דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
    #2142

    משתפת בשיר מיוחד וכ"כ נכון שנחשפתי אליו מקודם
    תהנו, לפחות כמו שאני נהניתי....

    רק תקשיבי/ יעל קלו מור

    רק תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
    הוּא יוֹדֵעַ לְפָנַיִךְ,
    מוֹנֶה פְּעִימוֹתַיִךְ
    מַכִּיר אֶת שְׁרִיר נַפְשֵׁךְ

    תַּקְשִׁיבִי, הוּא רָגִישׁ לָךְ
    לְקֶצֶב צְעָדַיִךְ
    לְחוֹמֵךְ, לִנְשִׁימוֹתֶיךָ
    הוּא יוֹדֵעַ קְצֵה כֹּחֵךְ

    תִּהְיִי שָׁם בִּשְׁבִילֵךְ,
    בִּכְאֵבוֹ בְּסִימָנָיו
    אַל תַּנִּיחִי קוֹלוֹתַיִךְ
    לִמְחוֹת אֶת קוֹלוֹתָיו

    הוּא מַצְפֵּן חָשׂוּף לָרוּחַ
    דַּק כְּחוּט הַשְׁעָרָה
    הוּא שׁוֹמֵעַ אֶת הַשֶּׁקֶט
    שֶׁלִּפְנֵי הַסְּעָרָה

    תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
    יֵשׁ לוֹ דֶּרֶךְ מִשֶּׁלּוֹ
    הוּא שׁוֹמֵר הַסַּף שֶׁלְּךָ
    וְאַתְּ , תַּקְשִׁיבִי לוֹ.

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • לומדת ללכתל מנותק
      לומדת ללכתל מנותק
      לומדת ללכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2143

      צלמים רואים את העולם
      דרך עדשת המצלמה
      נגנים רואים רק
      תווים ומנגינה

      משורר,
      כך דרכו
      לחפש מסביבו מילים
      כך הוא חי את חייו
      שותה בוקר וערב
      שירים

      ללכת עם אדריכל ברחוב
      זה פשוט סבל
      וחברה שלי ספורטאית
      לוקחת איתה לכל מקום
      חבל.

      וכך העולם מתנהל בלי להתחשב
      כשאני רואה אותו,
      כמה עצוב.
      דרך מסך
      המחשב.

      .Confuse them with your silence"
      ".Shock them with your actions

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2144

        התפילה האמיתית\הודיה
        אבא אל תכעס עלי
        אני אוהבת אותך
        ורוצה אותך איתי
        נכון אני לא כל יום
        מתפללת אליך
        אבל מדי יום אני
        מדברת איתך
        שזאת התפילה
        הכי טובה שלי
        בלי מילים
        בלי כוונות
        בלי תכנונים
        רק עם רגשות
        רק הלב שלי
        וזאת אני באמת
        זאת התפילה שלי
        עם החשק ועם הרצון
        זאת אני
        הבת שלך
        ללא מילים
        אבל עם לב חם
        ודמעות אוהבות

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2145

          שקט, חושך אור באפילה
          רטט, אובך שחור במסיכה
          אין הבנה, נעלמה ההכלה
          הניצול חזק כמו מה שהיה

          נמאס באותו מקום להיות תקועה
          רוצה להתקדם לחיות בהפתעה
          למחוק את העבר, דף חדש לפתוח
          לעצור הכל לא לבלבל את המוח

          להצליח בהכל, על עצמי לגבור
          לומר ללב שלי איתה גיבור
          להיות חזקה מול האויביים
          לאטום ת'אוזניים למה שהם אומרים

          לסלול לי בחכמה את הדרך
          להזכיר לעצמי שני שוות ערך
          להכניס את האמת שליי לנשמה
          לדעת איך לקום אחרי כל נפילה!

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • י מנותק
            י מנותק
            י.ז.ל.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2146

            הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
            י.ז.ל.

            מבט של ילד קטן על אדם גדול
            שזכה לראותו בשבת ובחול

            שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
            עומד לו הרב בתפילה נכספת

            הסידור העטוף בידו
            הרב מונה מעות לאיטו

            חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
            משיב בחיבה, מחדד הלכות

            ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
            מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

            יום אחד נפגשנו בבריכה
            והוא כמו בים התלמוד שחה

            מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
            כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

            ת.נ.צ.ב.ה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
              #2147

              בס"ד

              אכן, כן-
              אפשר עוד לתקן,
              גם אם טעיתי
              גם אם נפלתי
              ויצרי עוד אורב-
              בדרכי, שעדיין לא סלולה...

              אכן, כן-
              אפשר עוד לתקן,
              גם אם מעדתי
              ושוב קמתי
              הכאב בתוכי עוד צורב-
              והנה שוב, ירידה תלולה...

              אכן, כן-
              אפשר עוד לתקן,
              גם כשנלחמתי
              כשלתי ודמעתי
              ופנימה בתוך הלב-
              פעמים, מרגישה חלולה...

              אכן, כן-
              אפשר עוד לתקן,
              אתה תקוותי
              נגדך כל תאוותי,
              אנא, אותי אלייך קרב-
              גם אם תפילתי מעט בלולה...

              אכן, כן-
              אפשר עוד לתקן,
              הנר דולק- נמצא איתי
              המיתר שלם וגם קשתי
              ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
              לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

              לכבוד פסח שני,
              היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
              ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
              באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
              וה' נתן להם את פסח שני.
              מפה לומדים,
              "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
              (הרבי הריי"ץ)

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • מ מא1

                בס"ד

                אכן, כן-
                אפשר עוד לתקן,
                גם אם טעיתי
                גם אם נפלתי
                ויצרי עוד אורב-
                בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                אכן, כן-
                אפשר עוד לתקן,
                גם אם מעדתי
                ושוב קמתי
                הכאב בתוכי עוד צורב-
                והנה שוב, ירידה תלולה...

                אכן, כן-
                אפשר עוד לתקן,
                גם כשנלחמתי
                כשלתי ודמעתי
                ופנימה בתוך הלב-
                פעמים, מרגישה חלולה...

                אכן, כן-
                אפשר עוד לתקן,
                אתה תקוותי
                נגדך כל תאוותי,
                אנא, אותי אלייך קרב-
                גם אם תפילתי מעט בלולה...

                אכן, כן-
                אפשר עוד לתקן,
                הנר דולק- נמצא איתי
                המיתר שלם וגם קשתי
                ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                לכבוד פסח שני,
                היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                וה' נתן להם את פסח שני.
                מפה לומדים,
                "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                (הרבי הריי"ץ)

                שרה 99ש מנותק
                שרה 99ש מנותק
                שרה 99
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2148

                כולן נשארו באמצע הדרך
                אני המשכתי עם כל המרץ
                גאה בעצמי עם כל הקשיים
                לא בורחת לברזילים
                נלחמת על החיים
                נשארת מול הידידים
                משנה את דפוסי החשיבה
                מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
                לא רק טוב או רע
                החיים דינאמיים, לא עוצרים
                ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
                שאותו לנו הועיד האלוקים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • שיר 5ש מנותק
                  שיר 5ש מנותק
                  שיר 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2149

                  תמיד רציתי להיות מוצלחת
                  זו שעונה על הכול בנחת
                  לא נבהלת משום שאלה או דיון
                  שולחת חוכמות לכול כיוון

                  כזו שיודעת מה להגיד
                  לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                  לנחם ולחזק תלמיד כושל
                  לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                  העולם ידע על רצונותי וחלומי
                  שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                  מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                  אבטא את יכולותי – כך סוכם

                  לאט לאט התחלתי נובלת
                  מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                  אין לי זמן אפילו לעצמי
                  רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                  מה עושים במקרה שכזה
                  עם גיליון ציונים ממש מבזה
                  שוקעת עמוק ללא חשק
                  קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                  מרגישה בכלא ממש אסירה
                  מחיצה עבה, לא עבירה
                  המצב כמעט לא אנושי
                  העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                  שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • שיר 5ש שיר 5

                    תמיד רציתי להיות מוצלחת
                    זו שעונה על הכול בנחת
                    לא נבהלת משום שאלה או דיון
                    שולחת חוכמות לכול כיוון

                    כזו שיודעת מה להגיד
                    לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                    לנחם ולחזק תלמיד כושל
                    לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                    העולם ידע על רצונותי וחלומי
                    שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                    מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                    אבטא את יכולותי – כך סוכם

                    לאט לאט התחלתי נובלת
                    מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                    אין לי זמן אפילו לעצמי
                    רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                    מה עושים במקרה שכזה
                    עם גיליון ציונים ממש מבזה
                    שוקעת עמוק ללא חשק
                    קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                    מרגישה בכלא ממש אסירה
                    מחיצה עבה, לא עבירה
                    המצב כמעט לא אנושי
                    העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2150
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמעק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2151

                      ברק אור בעיניים
                      רוקד לי ברגליים
                      עווית של התרגשות
                      ים של התממשות

                      מתענג, מתרפק
                      כל כולי בשמעק
                      מהצרות מתנתק
                      ומהציון מתמתק

                      ר' שמעון
                      ליבי מתרונן
                      כדאי להשען
                      ואצלו לחונן

                      אשרי עין ראתה
                      אלפי ישראל גילתה
                      זקנים ונערים בתפילה
                      נשים וילדים בתחינה

                      הוי, ר' שמעון
                      משכנך בצפון
                      ואורך מלא עולם
                      שוכן בלב כולם

                      ישועתינו תחיש
                      בצעקתינו תרגיש
                      ורפואה לנו תגיש
                      לנער וגם קשיש

                      בעדינו תמליץ
                      שמשיח יקיץ
                      ובחלונינו יציץ
                      ואותו לא נחמיץ

                      סיני סיני בתורה
                      ראה עמך באורה
                      בלי היסוס ופשרה
                      אליך יעלו בדהרה

                      בשבילך נפשנו נקריב
                      רק, עולמך אל תחריב
                      ולא ישמע עוד ריב
                      בעגלא ובזמן קריב,

                      במקום שבו
                      מסתיימות המילים
                      מדבר הלב !

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2152

                        בס"ד

                        ~ רק אתה ~

                        ואני יודעת שאנ'לא לבד,
                        רק תחזיק לי את היד.
                        ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
                        שזה רק עוד ניסיון אחד.

                        את עולה עליו מעל הגל.
                        נלחמת, כי יש לך כוחות על.
                        ונכון שזה קצת מבלבל,
                        ונקרע בי כבר החבל...

                        אבל-

                        כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
                        זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
                        רק אתה זה שמכיל,
                        רק אתה זה שמוביל.
                        אותי בדרך, אותי בדרך...

                        כי בלעדיך אני כלום.
                        עפר ואפר, לא שווה מאום.
                        הכוח שלך הוא עצום,
                        עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

                        עליי לא מוותר,
                        היחיד שתמיד עוזר.
                        תראש שלי מסדר,
                        אנא אל תסתתר.

                        כל פעם מחדש...

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
                        • זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2153

                          רגע אסור
                          ריגוש בלי שיעור
                          המשחק מכור
                          אני גמור

                          רגשותי נמכרים בזול
                          למדתי לא לשאול
                          אני מניח לי ליפול
                          לא לומד מהאתמול

                          פותח, מציץ
                          פוער בי חריץ
                          מיניתי פריץ
                          יצר עריץ

                          לילה מאוחר
                          הכאב לא יתואר
                          אני נשען על כר
                          מה יהיה מחר

                          פותח הלב
                          שניה ללבלב
                          בוחר להיות שליו
                          אל הטוב להישאב

                          בחוץ אין עוד אור
                          אך בי לא שולט שחור
                          יש לי דרך לחזור
                          לכאבי יש מזור

                          ומחר השחר יאיר
                          ואני אכבוש העיר
                          הרע כבר לא ישיר
                          אני אהיה האביר

                          הלוואי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2154

                            לג בעומר תשפג

                            מָחָר יִהְיֶה
                            הָאוֹת הַזֶּה
                            לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
                            נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
                            יָד אֶל יָד
                            כָּתֵף לְכָתֵף
                            אַחְדוּת תִּזְרֹם
                            בְּעוֹרְקָיו
                            שֶׁל עַם עָיֵף
                            הָהָר, יִבְעָר
                            בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
                            יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
                            קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
                            יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
                            לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
                            לְלֶהָבָה חַיָּה
                            צְלוּלָה, נְקִיָּה
                            לְהִטָּהֵר
                            בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
                            לְהִשָּׁאֵר
                            עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
                            לְהַרְגִּישׁ
                            קְצָת יוֹתֵר חַי
                            אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
                            בַּר יוֹחַאי

                            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                            אֲנִי נִשְׁבַּר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2155

                              הכישלון מדחיק לפינה,
                              מורט עצבים ,משגע
                              והלב רוצה הסבר, מילה
                              לימים הבהירים מתגעגע.

                              סוחבת עוד יום ,
                              עונה בחיוך
                              עטוף בתום,
                              אבל זה תיוך.

                              ובראש שלי---
                              רוקדים רעשים
                              מחייכים, כואבים
                              מלאים אשליות
                              בילבולי מחשבות
                              תן לי תכוחות ....

                              כי לכולם זה נראה רגיל .
                              שגרה, עסוקים כרגיל,
                              "אולי יעבור לה עם הגיל,
                              שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

                              חייה בעולם לא מובן.
                              אנשים רצים מפה ,לשם,
                              מחייכים להצלחה כמובן
                              ורק אני יורקת פה דם .

                              ובראש שלי----
                              רוקדים רעשים
                              מחייכים, כואבים
                              מלאים אשליות
                              בילבולי מחשבות,
                              תן לי ת'כוחות

                              לזכור מהו יעודי,
                              מה זורם לי בדמי,
                              ללמוד מטעויות ,
                              להבין משמעויות,
                              וללכת בדרכך
                              כי הכל ממך.

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                ארי גולד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2156

                                שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

                                בין קינאה לעצבות, אני חי
                                עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                את כל השיימינג מחבריי,
                                אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
                                והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                אני צריך לגדול מזה ודי,
                                לגדול מזה ודי...

                                בין שינאה לעצלות, אני חי
                                עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                את כל הרייטינג מאחורי,
                                אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                משברת מכבידה היא על כתפי,
                                והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                אני צריך לגדול מזה ודי,
                                לגדול מזה ודי...

                                מתי כבר די...
                                מתי תאיר קצת צעדיי...

                                איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
                                והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                אני צריך לגדול מזה ודי,
                                לגדול מזה ודי...

                                בין מיתה לחיות אני חי...

                                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                  #2157

                                  לא שוכחים
                                  תמיד זוכרים
                                  את 45 הצדיקים
                                  שעלו למרומים
                                  לפני שתי שנים
                                  מדליקים נרות לזכרם
                                  לומדים משניות
                                  אומרים תהילים
                                  לזכר החללים
                                  שבשביל נפלו
                                  אוי הלב נזכר
                                  במה שהיה
                                  איך אפשר שלא?
                                  איך עולים ככה להר?
                                  תמיד זה ילווה אותנו
                                  עם צמרמורת של תחושות
                                  עם רגשות קשות
                                  אחחח זה לא פשוט

                                  גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                                    #2158

                                    כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
                                    מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

                                    בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
                                    עָל בֵּית אַבָּא
                                    וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
                                    בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
                                    אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
                                    'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

                                    פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                                    לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                                    לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                                    וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                                    הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
                                    עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
                                    זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
                                    אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

                                    אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
                                    שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
                                    לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

                                    כִּי אַתְּ-

                                    פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                                    לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                                    לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                                    וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                                    וַאֲנִי-

                                    אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
                                    שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
                                    וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
                                    הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

                                    לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
                                    רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
                                    גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                      #2159

                                      הסתכלו נא בסביבה
                                      בחצר שם מאחורה
                                      כך בולטת המדורה
                                      מוכנה כבר להבערה

                                      עוד מעט ערבית
                                      ואז הרגע המרטיט
                                      יגיע איש עם אבוקה
                                      ידליק את ההילולה

                                      כי לפני הרבה שנים
                                      חיו להם מעץ חרובים
                                      רבי שמעון וגם הבן
                                      תנאים קדושים. אכן

                                      וביום הזה הוא נפטר
                                      מוקף באור הזוהר
                                      עולה לשמים בטהרה
                                      ולכן מדליקים המדורה

                                      אז בואו נשמח וגם נשיר
                                      נעשה יחד מעמד אדיר
                                      לכבוד הצדיק רבי שמעון
                                      שנקבר במערה שם במירון

                                      ל"ג בעומר שמח!

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • זאת אני 0ז מנותק
                                        זאת אני 0ז מנותק
                                        זאת אני 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2160
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #2161

                                          הרגשתי שהכל נופל
                                          החיים הם כמו ערפל
                                          פעם הרגשתי למעלה
                                          ופעם נשארתי למטה

                                          הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                                          כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                                          כנראה לא מספיק הודתי
                                          ופתאום הכל התרסק לי

                                          הרגשתי כמו עלה ברוח
                                          רציתי רק רחוק לברוח
                                          ללכת ליער ורק לצרוח
                                          ומכל הרע שיש לשכוח

                                          להתקדם מתוך אמונה
                                          שהכל בחיים זה לטובה
                                          ואם יש ניסיון קשה ומרה
                                          רק לחייך ולהביט במראה

                                          טוהר@

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול