דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אבי65
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי65
    #2556
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • הדס.טה הדס.ט התייחס לנושא זה ב
    • עופר האייליםע מנותק
      עופר האייליםע מנותק
      עופר האיילים
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2557

      כל החיצים
      אליו נשלחים
      את ליבו שורפים
      כי למה נשאר הוא
      בודד בצריח
      כששאול עצמו
      למשימה
      אותו שולח?
      והבדידות מרה
      מאי פעם מורגשת
      לפעמים היא ידידה
      אבל עכשיו אויבת.
      בגדו בו כולם
      בעת צרה
      הפנו עורף.
      ואז הוא מופיע
      ללא שהייה
      את נפשו מחרף
      ולמרות הסכנה
      את חייו
      מנגד משליך.

      אלי, כמו תמיד.
      מוציא מהתסביך.

      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • עופר האייליםע עופר האיילים

        כל החיצים
        אליו נשלחים
        את ליבו שורפים
        כי למה נשאר הוא
        בודד בצריח
        כששאול עצמו
        למשימה
        אותו שולח?
        והבדידות מרה
        מאי פעם מורגשת
        לפעמים היא ידידה
        אבל עכשיו אויבת.
        בגדו בו כולם
        בעת צרה
        הפנו עורף.
        ואז הוא מופיע
        ללא שהייה
        את נפשו מחרף
        ולמרות הסכנה
        את חייו
        מנגד משליך.

        אלי, כמו תמיד.
        מוציא מהתסביך.

        A מנותק
        A מנותק
        Anne
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
        #2558

        ימים של ירוק
        חולפים ביעף
        דוהרים
        ואני בתוכם

        מאיפה הגעתי
        ולמה יצאתי
        בכלום כבר לא
        בטוחה

        כי הכל מעורפל
        חסר הסברים
        רק 'חופש'
        עומד ככותרת

        ואני, בחזית
        את עצמי מכירה
        כשאין לי מסגרת
        נופלת

        איך אחזיק את הראש
        גבוה מעל
        לנשום לי
        אוויר לנשימה

        איך אדאג לרוחי
        אבודה מבולבלת
        איך אזרים לי חמצן
        לנשמה

        האמת
        אין לי תשובה
        רק מפלט
        אחרון

        נושאת תפילה
        אל על
        אל אבא
        ברון

        מבקשת
        בלי מילים
        ואולי
        גם בלי זכויות

        אבא
        אין לי אויר
        תרים אותי
        מעל החולות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נהוראי כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
          #2559

          זה טירוף כל יום

          לצאת לבלות בחום

          בין הרים וגבעות

          זה לוקח שעות

          אבל מה לעשות

          שבן תורה צריך להינות

          אחרי עמל ויגיעה

          של שנה של תורה

          בין הזמנים שמח לכולם וקווי השם יחיליפו כח שיר זה נכתב על בין הזמנים מקווה שתאהבו👍

          תודה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • נ נהוראי כהן 0

            זה טירוף כל יום

            לצאת לבלות בחום

            בין הרים וגבעות

            זה לוקח שעות

            אבל מה לעשות

            שבן תורה צריך להינות

            אחרי עמל ויגיעה

            של שנה של תורה

            בין הזמנים שמח לכולם וקווי השם יחיליפו כח שיר זה נכתב על בין הזמנים מקווה שתאהבו👍

            תודה

            א מנותק
            א מנותק
            אילה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2560
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2561

              'בין הזמנים' כמעט נגמר
              ואיתו מלווה תחושת מעבר
              בין ימים של בילויים והנאות
              לימים של קדושה והתעלויות

              ימים שבו כולנו עוצרים את המירוצים
              מתחילים לפשפש במעשים
              אחד לשני סולחים
              לאלוקינו יותר מתקרבים
              ומתחילים לעורר את הלבבות הישנים

              בחצות לסליחות הולכים
              בוכים וזועקים
              שאלוקים יסלח על אלו החטאים
              שיגזור עלינו עוד שנים
              מלאות בבריאות ואושר אינסופיים

              שבכל בית השמחה תשרה
              והאושר רק ילך ויתרבה
              ששום חולה בעולם לא יהיה
              ורק בריאות לעולם תיהיה

              שהרווקים יזכו למצוא זיווגם
              שכל עקרה תזכה לחבוק בן גם
              שהרחובות יהיו מלאים בבחורים ששוקדים על לימודם
              ואף ספסל לא יהיה לנער או נערה כביתם
              בקיצור-
              שתיהיה שנה טובה ומתוקה
              וגמר חתימה טובה
              ועוד נזכה כבר השנה
              לשמוע את קול השופר
              נשמע בהרי יהודה

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • יוס yosי יוס yos התייחס לנושא זה ב
              • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
              • א מנותק
                א מנותק
                אליה ב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                #2562

                👟שובי
                בתוך השיחים יושבת בת מלך
                אבודה בדרכים עטופה סכנות
                מייחלת לשוב אך איבדה את הדרך
                שכחה את אביה רופא נשמות

                פיזמון:
                שובי אלי ילדתי ואשובה
                שובו אלי בנים שובבים
                השיבנו אבינו אליך נשובה
                מי כמוך ה' מחכה לשבים

                זכרון בית אביה בקושי זוכרת
                זכרון הילדות מטושטש בשנים
                הגעגוע גדול היא בבכי ממררת
                לא יודעת עדיין לאיפה פונים

                (פיזמון)

                מתוך עול גלות את בתי משתחררת
                קומי לבשי בגדי נסיכות
                מחושך גדול את יוצאת אל תוך בית המלך
                מחכה לך אביך מחיה נשמות

                (פיזמון)
                (הזכויות שמורות ליוצר)
                (מי שרוצה השיר מולחן ומבוצע על ידי, לחפש ביוטיוב "אליה בן דוד שובי")

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2563

                  לא יכולה להסביר
                  איך הלב שלי מרגיש
                  לא יכולה להסביר
                  למה הוא רגיש

                  אף אחד באמת
                  לא יבין אותי
                  אף אחד לא יגיד תאמת
                  כדי לא לפגוע בי

                  מעניין אותי
                  מי באמת אוהב אותי
                  מעניין אותי
                  למי באמת אכפת ממני

                  אני רוצה לדעת
                  מי זה באמת בן אדם
                  כי בנתיים לא פגשתי
                  אף אחד כזה בעולם

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • טותייייט טותיייי

                    לא יכולה להסביר
                    איך הלב שלי מרגיש
                    לא יכולה להסביר
                    למה הוא רגיש

                    אף אחד באמת
                    לא יבין אותי
                    אף אחד לא יגיד תאמת
                    כדי לא לפגוע בי

                    מעניין אותי
                    מי באמת אוהב אותי
                    מעניין אותי
                    למי באמת אכפת ממני

                    אני רוצה לדעת
                    מי זה באמת בן אדם
                    כי בנתיים לא פגשתי
                    אף אחד כזה בעולם

                    טוהר

                    שוהםש מנותק
                    שוהםש מנותק
                    שוהם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2564

                    @טותיייי וואוו, מהמםםםם
                    וקרה לי איזה מקרה שפשוט ממש הזדהיתי עם זה

                    הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שוהםש שוהם

                      @טותיייי וואוו, מהמםםםם
                      וקרה לי איזה מקרה שפשוט ממש הזדהיתי עם זה

                      הדס.טה מנותק
                      הדס.טה מנותק
                      הדס.ט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2565

                      @לבנת-צבי אל תכתבי פה תגובות יש לזה דף מיוחד

                      אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הדס.טה הדס.ט

                        @לבנת-צבי אל תכתבי פה תגובות יש לזה דף מיוחד

                        שוהםש מנותק
                        שוהםש מנותק
                        שוהם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2566

                        @הדס-ט את יכולה לעלות פה קישור של הדף?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שוהםש שוהם

                          @הדס-ט את יכולה לעלות פה קישור של הדף?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2567

                          @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

                          שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א אילה1

                            @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

                            שוהםש מנותק
                            שוהםש מנותק
                            שוהם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2568
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אילה1

                              @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

                              שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2569
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                #2570

                                בס"ד

                                הלב שלי-
                                מלא אבל ריק,

                                היצר משטה בי. מלחמה מתקיימת
                                מתיש את כוחי אך עדיין נלחמת,
                                הלב שלי מרגיש יודע את האמת
                                אבל איך אפשר?? כולי נפעמת.

                                והיצר ממשיך- לצייר, גם לתעתע
                                כמה זה כדאי, נעים- וליבי מפעפע,
                                בתוכי יודעת, זו רק הנאה של רגע
                                בסוף, מה ארוויח? הרי אתחרט בדמע.

                                נזכרת, שכולנו אוחזים בחבל דק
                                ואתה מטלטל אותו חזק, חזק
                                רוצה לזכות, לשרוד את המאבק
                                עזור לי לא ליפול ורק בך אדבק.

                                הרי אתה אותי לא תעמיד
                                בניסיון שלא אוכל בו להתמיד
                                הנך נותן את הכוח, אתה היחיד
                                עומד לצידי תמיד, תמיד.

                                בבוקר נשמתי אלי החזרת
                                כי בהצלחתי כל כך האמנת,
                                וככל שניסיון קשה יותר אלי שלחת
                                אתה מאמין בי יותר, ואלייך קירבת.

                                עזור לי להצליח שהיעד יושלם
                                שלא אאכזב, שלא אכשל לעולם,
                                כנגד הזרם, החשש עוד לא נעלם
                                יוצאת לדרכי- אחת מול כולם.

                                וזה כואב, וקשה בכל קנה מידה
                                הרי הרצון הוא הנפש, כל איש ידע,
                                עין במר בוכה ולב שמח, כבשעת העקידה
                                ולך. מקריבה. את. נפשי. היחידה.

                                וזה שווה. מרגישה, גם יודעת
                                שמחה שניצחתי. ליצרי לא נכנעת,
                                אתה גאה בי ממרום וכל פמליא דומעת
                                לא אעזבך לעולם. קולך שומעת.

                                והלב שלי-
                                קרוע אבל שלם!!!


                                "ר' נחוניא בן הקנה אומר, כל המקבל עליו עול תורה, מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ, וכל הפורק ממנו עול תורה, נותנין עליו עול מלכות ועול דרך ארץ". (אבות ג, ו)
                                הכוונה- לכל בנאדם יש מכסה של קשיים שהוא צריך לעבור. אין אדם שבא לעולם רק לעשות חיים.
                                אם האדם לוקח על עצמו את עול התורה והמצוות, להילחם ביצר (והרבה פעמים שזה כרוך בקושי ובהרבה דמעות) אז ה' לוקח ממנו קשיים אחרים, כי כבר יש לו קשיים. ואא שיהיו לאדם קשיים יותר ממה שנקצב לו.
                                אבל, אם בנאדם לא בוחר בעול התורה אז נותנים עליו עול מלכות ועול דרך ארץ- קשיים של העולם הזה, לא עלינו. וד"ל.
                                יש אנשים שנלחמים על החיים שלהם, על הלחם שלהם וכו.. אשרינו שזכינו למלחמה ביצר שלנו!!

                                משפט לחיים-💕
                                "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • יוס yosי מנותק
                                  יוס yosי מנותק
                                  יוס yos
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                                  #2571

                                  בחדרו של הרופא

                                  הראש שלי דופק
                                  כמו מסילת רכבת,
                                  הלב שלי צועק
                                  אני רוצה ללכת.
                                  הרופא שלי בדק
                                  אם אצלי הכל בסדר,
                                  הוא אומר שזה מוזר
                                  על פניו הכל לפי הספר.
                                  אבל תכל'ס זה כואב,
                                  לא יודע אם זה לב
                                  או לא.
                                  מתיישב
                                  מולו,
                                  דורש שיתחייב
                                  תשובות.

                                  לאט הוא מתקרב, הוא מביט לי בעיניים,
                                  הוא שואל מתי ניסיתי לדבר עם השמיים,
                                  האם עבר רק יום או שחלפו עברו יומיים,
                                  הוא אמר לי תנסה כל יום פעם פעמיים,
                                  התסמינים שלך רומזים על מחסור שם בקרביים,
                                  לא מחסור של אוכל וגם לא מחסור של מים,
                                  אין לך מקום יציב כשהזרם קצת גובר,
                                  אין לך מקום נעים כשגל העצב לא עובר.

                                  הבטתי ברופא בעיניים פעורות,
                                  האם אתה רופא של גוף או אולי של נפשות,
                                  זה נכון שזה חסר לי עוגן מים עמוקים,
                                  אולי תספר לי על חנות שמוכרים שם עוגנים,
                                  אני מרגיש כמו הטיטאניק מתנודד על סף טביעה,
                                  בירכתיים יש דליפה, קורא קריאה של מצוקה.

                                  אין באופק אף ספינה
                                  לבד נאבק בגלים,
                                  האם עדיין יש תקווה
                                  מסביבי גלים שוצפים.
                                  יש אי רחוק אליו חותר,
                                  חגורת הצלה אני חוגר,
                                  יש כריש זה לא עוזר,
                                  אני הולך ולא חוזר...
                                  למה עזבתי את החוף
                                  בלי לדעת מה הסוף???

                                  כל זה בדמיון שלי יכול להציל עצמי ברגע,
                                  רוצה אבל לא מסוגל הרגל מזמן הפך לטבע,
                                  הרופא עודו יושב מולי,
                                  צועק שזה לא אמיתי,
                                  אני מתחיל לשקוע,
                                  אני מתחיל לטבוע,
                                  גלים גלים של רוע,
                                  כריש ענק פוער הלוע...

                                  אני טובע בבית
                                  לא יודע מה אני עושה,
                                  כך נראית חווית שייט
                                  בחדרו של הרופא.

                                  תכננתי לסיים את זה בנימה קצת יותר אופטימית, אבל לא הלך... אם מישהו רוצה להוסיף עוד בית, בהצלחה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • א אילה1 התייחס לנושא זה ב
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נהוראי כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2572
                                    פוסט זה נמחק!
                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ נהוראי כהן 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2573

                                      @נהוראי-כהן-0 יש כללים והולכים לפיהם, אין עניין לאשר למשתמש ספציפי ..
                                      יש נושא ששם שואלים את כל השאלות. אסור להגיב כאן! אתה לא חדש פה כדי לדעת שאסור להגיב בנושא הזה.

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תשובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2574

                                        אני ילד אבוד בעולם

                                        לא מוצא שביל מושלם

                                        כשה תועה במדבר

                                        כך אני נשאר

                                        הרבה טעויות עשיתי

                                        אבל על הכל התוודתי

                                        אז אבא תמחל לי

                                        כי יום כיפור אני עוזב הכל

                                        וחוזר אליך אבא גדול

                                        א ל ו ל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                          יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                                          יצחק אדיר אשכנזי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2575

                                          שלום וברכה. יש לי שיר חדש. ואני ישמח אם מישהו ילחין אותו. הוא בהחלט חשוב לי מאוד מכיוון שהוא נכתב מתוך החיים עצמם (למי שמבין). כעת אני אציג את השיר ומי שיש לו לחן אני מבקש שיצור איתי קשר. להלן השיר:
                                          בית א:
                                          שיריי ישירו את חיי. מילותיי יביעו את שנותיי. פוסע על עקבותיי – מאמין באלוקיי. יש ערפל גדול. הים מלא בחול. שוכח מהכל – קורא לכל-יכול. כשהנשמה סדוקה. מתמלאת במכאובים. אי-אפשר שלא לשכוח – החיים הם לא פשוטים! רק דבר אחד. בתוך הלב קיים. באמת זאת מתנה. שלי שווה עולם.
                                          פזמון:
                                          אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                                          בית ב:
                                          הכאב הוא שר, לפעמים הוא מאושר, כי הוא יודע שמחר, הוא יעזוב את הבית. הצמח צומח באדמה, הוא מרקיב ואז עולה מן השממה, גם הלב שלי יצמח, יאיר לכל העולם. כשהכל סוגר עלי, כל השערים ננעלו. שער אחד קטן נשאר לי. הוא שער הרחמים. בוכה מכל הלב. נאבק עם הזאב. שרוצה רק לאכזב. שנתייאש, שלא נתקרב.
                                          פזמון:

                                          • אבל, אף אחד, כן אף אחד, בעולם. אם ינסה, הוא לא יצליח, כי מעלינו ה' אחד!
                                            אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                                            ולא משנה, פה מה יקרה. תמיד הכל יהיה לטובה. כי הלב שלי מלא באמונה ובאהבה. ולא משנה, פה מה יבוא. לאן נלך. לאן נגיע. הכי טוב, זה להיות שלם, ולהרגיע
                                            בית ג' (המשך לפזמון ב'):
                                            להרגיע, את הנפש. הכאובה, העצובה, המאוכזבת. לתת לה חום. שתמיד תזכור, שלעולם היא לא תיכנע. ושהלב אותה יימלא, בשמחה, בתבונה, באהבה. בשמחה בתבונה, באהבה ו–'...באמונה...'!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול