דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    י.ז.ל.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2146

    הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
    י.ז.ל.

    מבט של ילד קטן על אדם גדול
    שזכה לראותו בשבת ובחול

    שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
    עומד לו הרב בתפילה נכספת

    הסידור העטוף בידו
    הרב מונה מעות לאיטו

    חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
    משיב בחיבה, מחדד הלכות

    ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
    מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

    יום אחד נפגשנו בבריכה
    והוא כמו בים התלמוד שחה

    מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
    כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

    ת.נ.צ.ב.ה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
      #2147

      בס"ד

      אכן, כן-
      אפשר עוד לתקן,
      גם אם טעיתי
      גם אם נפלתי
      ויצרי עוד אורב-
      בדרכי, שעדיין לא סלולה...

      אכן, כן-
      אפשר עוד לתקן,
      גם אם מעדתי
      ושוב קמתי
      הכאב בתוכי עוד צורב-
      והנה שוב, ירידה תלולה...

      אכן, כן-
      אפשר עוד לתקן,
      גם כשנלחמתי
      כשלתי ודמעתי
      ופנימה בתוך הלב-
      פעמים, מרגישה חלולה...

      אכן, כן-
      אפשר עוד לתקן,
      אתה תקוותי
      נגדך כל תאוותי,
      אנא, אותי אלייך קרב-
      גם אם תפילתי מעט בלולה...

      אכן, כן-
      אפשר עוד לתקן,
      הנר דולק- נמצא איתי
      המיתר שלם וגם קשתי
      ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
      לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

      לכבוד פסח שני,
      היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
      ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
      באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
      וה' נתן להם את פסח שני.
      מפה לומדים,
      "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
      (הרבי הריי"ץ)

      משפט לחיים-💕
      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • מ מא1

        בס"ד

        אכן, כן-
        אפשר עוד לתקן,
        גם אם טעיתי
        גם אם נפלתי
        ויצרי עוד אורב-
        בדרכי, שעדיין לא סלולה...

        אכן, כן-
        אפשר עוד לתקן,
        גם אם מעדתי
        ושוב קמתי
        הכאב בתוכי עוד צורב-
        והנה שוב, ירידה תלולה...

        אכן, כן-
        אפשר עוד לתקן,
        גם כשנלחמתי
        כשלתי ודמעתי
        ופנימה בתוך הלב-
        פעמים, מרגישה חלולה...

        אכן, כן-
        אפשר עוד לתקן,
        אתה תקוותי
        נגדך כל תאוותי,
        אנא, אותי אלייך קרב-
        גם אם תפילתי מעט בלולה...

        אכן, כן-
        אפשר עוד לתקן,
        הנר דולק- נמצא איתי
        המיתר שלם וגם קשתי
        ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
        לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

        לכבוד פסח שני,
        היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
        ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
        באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
        וה' נתן להם את פסח שני.
        מפה לומדים,
        "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
        (הרבי הריי"ץ)

        שרה 99ש מנותק
        שרה 99ש מנותק
        שרה 99
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2148

        כולן נשארו באמצע הדרך
        אני המשכתי עם כל המרץ
        גאה בעצמי עם כל הקשיים
        לא בורחת לברזילים
        נלחמת על החיים
        נשארת מול הידידים
        משנה את דפוסי החשיבה
        מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
        לא רק טוב או רע
        החיים דינאמיים, לא עוצרים
        ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
        שאותו לנו הועיד האלוקים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • שיר 5ש מנותק
          שיר 5ש מנותק
          שיר 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2149

          תמיד רציתי להיות מוצלחת
          זו שעונה על הכול בנחת
          לא נבהלת משום שאלה או דיון
          שולחת חוכמות לכול כיוון

          כזו שיודעת מה להגיד
          לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
          לנחם ולחזק תלמיד כושל
          לעזור לכולם מניסיון להתחשל

          העולם ידע על רצונותי וחלומי
          שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
          מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
          אבטא את יכולותי – כך סוכם

          לאט לאט התחלתי נובלת
          מתכנסת בעצמי ללא יכולת
          אין לי זמן אפילו לעצמי
          רק רוצה לסיים סיוט עולמי

          מה עושים במקרה שכזה
          עם גיליון ציונים ממש מבזה
          שוקעת עמוק ללא חשק
          קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

          מרגישה בכלא ממש אסירה
          מחיצה עבה, לא עבירה
          המצב כמעט לא אנושי
          העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
          ופתאום אתה שוכח מי אתה

          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שיר 5ש שיר 5

            תמיד רציתי להיות מוצלחת
            זו שעונה על הכול בנחת
            לא נבהלת משום שאלה או דיון
            שולחת חוכמות לכול כיוון

            כזו שיודעת מה להגיד
            לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
            לנחם ולחזק תלמיד כושל
            לעזור לכולם מניסיון להתחשל

            העולם ידע על רצונותי וחלומי
            שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
            מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
            אבטא את יכולותי – כך סוכם

            לאט לאט התחלתי נובלת
            מתכנסת בעצמי ללא יכולת
            אין לי זמן אפילו לעצמי
            רק רוצה לסיים סיוט עולמי

            מה עושים במקרה שכזה
            עם גיליון ציונים ממש מבזה
            שוקעת עמוק ללא חשק
            קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

            מרגישה בכלא ממש אסירה
            מחיצה עבה, לא עבירה
            המצב כמעט לא אנושי
            העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

            שרה 99ש מנותק
            שרה 99ש מנותק
            שרה 99
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2150
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שמעק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2151

              ברק אור בעיניים
              רוקד לי ברגליים
              עווית של התרגשות
              ים של התממשות

              מתענג, מתרפק
              כל כולי בשמעק
              מהצרות מתנתק
              ומהציון מתמתק

              ר' שמעון
              ליבי מתרונן
              כדאי להשען
              ואצלו לחונן

              אשרי עין ראתה
              אלפי ישראל גילתה
              זקנים ונערים בתפילה
              נשים וילדים בתחינה

              הוי, ר' שמעון
              משכנך בצפון
              ואורך מלא עולם
              שוכן בלב כולם

              ישועתינו תחיש
              בצעקתינו תרגיש
              ורפואה לנו תגיש
              לנער וגם קשיש

              בעדינו תמליץ
              שמשיח יקיץ
              ובחלונינו יציץ
              ואותו לא נחמיץ

              סיני סיני בתורה
              ראה עמך באורה
              בלי היסוס ופשרה
              אליך יעלו בדהרה

              בשבילך נפשנו נקריב
              רק, עולמך אל תחריב
              ולא ישמע עוד ריב
              בעגלא ובזמן קריב,

              במקום שבו
              מסתיימות המילים
              מדבר הלב !

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2152

                בס"ד

                ~ רק אתה ~

                ואני יודעת שאנ'לא לבד,
                רק תחזיק לי את היד.
                ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
                שזה רק עוד ניסיון אחד.

                את עולה עליו מעל הגל.
                נלחמת, כי יש לך כוחות על.
                ונכון שזה קצת מבלבל,
                ונקרע בי כבר החבל...

                אבל-

                כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
                זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
                רק אתה זה שמכיל,
                רק אתה זה שמוביל.
                אותי בדרך, אותי בדרך...

                כי בלעדיך אני כלום.
                עפר ואפר, לא שווה מאום.
                הכוח שלך הוא עצום,
                עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

                עליי לא מוותר,
                היחיד שתמיד עוזר.
                תראש שלי מסדר,
                אנא אל תסתתר.

                כל פעם מחדש...

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
                • זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2153

                  רגע אסור
                  ריגוש בלי שיעור
                  המשחק מכור
                  אני גמור

                  רגשותי נמכרים בזול
                  למדתי לא לשאול
                  אני מניח לי ליפול
                  לא לומד מהאתמול

                  פותח, מציץ
                  פוער בי חריץ
                  מיניתי פריץ
                  יצר עריץ

                  לילה מאוחר
                  הכאב לא יתואר
                  אני נשען על כר
                  מה יהיה מחר

                  פותח הלב
                  שניה ללבלב
                  בוחר להיות שליו
                  אל הטוב להישאב

                  בחוץ אין עוד אור
                  אך בי לא שולט שחור
                  יש לי דרך לחזור
                  לכאבי יש מזור

                  ומחר השחר יאיר
                  ואני אכבוש העיר
                  הרע כבר לא ישיר
                  אני אהיה האביר

                  הלוואי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אריה 93
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2154

                    לג בעומר תשפג

                    מָחָר יִהְיֶה
                    הָאוֹת הַזֶּה
                    לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
                    נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
                    יָד אֶל יָד
                    כָּתֵף לְכָתֵף
                    אַחְדוּת תִּזְרֹם
                    בְּעוֹרְקָיו
                    שֶׁל עַם עָיֵף
                    הָהָר, יִבְעָר
                    בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
                    יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
                    קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
                    יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
                    לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
                    לְלֶהָבָה חַיָּה
                    צְלוּלָה, נְקִיָּה
                    לְהִטָּהֵר
                    בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
                    לְהִשָּׁאֵר
                    עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
                    לְהַרְגִּישׁ
                    קְצָת יוֹתֵר חַי
                    אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
                    בַּר יוֹחַאי

                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2155

                      הכישלון מדחיק לפינה,
                      מורט עצבים ,משגע
                      והלב רוצה הסבר, מילה
                      לימים הבהירים מתגעגע.

                      סוחבת עוד יום ,
                      עונה בחיוך
                      עטוף בתום,
                      אבל זה תיוך.

                      ובראש שלי---
                      רוקדים רעשים
                      מחייכים, כואבים
                      מלאים אשליות
                      בילבולי מחשבות
                      תן לי תכוחות ....

                      כי לכולם זה נראה רגיל .
                      שגרה, עסוקים כרגיל,
                      "אולי יעבור לה עם הגיל,
                      שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

                      חייה בעולם לא מובן.
                      אנשים רצים מפה ,לשם,
                      מחייכים להצלחה כמובן
                      ורק אני יורקת פה דם .

                      ובראש שלי----
                      רוקדים רעשים
                      מחייכים, כואבים
                      מלאים אשליות
                      בילבולי מחשבות,
                      תן לי ת'כוחות

                      לזכור מהו יעודי,
                      מה זורם לי בדמי,
                      ללמוד מטעויות ,
                      להבין משמעויות,
                      וללכת בדרכך
                      כי הכל ממך.

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        ארי גולד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2156

                        שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

                        בין קינאה לעצבות, אני חי
                        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                        את כל השיימינג מחבריי,
                        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                        והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                        היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                        לגדול מזה ודי...

                        בין שינאה לעצלות, אני חי
                        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                        את כל הרייטינג מאחורי,
                        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                        משברת מכבידה היא על כתפי,
                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                        לגדול מזה ודי...

                        מתי כבר די...
                        מתי תאיר קצת צעדיי...

                        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                        מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
                        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                        אני צריך לגדול מזה ודי,
                        לגדול מזה ודי...

                        בין מיתה לחיות אני חי...

                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                          #2157

                          לא שוכחים
                          תמיד זוכרים
                          את 45 הצדיקים
                          שעלו למרומים
                          לפני שתי שנים
                          מדליקים נרות לזכרם
                          לומדים משניות
                          אומרים תהילים
                          לזכר החללים
                          שבשביל נפלו
                          אוי הלב נזכר
                          במה שהיה
                          איך אפשר שלא?
                          איך עולים ככה להר?
                          תמיד זה ילווה אותנו
                          עם צמרמורת של תחושות
                          עם רגשות קשות
                          אחחח זה לא פשוט

                          גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                            #2158

                            כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
                            מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

                            בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
                            עָל בֵּית אַבָּא
                            וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
                            בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
                            אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
                            'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

                            פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                            לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                            לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                            וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                            הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
                            עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
                            זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
                            אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

                            אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
                            שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
                            לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

                            כִּי אַתְּ-

                            פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                            לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                            לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                            וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                            וַאֲנִי-

                            אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
                            שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
                            וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
                            הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

                            לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
                            רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
                            גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #2159

                              הסתכלו נא בסביבה
                              בחצר שם מאחורה
                              כך בולטת המדורה
                              מוכנה כבר להבערה

                              עוד מעט ערבית
                              ואז הרגע המרטיט
                              יגיע איש עם אבוקה
                              ידליק את ההילולה

                              כי לפני הרבה שנים
                              חיו להם מעץ חרובים
                              רבי שמעון וגם הבן
                              תנאים קדושים. אכן

                              וביום הזה הוא נפטר
                              מוקף באור הזוהר
                              עולה לשמים בטהרה
                              ולכן מדליקים המדורה

                              אז בואו נשמח וגם נשיר
                              נעשה יחד מעמד אדיר
                              לכבוד הצדיק רבי שמעון
                              שנקבר במערה שם במירון

                              ל"ג בעומר שמח!

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • זאת אני 0ז מנותק
                                זאת אני 0ז מנותק
                                זאת אני 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2160
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                  #2161

                                  הרגשתי שהכל נופל
                                  החיים הם כמו ערפל
                                  פעם הרגשתי למעלה
                                  ופעם נשארתי למטה

                                  הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                                  כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                                  כנראה לא מספיק הודתי
                                  ופתאום הכל התרסק לי

                                  הרגשתי כמו עלה ברוח
                                  רציתי רק רחוק לברוח
                                  ללכת ליער ורק לצרוח
                                  ומכל הרע שיש לשכוח

                                  להתקדם מתוך אמונה
                                  שהכל בחיים זה לטובה
                                  ואם יש ניסיון קשה ומרה
                                  רק לחייך ולהביט במראה

                                  טוהר@

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט טותיייי

                                    הרגשתי שהכל נופל
                                    החיים הם כמו ערפל
                                    פעם הרגשתי למעלה
                                    ופעם נשארתי למטה

                                    הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                                    כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                                    כנראה לא מספיק הודתי
                                    ופתאום הכל התרסק לי

                                    הרגשתי כמו עלה ברוח
                                    רציתי רק רחוק לברוח
                                    ללכת ליער ורק לצרוח
                                    ומכל הרע שיש לשכוח

                                    להתקדם מתוך אמונה
                                    שהכל בחיים זה לטובה
                                    ואם יש ניסיון קשה ומרה
                                    רק לחייך ולהביט במראה

                                    טוהר@

                                    שרה 99ש מנותק
                                    שרה 99ש מנותק
                                    שרה 99
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
                                    #2162

                                    ואיך זה שפתאום באות דמעות
                                    ללא שליטה מתפרצות
                                    חושבת על החיים הטובים
                                    משפחה מדהימה ואחים אוהבים

                                    מרגישה על הפנים
                                    יענו כל הכישרונות, לא שווים
                                    כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
                                    יורקים לה בפרצוף ובורחים

                                    מתפללת ליחיד שבאמת
                                    יכול להוציא אותה מהסרט
                                    לחשוב מחשבות מועילות
                                    ולא כאלה, שמפילות לבורות

                                    לוחשת לעצמה במראה
                                    אני אוהבת אותך ילדה
                                    את לא בודדה
                                    את תעברי את התקופה-גיבורה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2163

                                      לפעמים,
                                      עדיף,
                                      לטמון ת'ראש בחול.
                                      לפעמים,
                                      עדיף,
                                      לא לשמוע קול.

                                      לא לצפות,
                                      ולא להתאכזב.
                                      לא להרפות,
                                      לשקוע בכאב.

                                      חוסר אמונ/ה-
                                      זה הלב, שמתגונן
                                      מינימום הגנה-
                                      זה לא להתבונן..

                                      לפעמים,
                                      עדיף,
                                      לנעול תרגשות.
                                      לפעמים,
                                      עדיף,
                                      עיניים יבשות.

                                      לפעמים
                                      עדיף
                                      לטמון ת'ראש בחול...

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • זאת אני 0ז מנותק
                                        זאת אני 0ז מנותק
                                        זאת אני 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2164
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אבי n
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2165

                                          בלילה
                                          ישבתי חשבתי
                                          רציתי לכתוב על
                                          רצונות שאיפות חלומות
                                          רציתי לא הצלחתי
                                          התיאשתי
                                          אמרתי ננסה שוב מחר
                                          אולי אז אצליח לשאוף
                                          ובבוקר ניסיתי שוב
                                          לספר על החלומות
                                          שאיפות
                                          ועד שהצלחתי
                                          הדף נעלם
                                          ברוח
                                          ולא חזר
                                          אז חשבתי שוב
                                          מהתחלה
                                          על דברים שרציתי לכתוב
                                          על חלומות שאולי יתגשמו
                                          והבנתי
                                          יש דברים שכותבים
                                          ויש דברים ששומרים
                                          על הלב
                                          חורטים על הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול