דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פעימהפ מנותק
    פעימהפ מנותק
    פעימה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
    #1882

    כדי להרגיש שלם,
    צריך קודם להיות
    חצוי.

    כדי להרגיש אהוב,
    צריך קודם להיות
    דחוי.

    כדי לחוש מאושר,
    צריך קודם להיות
    עצוב.

    כדי לחוש בישועה,
    צריך קודם להיות
    כאוב..

    אז תודה על ההסתרה,
    תודה על החשיכה,
    כי הם בעצם הם-
    סיבת השמחה!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1883

      יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

      נִכְנַסְתִּי פַּעַם
      לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
      סְבַךְ עָצוּם
      שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
      בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
      פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
      בְּטוּב טַעַם
      כָּל הָעֲרָכִים
      מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
      מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
      לְחַיִּים בְּצַלְמָם
      מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
      בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
      מֵרֹב מְשִׁיחִים
      לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
      כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
      הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
      הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
      צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
      דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • רוני 2ר מנותק
        רוני 2ר מנותק
        רוני 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1884
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1885

          מילה אחת
          יכולה לשנות עולמות
          מילה אחת
          יכולה לגרום לרדת
          או לעלות
          מילה קטנה
          יכולה להכיל
          מלא אהבה
          מילה קטנה
          שווה יותר
          מאימוגי או תמונה
          מילה אחת
          יכולה לרסק
          הכל בבת אחת
          מילה אחת
          יכולה לרפא
          את הצלקות בנחת
          מילה קטנה
          יכולה לשנות עולמות
          מילה קטנה
          יכולה להרוס
          ולגרום לצלקות
          שימו לב
          למילים
          אתם לא יודעים
          מהם מכוללים בפנים
          תגרמו לאנשים
          לעלות ולצמוח
          אל תגרמו להם
          מהחיים האלה
          לרצות לברוח
          תהיו מהאנשים
          שקשה מהם
          לשכוח
          טוהר

          רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • טותייייט טותיייי

            מילה אחת
            יכולה לשנות עולמות
            מילה אחת
            יכולה לגרום לרדת
            או לעלות
            מילה קטנה
            יכולה להכיל
            מלא אהבה
            מילה קטנה
            שווה יותר
            מאימוגי או תמונה
            מילה אחת
            יכולה לרסק
            הכל בבת אחת
            מילה אחת
            יכולה לרפא
            את הצלקות בנחת
            מילה קטנה
            יכולה לשנות עולמות
            מילה קטנה
            יכולה להרוס
            ולגרום לצלקות
            שימו לב
            למילים
            אתם לא יודעים
            מהם מכוללים בפנים
            תגרמו לאנשים
            לעלות ולצמוח
            אל תגרמו להם
            מהחיים האלה
            לרצות לברוח
            תהיו מהאנשים
            שקשה מהם
            לשכוח
            טוהר

            רוני 2ר מנותק
            רוני 2ר מנותק
            רוני 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1886
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הלל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
              #1887

              רוצה לברוח
              בא לי לשכוח
              לזרוק ולברוח
              למקום רחוק
              שאפשר לצחוק
              ללכת ברחוב בשלוה
              ליד עצים מכוסים בעלוה
              ללכת, ללטף את הטבע
              בדרך קבע
              להתעורר עם הזריחה
              ליהנות מהבריחה
              בקיצור, לחיות את עצמי לבד
              למצוא את החלום שנאבד.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • רוני 2ר מנותק
                רוני 2ר מנותק
                רוני 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1888
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמר צלמת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1889

                  פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                  הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                  הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                  אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                  פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                  הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                  היום ה'בעד' בקלות מנצח
                  פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                  היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                  זה סיבה בשבילי להצטער,
                  לבכות על העבר וגם על ההווה.
                  לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                  אז אני קמה בכוח
                  מכריחה את עצמי לשכוח,
                  לשכוח מכל מה שכואב
                  ולשמוח באמת, מכל הלב.

                  נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                  ואם תנסי אז גם את תראי
                  שעם כל הקושי והכאב
                  אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                  רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • ת תמר צלמת

                    פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                    הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                    הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                    אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                    פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                    הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                    היום ה'בעד' בקלות מנצח
                    פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                    היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                    זה סיבה בשבילי להצטער,
                    לבכות על העבר וגם על ההווה.
                    לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                    אז אני קמה בכוח
                    מכריחה את עצמי לשכוח,
                    לשכוח מכל מה שכואב
                    ולשמוח באמת, מכל הלב.

                    נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                    ואם תנסי אז גם את תראי
                    שעם כל הקושי והכאב
                    אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                    רוני 2ר מנותק
                    רוני 2ר מנותק
                    רוני 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1890
                    פוסט זה נמחק!
                    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רוני 2ר רוני 2

                      פוסט זה נמחק!

                      טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                      #1891
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                        #1892
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                          #1893

                          ממצולות קוראת אליך
                          אין לי עוד כח דל
                          בבקשה,הושט לי יד
                          כי אני טובעת בתוך הגל

                          מערבולת מקיפה אותי
                          לא מוצאת ידי , רגלי
                          מרגישה מחנק בגרוני
                          והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                          כמעט ומרימה ידיים
                          אין לי כבר עוד כח לשחות
                          זרועותי כואבות, ליבי הולם
                          חרדה מפני הבאות

                          משתעלת, מאבדת נשימה
                          משתנקת, משחררת נשיפה
                          בולעת, מרגישה צריבה
                          צפה, אך שוקעת חזרה

                          בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                          צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                          ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                          ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אנהא מנותק
                            אנהא מנותק
                            אנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                            #1894

                            ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                            אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                            לאט לאט משתדריגם:))
                            משתפת פה שיר אחד

                            אולי אמצא נחמה -
                            רפואה לליבי הנשבר
                            אולי אמצא לי תשובה –
                            על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                            מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                            מהיכן אמצא התקווה ?
                            מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                            האם יישאר בראשי עקבה?

                            מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                            אולי? אשא קולי אל השמים
                            כי בתפילה איני כבול
                            הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                            עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                            אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                            אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                            אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                            עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                            בתקווה--
                            שמתוך החושך יבקע לו האור
                            שירפא וילטף את ליבי הטהור

                            תן לי עצה אייך אוכל -
                            להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                            הסובבים את הנשמה הטהורה
                            פונה אילך כחרס הנשבר
                            שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אריה 93
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1895

                              פסח תשפג // אריה

                              כְּשֶׁיָּבוֹא
                              בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                              אֲנִי אֶשְׂמַח
                              שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                              אַתָּה הֲרֵי
                              מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                              רָחוֹק פִיזִית
                              אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                              תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                              נֵשֵׁב וְנָסֵב
                              הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                              וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                              הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                              בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                              הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                              אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                              אֲבָל הַפֶּסַח
                              אָח... הַפֶּסַח
                              אַלְפַּיִם שָׁנָה
                              שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                              יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                              אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                              לָכֵן
                              תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                              כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                              הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                              עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                              אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                              אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                              כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                              אֲנִי נִשְׁבַּר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • פעימהפ מנותק
                                פעימהפ מנותק
                                פעימה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                                #1896

                                יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                                וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                                רוצה לשמור על עצמי,
                                רוצה לשמור על סודותיי,
                                גם אם סיפרתי לכולם,
                                גם אם מכרתי את חיי..
                                אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                                קרוב קרוב לליבי.
                                עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                                ומתחילה להפנים לקרבי-
                                יש דברים שהם רק שלי,
                                אף אחד לא יוכל לקחת!
                                זהו כוחי ועוצמתי,
                                וגם עוד תובנה לאמתחת.
                                יש דברים שרק אני עדה,
                                אני ואלוקים.
                                הדברים החשובים, זאת עובדה.
                                ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1897

                                  ספינת חיי

                                  בלב ים ספינת חיי שטה
                                  דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                                  לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                                  זועק לעזרה אין עונה
                                  פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                                  והיא עדיין שטה
                                  שם בתוך גלים טרופים
                                  בין להקות כרישים טורפים
                                  במצולות היאוש
                                  בתהומות הטשטוש
                                  ברגעי שפל והצפה של גאות

                                  והיא עדיין שטה
                                  מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                                  בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                                  האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                                  צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                                  והיא עדיין שטה
                                  על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                                  על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                                  ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                                  אדירים משברי ים
                                  לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                                  והיא עדיין שטה
                                  וצועקת
                                  "אדיר במרום השם"

                                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                  סימן שהשמש שוקעת!
                                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • T מנותק
                                    T מנותק
                                    ts4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1898

                                    בסיעתא דשמיא.
                                    רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                                    נשמה
                                    נשמה טהורה,
                                    נשמתי

                                    נשמה אמיצה,
                                    נשמתי

                                    נשמה שנופלת וקמה תמיד
                                    נשמה עקשנית,
                                    נשמתי

                                    וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                                    תמיד תתעורר,
                                    נשמתי

                                    לאורך שנים, גלויות, אירועים
                                    תמיד בתוכי,
                                    נשמתי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אנהא מנותק
                                      אנהא מנותק
                                      אנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                      #1899

                                      ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                                      נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                                      משתפת בשיר נוסף:)

                                      ולמה שמנסה להתקרב,
                                      הלב שלי קופא מסרב-
                                      להתחבר אליך ,לאהוב
                                      להבין שאתה אבא טוב
                                      לחזור בתשובה מאהבה
                                      ולא ממקום של כפיה,

                                      ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                                      אין לי קליטה,
                                      מרגישה שאני סתם ממעיטה
                                      מהקשר שלנו מהיכולת של
                                      החיבור ביננו, תפילה –
                                      הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                                      שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                                      אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                                      מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                                      במקור שלי אני בת טובה
                                      אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                                      טהר אותי וברא לי לב חדש
                                      ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                                      "ורוח נכון חדש בקרבי"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1900

                                        ואני חשבתי
                                        שתהיו איתי
                                        עד סוף העולם
                                        כי הרי אתם
                                        מכירים אותי
                                        יותר מכולם
                                        ומי שחשבתי
                                        שיאהב אותי
                                        צעק עלי בפנים
                                        ומי חשבתי
                                        שיעזור לי
                                        ברח לתמיד
                                        הרי אתם
                                        חשובים לי
                                        מכל אדם אחר
                                        בלעדיכם
                                        לא הייתי כאן
                                        הייתי בעולם אחר
                                        ואתם צריכים
                                        להבין אותי
                                        ואתם צריכים
                                        להכיל אותי
                                        ואני לאט לאט
                                        נסגרת
                                        את האמון בכם
                                        נועלת
                                        ואת האהבה
                                        שנעלמת
                                        מפחדת
                                        אותה עדיין מחזיקה
                                        עד שיבוא יום
                                        והיא תיכנס ללב שלי
                                        בחזרה...
                                        טוהר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד ירושלמי בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                                          #1901

                                          [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                          אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                          אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                          ולשמוח בכול
                                          אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                          כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                          וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                          אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                          ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                          תודה אבא!!
                                          ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                          M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול