דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2144

    התפילה האמיתית\הודיה
    אבא אל תכעס עלי
    אני אוהבת אותך
    ורוצה אותך איתי
    נכון אני לא כל יום
    מתפללת אליך
    אבל מדי יום אני
    מדברת איתך
    שזאת התפילה
    הכי טובה שלי
    בלי מילים
    בלי כוונות
    בלי תכנונים
    רק עם רגשות
    רק הלב שלי
    וזאת אני באמת
    זאת התפילה שלי
    עם החשק ועם הרצון
    זאת אני
    הבת שלך
    ללא מילים
    אבל עם לב חם
    ודמעות אוהבות

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2145

      שקט, חושך אור באפילה
      רטט, אובך שחור במסיכה
      אין הבנה, נעלמה ההכלה
      הניצול חזק כמו מה שהיה

      נמאס באותו מקום להיות תקועה
      רוצה להתקדם לחיות בהפתעה
      למחוק את העבר, דף חדש לפתוח
      לעצור הכל לא לבלבל את המוח

      להצליח בהכל, על עצמי לגבור
      לומר ללב שלי איתה גיבור
      להיות חזקה מול האויביים
      לאטום ת'אוזניים למה שהם אומרים

      לסלול לי בחכמה את הדרך
      להזכיר לעצמי שני שוות ערך
      להכניס את האמת שליי לנשמה
      לדעת איך לקום אחרי כל נפילה!

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • י מנותק
        י מנותק
        י.ז.ל.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2146

        הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
        י.ז.ל.

        מבט של ילד קטן על אדם גדול
        שזכה לראותו בשבת ובחול

        שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
        עומד לו הרב בתפילה נכספת

        הסידור העטוף בידו
        הרב מונה מעות לאיטו

        חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
        משיב בחיבה, מחדד הלכות

        ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
        מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

        יום אחד נפגשנו בבריכה
        והוא כמו בים התלמוד שחה

        מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
        כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

        ת.נ.צ.ב.ה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מא1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
          #2147

          בס"ד

          אכן, כן-
          אפשר עוד לתקן,
          גם אם טעיתי
          גם אם נפלתי
          ויצרי עוד אורב-
          בדרכי, שעדיין לא סלולה...

          אכן, כן-
          אפשר עוד לתקן,
          גם אם מעדתי
          ושוב קמתי
          הכאב בתוכי עוד צורב-
          והנה שוב, ירידה תלולה...

          אכן, כן-
          אפשר עוד לתקן,
          גם כשנלחמתי
          כשלתי ודמעתי
          ופנימה בתוך הלב-
          פעמים, מרגישה חלולה...

          אכן, כן-
          אפשר עוד לתקן,
          אתה תקוותי
          נגדך כל תאוותי,
          אנא, אותי אלייך קרב-
          גם אם תפילתי מעט בלולה...

          אכן, כן-
          אפשר עוד לתקן,
          הנר דולק- נמצא איתי
          המיתר שלם וגם קשתי
          ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
          לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

          לכבוד פסח שני,
          היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
          ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
          באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
          וה' נתן להם את פסח שני.
          מפה לומדים,
          "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
          (הרבי הריי"ץ)

          משפט לחיים-💕
          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • מ מא1

            בס"ד

            אכן, כן-
            אפשר עוד לתקן,
            גם אם טעיתי
            גם אם נפלתי
            ויצרי עוד אורב-
            בדרכי, שעדיין לא סלולה...

            אכן, כן-
            אפשר עוד לתקן,
            גם אם מעדתי
            ושוב קמתי
            הכאב בתוכי עוד צורב-
            והנה שוב, ירידה תלולה...

            אכן, כן-
            אפשר עוד לתקן,
            גם כשנלחמתי
            כשלתי ודמעתי
            ופנימה בתוך הלב-
            פעמים, מרגישה חלולה...

            אכן, כן-
            אפשר עוד לתקן,
            אתה תקוותי
            נגדך כל תאוותי,
            אנא, אותי אלייך קרב-
            גם אם תפילתי מעט בלולה...

            אכן, כן-
            אפשר עוד לתקן,
            הנר דולק- נמצא איתי
            המיתר שלם וגם קשתי
            ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
            לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

            לכבוד פסח שני,
            היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
            ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
            באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
            וה' נתן להם את פסח שני.
            מפה לומדים,
            "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
            (הרבי הריי"ץ)

            שרה 99ש מנותק
            שרה 99ש מנותק
            שרה 99
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2148

            כולן נשארו באמצע הדרך
            אני המשכתי עם כל המרץ
            גאה בעצמי עם כל הקשיים
            לא בורחת לברזילים
            נלחמת על החיים
            נשארת מול הידידים
            משנה את דפוסי החשיבה
            מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
            לא רק טוב או רע
            החיים דינאמיים, לא עוצרים
            ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
            שאותו לנו הועיד האלוקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2149

              תמיד רציתי להיות מוצלחת
              זו שעונה על הכול בנחת
              לא נבהלת משום שאלה או דיון
              שולחת חוכמות לכול כיוון

              כזו שיודעת מה להגיד
              לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
              לנחם ולחזק תלמיד כושל
              לעזור לכולם מניסיון להתחשל

              העולם ידע על רצונותי וחלומי
              שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
              מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
              אבטא את יכולותי – כך סוכם

              לאט לאט התחלתי נובלת
              מתכנסת בעצמי ללא יכולת
              אין לי זמן אפילו לעצמי
              רק רוצה לסיים סיוט עולמי

              מה עושים במקרה שכזה
              עם גיליון ציונים ממש מבזה
              שוקעת עמוק ללא חשק
              קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

              מרגישה בכלא ממש אסירה
              מחיצה עבה, לא עבירה
              המצב כמעט לא אנושי
              העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • שיר 5ש שיר 5

                תמיד רציתי להיות מוצלחת
                זו שעונה על הכול בנחת
                לא נבהלת משום שאלה או דיון
                שולחת חוכמות לכול כיוון

                כזו שיודעת מה להגיד
                לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                לנחם ולחזק תלמיד כושל
                לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                העולם ידע על רצונותי וחלומי
                שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                אבטא את יכולותי – כך סוכם

                לאט לאט התחלתי נובלת
                מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                אין לי זמן אפילו לעצמי
                רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                מה עושים במקרה שכזה
                עם גיליון ציונים ממש מבזה
                שוקעת עמוק ללא חשק
                קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                מרגישה בכלא ממש אסירה
                מחיצה עבה, לא עבירה
                המצב כמעט לא אנושי
                העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                שרה 99ש מנותק
                שרה 99ש מנותק
                שרה 99
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2150
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמעק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2151

                  ברק אור בעיניים
                  רוקד לי ברגליים
                  עווית של התרגשות
                  ים של התממשות

                  מתענג, מתרפק
                  כל כולי בשמעק
                  מהצרות מתנתק
                  ומהציון מתמתק

                  ר' שמעון
                  ליבי מתרונן
                  כדאי להשען
                  ואצלו לחונן

                  אשרי עין ראתה
                  אלפי ישראל גילתה
                  זקנים ונערים בתפילה
                  נשים וילדים בתחינה

                  הוי, ר' שמעון
                  משכנך בצפון
                  ואורך מלא עולם
                  שוכן בלב כולם

                  ישועתינו תחיש
                  בצעקתינו תרגיש
                  ורפואה לנו תגיש
                  לנער וגם קשיש

                  בעדינו תמליץ
                  שמשיח יקיץ
                  ובחלונינו יציץ
                  ואותו לא נחמיץ

                  סיני סיני בתורה
                  ראה עמך באורה
                  בלי היסוס ופשרה
                  אליך יעלו בדהרה

                  בשבילך נפשנו נקריב
                  רק, עולמך אל תחריב
                  ולא ישמע עוד ריב
                  בעגלא ובזמן קריב,

                  במקום שבו
                  מסתיימות המילים
                  מדבר הלב !

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2152

                    בס"ד

                    ~ רק אתה ~

                    ואני יודעת שאנ'לא לבד,
                    רק תחזיק לי את היד.
                    ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
                    שזה רק עוד ניסיון אחד.

                    את עולה עליו מעל הגל.
                    נלחמת, כי יש לך כוחות על.
                    ונכון שזה קצת מבלבל,
                    ונקרע בי כבר החבל...

                    אבל-

                    כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
                    זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
                    רק אתה זה שמכיל,
                    רק אתה זה שמוביל.
                    אותי בדרך, אותי בדרך...

                    כי בלעדיך אני כלום.
                    עפר ואפר, לא שווה מאום.
                    הכוח שלך הוא עצום,
                    עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

                    עליי לא מוותר,
                    היחיד שתמיד עוזר.
                    תראש שלי מסדר,
                    אנא אל תסתתר.

                    כל פעם מחדש...

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
                    • זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2153

                      רגע אסור
                      ריגוש בלי שיעור
                      המשחק מכור
                      אני גמור

                      רגשותי נמכרים בזול
                      למדתי לא לשאול
                      אני מניח לי ליפול
                      לא לומד מהאתמול

                      פותח, מציץ
                      פוער בי חריץ
                      מיניתי פריץ
                      יצר עריץ

                      לילה מאוחר
                      הכאב לא יתואר
                      אני נשען על כר
                      מה יהיה מחר

                      פותח הלב
                      שניה ללבלב
                      בוחר להיות שליו
                      אל הטוב להישאב

                      בחוץ אין עוד אור
                      אך בי לא שולט שחור
                      יש לי דרך לחזור
                      לכאבי יש מזור

                      ומחר השחר יאיר
                      ואני אכבוש העיר
                      הרע כבר לא ישיר
                      אני אהיה האביר

                      הלוואי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2154

                        לג בעומר תשפג

                        מָחָר יִהְיֶה
                        הָאוֹת הַזֶּה
                        לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
                        נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
                        יָד אֶל יָד
                        כָּתֵף לְכָתֵף
                        אַחְדוּת תִּזְרֹם
                        בְּעוֹרְקָיו
                        שֶׁל עַם עָיֵף
                        הָהָר, יִבְעָר
                        בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
                        יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
                        קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
                        יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
                        לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
                        לְלֶהָבָה חַיָּה
                        צְלוּלָה, נְקִיָּה
                        לְהִטָּהֵר
                        בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
                        לְהִשָּׁאֵר
                        עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
                        לְהַרְגִּישׁ
                        קְצָת יוֹתֵר חַי
                        אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
                        בַּר יוֹחַאי

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2155

                          הכישלון מדחיק לפינה,
                          מורט עצבים ,משגע
                          והלב רוצה הסבר, מילה
                          לימים הבהירים מתגעגע.

                          סוחבת עוד יום ,
                          עונה בחיוך
                          עטוף בתום,
                          אבל זה תיוך.

                          ובראש שלי---
                          רוקדים רעשים
                          מחייכים, כואבים
                          מלאים אשליות
                          בילבולי מחשבות
                          תן לי תכוחות ....

                          כי לכולם זה נראה רגיל .
                          שגרה, עסוקים כרגיל,
                          "אולי יעבור לה עם הגיל,
                          שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

                          חייה בעולם לא מובן.
                          אנשים רצים מפה ,לשם,
                          מחייכים להצלחה כמובן
                          ורק אני יורקת פה דם .

                          ובראש שלי----
                          רוקדים רעשים
                          מחייכים, כואבים
                          מלאים אשליות
                          בילבולי מחשבות,
                          תן לי ת'כוחות

                          לזכור מהו יעודי,
                          מה זורם לי בדמי,
                          ללמוד מטעויות ,
                          להבין משמעויות,
                          וללכת בדרכך
                          כי הכל ממך.

                          אפילו הכוכבים
                          צריכים חשכה,
                          כדי לזרוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            ארי גולד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2156

                            שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

                            בין קינאה לעצבות, אני חי
                            עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                            את כל השיימינג מחבריי,
                            אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                            והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                            היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
                            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                            אני צריך לגדול מזה ודי,
                            לגדול מזה ודי...

                            בין שינאה לעצלות, אני חי
                            עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                            את כל הרייטינג מאחורי,
                            אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                            איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                            משברת מכבידה היא על כתפי,
                            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                            אני צריך לגדול מזה ודי,
                            לגדול מזה ודי...

                            מתי כבר די...
                            מתי תאיר קצת צעדיי...

                            איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                            מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
                            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                            אני צריך לגדול מזה ודי,
                            לגדול מזה ודי...

                            בין מיתה לחיות אני חי...

                            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #2157

                              לא שוכחים
                              תמיד זוכרים
                              את 45 הצדיקים
                              שעלו למרומים
                              לפני שתי שנים
                              מדליקים נרות לזכרם
                              לומדים משניות
                              אומרים תהילים
                              לזכר החללים
                              שבשביל נפלו
                              אוי הלב נזכר
                              במה שהיה
                              איך אפשר שלא?
                              איך עולים ככה להר?
                              תמיד זה ילווה אותנו
                              עם צמרמורת של תחושות
                              עם רגשות קשות
                              אחחח זה לא פשוט

                              גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                                #2158

                                כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
                                מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

                                בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
                                עָל בֵּית אַבָּא
                                וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
                                בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
                                אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
                                'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

                                פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                                לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                                לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                                וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                                הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
                                עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
                                זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
                                אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

                                אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
                                שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
                                לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

                                כִּי אַתְּ-

                                פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                                לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                                לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                                וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                                וַאֲנִי-

                                אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
                                שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
                                וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
                                הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

                                לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
                                רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
                                גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #2159

                                  הסתכלו נא בסביבה
                                  בחצר שם מאחורה
                                  כך בולטת המדורה
                                  מוכנה כבר להבערה

                                  עוד מעט ערבית
                                  ואז הרגע המרטיט
                                  יגיע איש עם אבוקה
                                  ידליק את ההילולה

                                  כי לפני הרבה שנים
                                  חיו להם מעץ חרובים
                                  רבי שמעון וגם הבן
                                  תנאים קדושים. אכן

                                  וביום הזה הוא נפטר
                                  מוקף באור הזוהר
                                  עולה לשמים בטהרה
                                  ולכן מדליקים המדורה

                                  אז בואו נשמח וגם נשיר
                                  נעשה יחד מעמד אדיר
                                  לכבוד הצדיק רבי שמעון
                                  שנקבר במערה שם במירון

                                  ל"ג בעומר שמח!

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2160
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #2161

                                      הרגשתי שהכל נופל
                                      החיים הם כמו ערפל
                                      פעם הרגשתי למעלה
                                      ופעם נשארתי למטה

                                      הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                                      כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                                      כנראה לא מספיק הודתי
                                      ופתאום הכל התרסק לי

                                      הרגשתי כמו עלה ברוח
                                      רציתי רק רחוק לברוח
                                      ללכת ליער ורק לצרוח
                                      ומכל הרע שיש לשכוח

                                      להתקדם מתוך אמונה
                                      שהכל בחיים זה לטובה
                                      ואם יש ניסיון קשה ומרה
                                      רק לחייך ולהביט במראה

                                      טוהר@

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט טותיייי

                                        הרגשתי שהכל נופל
                                        החיים הם כמו ערפל
                                        פעם הרגשתי למעלה
                                        ופעם נשארתי למטה

                                        הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                                        כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                                        כנראה לא מספיק הודתי
                                        ופתאום הכל התרסק לי

                                        הרגשתי כמו עלה ברוח
                                        רציתי רק רחוק לברוח
                                        ללכת ליער ורק לצרוח
                                        ומכל הרע שיש לשכוח

                                        להתקדם מתוך אמונה
                                        שהכל בחיים זה לטובה
                                        ואם יש ניסיון קשה ומרה
                                        רק לחייך ולהביט במראה

                                        טוהר@

                                        שרה 99ש מנותק
                                        שרה 99ש מנותק
                                        שרה 99
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
                                        #2162

                                        ואיך זה שפתאום באות דמעות
                                        ללא שליטה מתפרצות
                                        חושבת על החיים הטובים
                                        משפחה מדהימה ואחים אוהבים

                                        מרגישה על הפנים
                                        יענו כל הכישרונות, לא שווים
                                        כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
                                        יורקים לה בפרצוף ובורחים

                                        מתפללת ליחיד שבאמת
                                        יכול להוציא אותה מהסרט
                                        לחשוב מחשבות מועילות
                                        ולא כאלה, שמפילות לבורות

                                        לוחשת לעצמה במראה
                                        אני אוהבת אותך ילדה
                                        את לא בודדה
                                        את תעברי את התקופה-גיבורה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2163

                                          לפעמים,
                                          עדיף,
                                          לטמון ת'ראש בחול.
                                          לפעמים,
                                          עדיף,
                                          לא לשמוע קול.

                                          לא לצפות,
                                          ולא להתאכזב.
                                          לא להרפות,
                                          לשקוע בכאב.

                                          חוסר אמונ/ה-
                                          זה הלב, שמתגונן
                                          מינימום הגנה-
                                          זה לא להתבונן..

                                          לפעמים,
                                          עדיף,
                                          לנעול תרגשות.
                                          לפעמים,
                                          עדיף,
                                          עיניים יבשות.

                                          לפעמים
                                          עדיף
                                          לטמון ת'ראש בחול...

                                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול