבר
                              אין כוחות
                              נמאס לי לבכות
                              נגמרו הדמעות
                              מי יבין
                              מי ישמע
                              אני מתמודדת לגמרי לבד
                              אין מי שאותי ינחם
                              אין מי שבמקומי יכאב
                              ואין מי שאותי יבין
                              וזהו החלק הכי מכאיב
                              כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                              כשאין בכל העולם
                              אפילו אחד שיודע
                              שמרגיש כמוני
                              שהעולם נגמר
                              בשבילי, בשביל כולם.
                              אין למה לקום
                              חבל על הכוחות
                              ממילא הכל יחזור כך להיות
                              שבור, כואב, לועג לניסיונות
                              לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                              ופתאום אתה שוכח מי אתה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @ב-ב
                                חיכינו ליום-
                                כן זאת השעה,
                                לחיות לא לחלום
                                זה לא השערה....

                                תודה שהזכרת-
                                כי כמעט שכחנו
                                בואו נפנה ת'מבט
                                לאולמות שעזבנו...

                                חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                                אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                                מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                                E מנותק
                                E מנותק
                                efrat 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1873
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צופה מהצד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                                  #1874

                                  טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                  רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                  אז בקיצער תרחמו...

                                  שקט מוזר של לילה אפל
                                  כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                  יללות של חתולים מתוך הערפל
                                  יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                  עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                  רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                  במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                  אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                  ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                  מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                  והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                  וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  17
                                  • צ צופה מהצד

                                    טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                    רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                    אז בקיצער תרחמו...

                                    שקט מוזר של לילה אפל
                                    כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                    יללות של חתולים מתוך הערפל
                                    יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                    עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                    רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                    במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                    אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                    ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                    מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                    והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                    וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1875

                                    איכה ישבה בדד
                                    לא מפסיקה לבקש
                                    שמישהו שם למעלה
                                    יציץ, זה מתבקש

                                    כבר שנים שהיא מחכה לו
                                    לא יודעת עד מתי
                                    יבוא הניתוק
                                    יחתןך בבשר החי

                                    זה בא והולך
                                    חלק ממנה שוב מתלכלך
                                    הכצעקתה?
                                    ארדה נא
                                    ואראה...

                                    אתה מתחבא
                                    משחק איתי תופסת
                                    עד שקצת נגעתי
                                    נפלתי שוב מובסת
                                    קח עליי פיקוד
                                    תן לי קצת מיקוד
                                    שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

                                    ליבי מתמלא
                                    מהשקט הזה
                                    שהצלחתי לגנוב לרגע
                                    אתה ואני
                                    נראה לי קצת לוליני
                                    ששוב פעם אשכח
                                    את הרגע
                                    תן לי יד
                                    כי אני לא לבד
                                    אל תסתר
                                    פניך.

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1876
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1877

                                        לא שלי

                                        וככה, הם יצאו
                                        בחטף
                                        בבהילות

                                        בן רגע, נפרצו
                                        חומות עד
                                        של גלות

                                        סוגרי בריח, לא
                                        עכבו
                                        כשנשמע לו
                                        קול התור

                                        שברי ספיקות,
                                        התמוססו
                                        שקעו להן
                                        בימי יאור

                                        צידה? הוי, לא
                                        עשו
                                        מי פלל
                                        אֶל סל לצרור

                                        וככה, הם יצאו
                                        כי רץ העם
                                        מן הבור

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • ton1999T מנותק
                                          ton1999T מנותק
                                          ton1999
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1878

                                          טיפה של מלח נשרה,
                                          פעימת לב בודדה,
                                          סדק מתוק,
                                          מסכה,
                                          זה לא בסדר,
                                          לחישה...

                                          אין מי שישמע,
                                          נהמה חרישית,
                                          נשימה,
                                          שקט חותך ,
                                          דממה,
                                          סוד קטן מהלבנה,
                                          "הכל עוד יסדר לך ילדה"
                                          הבטחה.

                                          ט.כ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול