דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1910

    לכל ההולכים בדרכם
    ומחזיקים באומנות נגינתם
    קרובים הם להיכל התשובה
    יש אומרים שהם בתוכה

    לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
    ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

    לכל הפורטים על קלידים ומיתר
    לכל מי שמנגן, מעבד ושר
    למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

    לכל מי שמקשיב לצלילים
    עוצם עיניים ונהנה
    עוד לפני שמגיעות המילים

    לכל מי שמאזין ומקשיב
    לצלילים הרבים מסביב
    מתרגש מכל תו וצליל
    הרבה מעבר לרגיל

    לכל המפנים מקום בחייהם
    לאהבה ושמה "מוזיקה"
    גם אם נאלצו לגנוז חלומות
    תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

    לכל הכותבים את מנגינת חייהם
    בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
    עד לאקורד הסיום..

    זכרו,
    כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
    מנגינת חייו...
    ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

    מוקדש לכל חברי הפורום

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • אנונימיתא אנונימית

      לכל ההולכים בדרכם
      ומחזיקים באומנות נגינתם
      קרובים הם להיכל התשובה
      יש אומרים שהם בתוכה

      לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
      ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

      לכל הפורטים על קלידים ומיתר
      לכל מי שמנגן, מעבד ושר
      למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

      לכל מי שמקשיב לצלילים
      עוצם עיניים ונהנה
      עוד לפני שמגיעות המילים

      לכל מי שמאזין ומקשיב
      לצלילים הרבים מסביב
      מתרגש מכל תו וצליל
      הרבה מעבר לרגיל

      לכל המפנים מקום בחייהם
      לאהבה ושמה "מוזיקה"
      גם אם נאלצו לגנוז חלומות
      תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

      לכל הכותבים את מנגינת חייהם
      בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
      עד לאקורד הסיום..

      זכרו,
      כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
      מנגינת חייו...
      ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

      מוקדש לכל חברי הפורום

      נוודנ מנותק
      נוודנ מנותק
      נווד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1911
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיכל fמ מנותק
        מיכל fמ מנותק
        מיכל f
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1912
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1913

          לא שלי

          קשה.
          קשה להסיר חַיִץ.
          לבער
          חמץ מבית
          אבל פי כמה
          לא קל
          להפוך
          לשפוך
          להוציא תכולת לב
          החוצה וחדרים
          לצנתר מערכות
          ואוטם שרירים
          לנקז מורסות
          למרכז תפיסות
          נימים דקים
          ועורקים.
          לנער, לברר,
          להודות, להתודות,
          ממעמקים

          אחר כך
          קל יותר
          רק לא לותר:
          להכנס
          עם קיסם חד
          לעלבון מפוחד
          לשטוף
          פירורי אשמה
          לשאוב
          אבק מסמא
          ושקר מדומה
          נתיב אוויר
          לנשמה.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1914

            בס"ד
            ראיתי אותך-

            ניסת הכל,
            אני יודע בן.
            מי כמוני מבין,
            מזה ליפול..

            ראיתי אותך בלילות,
            וגם את כל הדמעות,
            הן היו של תפילות-
            לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

            תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
            משתדל לתת לך אותם בזמן,
            רק תחכה ותאמין.
            יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

            ©

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1915
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דוד ירושלמי בנשמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1916
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1917

                  אני רציתי לעלות כבר
                  החשתי את הקץ
                  המקום הזה עבר
                  למקום טיפה עוקץ

                  ואיך אני חישבתי
                  את כל הצעדים
                  אבל כדרכי פיספסתי
                  בדרך כמה פרטים

                  אני הלכתי רחוק
                  ולא שמעתי ללב
                  אני חיפשתי מתוק
                  רק רציתי להתקרב

                  בסוף הכל התהפך
                  איך הכל הסתבך
                  התבלבלתי בשבילים
                  כבו לי הרמזורים
                  איבדתי את המעצורים

                  הלכתי לי לבד
                  לא היה לי פתאום אף אחד
                  שיתמרר לי את הדרך
                  שיגיד לי שאני טועה בערך
                  שמשהו פה לא טוב
                  וזה יגרום לי רק לכאוב

                  זו הייתה העלייה
                  שלפני הנפילה
                  זו הייתה האשלייה
                  שהביאה הרעלה
                  זו הייתה הטעות
                  שהפכה לי את המציאות
                  והכריחה אותי להיכנע

                  זה היה הדיכאון
                  שחיכה לי בפינה
                  זה היה הכישלון
                  אני בכלל לא מבינה
                  זה היה החידלון
                  ביזבזתי סתם שנה
                  זה היה הקיפאון
                  אני מידי קטנה

                  השקט שבא אחר כך
                  לא כיבה את הרעשים
                  נוצחתי במשחק השח
                  נפלתי לקרשים
                  והאמת שגם ניסיתי
                  אבל כמה שמשם עליתי
                  זה לא היה אמיתי
                  ולא הרים אותי

                  הלופ הזה עוטף אותי
                  לא עוזב אותי
                  ובכלל כבר לא אכפת לי
                  מה יהיה איתי
                  הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                  הרע החבר הכי טוב שלי
                  מתכסה בו בלילות
                  מתמכרת לדמעות

                  אני משתכתבת ת'היסטוריה
                  ובראש שלי יש היסטריה
                  האם אני נתקעתי בו לעד?
                  איך אני ניסיתי
                  לעזאזל למה לא הבנתי
                  שהיצר רק אורב לי בצד

                  הפך לי את הכל
                  סיבך אותי בגדול
                  העלים לי את האתמול
                  ושיגע לי ת'מח
                  הוא הכריח אותי ליפול
                  מכריח אותי לסבול
                  לא נותן לי כלל לגדול
                  והכל נהיה פתוח

                  אבא----אני לא יכולה עם זה
                  לקחת את הכל קשהה
                  כל נהיה כל כך לאט...

                  ואני טיפוס מהיר
                  מחפשת את הכל בהיר
                  אבל הלב כבר נהיה שביר
                  לא מעזה לנסות להמר עליו

                  וחוצמזה
                  שכבר לא אכפת לי
                  אני התייאשתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1918

                    צועד אליך
                    מחפש תשובות
                    נופל עליך
                    ידייך מושטות

                    מחפש עקבות
                    שאוכל לצעוד
                    מנגב ת'דמעות
                    ומפסיק לרעוד

                    הקול שלך אומר
                    שלא אשבר
                    כי אתה שומר
                    ושלא אדבר

                    ואני כמו ילד קטן
                    שמחפש את אביו
                    מפחד מהשטן
                    ועדיין לא מבין

                    שלכל דבר
                    יש סיבה
                    ואזרוק את הרע
                    ואומר כבר תודה!

                    טוהר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1919

                      גם כי אלך
                      בגיא צלמוות
                      אל תסתר
                      את פניך ממני
                      כי דומי נפשי
                      ואתה עמדי
                      ובחושך
                      אשא עיני
                      לראות בטוב
                      כי אבי ואימי
                      תמיד איתי
                      מאין יבוא
                      הישועה שלי
                      כמו
                      שמיים וארץ
                      לולא האמנתי
                      באלוקי
                      כי אך טוב וחסד
                      הם חיי
                      טוהר
                      ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                      שמות הספרים של ליבי קליין||

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1920
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1921

                          בוהה באוויר
                          מנסה לגשש
                          רואה אותו מאיר
                          קורא להתרגש

                          צועקת אלייך!!
                          אבא תחזור!!
                          קשה לי בלעדייך
                          כבה בי האור

                          נמאס לי
                          לשתף רק ת'כרית
                          ולהעיף אותה רטובה
                          תחזור כבר אליי!!!

                          תתן לי
                          רק עוד
                          חיוך קטן
                          אוהב
                          של אבא!!!

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אנהא מנותק
                            אנהא מנותק
                            אנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                            #1922

                            כל הכבוד על הפורום האלוף הזה !!
                            משתפת שיר - בזמן של בלבול קודר.. ---
                            || אני בעצמי, לא סגורה- מה הרגשתי😊 ||

                            שתיקה,
                            בלבול,
                            חוסר תאום,
                            ממטר של מבול

                            גדלה,
                            מתבגרת,
                            תועה בתוכי
                            מתי חיי יראו אחרת

                            הולכת,
                            עצובה,
                            משועבדת לעצמי,
                            אין תגובה

                            רוקדת,
                            בוכה,
                            בדרכי מועדת
                            איפה דרכך?

                            מסתגרת,
                            חרטה,
                            כתוב לי אגרת!
                            איפה אתה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1923

                              אהבה של נצח
                              שנים של מכאובים
                              של כאב ויסורים
                              אגרוף לפנים
                              מותיר בה סימנים
                              לילות טרופי שֵׁינָה
                              ואינך מבינה
                              הידית כבר חמה
                              אולי מכעס או אשמה
                              אהבה של נצח
                              גם בעזות מצח
                              געגוע צורב
                              והפחד אורב
                              מחכה שם עדין
                              היש מהאין??
                              מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                              יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • שריושש שריוש

                                אהבה של נצח
                                שנים של מכאובים
                                של כאב ויסורים
                                אגרוף לפנים
                                מותיר בה סימנים
                                לילות טרופי שֵׁינָה
                                ואינך מבינה
                                הידית כבר חמה
                                אולי מכעס או אשמה
                                אהבה של נצח
                                גם בעזות מצח
                                געגוע צורב
                                והפחד אורב
                                מחכה שם עדין
                                היש מהאין??
                                מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                                יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                                שימי המוזיקליש מנותק
                                שימי המוזיקליש מנותק
                                שימי המוזיקלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1924
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1925

                                  "הפיכה רגשית"

                                  אז זהו, שנמאס לי מהרודנות של שלטון השכל,
                                  יצאתי להפגנה סופית נגד הכח הבלתי מוגבל שיש לו...

                                  צמרמורת שוטפת את כל הגוף
                                  והלב יוצא מדעתו
                                  ורוצה לפרוץ החוצה לחבק חזק ולעוף
                                  ולהחליט לבד מה טובתו

                                  די כבר לכבלים
                                  די גם לשלטון השכל
                                  רוצה לחיות כאילו אין מחר
                                  כאילו לא היה אתמול
                                  אני זועק וגרוני ניחר
                                  אבל ממשיך לקרוא בקול גדול-

                                  מה שבא ברוך הבא
                                  מה שלא הוא בלי סיבה
                                  די להיות בן ערובה
                                  תְּרַבֵּע ת'מעגל תְּעַגֵל ת'מרובע
                                  אז הגיע הזמן למסיבה
                                  כי עוד רגע אני נחנק-
                                  תפתחו מהר ת'ארובה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                                    #1926

                                    באותו מקום ביער
                                    אליו אני מגיע כשממשבר

                                    מעלי שמים פרוסים
                                    כחולים עמוקים ועמוסים
                                    ברשת כוכבים מנצנצים

                                    ואני מביט בהם ותוהה
                                    אם מאירים הם
                                    אז למה הם כבים

                                    ולמה לא תמיד רואים
                                    את אורם הבהיר למרחקים

                                    ואז כמו משום מקום
                                    מופיע לידי זקן הדור כמו ממרום
                                    מניח ידו על כתפי ברכות
                                    ומסביר לי בבהירות

                                    כל כוכב במקור מאיר
                                    רק לפעמים יש אבק שמסתיר
                                    את אורו הבהיר

                                    דע, הוא אומר וממשיך
                                    כל יהודי הוא כוכב שמאיר
                                    וגם אם לפעמים יש אבק שמסתיר
                                    רק כך, מנצנץ אורו הבהיר

                                    אז אם רק תשכיל
                                    להתנער מאבק דרך ושביל
                                    תוכל להמשיך ולהאיר

                                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכתל מנותק
                                      לומדת ללכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1927

                                      אור הירח

                                      ואני כירח
                                      בתחילת החודש
                                      מפנה מבטי אל השמש
                                      אל אבא

                                      ואני כירח
                                      במהלך החודש
                                      מקבלת רק אור
                                      אהבה.

                                      ואני כירח
                                      בסוף החודש
                                      מפנה מבטי מהשמש
                                      ממקור הקדושה

                                      ואני כירח
                                      שלא נראה אמש
                                      אחיזתי בחבל קלושה

                                      ואני כירח
                                      רוצה להשאר גדולה
                                      מוארת
                                      רוצה להיות ראויה
                                      למלוך

                                      ואני האישה
                                      מחליטה מעתה
                                      להיות לעולם
                                      כירח באמצע החודש
                                      לא להפנות מבט
                                      לא לסובב ת'ירח
                                      להיות באותו מקום לזמן ארוך...

                                      אני יכולה לאבד מהאור
                                      כי אני כמו הירח.

                                      .Confuse them with your silence"
                                      ".Shock them with your actions

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1928

                                        בס"ד
                                        ~בתקופה הזאת~

                                        אבא, אני מבולבל.
                                        מרגיש מעורפל,
                                        בתקופה הזאת.
                                        שכלום לא ידוע,
                                        הכל תקוע.
                                        כולם בכבישים,
                                        הכל מחסומים.
                                        והלב בלי מעצורים..

                                        איך אני יוצא מפה?
                                        תן לי סימן!
                                        תדריך אותי לאן.
                                        הנשמה שלי בוכה,
                                        אני יודע שזה לא הדרך הנכונה,
                                        זה לא מה שהתורה רוצה.

                                        תן לי ת'יד,
                                        תלחש לי שאני לא לבד.
                                        תגיד לי, בן יקר חייב להחזיק מעמד.
                                        אתם לפני משיח,
                                        לגיטימי שיהיה קשוח.
                                        ואני יושב פה במתח.
                                        מחכה שתלמדו ת'לקח,
                                        ותפתחו לי פתח...

                                        זה לא הזמן ליפול עכשיו.
                                        זה לא הזמן למחלוקות.
                                        צעקנו מספיק ברחובות,
                                        בוא נחייה בלי מריבות.
                                        אלוקים רוצה דבר אחד,
                                        וזה אחדות, שנהיה יחד!!
                                        ©

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1929
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול