דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אריה 93
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1883

    יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

    נִכְנַסְתִּי פַּעַם
    לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
    סְבַךְ עָצוּם
    שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
    בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
    פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
    בְּטוּב טַעַם
    כָּל הָעֲרָכִים
    מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
    מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
    לְחַיִּים בְּצַלְמָם
    מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
    בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
    מֵרֹב מְשִׁיחִים
    לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
    כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
    הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
    הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
    צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
    דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
    אֲנִי נִשְׁבַּר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • רוני 2ר מנותק
      רוני 2ר מנותק
      רוני 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1884
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1885

        מילה אחת
        יכולה לשנות עולמות
        מילה אחת
        יכולה לגרום לרדת
        או לעלות
        מילה קטנה
        יכולה להכיל
        מלא אהבה
        מילה קטנה
        שווה יותר
        מאימוגי או תמונה
        מילה אחת
        יכולה לרסק
        הכל בבת אחת
        מילה אחת
        יכולה לרפא
        את הצלקות בנחת
        מילה קטנה
        יכולה לשנות עולמות
        מילה קטנה
        יכולה להרוס
        ולגרום לצלקות
        שימו לב
        למילים
        אתם לא יודעים
        מהם מכוללים בפנים
        תגרמו לאנשים
        לעלות ולצמוח
        אל תגרמו להם
        מהחיים האלה
        לרצות לברוח
        תהיו מהאנשים
        שקשה מהם
        לשכוח
        טוהר

        רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • טותייייט טותיייי

          מילה אחת
          יכולה לשנות עולמות
          מילה אחת
          יכולה לגרום לרדת
          או לעלות
          מילה קטנה
          יכולה להכיל
          מלא אהבה
          מילה קטנה
          שווה יותר
          מאימוגי או תמונה
          מילה אחת
          יכולה לרסק
          הכל בבת אחת
          מילה אחת
          יכולה לרפא
          את הצלקות בנחת
          מילה קטנה
          יכולה לשנות עולמות
          מילה קטנה
          יכולה להרוס
          ולגרום לצלקות
          שימו לב
          למילים
          אתם לא יודעים
          מהם מכוללים בפנים
          תגרמו לאנשים
          לעלות ולצמוח
          אל תגרמו להם
          מהחיים האלה
          לרצות לברוח
          תהיו מהאנשים
          שקשה מהם
          לשכוח
          טוהר

          רוני 2ר מנותק
          רוני 2ר מנותק
          רוני 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1886
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הלל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
            #1887

            רוצה לברוח
            בא לי לשכוח
            לזרוק ולברוח
            למקום רחוק
            שאפשר לצחוק
            ללכת ברחוב בשלוה
            ליד עצים מכוסים בעלוה
            ללכת, ללטף את הטבע
            בדרך קבע
            להתעורר עם הזריחה
            ליהנות מהבריחה
            בקיצור, לחיות את עצמי לבד
            למצוא את החלום שנאבד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • רוני 2ר מנותק
              רוני 2ר מנותק
              רוני 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1888
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ת מנותק
                ת מנותק
                תמר צלמת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1889

                פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                היום ה'בעד' בקלות מנצח
                פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                זה סיבה בשבילי להצטער,
                לבכות על העבר וגם על ההווה.
                לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                אז אני קמה בכוח
                מכריחה את עצמי לשכוח,
                לשכוח מכל מה שכואב
                ולשמוח באמת, מכל הלב.

                נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                ואם תנסי אז גם את תראי
                שעם כל הקושי והכאב
                אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • ת תמר צלמת

                  פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                  הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                  הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                  אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                  פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                  הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                  היום ה'בעד' בקלות מנצח
                  פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                  היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                  זה סיבה בשבילי להצטער,
                  לבכות על העבר וגם על ההווה.
                  לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                  אז אני קמה בכוח
                  מכריחה את עצמי לשכוח,
                  לשכוח מכל מה שכואב
                  ולשמוח באמת, מכל הלב.

                  נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                  ואם תנסי אז גם את תראי
                  שעם כל הקושי והכאב
                  אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                  רוני 2ר מנותק
                  רוני 2ר מנותק
                  רוני 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1890
                  פוסט זה נמחק!
                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רוני 2ר רוני 2

                    פוסט זה נמחק!

                    טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #1891
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                      #1892
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                        #1893

                        ממצולות קוראת אליך
                        אין לי עוד כח דל
                        בבקשה,הושט לי יד
                        כי אני טובעת בתוך הגל

                        מערבולת מקיפה אותי
                        לא מוצאת ידי , רגלי
                        מרגישה מחנק בגרוני
                        והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                        כמעט ומרימה ידיים
                        אין לי כבר עוד כח לשחות
                        זרועותי כואבות, ליבי הולם
                        חרדה מפני הבאות

                        משתעלת, מאבדת נשימה
                        משתנקת, משחררת נשיפה
                        בולעת, מרגישה צריבה
                        צפה, אך שוקעת חזרה

                        בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                        צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                        ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                        ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אנהא מנותק
                          אנהא מנותק
                          אנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                          #1894

                          ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                          אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                          לאט לאט משתדריגם:))
                          משתפת פה שיר אחד

                          אולי אמצא נחמה -
                          רפואה לליבי הנשבר
                          אולי אמצא לי תשובה –
                          על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                          מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                          מהיכן אמצא התקווה ?
                          מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                          האם יישאר בראשי עקבה?

                          מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                          אולי? אשא קולי אל השמים
                          כי בתפילה איני כבול
                          הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                          עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                          אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                          אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                          אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                          עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                          בתקווה--
                          שמתוך החושך יבקע לו האור
                          שירפא וילטף את ליבי הטהור

                          תן לי עצה אייך אוכל -
                          להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                          הסובבים את הנשמה הטהורה
                          פונה אילך כחרס הנשבר
                          שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1895

                            פסח תשפג // אריה

                            כְּשֶׁיָּבוֹא
                            בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                            אֲנִי אֶשְׂמַח
                            שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                            אַתָּה הֲרֵי
                            מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                            רָחוֹק פִיזִית
                            אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                            תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                            נֵשֵׁב וְנָסֵב
                            הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                            וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                            הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                            בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                            הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                            אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                            אֲבָל הַפֶּסַח
                            אָח... הַפֶּסַח
                            אַלְפַּיִם שָׁנָה
                            שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                            יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                            אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                            לָכֵן
                            תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                            כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                            הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                            עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                            אֲנִי נִשְׁבַּר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • פעימהפ מנותק
                              פעימהפ מנותק
                              פעימה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                              #1896

                              יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                              וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                              רוצה לשמור על עצמי,
                              רוצה לשמור על סודותיי,
                              גם אם סיפרתי לכולם,
                              גם אם מכרתי את חיי..
                              אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                              קרוב קרוב לליבי.
                              עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                              ומתחילה להפנים לקרבי-
                              יש דברים שהם רק שלי,
                              אף אחד לא יוכל לקחת!
                              זהו כוחי ועוצמתי,
                              וגם עוד תובנה לאמתחת.
                              יש דברים שרק אני עדה,
                              אני ואלוקים.
                              הדברים החשובים, זאת עובדה.
                              ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1897

                                ספינת חיי

                                בלב ים ספינת חיי שטה
                                דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                                לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                                זועק לעזרה אין עונה
                                פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                                והיא עדיין שטה
                                שם בתוך גלים טרופים
                                בין להקות כרישים טורפים
                                במצולות היאוש
                                בתהומות הטשטוש
                                ברגעי שפל והצפה של גאות

                                והיא עדיין שטה
                                מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                                בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                                האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                                צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                                והיא עדיין שטה
                                על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                                על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                                ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                                אדירים משברי ים
                                לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                                והיא עדיין שטה
                                וצועקת
                                "אדיר במרום השם"

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • T מנותק
                                  T מנותק
                                  ts4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1898

                                  בסיעתא דשמיא.
                                  רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                                  נשמה
                                  נשמה טהורה,
                                  נשמתי

                                  נשמה אמיצה,
                                  נשמתי

                                  נשמה שנופלת וקמה תמיד
                                  נשמה עקשנית,
                                  נשמתי

                                  וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                                  תמיד תתעורר,
                                  נשמתי

                                  לאורך שנים, גלויות, אירועים
                                  תמיד בתוכי,
                                  נשמתי.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • אנהא מנותק
                                    אנהא מנותק
                                    אנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                    #1899

                                    ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                                    נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                                    משתפת בשיר נוסף:)

                                    ולמה שמנסה להתקרב,
                                    הלב שלי קופא מסרב-
                                    להתחבר אליך ,לאהוב
                                    להבין שאתה אבא טוב
                                    לחזור בתשובה מאהבה
                                    ולא ממקום של כפיה,

                                    ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                                    אין לי קליטה,
                                    מרגישה שאני סתם ממעיטה
                                    מהקשר שלנו מהיכולת של
                                    החיבור ביננו, תפילה –
                                    הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                                    שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                                    אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                                    מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                                    במקור שלי אני בת טובה
                                    אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                                    טהר אותי וברא לי לב חדש
                                    ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                                    "ורוח נכון חדש בקרבי"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1900

                                      ואני חשבתי
                                      שתהיו איתי
                                      עד סוף העולם
                                      כי הרי אתם
                                      מכירים אותי
                                      יותר מכולם
                                      ומי שחשבתי
                                      שיאהב אותי
                                      צעק עלי בפנים
                                      ומי חשבתי
                                      שיעזור לי
                                      ברח לתמיד
                                      הרי אתם
                                      חשובים לי
                                      מכל אדם אחר
                                      בלעדיכם
                                      לא הייתי כאן
                                      הייתי בעולם אחר
                                      ואתם צריכים
                                      להבין אותי
                                      ואתם צריכים
                                      להכיל אותי
                                      ואני לאט לאט
                                      נסגרת
                                      את האמון בכם
                                      נועלת
                                      ואת האהבה
                                      שנעלמת
                                      מפחדת
                                      אותה עדיין מחזיקה
                                      עד שיבוא יום
                                      והיא תיכנס ללב שלי
                                      בחזרה...
                                      טוהר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוד ירושלמי בנשמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                                        #1901

                                        [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                        אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                        אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                        ולשמוח בכול
                                        אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                        כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                        וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                        אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                        ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                        תודה אבא!!
                                        ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                        M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עדי- 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1902

                                          שוב,
                                          ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                          ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                          זה לא היה קורה.
                                          ההתאפקות, הכיבוש
                                          מכניס בי קצת ייאוש.
                                          ומה יגידו?
                                          זה נעלם?
                                          אז לא, זה לא.
                                          זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                          מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                          כי אני- כבר ניסיתי.
                                          ולי- זה לא עזר.
                                          הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                          מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                          קדושי עליון שעלו לבקש.
                                          לאדיר במרום שיציל אותי,
                                          אותנו.
                                          כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                          ואין לו עוד אחד.

                                          ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול