דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
    #2131
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2132

      שיר דיכאון, מתנצל מראש

      אִישׁ לֹא רָאָה
      אִישׁ לֹא יָדַע
      כְּשֶׁהִתְפָּרְקָה
      בְּחַדְרָהּ לְבַדָּהּ,
      אִישׁ לֹא יִרְאֶה
      אִישׁ לֹא יֵדַע
      לְלִבָּהּ כַּנִּרְאֶה
      לֹא יַעֲזֹר הַמַּדָּע,
      הִיא מִתְאַמֶּצֶת
      בְּכָל כּוֹחָהּ לְהַסְתִּיר,
      הִיא נֶאֱלֶצֶת
      בְּכוֹחוֹת עַצְמָהּ לְהַתִּיר,
      אַלְפֵי קְשָׁרִים
      שֶׁקָּשְׁרָה פַּעַם
      אַלְפֵי גְּשָׁרִים
      שֶׁשָּׂרְפָה בְּזַעַם,
      כֵּן, אִישׁ לֹא יֵדַע
      בַּלֵּילוֹת,
      עִם יִלְלוֹת הַזְּאֵבָה
      בְּמִטָּתָהּ,
      נִשְׁמָתָהּ,
      מְדַמֶּמֶת כְּאֵבָהּ

      כן, יש גם זמנים כאלה...

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמעק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
        #2133

        מלבו של שדכן

        יושב וחושב בדפים כותב,
        בודק רזומות משוה שמות
        האם ההצעה תתקבל בתשואות
        או שמא תתקל בכשלונות,

        כל היום הוא הזיע
        כל שיכול הוא מציע
        הלוואי והבשורה תגיע
        ובית בישראל יופיע,

        על הקו אב הבחורה
        פגישה שניה נגמרה
        מצטער, לוחש בלי נשימה
        אך ההצעה לא התאימה...

        שמע השדכן את התשובה, ופיו נאלם
        על מה עכשיו השידוך אינו נשלם
        בקודמת אמרתם שהמשפחה אינה הוגנת,
        ואת הבחור אפילו במבט אינה חוננת,
        הוא אינו לרוחי ואיך אקים עמו את משפחתי
        שקדן הוא ועמל אך אינו מבין הוא לדעתי,

        ובראשונה הגיע התשובה, נחרצה בדעתה
        מוזר הוא ומפוזר אולי תיקח אותו אתה,
        הוא אינו יפה תואר וגם לא נראה כנער
        נמוך הוא ורזה, אצלי לא יעבור בשער,

        סוגר הוא את הטלפון באכזבה
        פתאום שיחה נוספת נכנסה
        מדברת אם הבחור מהישיבה
        שמעתי משהו אודות הבחורה,
        ולכן בהצעה זו לבני אינני חפצה,

        והשדכן ליבו שקוע
        הלא רק לפני שבוע,
        נדנדו לי כל יום באופן קבוע
        שלבנם הצעה חדשה אציע,

        חוזר הוא הביתה מרגיש שליבו כבד בתוכו
        אילו אנשים היו יודעים כמה משקיע בכל כוחו
        לשמח אנשים לתת תקווה להורים, להודיע
        שבהצעה הבאה תופיע, הנה הבחורה תגיע,

        כמה שם הוא את עצמו לילות כימים
        כמה את הבשורה רוצה להביא לרווקים,
        כמה הוא רק בתים בישראל רוצה להקים
        שיעמדו נאמנים עדי עד לעולמי עולמים,

        לא אל הכסף משאת נפשו
        ולא אל הכבוד שם מרצו,
        רק באביו שבשמיים תולה יהבו
        ובשביל האור בעיניים נותן את כולו,

        שוב הטלפון מצלצל בנדנודו הקבוע
        מאחורי הקו אדם ששמו אינו ידוע,
        פותח האיש מגמגם הוא בהתרגשות
        ליבו מעורב בשמחה מלאת השתאות,

        התזכור את השידוך ששידכת לי
        את הלב שנתת והחסד שעשית עימי,
        ולכן ברצוני להזמינך לחתונתו של בני
        ששלך היא השמחה כמו שהיא שלי,

        הולך הוא לאיטו אל עבר החופה הפרושה
        רואה את שבט ילדי מי שבשידוכו עמל ויזע,
        השמיים נוצצים מן האפלה מספרים בדמעה
        על מעשי האיש שהביא לבתים בשורות בגילה,

        מרחוק נשמעים
        קולות החוגגים
        והזמר בקולו מנעים,

        ''כל הכוכבים יאירו,
        כל המלאכים ישירו
        בואי כלה, בואי כלה...

        ברצוני להבהיר שהשיר אינו נכתב על הרווקים או המשתדכים אלא הוא בא לגלות את הצד של השדכן שהוא בתכלס' עושה את העבודה בשבילנו...

        במקום שבו
        מסתיימות המילים
        מדבר הלב !

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2134
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #2135
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שטויות
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2136
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2137

                זאת הפעם הראשונה, שהיא אורזת מזוודה
                לא לה, כי אם לבנה, שזה עתה עולה לישיבה

                והיא תשים לו שם, פתק קטן וחם, ושוקולד
                כדי שלא ישכח, גם כשהלך, הוא בליבה לעד

                והיא תלווה אותו לתחנה, תסחוב את המזוודה
                גם אם הוא יכול, והוא כבר גדול, זו הזכות שלה

                ואחרי שהאוטובוס עזב, את התחנה, היא נטועה
                שם למקומה, עד שתעלם עננת הפיח האחרונה

                עדיין הלומה, לא מאמינה, עוד לא עיכלה
                את העובדה, כי מחמל עינה, עזב את סינרה

                כבר מחכה לשיחה, כשיגמרו סדרי הישיבה
                וכשזה בא, היא תוהה, האם משהו אתו קרה

                "בסדר" הייתה, המילה הארוכה, ביותר בשיחה
                על כל שאלה, בכן ולא הוא ענה, מותיר אותה דאוגה

                וכשבעלה יגיע, לה יסביר וירגיע, ככה הם הבנים
                רגשותיהם סגורים, ובחוויותיהם איש אינם משתפים

                אבל היא לא תירגע, עד שתדע, שהכול כשורה
                והתגובות התכליתיות, שהיא קיבלה, לא יספקוה

                כשהוא יבוא, ויחזור לביתו, בשבת הראשונה
                היא תכין לו, הכול לפי טעמו, הלא הוא אהבתה

                וכשהוא בא, זורק את המזוודה, בפינת החדר
                הוא נכנס למטה, שוקע בקריאה, של איזה ספר

                ועל כל שאלה, שרק שאלה, קבלה אותו מסר
                התשובה הייתה, הכול בסדר, החברים והחדר,

                בלבה מועקה, תחושה קשה, היא רק רוצה לדעת
                שטוב לו שם, שהוא מסתדר וגם, שישתף מעט

                ובסעודת השבת, אבא מעלה לדיון, שאלה בעיון
                ואיך נדלק האור, בעיני בנה הבכור, כשבידו טיעון

                מכל עבר מתעופפות, שאלות, תשובות, ופרכות,
                ובעיניים בורקות, הוא מביא מראי מקומות, וראיות

                אבא מתמוגג, בליבו חוגג, את שמחת התורה
                לבנו הוא מחמיא, על הבנה עמוקה, בסוגיה

                ואמא , דמעה סוררת תנגב, ליבה מאושר יתרחב
                זה רק כי ככה הם הבנים, לעצמה היא תשרבב

                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                20
                • יוסי רבינוביץי מנותק
                  יוסי רבינוביץי מנותק
                  יוסי רבינוביץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2138

                  מה הוא רוצה
                  אני עומד ותוהה
                  מה הוא מבקש
                  אני חושב ומקשקש
                  מדוע לא באתי
                  כי לא ממש חשבתי
                  מה כבר רציתי
                  גם אני לא ידעתי

                  פזמון
                  אל תחשוב אתה לא טוב
                  כי אתה מאד מאד קרוב
                  תשמח שאתה זה מי שאתה
                  ואל תישבר מכמה גלים
                  תעלה עליהם
                  אבל רק תמיד תזכור
                  אני אוהב אותך
                  אתה הבן שלי!!

                  אבל מה האמת
                  שבלא היא אני מת
                  מה התכלית
                  ולא שאני המחליט
                  הוא יושב ומחכה
                  הוא רוצה ומצפה
                  אל תאמר אנלא טוב
                  כי אתה ממש קרוב

                  פזמון
                  אל תחשוב אתה לא טוב
                  כי אתה מאד מאד קרוב
                  תשמח שאתה זה מי שאתה
                  ואל תישבר מכמה גלים
                  תעלה עליהם
                  אבל רק תמיד תזכור
                  אני אוהב אותך
                  אתה הבן שלי!!

                  אתה לא הסורר
                  וגם לא המורה
                  אתה זה שהולך אחר הרועה
                  וכשאתה ביום טועה
                  בלילות אתה בוכה
                  כי ישיבה היא יחידה
                  והבגדים הם המדים
                  אז תמשיך את השיגרה
                  מבלי לצאת לפגרה
                  פזמון
                  אל תחשוב אתה לא טוב
                  כי אתה מאד מאד קרוב
                  תשמח שאתה זה מי שאתה
                  ואל תישבר מכמה גלים
                  תעלה עליהם
                  אבל רק תמיד תזכור
                  אני אוהב אותך
                  אתה הבן שלי!!

                  האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                  אבל אתה הרי לימדת אותי
                  שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • צ'רלס פייפרצ מנותק
                    צ'רלס פייפרצ מנותק
                    צ'רלס פייפר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2139

                    לא אכפת לי כבר
                    מה אכפת
                    זה לא עבר
                    מלפני שבת
                    זה סתם היה
                    וגם הרס
                    סתם אשליה
                    שהרסה לי ופירקה
                    כי לא כל כך הצלחתי
                    לראות אותה
                    במקום שהתקשיתי
                    אז אני ברחתי
                    וקצת שכחתי
                    זה אמור להיות
                    לטובתי
                    אבל הרסתי
                    התעקשתי
                    וזה נהיה
                    קצת לא הכי
                    אז התאדשתי
                    והפסקתי
                    וזה היה
                    לרעתי
                    אז התייאשתי
                    ובכיתי
                    וזה התהפך
                    אבל לא לטובתי
                    מה שטעויות
                    יכולות לעשות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2140

                      את זה אהבתי לשמוע
                      אהבתי גם לראות
                      וגם קצת אהבתי לבכות
                      ולשאול לפעמים, למה?

                      אני אהבתי בזה לשקוע
                      אהבתי מזה לטעום
                      אהבתי על זה לחלום
                      וגם אהבתי להציג בדרמה

                      אבל היום ממרחק של זמן
                      קצת קשה לי עם מי שהייתי
                      כי היום כשהגעתי לכאן
                      קלטתי את מה שהרסתי

                      אני יודעת שניתנה לי בחירה
                      אני יודעת שזה בשבילי
                      אני מבטיחה לא לבחור ברע
                      אם רק תפתח את ליבי
                      אני לא רוצה את זה, לא!
                      אני מבטיחה לך אלוקי
                      שמתי שאשתחרר כבר מפה
                      אהיה טובה בוודאי...

                      אני התחרפנתי על זה
                      הייתי שקועה כולי
                      לא התנתקתי מהמחזה
                      כיביתי גם את שכלי

                      אני שיחקתי לי בחיים
                      הימרתי לי בעתיד
                      העדפתי כמה רגעים
                      שיצרו לי לופ מפחיד

                      אני יודעת שניתנה לי בחירה
                      אני יודעת שזה בשבילי
                      אני מבטיחה לא לבחור ברע
                      אם רק תפתח את ליבי
                      אני לא רוצה את זה, לא!
                      אני מבטיחה לך אלוקי
                      שמתי שאשתחרר כבר מפה
                      אהיה טובה בוודאי...

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        ארי גולד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2141

                        זה קינה שכתבתי גם בגלל כל הפיגועים שנרצחו בהם אחים, אבל למעשה מה שגרם לי לכתוב את זה היה האסון ששני אחים ניספו בשיטפונות ליד אילת, מקווה שתהנו (ותתחזקו😁)

                        איכה כך יועם אורי,
                        למה אבדה שמחתי
                        הפך לאבל מחולי,
                        כי נתן רשות דודי
                        לזרעו של בן דודי
                        להשחית ולאבד את דורי,

                        על זה בכיתי
                        ודמעתי מחיתי,
                        אוי הבט הביטי
                        וודאי תבחיני
                        האחים שאיבדתי,

                        ועל זה תהיתי
                        ושאלתי שטחתי,
                        מה עשיתי
                        כי חטאתי,
                        ומה פשעתי
                        שדוקא אחים איבדתי,

                        על מה זעם הקל
                        מה רצה ללמד את ישראל,
                        אשר אסונות שוב גלגל
                        ועוד אחים נספו בנקל,

                        ואולי בוראי
                        זועק לדידי
                        קומי והתחזקי
                        בכבוד אחייך,

                        אנא ביתי
                        רעייתי יפתי
                        זועק הוא דודי
                        התחזקי בכבוד רעייך,

                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • S מנותק
                          S מנותק
                          shoval
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                          #2142

                          משתפת בשיר מיוחד וכ"כ נכון שנחשפתי אליו מקודם
                          תהנו, לפחות כמו שאני נהניתי....

                          רק תקשיבי/ יעל קלו מור

                          רק תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
                          הוּא יוֹדֵעַ לְפָנַיִךְ,
                          מוֹנֶה פְּעִימוֹתַיִךְ
                          מַכִּיר אֶת שְׁרִיר נַפְשֵׁךְ

                          תַּקְשִׁיבִי, הוּא רָגִישׁ לָךְ
                          לְקֶצֶב צְעָדַיִךְ
                          לְחוֹמֵךְ, לִנְשִׁימוֹתֶיךָ
                          הוּא יוֹדֵעַ קְצֵה כֹּחֵךְ

                          תִּהְיִי שָׁם בִּשְׁבִילֵךְ,
                          בִּכְאֵבוֹ בְּסִימָנָיו
                          אַל תַּנִּיחִי קוֹלוֹתַיִךְ
                          לִמְחוֹת אֶת קוֹלוֹתָיו

                          הוּא מַצְפֵּן חָשׂוּף לָרוּחַ
                          דַּק כְּחוּט הַשְׁעָרָה
                          הוּא שׁוֹמֵעַ אֶת הַשֶּׁקֶט
                          שֶׁלִּפְנֵי הַסְּעָרָה

                          תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
                          יֵשׁ לוֹ דֶּרֶךְ מִשֶּׁלּוֹ
                          הוּא שׁוֹמֵר הַסַּף שֶׁלְּךָ
                          וְאַתְּ , תַּקְשִׁיבִי לוֹ.

                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2143

                            צלמים רואים את העולם
                            דרך עדשת המצלמה
                            נגנים רואים רק
                            תווים ומנגינה

                            משורר,
                            כך דרכו
                            לחפש מסביבו מילים
                            כך הוא חי את חייו
                            שותה בוקר וערב
                            שירים

                            ללכת עם אדריכל ברחוב
                            זה פשוט סבל
                            וחברה שלי ספורטאית
                            לוקחת איתה לכל מקום
                            חבל.

                            וכך העולם מתנהל בלי להתחשב
                            כשאני רואה אותו,
                            כמה עצוב.
                            דרך מסך
                            המחשב.

                            .Confuse them with your silence"
                            ".Shock them with your actions

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הודיה 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2144

                              התפילה האמיתית\הודיה
                              אבא אל תכעס עלי
                              אני אוהבת אותך
                              ורוצה אותך איתי
                              נכון אני לא כל יום
                              מתפללת אליך
                              אבל מדי יום אני
                              מדברת איתך
                              שזאת התפילה
                              הכי טובה שלי
                              בלי מילים
                              בלי כוונות
                              בלי תכנונים
                              רק עם רגשות
                              רק הלב שלי
                              וזאת אני באמת
                              זאת התפילה שלי
                              עם החשק ועם הרצון
                              זאת אני
                              הבת שלך
                              ללא מילים
                              אבל עם לב חם
                              ודמעות אוהבות

                              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2145

                                שקט, חושך אור באפילה
                                רטט, אובך שחור במסיכה
                                אין הבנה, נעלמה ההכלה
                                הניצול חזק כמו מה שהיה

                                נמאס באותו מקום להיות תקועה
                                רוצה להתקדם לחיות בהפתעה
                                למחוק את העבר, דף חדש לפתוח
                                לעצור הכל לא לבלבל את המוח

                                להצליח בהכל, על עצמי לגבור
                                לומר ללב שלי איתה גיבור
                                להיות חזקה מול האויביים
                                לאטום ת'אוזניים למה שהם אומרים

                                לסלול לי בחכמה את הדרך
                                להזכיר לעצמי שני שוות ערך
                                להכניס את האמת שליי לנשמה
                                לדעת איך לקום אחרי כל נפילה!

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  י.ז.ל.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2146

                                  הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
                                  י.ז.ל.

                                  מבט של ילד קטן על אדם גדול
                                  שזכה לראותו בשבת ובחול

                                  שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
                                  עומד לו הרב בתפילה נכספת

                                  הסידור העטוף בידו
                                  הרב מונה מעות לאיטו

                                  חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
                                  משיב בחיבה, מחדד הלכות

                                  ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
                                  מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

                                  יום אחד נפגשנו בבריכה
                                  והוא כמו בים התלמוד שחה

                                  מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
                                  כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

                                  ת.נ.צ.ב.ה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מא1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                    #2147

                                    בס"ד

                                    אכן, כן-
                                    אפשר עוד לתקן,
                                    גם אם טעיתי
                                    גם אם נפלתי
                                    ויצרי עוד אורב-
                                    בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                                    אכן, כן-
                                    אפשר עוד לתקן,
                                    גם אם מעדתי
                                    ושוב קמתי
                                    הכאב בתוכי עוד צורב-
                                    והנה שוב, ירידה תלולה...

                                    אכן, כן-
                                    אפשר עוד לתקן,
                                    גם כשנלחמתי
                                    כשלתי ודמעתי
                                    ופנימה בתוך הלב-
                                    פעמים, מרגישה חלולה...

                                    אכן, כן-
                                    אפשר עוד לתקן,
                                    אתה תקוותי
                                    נגדך כל תאוותי,
                                    אנא, אותי אלייך קרב-
                                    גם אם תפילתי מעט בלולה...

                                    אכן, כן-
                                    אפשר עוד לתקן,
                                    הנר דולק- נמצא איתי
                                    המיתר שלם וגם קשתי
                                    ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                                    לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                                    לכבוד פסח שני,
                                    היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                                    ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                                    באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                                    וה' נתן להם את פסח שני.
                                    מפה לומדים,
                                    "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                                    (הרבי הריי"ץ)

                                    משפט לחיים-💕
                                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • מ מא1

                                      בס"ד

                                      אכן, כן-
                                      אפשר עוד לתקן,
                                      גם אם טעיתי
                                      גם אם נפלתי
                                      ויצרי עוד אורב-
                                      בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                                      אכן, כן-
                                      אפשר עוד לתקן,
                                      גם אם מעדתי
                                      ושוב קמתי
                                      הכאב בתוכי עוד צורב-
                                      והנה שוב, ירידה תלולה...

                                      אכן, כן-
                                      אפשר עוד לתקן,
                                      גם כשנלחמתי
                                      כשלתי ודמעתי
                                      ופנימה בתוך הלב-
                                      פעמים, מרגישה חלולה...

                                      אכן, כן-
                                      אפשר עוד לתקן,
                                      אתה תקוותי
                                      נגדך כל תאוותי,
                                      אנא, אותי אלייך קרב-
                                      גם אם תפילתי מעט בלולה...

                                      אכן, כן-
                                      אפשר עוד לתקן,
                                      הנר דולק- נמצא איתי
                                      המיתר שלם וגם קשתי
                                      ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                                      לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                                      לכבוד פסח שני,
                                      היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                                      ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                                      באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                                      וה' נתן להם את פסח שני.
                                      מפה לומדים,
                                      "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                                      (הרבי הריי"ץ)

                                      שרה 99ש מנותק
                                      שרה 99ש מנותק
                                      שרה 99
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2148

                                      כולן נשארו באמצע הדרך
                                      אני המשכתי עם כל המרץ
                                      גאה בעצמי עם כל הקשיים
                                      לא בורחת לברזילים
                                      נלחמת על החיים
                                      נשארת מול הידידים
                                      משנה את דפוסי החשיבה
                                      מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
                                      לא רק טוב או רע
                                      החיים דינאמיים, לא עוצרים
                                      ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
                                      שאותו לנו הועיד האלוקים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2149

                                        תמיד רציתי להיות מוצלחת
                                        זו שעונה על הכול בנחת
                                        לא נבהלת משום שאלה או דיון
                                        שולחת חוכמות לכול כיוון

                                        כזו שיודעת מה להגיד
                                        לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                                        לנחם ולחזק תלמיד כושל
                                        לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                                        העולם ידע על רצונותי וחלומי
                                        שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                                        מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                                        אבטא את יכולותי – כך סוכם

                                        לאט לאט התחלתי נובלת
                                        מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                                        אין לי זמן אפילו לעצמי
                                        רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                                        מה עושים במקרה שכזה
                                        עם גיליון ציונים ממש מבזה
                                        שוקעת עמוק ללא חשק
                                        קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                                        מרגישה בכלא ממש אסירה
                                        מחיצה עבה, לא עבירה
                                        המצב כמעט לא אנושי
                                        העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • שיר 5ש שיר 5

                                          תמיד רציתי להיות מוצלחת
                                          זו שעונה על הכול בנחת
                                          לא נבהלת משום שאלה או דיון
                                          שולחת חוכמות לכול כיוון

                                          כזו שיודעת מה להגיד
                                          לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                                          לנחם ולחזק תלמיד כושל
                                          לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                                          העולם ידע על רצונותי וחלומי
                                          שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                                          מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                                          אבטא את יכולותי – כך סוכם

                                          לאט לאט התחלתי נובלת
                                          מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                                          אין לי זמן אפילו לעצמי
                                          רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                                          מה עושים במקרה שכזה
                                          עם גיליון ציונים ממש מבזה
                                          שוקעת עמוק ללא חשק
                                          קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                                          מרגישה בכלא ממש אסירה
                                          מחיצה עבה, לא עבירה
                                          המצב כמעט לא אנושי
                                          העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2150
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול