דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כריש הפרסוםכ מנותק
    כריש הפרסוםכ מנותק
    כריש הפרסום
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כריש הפרסום
    #246

    גלו את האמת הפנימית!

    זהו נושא לא רגיל לאנשים
    אין ולו כמעט כאלו שירים

    אולי יהיו כאלה שלהם יהיה קשה לשמוע
    אבל אני כותב זאת לא בשביל לפגוע

    כי תמיד יהיו את אלה שיגידו
    למה לא כמו כולם לחנך תמיד יעידו

    על מציאות של חוסר צדק, על מציאות צריכה ביאור
    ובגלל זה, אני עומד פה כמו גיבור

    וצועק את האמת כאן בפנים
    חלאס עם החיים ההזויים

    די ללכת בכוח בדרך לא סלולה
    לתרץ את עצמך משקיעה ועד זריחה

    למה לא להיות מי שאתה
    לחיות חיים של שקט ושלווה

    לדעת במה אתה בוחר ומאמין
    שהפה והלב תמיד יהיו שווים

    לרדת עמוק לכל מילה שאתה זורק
    ואם אתה מאמין במשהו, רק בו להיות דבק

    אמונה באלוקים ובכל דבר אחר
    אמונה שזו הדרך, שבה אתה בוחר

    והנה בדיוק עכשיו נכנס לו חודש אדר
    שמצוות השמחה היא בו העיקר

    אך גם פה יש את אותו אחד שלא מתבייש
    שאת מהות המצווה שכח הוא לבקש

    דרכו אינה דרך מלכים
    חלאס עם החיים ההזויים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • כריש הפרסוםכ מנותק
      כריש הפרסוםכ מנותק
      כריש הפרסום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #247

      הן 'צדיק' הוא?!

      לא יודע איך לבטאות את הכאב
      חבר הלך לי לאיבוד, בלא לו התאהב
      גופו בספסלי המזרח
      אך ליבו כבר פרח
      ריבוע נגוע ורק ליגוע, מצא הוא לעצמו
      שקוע, תקוע, מי יודע? הן 'צדיק' הוא?!
      העירו לבכם גדולים מנהיגים, כל אשר ישנו שפוי
      שמא כדור זה, דור הבא יהיה כפול!
      (עצרו הזרם עצרו המגיפה
      עצרו פן הנגע יפשוט כאש במדורה)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • כריש הפרסוםכ מנותק
        כריש הפרסוםכ מנותק
        כריש הפרסום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #248

        הם רק הקליפה

        חיים בעולם עם אפשרויות
        עם המון שחקנים שרוצים רק לחיות
        בכל חלקיק יש משהו אלוקי
        וזהו בעצם האני שבתוכי
        מבחוץ הכל נראה ממש חיצוני
        הזמן להכיר את האני הפנימי
        בגד, תסרוקת, ואפילו כיפה
        אינם אלא דוגמית הם רק הקליפה
        אך ביום מן הימים משיכנס אדר
        לא תוכל הדוגמית לשקף את העיקר
        נשמה שנתן בנו אלוקים נתן לה שליחות
        שבעולם כה חומרי תשוטט בבהילות
        היא שנחצבה מתחת כסא הכבוד
        צריכה היא לעמוד לפני מלך הכבוד
        לספר ולפרט על מעללי איש ואיש
        על בן המלך שאת שם אביו הבאיש
        אנו בחיינו נזהר לבל נחדול
        מלעסוק בעסק חיינו עסק הכל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
          #249

          צדק צדק תרדוף
          אבל הצדק בורח
          את כל הרע תהדוף
          אבל הרע חודר למוח
          קדש עצמך במותר
          אבל באסור אני מתמודד
          אמור ליצר אתה מפוטר
          אבל איתי לכל מקום הוא נודד

          זה רק שאור שבעיסה שמעכב
          מטמטם את הלב
          לא נותן להתקרב
          אליך אבא
          וכמה שרציתי לעשות
          הרגלים שלי תפוסות
          אבל מבטיח לנסות
          מכאן להבא

          שני הבתים נכתבו בזמנים שונים וגם שונים בתבניתם, הבית הראשון מציג איזה מונולוג עם המטיף שבי והמגן שבי לעומת החלק השני שכולו עידוד ותקווה, אך לבנתיים חשבתי לחבר אותם.

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ילד חוכםי מנותק
            ילד חוכםי מנותק
            ילד חוכם
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #250

            תודה לך שליח ה'

            תודה על הסכמים
            תודה על תקציבים
            תודה על בלי מיסים
            ושאת דעתנו לא שואלים

            תודה על הנהגה יציבה
            על תמיכה ביראי ה'
            על החלטות ללא חשיבה
            ושבהכל אתה אשם.

            תודה על התמיכה!
            (גם אם נובע מאינטרסים...)
            את צעדינו נשקול
            וגם נסגור את התריסים...

            התודה מגיעה אך לא לזה ציפינו 2,000 שנים.
            מחכים ומצפים ומקווים לשליטתו של מלך המלכים!

            הקדוש ברוך הוא!

            [תודה ענקית ל @אייצ-ית על העריכה!]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • B מנותק
              B מנותק
              Bee
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #251

              > תוספת מגדלים בחוף הכרמל <

              אז חשבת.
              ציירת בועה מתנפחת
              משחת בכחול וזהב.
              ואני -
              לא שוכחת
              את החול, את הים שעזב.

              "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #252

                נשמה ירדה לעולם
                הוא כל כך נאלם
                מסתרי וחידתי
                איך תבין?
                הלא הייתה בנעשה ונשמע
                איך היא כך אשמה?
                נפלה התלכלכה
                באבק התכסתה
                נלחמת נאבקת
                לקבל הכרה
                וכשמשהו קרה?
                אוי ויי זועקים
                כל הסובבים
                איך כך מתנהגת
                בת בית יעקב
                מנסה ושואלת
                את כל הקרובים
                הם אותה אוהבים
                אבל קצת מתרחקים
                לא חושבים שבה פוגעים
                אז מה עם שאלה?
                מותר לקבל תשובה
                זאת לא עברה
                היא בתוך מסע
                מלא מכשולים
                כולם תוקעים מקלות בגלגלים
                מונעים ממנה
                להגיע לייעד
                קצת חשוך מסביב
                אבל עדיין מחכה לאביב

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • ברוריהב ברוריה

                  היינו ילדים
                  גדלנו השתננו
                  אבל התמימות
                  מה תהיה איתה?
                  התחספסה
                  האמון באחרים
                  כבר לא מה שהיה
                  איבדנו את התום
                  את הזוך
                  לא מה שהיינו
                  כמעט לא מזהים את עצמנו
                  לקחנו את החיים ברצינות
                  כבר לא מתבדחים
                  צריך לקחת ת'מושכות
                  לדהור קדימה
                  היום אנחנו ילדים
                  גדולים מהחיים
                  אבל תמיד ישאר
                  האור הזה
                  בעינים
                  שלא יכבה
                  שישאר ככה
                  שלא נשכח איך היינו
                  את משחקי הילדות
                  את הדרך שעשינו
                  מאיכן באנו

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  ברכיי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #253

                  @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ב ברכיי

                    פוסט זה נמחק!

                    רבקהר מנותק
                    רבקהר מנותק
                    רבקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #254

                    @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

                    שימי לב לכותרת הנ"ל....

                    אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אינספריישןא אינספריישן

                      Hey, that's me here
                      sing to you
                      search for new song line
                      to discussing
                      of all my songs
                      and what I have behind

                      I feel that with the time
                      I lost my way
                      the life is only once
                      so I can lose one day

                      In the real perfectly life
                      under all the mask
                      I just wanna be with you in all my life task
                      coming to you
                      with light in my eyes

                      I search for you in any place
                      run around with
                      tears on my face
                      just one moment
                      and the morning will be shine again

                      השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
                      אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ברכיי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #255
                      פוסט זה נמחק!
                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב ברכיי

                        פוסט זה נמחק!

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #256

                        @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        @אינספריישן מה התרגום לעברית

                        אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

                        קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

                        חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #257

                          יש אנשים שמותחים את החבל
                          מהלכים על חבל דק
                          על סף תהום
                          לא מפחדים מה פתאום?
                          מנסים למשוך עוד קצת
                          עד הקצה
                          מתנדנדים ונעמדים
                          עוד רגע צונחים
                          יש אנשים שבאש משחקים
                          לא מתרחקים
                          גם אם להם מסבירים
                          היא חמה ומאירה
                          מה הבעיה?
                          היא שורפת אומרים להם?
                          ובכל זאת לא מקשיבים
                          רוצים לנסות לבד
                          את התוצאה לחוות

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דודו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #258

                            מחפש בקצוות ארץ
                            מרפא לרוחי הגלמודה
                            מטפס על גבעות במרץ
                            מרפה בתוכי, אל מודע

                            ברגע שליו מתהפך
                            משהו קורה לי בפנים
                            פגע, הלב משתפך
                            מישהו קורא לי תפנים

                            גלגל חוזר בעולם
                            בסוף הכל לטובה
                            גם גל סוער נעלם
                            לחשוף את קול התקווה

                            מה לי נותר
                            לפקוח עין
                            אני עוד תר
                            אך כח אין

                            הו אז כשאמצא התרופה
                            אסק עד לשמי מרומים
                            אוחז בעצה הצרופה
                            אצעק "את מי אתם מרמים"

                            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #259
                                                                       גבול שמת 
                              

                              לפעמים בא לי לחיות
                              ללא גדרים ללא גבולות
                              מה שבא לי מיד לעשות
                              ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

                              ושמישהו מניח מולי מראה
                              עוצר אותי שם לי גבול וחומה
                              זה כואב לי ומפריע
                              אני ממש משתגע

                              אני כבר לא יכול
                              עוזב הכל
                              אני מתייאש
                              כיביתי את האש

                              ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
                              גבול שמתי התגברתי
                              איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
                              וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                #260

                                החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

                                ראיתי עץ עירום מעלים
                                רוחות החורף קומתו מכופפים
                                והגשם מכה בו ללא רחמים
                                אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                                חלף לו החורף הגיע אביב
                                שלחתי מבטים סביב
                                העץ השתנה ללא היכר
                                ענפיו ירוקים קומה מיתמר

                                אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
                                שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
                                אני רוצה פרח שלפעמים קמל
                                אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

                                ראיתי ילד עירום מערכים
                                רוחות המערב קומתו מקופפים
                                והגשם מכה בו ללא רחמים
                                אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                                חלף לו החורף הגיע אביב
                                שלחתי מבטים סביב
                                הילד השתנה ללא היכר
                                פניו מאירות קומה מיתמר

                                אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
                                שתמיד טובים טוב מלאכותי
                                אני רוצה ילד שלפעמים נופל
                                אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

                                עכשיו אני מבין במבט לאחור
                                שבעצם החורף הקודר השחור
                                הוא זה שחישל הכין והשקה
                                ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
                                שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
                                ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

                                [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • הללויהה מנותק
                                  הללויהה מנותק
                                  הללויה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                  #261

                                  יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                                  [בית ראשון]
                                  יש לי ימים שאני שוכח.
                                  כל מה שלא צועקים באוזני
                                  ימים שבהם אני בורח.
                                  מכל מה שקשה בעיניי

                                  יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                                  שעות שכולם מערבולת חושים
                                  זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                                  זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                                  [פזמון]
                                  ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                                  אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                                  אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                                  זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                                  [בית שני]
                                  ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                                  איך שאני תופס את ראשי
                                  למה איני יכול לנצח
                                  למה אני חותר באוויר

                                  לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                                  למה אני טוב, איש נטול השגים
                                  מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                                  מתי יבלמו את מחול השדים?
                                  [פזמון]
                                  ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                                  אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                                  אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                                  זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                                  [גשר]
                                  אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                                  ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                                  ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                                  והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                                  [פזמון 2]
                                  ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                                  אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                                  אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                                  כל השאיפות מכוונות לדבר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                    #262

                                    @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                                    הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                                    https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #263

                                      כל החלומות התקוות והמשאלות
                                      שחלמתי בין כרית לשמיכה
                                      נמוגו עם שחר
                                      כשזרחה השמש
                                      והקצתי לעוד יום
                                      ונשכחו כל החלומות
                                      התקוות והמשאלות
                                      איינם עוד איתי
                                      ורק החלום הוורוד והיפה
                                      הראה לי שיש עתיד
                                      אבל רק אם ארצה
                                      אותו אגשים
                                      אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                                      ואוציא אותן לפועל
                                      כי האור יאיר
                                      והבוקר יזרח
                                      ועוד חלום קטן יפרח

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #264
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                          #265

                                          אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                                          בין תהום

                                          לפעמים אני מרגישה,
                                          תלושה כזו, בין תהום.
                                          הארץ תחתיי ברעדה,
                                          ואני בבלהות של חלום.

                                          אלוקים, פליז שזה שקר,
                                          בבקשה ממך שזה דמיון.
                                          אל נא תכרה לי הקבר,
                                          ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                                          צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                                          שברים של כאב נפערים.
                                          ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                                          נימיי דמי זועקים, גועשים.

                                          אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                                          כי בין זרועותיך אני עומדת.
                                          אל תשלך ביתך לפגע,
                                          בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                                          הייה לי למשען,
                                          בעת צרה.
                                          ואל תמאן,
                                          לקבל אותה -

                                          את התשובה.

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול