דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רוני 2ר מנותק
    רוני 2ר מנותק
    רוני 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1884
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1885

      מילה אחת
      יכולה לשנות עולמות
      מילה אחת
      יכולה לגרום לרדת
      או לעלות
      מילה קטנה
      יכולה להכיל
      מלא אהבה
      מילה קטנה
      שווה יותר
      מאימוגי או תמונה
      מילה אחת
      יכולה לרסק
      הכל בבת אחת
      מילה אחת
      יכולה לרפא
      את הצלקות בנחת
      מילה קטנה
      יכולה לשנות עולמות
      מילה קטנה
      יכולה להרוס
      ולגרום לצלקות
      שימו לב
      למילים
      אתם לא יודעים
      מהם מכוללים בפנים
      תגרמו לאנשים
      לעלות ולצמוח
      אל תגרמו להם
      מהחיים האלה
      לרצות לברוח
      תהיו מהאנשים
      שקשה מהם
      לשכוח
      טוהר

      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • טותייייט טותיייי

        מילה אחת
        יכולה לשנות עולמות
        מילה אחת
        יכולה לגרום לרדת
        או לעלות
        מילה קטנה
        יכולה להכיל
        מלא אהבה
        מילה קטנה
        שווה יותר
        מאימוגי או תמונה
        מילה אחת
        יכולה לרסק
        הכל בבת אחת
        מילה אחת
        יכולה לרפא
        את הצלקות בנחת
        מילה קטנה
        יכולה לשנות עולמות
        מילה קטנה
        יכולה להרוס
        ולגרום לצלקות
        שימו לב
        למילים
        אתם לא יודעים
        מהם מכוללים בפנים
        תגרמו לאנשים
        לעלות ולצמוח
        אל תגרמו להם
        מהחיים האלה
        לרצות לברוח
        תהיו מהאנשים
        שקשה מהם
        לשכוח
        טוהר

        רוני 2ר מנותק
        רוני 2ר מנותק
        רוני 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1886
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ה מנותק
          ה מנותק
          הלל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
          #1887

          רוצה לברוח
          בא לי לשכוח
          לזרוק ולברוח
          למקום רחוק
          שאפשר לצחוק
          ללכת ברחוב בשלוה
          ליד עצים מכוסים בעלוה
          ללכת, ללטף את הטבע
          בדרך קבע
          להתעורר עם הזריחה
          ליהנות מהבריחה
          בקיצור, לחיות את עצמי לבד
          למצוא את החלום שנאבד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • רוני 2ר מנותק
            רוני 2ר מנותק
            רוני 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1888
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תמר צלמת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1889

              פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
              הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
              הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
              אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

              פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
              הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
              היום ה'בעד' בקלות מנצח
              פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

              היום, כשמגיע הזמן להתעורר
              זה סיבה בשבילי להצטער,
              לבכות על העבר וגם על ההווה.
              לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

              אז אני קמה בכוח
              מכריחה את עצמי לשכוח,
              לשכוח מכל מה שכואב
              ולשמוח באמת, מכל הלב.

              נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
              ואם תנסי אז גם את תראי
              שעם כל הקושי והכאב
              אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

              רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • ת תמר צלמת

                פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                היום ה'בעד' בקלות מנצח
                פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                זה סיבה בשבילי להצטער,
                לבכות על העבר וגם על ההווה.
                לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                אז אני קמה בכוח
                מכריחה את עצמי לשכוח,
                לשכוח מכל מה שכואב
                ולשמוח באמת, מכל הלב.

                נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                ואם תנסי אז גם את תראי
                שעם כל הקושי והכאב
                אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                רוני 2ר מנותק
                רוני 2ר מנותק
                רוני 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1890
                פוסט זה נמחק!
                טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רוני 2ר רוני 2

                  פוסט זה נמחק!

                  טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #1891
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                    #1892
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #1893

                      ממצולות קוראת אליך
                      אין לי עוד כח דל
                      בבקשה,הושט לי יד
                      כי אני טובעת בתוך הגל

                      מערבולת מקיפה אותי
                      לא מוצאת ידי , רגלי
                      מרגישה מחנק בגרוני
                      והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                      כמעט ומרימה ידיים
                      אין לי כבר עוד כח לשחות
                      זרועותי כואבות, ליבי הולם
                      חרדה מפני הבאות

                      משתעלת, מאבדת נשימה
                      משתנקת, משחררת נשיפה
                      בולעת, מרגישה צריבה
                      צפה, אך שוקעת חזרה

                      בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                      צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                      ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                      ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אנהא מנותק
                        אנהא מנותק
                        אנה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                        #1894

                        ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                        אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                        לאט לאט משתדריגם:))
                        משתפת פה שיר אחד

                        אולי אמצא נחמה -
                        רפואה לליבי הנשבר
                        אולי אמצא לי תשובה –
                        על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                        מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                        מהיכן אמצא התקווה ?
                        מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                        האם יישאר בראשי עקבה?

                        מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                        אולי? אשא קולי אל השמים
                        כי בתפילה איני כבול
                        הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                        עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                        אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                        אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                        אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                        עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                        בתקווה--
                        שמתוך החושך יבקע לו האור
                        שירפא וילטף את ליבי הטהור

                        תן לי עצה אייך אוכל -
                        להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                        הסובבים את הנשמה הטהורה
                        פונה אילך כחרס הנשבר
                        שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1895

                          פסח תשפג // אריה

                          כְּשֶׁיָּבוֹא
                          בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                          אֲנִי אֶשְׂמַח
                          שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                          אַתָּה הֲרֵי
                          מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                          רָחוֹק פִיזִית
                          אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                          תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                          נֵשֵׁב וְנָסֵב
                          הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                          וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                          הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                          בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                          הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                          אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                          אֲבָל הַפֶּסַח
                          אָח... הַפֶּסַח
                          אַלְפַּיִם שָׁנָה
                          שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                          יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                          אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                          לָכֵן
                          תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                          כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                          הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                          עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • פעימהפ מנותק
                            פעימהפ מנותק
                            פעימה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                            #1896

                            יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                            וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                            רוצה לשמור על עצמי,
                            רוצה לשמור על סודותיי,
                            גם אם סיפרתי לכולם,
                            גם אם מכרתי את חיי..
                            אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                            קרוב קרוב לליבי.
                            עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                            ומתחילה להפנים לקרבי-
                            יש דברים שהם רק שלי,
                            אף אחד לא יוכל לקחת!
                            זהו כוחי ועוצמתי,
                            וגם עוד תובנה לאמתחת.
                            יש דברים שרק אני עדה,
                            אני ואלוקים.
                            הדברים החשובים, זאת עובדה.
                            ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #1897

                              ספינת חיי

                              בלב ים ספינת חיי שטה
                              דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                              לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                              זועק לעזרה אין עונה
                              פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                              והיא עדיין שטה
                              שם בתוך גלים טרופים
                              בין להקות כרישים טורפים
                              במצולות היאוש
                              בתהומות הטשטוש
                              ברגעי שפל והצפה של גאות

                              והיא עדיין שטה
                              מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                              בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                              האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                              צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                              והיא עדיין שטה
                              על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                              על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                              ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                              אדירים משברי ים
                              לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                              והיא עדיין שטה
                              וצועקת
                              "אדיר במרום השם"

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • T מנותק
                                T מנותק
                                ts4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1898

                                בסיעתא דשמיא.
                                רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                                נשמה
                                נשמה טהורה,
                                נשמתי

                                נשמה אמיצה,
                                נשמתי

                                נשמה שנופלת וקמה תמיד
                                נשמה עקשנית,
                                נשמתי

                                וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                                תמיד תתעורר,
                                נשמתי

                                לאורך שנים, גלויות, אירועים
                                תמיד בתוכי,
                                נשמתי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אנהא מנותק
                                  אנהא מנותק
                                  אנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                  #1899

                                  ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                                  נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                                  משתפת בשיר נוסף:)

                                  ולמה שמנסה להתקרב,
                                  הלב שלי קופא מסרב-
                                  להתחבר אליך ,לאהוב
                                  להבין שאתה אבא טוב
                                  לחזור בתשובה מאהבה
                                  ולא ממקום של כפיה,

                                  ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                                  אין לי קליטה,
                                  מרגישה שאני סתם ממעיטה
                                  מהקשר שלנו מהיכולת של
                                  החיבור ביננו, תפילה –
                                  הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                                  שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                                  אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                                  מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                                  במקור שלי אני בת טובה
                                  אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                                  טהר אותי וברא לי לב חדש
                                  ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                                  "ורוח נכון חדש בקרבי"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1900

                                    ואני חשבתי
                                    שתהיו איתי
                                    עד סוף העולם
                                    כי הרי אתם
                                    מכירים אותי
                                    יותר מכולם
                                    ומי שחשבתי
                                    שיאהב אותי
                                    צעק עלי בפנים
                                    ומי חשבתי
                                    שיעזור לי
                                    ברח לתמיד
                                    הרי אתם
                                    חשובים לי
                                    מכל אדם אחר
                                    בלעדיכם
                                    לא הייתי כאן
                                    הייתי בעולם אחר
                                    ואתם צריכים
                                    להבין אותי
                                    ואתם צריכים
                                    להכיל אותי
                                    ואני לאט לאט
                                    נסגרת
                                    את האמון בכם
                                    נועלת
                                    ואת האהבה
                                    שנעלמת
                                    מפחדת
                                    אותה עדיין מחזיקה
                                    עד שיבוא יום
                                    והיא תיכנס ללב שלי
                                    בחזרה...
                                    טוהר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד ירושלמי בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                                      #1901

                                      [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                      אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                      אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                      ולשמוח בכול
                                      אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                      כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                      וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                      אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                      ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                      תודה אבא!!
                                      ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                      M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עדי- 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1902

                                        שוב,
                                        ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                        ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                        זה לא היה קורה.
                                        ההתאפקות, הכיבוש
                                        מכניס בי קצת ייאוש.
                                        ומה יגידו?
                                        זה נעלם?
                                        אז לא, זה לא.
                                        זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                        מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                        כי אני- כבר ניסיתי.
                                        ולי- זה לא עזר.
                                        הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                        מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                        קדושי עליון שעלו לבקש.
                                        לאדיר במרום שיציל אותי,
                                        אותנו.
                                        כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                        ואין לו עוד אחד.

                                        ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1903

                                          מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

                                          הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
                                          וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
                                          הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
                                          הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
                                          חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
                                          עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
                                          חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
                                          וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
                                          וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
                                          חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
                                          הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
                                          עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
                                          כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
                                          לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
                                          אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
                                          אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

                                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          19

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול