דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנונימיתא אנונימית

    לכל ההולכים בדרכם
    ומחזיקים באומנות נגינתם
    קרובים הם להיכל התשובה
    יש אומרים שהם בתוכה

    לכל מי שהמוזיקה היא חלק מחייו
    ליבו, מוחו ועשר אצבעותיו

    לכל הפורטים על קלידים ומיתר
    לכל מי שמנגן, מעבד ושר
    למי שמתמיד גם אם לא מוכשר..

    לכל מי שמקשיב לצלילים
    עוצם עיניים ונהנה
    עוד לפני שמגיעות המילים

    לכל מי שמאזין ומקשיב
    לצלילים הרבים מסביב
    מתרגש מכל תו וצליל
    הרבה מעבר לרגיל

    לכל המפנים מקום בחייהם
    לאהבה ושמה "מוזיקה"
    גם אם נאלצו לגנוז חלומות
    תמיד שומרים הם פינה חמה בשבילה

    לכל הכותבים את מנגינת חייהם
    בעקביות, בהתמדה תו אחר תו
    עד לאקורד הסיום..

    זכרו,
    כל אחד מאיתנו הוא זמר, מנגן, מנצח ומעבד
    מנגינת חייו...
    ואת המנגינה הזו-אי אפשר להספיק!

    מוקדש לכל חברי הפורום

    נוודנ מנותק
    נוודנ מנותק
    נווד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1911
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מיכל fמ מנותק
      מיכל fמ מנותק
      מיכל f
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1912
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מיתרמ מיתר התייחס לנושא זה ב
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1913

        לא שלי

        קשה.
        קשה להסיר חַיִץ.
        לבער
        חמץ מבית
        אבל פי כמה
        לא קל
        להפוך
        לשפוך
        להוציא תכולת לב
        החוצה וחדרים
        לצנתר מערכות
        ואוטם שרירים
        לנקז מורסות
        למרכז תפיסות
        נימים דקים
        ועורקים.
        לנער, לברר,
        להודות, להתודות,
        ממעמקים

        אחר כך
        קל יותר
        רק לא לותר:
        להכנס
        עם קיסם חד
        לעלבון מפוחד
        לשטוף
        פירורי אשמה
        לשאוב
        אבק מסמא
        ושקר מדומה
        נתיב אוויר
        לנשמה.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1914

          בס"ד
          ראיתי אותך-

          ניסת הכל,
          אני יודע בן.
          מי כמוני מבין,
          מזה ליפול..

          ראיתי אותך בלילות,
          וגם את כל הדמעות,
          הן היו של תפילות-
          לא נשברת, ביקשת רק לעלות.

          תדע, אלוקים לא משיב ריקם.
          משתדל לתת לך אותם בזמן,
          רק תחכה ותאמין.
          יבוא לו יום, ותבוא השעה לכאן...

          ©

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1915
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דוד ירושלמי בנשמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1916
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1917

                אני רציתי לעלות כבר
                החשתי את הקץ
                המקום הזה עבר
                למקום טיפה עוקץ

                ואיך אני חישבתי
                את כל הצעדים
                אבל כדרכי פיספסתי
                בדרך כמה פרטים

                אני הלכתי רחוק
                ולא שמעתי ללב
                אני חיפשתי מתוק
                רק רציתי להתקרב

                בסוף הכל התהפך
                איך הכל הסתבך
                התבלבלתי בשבילים
                כבו לי הרמזורים
                איבדתי את המעצורים

                הלכתי לי לבד
                לא היה לי פתאום אף אחד
                שיתמרר לי את הדרך
                שיגיד לי שאני טועה בערך
                שמשהו פה לא טוב
                וזה יגרום לי רק לכאוב

                זו הייתה העלייה
                שלפני הנפילה
                זו הייתה האשלייה
                שהביאה הרעלה
                זו הייתה הטעות
                שהפכה לי את המציאות
                והכריחה אותי להיכנע

                זה היה הדיכאון
                שחיכה לי בפינה
                זה היה הכישלון
                אני בכלל לא מבינה
                זה היה החידלון
                ביזבזתי סתם שנה
                זה היה הקיפאון
                אני מידי קטנה

                השקט שבא אחר כך
                לא כיבה את הרעשים
                נוצחתי במשחק השח
                נפלתי לקרשים
                והאמת שגם ניסיתי
                אבל כמה שמשם עליתי
                זה לא היה אמיתי
                ולא הרים אותי

                הלופ הזה עוטף אותי
                לא עוזב אותי
                ובכלל כבר לא אכפת לי
                מה יהיה איתי
                הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
                הרע החבר הכי טוב שלי
                מתכסה בו בלילות
                מתמכרת לדמעות

                אני משתכתבת ת'היסטוריה
                ובראש שלי יש היסטריה
                האם אני נתקעתי בו לעד?
                איך אני ניסיתי
                לעזאזל למה לא הבנתי
                שהיצר רק אורב לי בצד

                הפך לי את הכל
                סיבך אותי בגדול
                העלים לי את האתמול
                ושיגע לי ת'מח
                הוא הכריח אותי ליפול
                מכריח אותי לסבול
                לא נותן לי כלל לגדול
                והכל נהיה פתוח

                אבא----אני לא יכולה עם זה
                לקחת את הכל קשהה
                כל נהיה כל כך לאט...

                ואני טיפוס מהיר
                מחפשת את הכל בהיר
                אבל הלב כבר נהיה שביר
                לא מעזה לנסות להמר עליו

                וחוצמזה
                שכבר לא אכפת לי
                אני התייאשתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1918

                  צועד אליך
                  מחפש תשובות
                  נופל עליך
                  ידייך מושטות

                  מחפש עקבות
                  שאוכל לצעוד
                  מנגב ת'דמעות
                  ומפסיק לרעוד

                  הקול שלך אומר
                  שלא אשבר
                  כי אתה שומר
                  ושלא אדבר

                  ואני כמו ילד קטן
                  שמחפש את אביו
                  מפחד מהשטן
                  ועדיין לא מבין

                  שלכל דבר
                  יש סיבה
                  ואזרוק את הרע
                  ואומר כבר תודה!

                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1919

                    גם כי אלך
                    בגיא צלמוות
                    אל תסתר
                    את פניך ממני
                    כי דומי נפשי
                    ואתה עמדי
                    ובחושך
                    אשא עיני
                    לראות בטוב
                    כי אבי ואימי
                    תמיד איתי
                    מאין יבוא
                    הישועה שלי
                    כמו
                    שמיים וארץ
                    לולא האמנתי
                    באלוקי
                    כי אך טוב וחסד
                    הם חיי
                    טוהר
                    ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
                    שמות הספרים של ליבי קליין||

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1920
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1921

                        בוהה באוויר
                        מנסה לגשש
                        רואה אותו מאיר
                        קורא להתרגש

                        צועקת אלייך!!
                        אבא תחזור!!
                        קשה לי בלעדייך
                        כבה בי האור

                        נמאס לי
                        לשתף רק ת'כרית
                        ולהעיף אותה רטובה
                        תחזור כבר אליי!!!

                        תתן לי
                        רק עוד
                        חיוך קטן
                        אוהב
                        של אבא!!!

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • אנהא מנותק
                          אנהא מנותק
                          אנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                          #1922

                          כל הכבוד על הפורום האלוף הזה !!
                          משתפת שיר - בזמן של בלבול קודר.. ---
                          || אני בעצמי, לא סגורה- מה הרגשתי😊 ||

                          שתיקה,
                          בלבול,
                          חוסר תאום,
                          ממטר של מבול

                          גדלה,
                          מתבגרת,
                          תועה בתוכי
                          מתי חיי יראו אחרת

                          הולכת,
                          עצובה,
                          משועבדת לעצמי,
                          אין תגובה

                          רוקדת,
                          בוכה,
                          בדרכי מועדת
                          איפה דרכך?

                          מסתגרת,
                          חרטה,
                          כתוב לי אגרת!
                          איפה אתה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • שריושש מנותק
                            שריושש מנותק
                            שריוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1923

                            אהבה של נצח
                            שנים של מכאובים
                            של כאב ויסורים
                            אגרוף לפנים
                            מותיר בה סימנים
                            לילות טרופי שֵׁינָה
                            ואינך מבינה
                            הידית כבר חמה
                            אולי מכעס או אשמה
                            אהבה של נצח
                            גם בעזות מצח
                            געגוע צורב
                            והפחד אורב
                            מחכה שם עדין
                            היש מהאין??
                            מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                            יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                            אפילו הכוכבים
                            צריכים חשכה,
                            כדי לזרוח.

                            שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • שריושש שריוש

                              אהבה של נצח
                              שנים של מכאובים
                              של כאב ויסורים
                              אגרוף לפנים
                              מותיר בה סימנים
                              לילות טרופי שֵׁינָה
                              ואינך מבינה
                              הידית כבר חמה
                              אולי מכעס או אשמה
                              אהבה של נצח
                              גם בעזות מצח
                              געגוע צורב
                              והפחד אורב
                              מחכה שם עדין
                              היש מהאין??
                              מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                              יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                              שימי המוזיקליש מנותק
                              שימי המוזיקליש מנותק
                              שימי המוזיקלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1924
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1925

                                "הפיכה רגשית"

                                אז זהו, שנמאס לי מהרודנות של שלטון השכל,
                                יצאתי להפגנה סופית נגד הכח הבלתי מוגבל שיש לו...

                                צמרמורת שוטפת את כל הגוף
                                והלב יוצא מדעתו
                                ורוצה לפרוץ החוצה לחבק חזק ולעוף
                                ולהחליט לבד מה טובתו

                                די כבר לכבלים
                                די גם לשלטון השכל
                                רוצה לחיות כאילו אין מחר
                                כאילו לא היה אתמול
                                אני זועק וגרוני ניחר
                                אבל ממשיך לקרוא בקול גדול-

                                מה שבא ברוך הבא
                                מה שלא הוא בלי סיבה
                                די להיות בן ערובה
                                תְּרַבֵּע ת'מעגל תְּעַגֵל ת'מרובע
                                אז הגיע הזמן למסיבה
                                כי עוד רגע אני נחנק-
                                תפתחו מהר ת'ארובה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • ארי רוזנבלטא מנותק
                                  ארי רוזנבלטא מנותק
                                  ארי רוזנבלט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                                  #1926

                                  באותו מקום ביער
                                  אליו אני מגיע כשממשבר

                                  מעלי שמים פרוסים
                                  כחולים עמוקים ועמוסים
                                  ברשת כוכבים מנצנצים

                                  ואני מביט בהם ותוהה
                                  אם מאירים הם
                                  אז למה הם כבים

                                  ולמה לא תמיד רואים
                                  את אורם הבהיר למרחקים

                                  ואז כמו משום מקום
                                  מופיע לידי זקן הדור כמו ממרום
                                  מניח ידו על כתפי ברכות
                                  ומסביר לי בבהירות

                                  כל כוכב במקור מאיר
                                  רק לפעמים יש אבק שמסתיר
                                  את אורו הבהיר

                                  דע, הוא אומר וממשיך
                                  כל יהודי הוא כוכב שמאיר
                                  וגם אם לפעמים יש אבק שמסתיר
                                  רק כך, מנצנץ אורו הבהיר

                                  אז אם רק תשכיל
                                  להתנער מאבק דרך ושביל
                                  תוכל להמשיך ולהאיר

                                  חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכתל מנותק
                                    לומדת ללכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1927

                                    אור הירח

                                    ואני כירח
                                    בתחילת החודש
                                    מפנה מבטי אל השמש
                                    אל אבא

                                    ואני כירח
                                    במהלך החודש
                                    מקבלת רק אור
                                    אהבה.

                                    ואני כירח
                                    בסוף החודש
                                    מפנה מבטי מהשמש
                                    ממקור הקדושה

                                    ואני כירח
                                    שלא נראה אמש
                                    אחיזתי בחבל קלושה

                                    ואני כירח
                                    רוצה להשאר גדולה
                                    מוארת
                                    רוצה להיות ראויה
                                    למלוך

                                    ואני האישה
                                    מחליטה מעתה
                                    להיות לעולם
                                    כירח באמצע החודש
                                    לא להפנות מבט
                                    לא לסובב ת'ירח
                                    להיות באותו מקום לזמן ארוך...

                                    אני יכולה לאבד מהאור
                                    כי אני כמו הירח.

                                    .Confuse them with your silence"
                                    ".Shock them with your actions

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1928

                                      בס"ד
                                      ~בתקופה הזאת~

                                      אבא, אני מבולבל.
                                      מרגיש מעורפל,
                                      בתקופה הזאת.
                                      שכלום לא ידוע,
                                      הכל תקוע.
                                      כולם בכבישים,
                                      הכל מחסומים.
                                      והלב בלי מעצורים..

                                      איך אני יוצא מפה?
                                      תן לי סימן!
                                      תדריך אותי לאן.
                                      הנשמה שלי בוכה,
                                      אני יודע שזה לא הדרך הנכונה,
                                      זה לא מה שהתורה רוצה.

                                      תן לי ת'יד,
                                      תלחש לי שאני לא לבד.
                                      תגיד לי, בן יקר חייב להחזיק מעמד.
                                      אתם לפני משיח,
                                      לגיטימי שיהיה קשוח.
                                      ואני יושב פה במתח.
                                      מחכה שתלמדו ת'לקח,
                                      ותפתחו לי פתח...

                                      זה לא הזמן ליפול עכשיו.
                                      זה לא הזמן למחלוקות.
                                      צעקנו מספיק ברחובות,
                                      בוא נחייה בלי מריבות.
                                      אלוקים רוצה דבר אחד,
                                      וזה אחדות, שנהיה יחד!!
                                      ©

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1929
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1930
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול