דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי רבינוביץי מנותק
    יוסי רבינוביץי מנותק
    יוסי רבינוביץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2138

    מה הוא רוצה
    אני עומד ותוהה
    מה הוא מבקש
    אני חושב ומקשקש
    מדוע לא באתי
    כי לא ממש חשבתי
    מה כבר רציתי
    גם אני לא ידעתי

    פזמון
    אל תחשוב אתה לא טוב
    כי אתה מאד מאד קרוב
    תשמח שאתה זה מי שאתה
    ואל תישבר מכמה גלים
    תעלה עליהם
    אבל רק תמיד תזכור
    אני אוהב אותך
    אתה הבן שלי!!

    אבל מה האמת
    שבלא היא אני מת
    מה התכלית
    ולא שאני המחליט
    הוא יושב ומחכה
    הוא רוצה ומצפה
    אל תאמר אנלא טוב
    כי אתה ממש קרוב

    פזמון
    אל תחשוב אתה לא טוב
    כי אתה מאד מאד קרוב
    תשמח שאתה זה מי שאתה
    ואל תישבר מכמה גלים
    תעלה עליהם
    אבל רק תמיד תזכור
    אני אוהב אותך
    אתה הבן שלי!!

    אתה לא הסורר
    וגם לא המורה
    אתה זה שהולך אחר הרועה
    וכשאתה ביום טועה
    בלילות אתה בוכה
    כי ישיבה היא יחידה
    והבגדים הם המדים
    אז תמשיך את השיגרה
    מבלי לצאת לפגרה
    פזמון
    אל תחשוב אתה לא טוב
    כי אתה מאד מאד קרוב
    תשמח שאתה זה מי שאתה
    ואל תישבר מכמה גלים
    תעלה עליהם
    אבל רק תמיד תזכור
    אני אוהב אותך
    אתה הבן שלי!!

    האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
    אבל אתה הרי לימדת אותי
    שעל אבא לא שואלים שאלות!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • צ'רלס פייפרצ מנותק
      צ'רלס פייפרצ מנותק
      צ'רלס פייפר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2139

      לא אכפת לי כבר
      מה אכפת
      זה לא עבר
      מלפני שבת
      זה סתם היה
      וגם הרס
      סתם אשליה
      שהרסה לי ופירקה
      כי לא כל כך הצלחתי
      לראות אותה
      במקום שהתקשיתי
      אז אני ברחתי
      וקצת שכחתי
      זה אמור להיות
      לטובתי
      אבל הרסתי
      התעקשתי
      וזה נהיה
      קצת לא הכי
      אז התאדשתי
      והפסקתי
      וזה היה
      לרעתי
      אז התייאשתי
      ובכיתי
      וזה התהפך
      אבל לא לטובתי
      מה שטעויות
      יכולות לעשות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2140

        את זה אהבתי לשמוע
        אהבתי גם לראות
        וגם קצת אהבתי לבכות
        ולשאול לפעמים, למה?

        אני אהבתי בזה לשקוע
        אהבתי מזה לטעום
        אהבתי על זה לחלום
        וגם אהבתי להציג בדרמה

        אבל היום ממרחק של זמן
        קצת קשה לי עם מי שהייתי
        כי היום כשהגעתי לכאן
        קלטתי את מה שהרסתי

        אני יודעת שניתנה לי בחירה
        אני יודעת שזה בשבילי
        אני מבטיחה לא לבחור ברע
        אם רק תפתח את ליבי
        אני לא רוצה את זה, לא!
        אני מבטיחה לך אלוקי
        שמתי שאשתחרר כבר מפה
        אהיה טובה בוודאי...

        אני התחרפנתי על זה
        הייתי שקועה כולי
        לא התנתקתי מהמחזה
        כיביתי גם את שכלי

        אני שיחקתי לי בחיים
        הימרתי לי בעתיד
        העדפתי כמה רגעים
        שיצרו לי לופ מפחיד

        אני יודעת שניתנה לי בחירה
        אני יודעת שזה בשבילי
        אני מבטיחה לא לבחור ברע
        אם רק תפתח את ליבי
        אני לא רוצה את זה, לא!
        אני מבטיחה לך אלוקי
        שמתי שאשתחרר כבר מפה
        אהיה טובה בוודאי...

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2141

          זה קינה שכתבתי גם בגלל כל הפיגועים שנרצחו בהם אחים, אבל למעשה מה שגרם לי לכתוב את זה היה האסון ששני אחים ניספו בשיטפונות ליד אילת, מקווה שתהנו (ותתחזקו😁)

          איכה כך יועם אורי,
          למה אבדה שמחתי
          הפך לאבל מחולי,
          כי נתן רשות דודי
          לזרעו של בן דודי
          להשחית ולאבד את דורי,

          על זה בכיתי
          ודמעתי מחיתי,
          אוי הבט הביטי
          וודאי תבחיני
          האחים שאיבדתי,

          ועל זה תהיתי
          ושאלתי שטחתי,
          מה עשיתי
          כי חטאתי,
          ומה פשעתי
          שדוקא אחים איבדתי,

          על מה זעם הקל
          מה רצה ללמד את ישראל,
          אשר אסונות שוב גלגל
          ועוד אחים נספו בנקל,

          ואולי בוראי
          זועק לדידי
          קומי והתחזקי
          בכבוד אחייך,

          אנא ביתי
          רעייתי יפתי
          זועק הוא דודי
          התחזקי בכבוד רעייך,

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
            #2142

            משתפת בשיר מיוחד וכ"כ נכון שנחשפתי אליו מקודם
            תהנו, לפחות כמו שאני נהניתי....

            רק תקשיבי/ יעל קלו מור

            רק תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
            הוּא יוֹדֵעַ לְפָנַיִךְ,
            מוֹנֶה פְּעִימוֹתַיִךְ
            מַכִּיר אֶת שְׁרִיר נַפְשֵׁךְ

            תַּקְשִׁיבִי, הוּא רָגִישׁ לָךְ
            לְקֶצֶב צְעָדַיִךְ
            לְחוֹמֵךְ, לִנְשִׁימוֹתֶיךָ
            הוּא יוֹדֵעַ קְצֵה כֹּחֵךְ

            תִּהְיִי שָׁם בִּשְׁבִילֵךְ,
            בִּכְאֵבוֹ בְּסִימָנָיו
            אַל תַּנִּיחִי קוֹלוֹתַיִךְ
            לִמְחוֹת אֶת קוֹלוֹתָיו

            הוּא מַצְפֵּן חָשׂוּף לָרוּחַ
            דַּק כְּחוּט הַשְׁעָרָה
            הוּא שׁוֹמֵעַ אֶת הַשֶּׁקֶט
            שֶׁלִּפְנֵי הַסְּעָרָה

            תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
            יֵשׁ לוֹ דֶּרֶךְ מִשֶּׁלּוֹ
            הוּא שׁוֹמֵר הַסַּף שֶׁלְּךָ
            וְאַתְּ , תַּקְשִׁיבִי לוֹ.

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכתל מנותק
              לומדת ללכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2143

              צלמים רואים את העולם
              דרך עדשת המצלמה
              נגנים רואים רק
              תווים ומנגינה

              משורר,
              כך דרכו
              לחפש מסביבו מילים
              כך הוא חי את חייו
              שותה בוקר וערב
              שירים

              ללכת עם אדריכל ברחוב
              זה פשוט סבל
              וחברה שלי ספורטאית
              לוקחת איתה לכל מקום
              חבל.

              וכך העולם מתנהל בלי להתחשב
              כשאני רואה אותו,
              כמה עצוב.
              דרך מסך
              המחשב.

              .Confuse them with your silence"
              ".Shock them with your actions

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הודיה 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2144

                התפילה האמיתית\הודיה
                אבא אל תכעס עלי
                אני אוהבת אותך
                ורוצה אותך איתי
                נכון אני לא כל יום
                מתפללת אליך
                אבל מדי יום אני
                מדברת איתך
                שזאת התפילה
                הכי טובה שלי
                בלי מילים
                בלי כוונות
                בלי תכנונים
                רק עם רגשות
                רק הלב שלי
                וזאת אני באמת
                זאת התפילה שלי
                עם החשק ועם הרצון
                זאת אני
                הבת שלך
                ללא מילים
                אבל עם לב חם
                ודמעות אוהבות

                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2145

                  שקט, חושך אור באפילה
                  רטט, אובך שחור במסיכה
                  אין הבנה, נעלמה ההכלה
                  הניצול חזק כמו מה שהיה

                  נמאס באותו מקום להיות תקועה
                  רוצה להתקדם לחיות בהפתעה
                  למחוק את העבר, דף חדש לפתוח
                  לעצור הכל לא לבלבל את המוח

                  להצליח בהכל, על עצמי לגבור
                  לומר ללב שלי איתה גיבור
                  להיות חזקה מול האויביים
                  לאטום ת'אוזניים למה שהם אומרים

                  לסלול לי בחכמה את הדרך
                  להזכיר לעצמי שני שוות ערך
                  להכניס את האמת שליי לנשמה
                  לדעת איך לקום אחרי כל נפילה!

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    י.ז.ל.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2146

                    הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
                    י.ז.ל.

                    מבט של ילד קטן על אדם גדול
                    שזכה לראותו בשבת ובחול

                    שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
                    עומד לו הרב בתפילה נכספת

                    הסידור העטוף בידו
                    הרב מונה מעות לאיטו

                    חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
                    משיב בחיבה, מחדד הלכות

                    ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
                    מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

                    יום אחד נפגשנו בבריכה
                    והוא כמו בים התלמוד שחה

                    מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
                    כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

                    ת.נ.צ.ב.ה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מא1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                      #2147

                      בס"ד

                      אכן, כן-
                      אפשר עוד לתקן,
                      גם אם טעיתי
                      גם אם נפלתי
                      ויצרי עוד אורב-
                      בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                      אכן, כן-
                      אפשר עוד לתקן,
                      גם אם מעדתי
                      ושוב קמתי
                      הכאב בתוכי עוד צורב-
                      והנה שוב, ירידה תלולה...

                      אכן, כן-
                      אפשר עוד לתקן,
                      גם כשנלחמתי
                      כשלתי ודמעתי
                      ופנימה בתוך הלב-
                      פעמים, מרגישה חלולה...

                      אכן, כן-
                      אפשר עוד לתקן,
                      אתה תקוותי
                      נגדך כל תאוותי,
                      אנא, אותי אלייך קרב-
                      גם אם תפילתי מעט בלולה...

                      אכן, כן-
                      אפשר עוד לתקן,
                      הנר דולק- נמצא איתי
                      המיתר שלם וגם קשתי
                      ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                      לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                      לכבוד פסח שני,
                      היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                      ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                      באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                      וה' נתן להם את פסח שני.
                      מפה לומדים,
                      "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                      (הרבי הריי"ץ)

                      משפט לחיים-💕
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • מ מא1

                        בס"ד

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם אם טעיתי
                        גם אם נפלתי
                        ויצרי עוד אורב-
                        בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם אם מעדתי
                        ושוב קמתי
                        הכאב בתוכי עוד צורב-
                        והנה שוב, ירידה תלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם כשנלחמתי
                        כשלתי ודמעתי
                        ופנימה בתוך הלב-
                        פעמים, מרגישה חלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        אתה תקוותי
                        נגדך כל תאוותי,
                        אנא, אותי אלייך קרב-
                        גם אם תפילתי מעט בלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        הנר דולק- נמצא איתי
                        המיתר שלם וגם קשתי
                        ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                        לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                        לכבוד פסח שני,
                        היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                        ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                        באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                        וה' נתן להם את פסח שני.
                        מפה לומדים,
                        "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                        (הרבי הריי"ץ)

                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2148

                        כולן נשארו באמצע הדרך
                        אני המשכתי עם כל המרץ
                        גאה בעצמי עם כל הקשיים
                        לא בורחת לברזילים
                        נלחמת על החיים
                        נשארת מול הידידים
                        משנה את דפוסי החשיבה
                        מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
                        לא רק טוב או רע
                        החיים דינאמיים, לא עוצרים
                        ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
                        שאותו לנו הועיד האלוקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • שיר 5ש מנותק
                          שיר 5ש מנותק
                          שיר 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2149

                          תמיד רציתי להיות מוצלחת
                          זו שעונה על הכול בנחת
                          לא נבהלת משום שאלה או דיון
                          שולחת חוכמות לכול כיוון

                          כזו שיודעת מה להגיד
                          לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                          לנחם ולחזק תלמיד כושל
                          לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                          העולם ידע על רצונותי וחלומי
                          שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                          מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                          אבטא את יכולותי – כך סוכם

                          לאט לאט התחלתי נובלת
                          מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                          אין לי זמן אפילו לעצמי
                          רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                          מה עושים במקרה שכזה
                          עם גיליון ציונים ממש מבזה
                          שוקעת עמוק ללא חשק
                          קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                          מרגישה בכלא ממש אסירה
                          מחיצה עבה, לא עבירה
                          המצב כמעט לא אנושי
                          העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • שיר 5ש שיר 5

                            תמיד רציתי להיות מוצלחת
                            זו שעונה על הכול בנחת
                            לא נבהלת משום שאלה או דיון
                            שולחת חוכמות לכול כיוון

                            כזו שיודעת מה להגיד
                            לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                            לנחם ולחזק תלמיד כושל
                            לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                            העולם ידע על רצונותי וחלומי
                            שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                            מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                            אבטא את יכולותי – כך סוכם

                            לאט לאט התחלתי נובלת
                            מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                            אין לי זמן אפילו לעצמי
                            רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                            מה עושים במקרה שכזה
                            עם גיליון ציונים ממש מבזה
                            שוקעת עמוק ללא חשק
                            קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                            מרגישה בכלא ממש אסירה
                            מחיצה עבה, לא עבירה
                            המצב כמעט לא אנושי
                            העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                            שרה 99ש מנותק
                            שרה 99ש מנותק
                            שרה 99
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2150
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמעק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2151

                              ברק אור בעיניים
                              רוקד לי ברגליים
                              עווית של התרגשות
                              ים של התממשות

                              מתענג, מתרפק
                              כל כולי בשמעק
                              מהצרות מתנתק
                              ומהציון מתמתק

                              ר' שמעון
                              ליבי מתרונן
                              כדאי להשען
                              ואצלו לחונן

                              אשרי עין ראתה
                              אלפי ישראל גילתה
                              זקנים ונערים בתפילה
                              נשים וילדים בתחינה

                              הוי, ר' שמעון
                              משכנך בצפון
                              ואורך מלא עולם
                              שוכן בלב כולם

                              ישועתינו תחיש
                              בצעקתינו תרגיש
                              ורפואה לנו תגיש
                              לנער וגם קשיש

                              בעדינו תמליץ
                              שמשיח יקיץ
                              ובחלונינו יציץ
                              ואותו לא נחמיץ

                              סיני סיני בתורה
                              ראה עמך באורה
                              בלי היסוס ופשרה
                              אליך יעלו בדהרה

                              בשבילך נפשנו נקריב
                              רק, עולמך אל תחריב
                              ולא ישמע עוד ריב
                              בעגלא ובזמן קריב,

                              במקום שבו
                              מסתיימות המילים
                              מדבר הלב !

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2152

                                בס"ד

                                ~ רק אתה ~

                                ואני יודעת שאנ'לא לבד,
                                רק תחזיק לי את היד.
                                ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
                                שזה רק עוד ניסיון אחד.

                                את עולה עליו מעל הגל.
                                נלחמת, כי יש לך כוחות על.
                                ונכון שזה קצת מבלבל,
                                ונקרע בי כבר החבל...

                                אבל-

                                כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
                                זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
                                רק אתה זה שמכיל,
                                רק אתה זה שמוביל.
                                אותי בדרך, אותי בדרך...

                                כי בלעדיך אני כלום.
                                עפר ואפר, לא שווה מאום.
                                הכוח שלך הוא עצום,
                                עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

                                עליי לא מוותר,
                                היחיד שתמיד עוזר.
                                תראש שלי מסדר,
                                אנא אל תסתתר.

                                כל פעם מחדש...

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
                                • זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2153

                                  רגע אסור
                                  ריגוש בלי שיעור
                                  המשחק מכור
                                  אני גמור

                                  רגשותי נמכרים בזול
                                  למדתי לא לשאול
                                  אני מניח לי ליפול
                                  לא לומד מהאתמול

                                  פותח, מציץ
                                  פוער בי חריץ
                                  מיניתי פריץ
                                  יצר עריץ

                                  לילה מאוחר
                                  הכאב לא יתואר
                                  אני נשען על כר
                                  מה יהיה מחר

                                  פותח הלב
                                  שניה ללבלב
                                  בוחר להיות שליו
                                  אל הטוב להישאב

                                  בחוץ אין עוד אור
                                  אך בי לא שולט שחור
                                  יש לי דרך לחזור
                                  לכאבי יש מזור

                                  ומחר השחר יאיר
                                  ואני אכבוש העיר
                                  הרע כבר לא ישיר
                                  אני אהיה האביר

                                  הלוואי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אריה 93
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2154

                                    לג בעומר תשפג

                                    מָחָר יִהְיֶה
                                    הָאוֹת הַזֶּה
                                    לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
                                    נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
                                    יָד אֶל יָד
                                    כָּתֵף לְכָתֵף
                                    אַחְדוּת תִּזְרֹם
                                    בְּעוֹרְקָיו
                                    שֶׁל עַם עָיֵף
                                    הָהָר, יִבְעָר
                                    בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
                                    יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
                                    קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
                                    יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
                                    לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
                                    לְלֶהָבָה חַיָּה
                                    צְלוּלָה, נְקִיָּה
                                    לְהִטָּהֵר
                                    בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
                                    לְהִשָּׁאֵר
                                    עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
                                    לְהַרְגִּישׁ
                                    קְצָת יוֹתֵר חַי
                                    אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
                                    בַּר יוֹחַאי

                                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2155

                                      הכישלון מדחיק לפינה,
                                      מורט עצבים ,משגע
                                      והלב רוצה הסבר, מילה
                                      לימים הבהירים מתגעגע.

                                      סוחבת עוד יום ,
                                      עונה בחיוך
                                      עטוף בתום,
                                      אבל זה תיוך.

                                      ובראש שלי---
                                      רוקדים רעשים
                                      מחייכים, כואבים
                                      מלאים אשליות
                                      בילבולי מחשבות
                                      תן לי תכוחות ....

                                      כי לכולם זה נראה רגיל .
                                      שגרה, עסוקים כרגיל,
                                      "אולי יעבור לה עם הגיל,
                                      שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

                                      חייה בעולם לא מובן.
                                      אנשים רצים מפה ,לשם,
                                      מחייכים להצלחה כמובן
                                      ורק אני יורקת פה דם .

                                      ובראש שלי----
                                      רוקדים רעשים
                                      מחייכים, כואבים
                                      מלאים אשליות
                                      בילבולי מחשבות,
                                      תן לי ת'כוחות

                                      לזכור מהו יעודי,
                                      מה זורם לי בדמי,
                                      ללמוד מטעויות ,
                                      להבין משמעויות,
                                      וללכת בדרכך
                                      כי הכל ממך.

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי גולד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2156

                                        שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

                                        בין קינאה לעצבות, אני חי
                                        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                        את כל השיימינג מחבריי,
                                        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                        והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                        היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
                                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                                        לגדול מזה ודי...

                                        בין שינאה לעצלות, אני חי
                                        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                        את כל הרייטינג מאחורי,
                                        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                        משברת מכבידה היא על כתפי,
                                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                                        לגדול מזה ודי...

                                        מתי כבר די...
                                        מתי תאיר קצת צעדיי...

                                        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                        מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
                                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                                        לגדול מזה ודי...

                                        בין מיתה לחיות אני חי...

                                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                          #2157

                                          לא שוכחים
                                          תמיד זוכרים
                                          את 45 הצדיקים
                                          שעלו למרומים
                                          לפני שתי שנים
                                          מדליקים נרות לזכרם
                                          לומדים משניות
                                          אומרים תהילים
                                          לזכר החללים
                                          שבשביל נפלו
                                          אוי הלב נזכר
                                          במה שהיה
                                          איך אפשר שלא?
                                          איך עולים ככה להר?
                                          תמיד זה ילווה אותנו
                                          עם צמרמורת של תחושות
                                          עם רגשות קשות
                                          אחחח זה לא פשוט

                                          גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול