דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1923

    אהבה של נצח
    שנים של מכאובים
    של כאב ויסורים
    אגרוף לפנים
    מותיר בה סימנים
    לילות טרופי שֵׁינָה
    ואינך מבינה
    הידית כבר חמה
    אולי מכעס או אשמה
    אהבה של נצח
    גם בעזות מצח
    געגוע צורב
    והפחד אורב
    מחכה שם עדין
    היש מהאין??
    מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
    יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

    אפילו הכוכבים
    צריכים חשכה,
    כדי לזרוח.

    שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • שריושש שריוש

      אהבה של נצח
      שנים של מכאובים
      של כאב ויסורים
      אגרוף לפנים
      מותיר בה סימנים
      לילות טרופי שֵׁינָה
      ואינך מבינה
      הידית כבר חמה
      אולי מכעס או אשמה
      אהבה של נצח
      גם בעזות מצח
      געגוע צורב
      והפחד אורב
      מחכה שם עדין
      היש מהאין??
      מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
      יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

      שימי המוזיקליש מנותק
      שימי המוזיקליש מנותק
      שימי המוזיקלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1924
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1925

        "הפיכה רגשית"

        אז זהו, שנמאס לי מהרודנות של שלטון השכל,
        יצאתי להפגנה סופית נגד הכח הבלתי מוגבל שיש לו...

        צמרמורת שוטפת את כל הגוף
        והלב יוצא מדעתו
        ורוצה לפרוץ החוצה לחבק חזק ולעוף
        ולהחליט לבד מה טובתו

        די כבר לכבלים
        די גם לשלטון השכל
        רוצה לחיות כאילו אין מחר
        כאילו לא היה אתמול
        אני זועק וגרוני ניחר
        אבל ממשיך לקרוא בקול גדול-

        מה שבא ברוך הבא
        מה שלא הוא בלי סיבה
        די להיות בן ערובה
        תְּרַבֵּע ת'מעגל תְּעַגֵל ת'מרובע
        אז הגיע הזמן למסיבה
        כי עוד רגע אני נחנק-
        תפתחו מהר ת'ארובה

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
          #1926

          באותו מקום ביער
          אליו אני מגיע כשממשבר

          מעלי שמים פרוסים
          כחולים עמוקים ועמוסים
          ברשת כוכבים מנצנצים

          ואני מביט בהם ותוהה
          אם מאירים הם
          אז למה הם כבים

          ולמה לא תמיד רואים
          את אורם הבהיר למרחקים

          ואז כמו משום מקום
          מופיע לידי זקן הדור כמו ממרום
          מניח ידו על כתפי ברכות
          ומסביר לי בבהירות

          כל כוכב במקור מאיר
          רק לפעמים יש אבק שמסתיר
          את אורו הבהיר

          דע, הוא אומר וממשיך
          כל יהודי הוא כוכב שמאיר
          וגם אם לפעמים יש אבק שמסתיר
          רק כך, מנצנץ אורו הבהיר

          אז אם רק תשכיל
          להתנער מאבק דרך ושביל
          תוכל להמשיך ולהאיר

          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1927

            אור הירח

            ואני כירח
            בתחילת החודש
            מפנה מבטי אל השמש
            אל אבא

            ואני כירח
            במהלך החודש
            מקבלת רק אור
            אהבה.

            ואני כירח
            בסוף החודש
            מפנה מבטי מהשמש
            ממקור הקדושה

            ואני כירח
            שלא נראה אמש
            אחיזתי בחבל קלושה

            ואני כירח
            רוצה להשאר גדולה
            מוארת
            רוצה להיות ראויה
            למלוך

            ואני האישה
            מחליטה מעתה
            להיות לעולם
            כירח באמצע החודש
            לא להפנות מבט
            לא לסובב ת'ירח
            להיות באותו מקום לזמן ארוך...

            אני יכולה לאבד מהאור
            כי אני כמו הירח.

            .Confuse them with your silence"
            ".Shock them with your actions

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1928

              בס"ד
              ~בתקופה הזאת~

              אבא, אני מבולבל.
              מרגיש מעורפל,
              בתקופה הזאת.
              שכלום לא ידוע,
              הכל תקוע.
              כולם בכבישים,
              הכל מחסומים.
              והלב בלי מעצורים..

              איך אני יוצא מפה?
              תן לי סימן!
              תדריך אותי לאן.
              הנשמה שלי בוכה,
              אני יודע שזה לא הדרך הנכונה,
              זה לא מה שהתורה רוצה.

              תן לי ת'יד,
              תלחש לי שאני לא לבד.
              תגיד לי, בן יקר חייב להחזיק מעמד.
              אתם לפני משיח,
              לגיטימי שיהיה קשוח.
              ואני יושב פה במתח.
              מחכה שתלמדו ת'לקח,
              ותפתחו לי פתח...

              זה לא הזמן ליפול עכשיו.
              זה לא הזמן למחלוקות.
              צעקנו מספיק ברחובות,
              בוא נחייה בלי מריבות.
              אלוקים רוצה דבר אחד,
              וזה אחדות, שנהיה יחד!!
              ©

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1929
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1930
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1931

                    אני רק ילדה בעולם
                    קמה נופלת וקמה
                    רוצה לעשות הכל מושלם
                    ולפעמים שוכחת למה

                    אבל באמת
                    עמוק בפנים
                    אני שונאת להתעמת
                    גם במחיר הפסדים

                    אני רוצה להיות טובה
                    הכי הכי הכי הכי קרובה
                    אבל זה לא כזה בטוח
                    אני לא רוצה לרצות בכח

                    ויש בי סערות
                    ויש גם רוגע
                    אני צוללת למצולות
                    ואז קמה לגובה

                    ומה אני רוצה באמת
                    אני לא יודעת
                    אני לא רוצה להתחרט
                    והאמת שלי צולעת

                    לאן אני הולכת
                    אני לא שמה לב
                    האם אני מתרחקת
                    כשאני רוצה להתקרב?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                      מחפשת שם מגניבמ מנותק
                      מחפשת שם מגניב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1932

                      שוב פעם נפלתי
                      אני עמוק בדיכי
                      משהו נשבר בי
                      כואב לי

                      רוצה לקום
                      אך רואה רק שחור
                      אוהבת ת'אור
                      אבל הלב רגיל לקור

                      לפעמים עולה
                      אבל זאת רק הטעי'ה
                      דאון של עלי'ה שבעקבותיו נפילה

                      חוששת לי תקועה
                      בתוך הבור תמיד אשאר
                      הלב בכלא ישבר
                      בתוך עצמי אתיסר

                      בלתי נראית, מרגישה שקופה
                      רוצה להחלץ
                      אוהבת ת'עולם
                      אך לי מי יושיט יד
                      אף אחד לב לא שם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1933

                        אני מעלה פה שירים מתוך המחברת שלי, שחיפשו המון שנים מסגרת לפרסום.
                        האמת, גם לי זה כבר מרגיש טו מאצ'...
                        אבל תנסו בכל זאת ליהנות

                        לֹא יֵדְעוּ מִי הוּא
                        יֶלֶד בַּסַּפְסָל הָאַחֲרוֹן
                        מְנַגֵּן חֶרֶשׁ לְעַצְמוֹ
                        שִׁיר בְּלִי פִּזְמוֹן
                        הַשִּׁיר חָדָשׁ
                        הַמִּלִּים עַתִּיקוֹת
                        אוֹתָן מִלִּים
                        בְּשִׁירָה וּבִדְמָעוֹת
                        וְעִם כָּל תָּו
                        שֶׁעוֹלֶה וּמִתְנַגֵּן
                        נִבְנֵית הַחוֹמָה
                        אֶלֶף הַמָּגֵן
                        וְאֵין מִי שֶׁיֵּדַע
                        וְאֵין מִי שֶׁיָּעִיד
                        אֵיךְ שָׁמַר עָלֵינוּ
                        בַּלֵּילוֹת
                        הַמַּתְמִיד

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        17
                        • ע מנותק
                          ע מנותק
                          עדיין לבד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1934

                          לפעמים אני
                          רוצה להיות אחר
                          לא משהו יומרני
                          רק משהו 'עובר'
                          אין לי כח לחלום
                          אני חי את היום
                          שורד טוב או פחות
                          ומנסה לא לבכות

                          לפעמים אני
                          רוצה כבר לזוז
                          להיות חצי תימני
                          או חסיד מאה אחוז
                          לגור בירושלים
                          או בכלל בפריז
                          לגעת בשמיים
                          ולרדת משם זריז

                          אבל יודע דבר פשוט
                          וזה מוריד ת'דימיון
                          חלומות הם סתם הפנוט
                          האמת היא היגיון
                          אבל משהו לא נכון
                          וזה קצת מבלבל
                          אני רוצה המון
                          ומיד אני מתקפל

                          אני רוצה לחלום
                          ומחליף צד במיטה
                          רוצה יהלום
                          מאבד ת'פרוטה
                          אני רוצה היגיון
                          מאבד ת'דימיון
                          אני נהיה רציני
                          והכל קיצוני

                          אוףףף
                          מתי אלמד לעוף
                          לאזן שטויות עם אמת
                          ולהפסיק להתחרט
                          איך שכחתי אבל
                          הכל מקובל
                          אני הצלחתי
                          והשגתי---
                          את מה?
                          סתם הגזמה.
                          קצת הצלחתי.
                          בקטנה.
                          השגתי---
                          את עצמי...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • H מנותק
                            H מנותק
                            hrnqlyyn674
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1935
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1936

                              זכרון כואב
                              לפעמים מרגיש לי קצת עצוב על מה שהיה,
                              על מה שהתפספס לי בין הידיים ונעלם,
                              מרגישה שאולי חמק ממני כביכול משהו מושלם,
                              בשבילי? נעצר העולם.

                              לפעמים עולים בי זיכרונות ישנים,
                              מציפים אותי ברגע כזה תמים,
                              ולא מצליחה לעצור אותם, הם שטים-
                              סביב סביב ולרגע לא מפסיקים.
                              ותמונות עוברות לי בראש,
                              רצות רצות במעגלים,
                              בלי רחמים.

                              ואז-
                              דמעות עולות בעיניים,
                              מתגלגלות אי שם לבינתיים--
                              מספרות בתוכם סיפור ישן,
                              זכרון חד ברור ועקשן,
                              לא מרפה,
                              לא עוזב,
                              נשאר בעמדתו, מחדש מאכזב.

                              וכבר אין כח להיזכר שוב ושוב,
                              במה שעבר, והיה אז כ"כ חשוב,
                              ועכשיו זה לא פה, נמצא רחוק,
                              לא ישוב עוד אליי--
                              מערבב בתוכי זיכרון מר ומתוק...😔 😢

                              כתבתי את זה על משבר אישי שעברתי, ועברתי אותו עם המון אמונה שה' מסובב הכל לטובה...
                              מקווה שזה נגע במישהו...
                              אפשר לקחת את זה לכל מקום❤

                              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                              (עקיבא תורג'מן)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • H מנותק
                                H מנותק
                                hrnqlyyn674
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1937
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1938

                                  הוד מלכותו
                                  ויקם מלך חדש
                                  אשר לא ידע
                                  ולא רצה לדעת
                                  אשר קנה שליטה
                                  וביקש לגעת
                                  בטירת הכסף
                                  בחומה
                                  באבני הערך
                                  באדמה
                                  שלי
                                  אשר לא ידע
                                  וצעק עצמו לדעת
                                  שחדר לשתיקות
                                  לקליפות הדקות
                                  שליטפו, שעטפו
                                  לבי
                                  שקבע עליי לטעת
                                  כרמים
                                  ולבצור
                                  ויין ליצור
                                  שתה, השתטה
                                  והוציא את סודו
                                  הו, המלך הרע
                                  המלך במסיבו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #1939

                                    נשמה שלי
                                    מה את חושבת
                                    כשקשה לי
                                    ואני נופלת?

                                    כמה זה כואב לך
                                    כשאני מתרחקת
                                    הכל נהיה מלוכלך
                                    ואת מתכערת?

                                    נשמה שלי
                                    בא לי לבכות
                                    את אני בעצמי
                                    אבל אנחנו לא דומות

                                    למה אני משחקת בך
                                    מה גורם לי להתעלל בך
                                    בבקשה ממך נשמה שלי
                                    תתעוררי ותעזרי לי

                                    אני נושאת תפילה
                                    שתחזיקי לי ת'ידיים
                                    שתמליצי עלי טוב בלילה
                                    כשאת עולה לשמיים

                                    ושתשמרי עלי ביום
                                    שלא אפול חס ושלום
                                    תשמרי עלי חזק
                                    שלא אתפוס ממך מרחק

                                    נשמה שלי טהורה
                                    אל תכעסי עלי
                                    גם אם בחרתי שוב ברע
                                    רק תשמרי עלי

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • ד דוד ירושלמי בנשמה

                                      [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                      אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                      אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                      ולשמוח בכול
                                      אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                      כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                      וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                      אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                      ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                      תודה אבא!!
                                      ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                      M214M מנותק
                                      M214M מנותק
                                      M214
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1940
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1941
                                        פוסט זה נמחק!
                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1942
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול