דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2153

    רגע אסור
    ריגוש בלי שיעור
    המשחק מכור
    אני גמור

    רגשותי נמכרים בזול
    למדתי לא לשאול
    אני מניח לי ליפול
    לא לומד מהאתמול

    פותח, מציץ
    פוער בי חריץ
    מיניתי פריץ
    יצר עריץ

    לילה מאוחר
    הכאב לא יתואר
    אני נשען על כר
    מה יהיה מחר

    פותח הלב
    שניה ללבלב
    בוחר להיות שליו
    אל הטוב להישאב

    בחוץ אין עוד אור
    אך בי לא שולט שחור
    יש לי דרך לחזור
    לכאבי יש מזור

    ומחר השחר יאיר
    ואני אכבוש העיר
    הרע כבר לא ישיר
    אני אהיה האביר

    הלוואי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • א מנותק
      א מנותק
      אריה 93
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2154

      לג בעומר תשפג

      מָחָר יִהְיֶה
      הָאוֹת הַזֶּה
      לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
      נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
      יָד אֶל יָד
      כָּתֵף לְכָתֵף
      אַחְדוּת תִּזְרֹם
      בְּעוֹרְקָיו
      שֶׁל עַם עָיֵף
      הָהָר, יִבְעָר
      בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
      יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
      קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
      יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
      לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
      לְלֶהָבָה חַיָּה
      צְלוּלָה, נְקִיָּה
      לְהִטָּהֵר
      בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
      לְהִשָּׁאֵר
      עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
      לְהַרְגִּישׁ
      קְצָת יוֹתֵר חַי
      אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
      בַּר יוֹחַאי

      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
      אֲנִי נִשְׁבַּר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2155

        הכישלון מדחיק לפינה,
        מורט עצבים ,משגע
        והלב רוצה הסבר, מילה
        לימים הבהירים מתגעגע.

        סוחבת עוד יום ,
        עונה בחיוך
        עטוף בתום,
        אבל זה תיוך.

        ובראש שלי---
        רוקדים רעשים
        מחייכים, כואבים
        מלאים אשליות
        בילבולי מחשבות
        תן לי תכוחות ....

        כי לכולם זה נראה רגיל .
        שגרה, עסוקים כרגיל,
        "אולי יעבור לה עם הגיל,
        שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

        חייה בעולם לא מובן.
        אנשים רצים מפה ,לשם,
        מחייכים להצלחה כמובן
        ורק אני יורקת פה דם .

        ובראש שלי----
        רוקדים רעשים
        מחייכים, כואבים
        מלאים אשליות
        בילבולי מחשבות,
        תן לי ת'כוחות

        לזכור מהו יעודי,
        מה זורם לי בדמי,
        ללמוד מטעויות ,
        להבין משמעויות,
        וללכת בדרכך
        כי הכל ממך.

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2156

          שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

          בין קינאה לעצבות, אני חי
          עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
          את כל השיימינג מחבריי,
          אני נזכר במה שהוא אז העליל,
          והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
          היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
          אני צריך לגדול מזה ודי,
          לגדול מזה ודי...

          בין שינאה לעצלות, אני חי
          עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
          את כל הרייטינג מאחורי,
          אני נזכר במה שהוא אז העליל,
          איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
          משברת מכבידה היא על כתפי,
          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
          אני צריך לגדול מזה ודי,
          לגדול מזה ודי...

          מתי כבר די...
          מתי תאיר קצת צעדיי...

          איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
          מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
          אני צריך לגדול מזה ודי,
          לגדול מזה ודי...

          בין מיתה לחיות אני חי...

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
            #2157

            לא שוכחים
            תמיד זוכרים
            את 45 הצדיקים
            שעלו למרומים
            לפני שתי שנים
            מדליקים נרות לזכרם
            לומדים משניות
            אומרים תהילים
            לזכר החללים
            שבשביל נפלו
            אוי הלב נזכר
            במה שהיה
            איך אפשר שלא?
            איך עולים ככה להר?
            תמיד זה ילווה אותנו
            עם צמרמורת של תחושות
            עם רגשות קשות
            אחחח זה לא פשוט

            גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
              #2158

              כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
              מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

              בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
              עָל בֵּית אַבָּא
              וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
              בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
              אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
              'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

              פָּתַחְתְּ צֹהַר,
              לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
              לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
              וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

              הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
              עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
              זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
              אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

              אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
              שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
              לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

              כִּי אַתְּ-

              פָּתַחְתְּ צֹהַר,
              לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
              לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
              וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

              וַאֲנִי-

              אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
              שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
              וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
              הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

              לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
              רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
              גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #2159

                הסתכלו נא בסביבה
                בחצר שם מאחורה
                כך בולטת המדורה
                מוכנה כבר להבערה

                עוד מעט ערבית
                ואז הרגע המרטיט
                יגיע איש עם אבוקה
                ידליק את ההילולה

                כי לפני הרבה שנים
                חיו להם מעץ חרובים
                רבי שמעון וגם הבן
                תנאים קדושים. אכן

                וביום הזה הוא נפטר
                מוקף באור הזוהר
                עולה לשמים בטהרה
                ולכן מדליקים המדורה

                אז בואו נשמח וגם נשיר
                נעשה יחד מעמד אדיר
                לכבוד הצדיק רבי שמעון
                שנקבר במערה שם במירון

                ל"ג בעומר שמח!

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2160
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #2161

                    הרגשתי שהכל נופל
                    החיים הם כמו ערפל
                    פעם הרגשתי למעלה
                    ופעם נשארתי למטה

                    הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                    כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                    כנראה לא מספיק הודתי
                    ופתאום הכל התרסק לי

                    הרגשתי כמו עלה ברוח
                    רציתי רק רחוק לברוח
                    ללכת ליער ורק לצרוח
                    ומכל הרע שיש לשכוח

                    להתקדם מתוך אמונה
                    שהכל בחיים זה לטובה
                    ואם יש ניסיון קשה ומרה
                    רק לחייך ולהביט במראה

                    טוהר@

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט טותיייי

                      הרגשתי שהכל נופל
                      החיים הם כמו ערפל
                      פעם הרגשתי למעלה
                      ופעם נשארתי למטה

                      הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                      כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                      כנראה לא מספיק הודתי
                      ופתאום הכל התרסק לי

                      הרגשתי כמו עלה ברוח
                      רציתי רק רחוק לברוח
                      ללכת ליער ורק לצרוח
                      ומכל הרע שיש לשכוח

                      להתקדם מתוך אמונה
                      שהכל בחיים זה לטובה
                      ואם יש ניסיון קשה ומרה
                      רק לחייך ולהביט במראה

                      טוהר@

                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
                      #2162

                      ואיך זה שפתאום באות דמעות
                      ללא שליטה מתפרצות
                      חושבת על החיים הטובים
                      משפחה מדהימה ואחים אוהבים

                      מרגישה על הפנים
                      יענו כל הכישרונות, לא שווים
                      כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
                      יורקים לה בפרצוף ובורחים

                      מתפללת ליחיד שבאמת
                      יכול להוציא אותה מהסרט
                      לחשוב מחשבות מועילות
                      ולא כאלה, שמפילות לבורות

                      לוחשת לעצמה במראה
                      אני אוהבת אותך ילדה
                      את לא בודדה
                      את תעברי את התקופה-גיבורה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2163

                        לפעמים,
                        עדיף,
                        לטמון ת'ראש בחול.
                        לפעמים,
                        עדיף,
                        לא לשמוע קול.

                        לא לצפות,
                        ולא להתאכזב.
                        לא להרפות,
                        לשקוע בכאב.

                        חוסר אמונ/ה-
                        זה הלב, שמתגונן
                        מינימום הגנה-
                        זה לא להתבונן..

                        לפעמים,
                        עדיף,
                        לנעול תרגשות.
                        לפעמים,
                        עדיף,
                        עיניים יבשות.

                        לפעמים
                        עדיף
                        לטמון ת'ראש בחול...

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2164
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אבי n
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2165

                            בלילה
                            ישבתי חשבתי
                            רציתי לכתוב על
                            רצונות שאיפות חלומות
                            רציתי לא הצלחתי
                            התיאשתי
                            אמרתי ננסה שוב מחר
                            אולי אז אצליח לשאוף
                            ובבוקר ניסיתי שוב
                            לספר על החלומות
                            שאיפות
                            ועד שהצלחתי
                            הדף נעלם
                            ברוח
                            ולא חזר
                            אז חשבתי שוב
                            מהתחלה
                            על דברים שרציתי לכתוב
                            על חלומות שאולי יתגשמו
                            והבנתי
                            יש דברים שכותבים
                            ויש דברים ששומרים
                            על הלב
                            חורטים על הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • ק מנותק
                              ק מנותק
                              קשוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2166

                              קשוח

                              זה קשוח
                              המצב מתוח
                              הכל פתוח
                              עף ברוח
                              אני עוד כאן
                              בבלאגן
                              בתוך העצב
                              כאן טמון הכלב
                              תסתכלי במראה
                              חתיכת רעה
                              אל תשאלי מה קרה
                              החוב עכשיו נפרע
                              את מאה?
                              מה את רואה?
                              נעים לך להיות בדיכאון?
                              להרגיש חידלון?
                              ככה כעת
                              תקועה באמת
                              בגוף יש רפיון
                              בלב פי מליון
                              קשה לי עכשיו
                              זה מידי מורכב
                              מתי אצא מכאן?
                              אגיע לאן?
                              מי יודע?
                              צריכה להיאבק
                              בספק
                              לא יכולה יותר
                              אבל אסור לוותר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2167

                                זהו זה נגמר
                                בפה עוד טעם מר
                                רק דבר לי עוד נשאר
                                התקווה אל המחר

                                כי היום, קצת עצוב
                                אבל מחר יכול להיות טוב
                                וזה בסדר להתבלבל בסיבוב
                                העיקר לא לעזוב

                                מותר להרגיש כאב
                                מחט דוקרת בלב
                                אבל אסור להתכחש
                                כי זה יגרום לי להיחלש

                                אז זהו, עוד יום עבר
                                ילך לפח של החיים שלי
                                אך המשחק עוד לא נגמר
                                ומחר יהיה אולי קצת טוב לי

                                הלוואי

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי גולד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2168

                                  מירון

                                  וואו הייתי שם
                                  בהר מירון,
                                  צלעתי מגושם
                                  בין כל ההמון,
                                  וכן ראיתי שם...

                                  אורות
                                  מדורות
                                  מנגלים,

                                  במות
                                  תזמורות
                                  מעגלים,

                                  חלוקות-
                                  נדיבות,
                                  אוהלים,

                                  ולעצמי חשבתי
                                  בשביל זה הגעתי
                                  לזה התאמצתי
                                  הזהו רשב"י,

                                  ופתאום הבחנתי
                                  או אז הבנתי
                                  שבמבטי פיספסתי
                                  את מהות רשב"י,

                                  'אורות'
                                  הדלקות
                                  מטלטלים,

                                  בכיות-
                                  נרגשות
                                  מתפללים,

                                  נפשות
                                  רעבות
                                  מתמלאים,

                                  וכשאת זה הבנתי
                                  בקסם נשבתי
                                  ואת עצמי מצאתי
                                  קורס בבכי תמרורים,

                                  על שינוי הבטחתי
                                  כל כך רציתי
                                  על הכול התחננתי,
                                  מקווה שאלוקים יגשים,

                                  שיר שכתבתי בעוד רגשותיי סוערים מהחוויה במירון, אני יודע שזה קצת לפני הזמן שאפשר אבל הטיימינג מחייב מחר זה פחות ידבר אל אנשים מקווה שתמחלו לי...👍

                                  הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2169

                                    העולם אכזר
                                    לא נותן מנוח
                                    כך עלינו נגזר
                                    המצב מתוח

                                    יורים עלינו מכל הכיוונים
                                    אין רגע של שקט ורוגע
                                    ואלו רק קצי הקרחונים
                                    אני מתחילה להשתגע

                                    מה יהיה פה בסוף השבוע?
                                    סוף החודש או השנה?
                                    העולם ממש מלא ברוע
                                    חייבים להחזיק באמונה

                                    נראה שהחיים מגיעים לסיום
                                    כאילו שהכל פה נגמר
                                    כל יום מרגיש לחיות באיום
                                    מנסה לא להיות ממורמר

                                    חייבים פה גאולה
                                    משיח שיגיע
                                    לצאת מהגולה
                                    ופשוט להרגיע

                                    אבל גם עכשיו כשאנחנו לבד
                                    לזכור, להאמין שיש אדון לעולם
                                    אבא אוהב שעלינו משגיח
                                    ורק טוב עלינו שולח

                                    אפילו כשקשה ונראה קצת רע
                                    להבין להאמין שהכל מושגח
                                    אבא לא שוכח אותנו לעולם
                                    ורק רוצה שנרוץ אליו.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                      #2170

                                      נער או נערה
                                      בחור או בחורה
                                      נכנסו לרשת
                                      חפשו בגוגל מידע על "אברהם פריד"
                                      כתבו להם שם "מקצב-אברהם פריד"....
                                      הופ..נכנססו גילו עולם שלם
                                      ווא זה לא רק אברהם פריד
                                      זה גם חנן בן ארי וכו'
                                      מה זה איזה פורום מגניב
                                      על מוזיקה ושירה
                                      על הופעות וכו.
                                      יש המון מידע על עולם המוזיקה
                                      איפה יש כזה דבר שיש כ"כ הרבה מידע
                                      במקום אחד חם ונחמד
                                      אבל זאת יש לדעת לכל דבר יש כללים
                                      יש חוקים ללמוד לשנן זה לא קשה
                                      ועל פורום נקי ומסודר חובה לשמור
                                      נא למדו הכללים
                                      לפני שבפורום ממשיכים

                                      ברוכים הבאים לכל החדשים/החדשות

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                        #2171

                                        ים של זכרונות - מילים --ארי -גולד
                                        לחן - אילן פ

                                        ים של זכרונות
                                        אותי עכשיו מציפים
                                        על אותו עבר נשכח
                                        על רגעים מסעירים,

                                        דרמה וכשלונות
                                        זה המרקם של החיים
                                        איזה פאזל מסובך
                                        עם חלקיקים מורכבים,

                                        פזמון:
                                        אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
                                        קרן אור נשלחת לאסוף אותי
                                        מחבקת מלטפת מרגיעה את-רוחי
                                        כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,

                                        ים של ......... וכ"ו

                                        ים של זכרונות
                                        ים של מחשבות ....
                                        לשנות להשתנות
                                        ים של התחלות

                                        השיר נכתב והולחן בשת"פ "מקצב"את המילים בשלמותן והלחן העלנו
                                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1683754055930-%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-1.mp3

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2172

                                          בס"ד

                                          בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר\T.t

                                          כָּל פַּעַם שֶׁבָּרַחְתִּי,
                                          אֶת הָרַעַשׁ בִּפְנִים שָׁמַעְתִּי.
                                          עִם כָּל הַכּוֹחַ נֶאֱבַקְתִּי.
                                          עַד שֶׁכְּבָר נִשְׁבַּר לִי, וּוִתַּרְתִּי.
                                          וְגַם שֶׁשַּׁבְתִּי, אָמְרוּ שֶׁבָּגַדְתִּי.
                                          אֲנָשִׁים רַבִּים פָּגַשְׁתִּי,
                                          וּבְאַף אֶחָד לֹא הֶאֱמַנְתִּי.
                                          חוּץ מִמְּךָ,

                                          כִּי- בְּסוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר,
                                          הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                                          אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                                          מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                                          הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                                          וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.

                                          כָּל הַזְּמַן הַזֶּה הִתְאַפַּקְתִּי.
                                          אֶת הַפֶּה שֶׁלִּי שָׁתַקְתִּי.
                                          חָזָק הֶחְזַקְתִּי,
                                          לֹא הִתְיָאַשְׁתִּי,
                                          אֶת הַלְּקָחִים הֵפַקְתִּי.
                                          לְכֻלָּם הִסְבַּרְתִּי,
                                          שֶׁיְּרִידָה לְצֹרֶךְ עֲלִיָּה, וְעָלִיתִי.
                                          אֶת הַחוֹמוֹת שָׁבַרְתִּי.

                                          כִּי- בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר ,
                                          הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                                          אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                                          מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                                          הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                                          וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.
                                          ©

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול