דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תשובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2574

    אני ילד אבוד בעולם

    לא מוצא שביל מושלם

    כשה תועה במדבר

    כך אני נשאר

    הרבה טעויות עשיתי

    אבל על הכל התוודתי

    אז אבא תמחל לי

    כי יום כיפור אני עוזב הכל

    וחוזר אליך אבא גדול

    א ל ו ל

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
      יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
      יצחק אדיר אשכנזי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2575

      שלום וברכה. יש לי שיר חדש. ואני ישמח אם מישהו ילחין אותו. הוא בהחלט חשוב לי מאוד מכיוון שהוא נכתב מתוך החיים עצמם (למי שמבין). כעת אני אציג את השיר ומי שיש לו לחן אני מבקש שיצור איתי קשר. להלן השיר:
      בית א:
      שיריי ישירו את חיי. מילותיי יביעו את שנותיי. פוסע על עקבותיי – מאמין באלוקיי. יש ערפל גדול. הים מלא בחול. שוכח מהכל – קורא לכל-יכול. כשהנשמה סדוקה. מתמלאת במכאובים. אי-אפשר שלא לשכוח – החיים הם לא פשוטים! רק דבר אחד. בתוך הלב קיים. באמת זאת מתנה. שלי שווה עולם.
      פזמון:
      אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
      בית ב:
      הכאב הוא שר, לפעמים הוא מאושר, כי הוא יודע שמחר, הוא יעזוב את הבית. הצמח צומח באדמה, הוא מרקיב ואז עולה מן השממה, גם הלב שלי יצמח, יאיר לכל העולם. כשהכל סוגר עלי, כל השערים ננעלו. שער אחד קטן נשאר לי. הוא שער הרחמים. בוכה מכל הלב. נאבק עם הזאב. שרוצה רק לאכזב. שנתייאש, שלא נתקרב.
      פזמון:

      • אבל, אף אחד, כן אף אחד, בעולם. אם ינסה, הוא לא יצליח, כי מעלינו ה' אחד!
        אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
        ולא משנה, פה מה יקרה. תמיד הכל יהיה לטובה. כי הלב שלי מלא באמונה ובאהבה. ולא משנה, פה מה יבוא. לאן נלך. לאן נגיע. הכי טוב, זה להיות שלם, ולהרגיע
        בית ג' (המשך לפזמון ב'):
        להרגיע, את הנפש. הכאובה, העצובה, המאוכזבת. לתת לה חום. שתמיד תזכור, שלעולם היא לא תיכנע. ושהלב אותה יימלא, בשמחה, בתבונה, באהבה. בשמחה בתבונה, באהבה ו–'...באמונה...'!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • עופר האייליםע מנותק
        עופר האייליםע מנותק
        עופר האיילים
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2576

        מישהו להאשים
        זאת אני
        ככה פשוט
        למה לעשות חיים קשים?
        תמיד האצבע
        מאשימה ודוקרת
        אלי מופנית
        אני לא שותקת
        כמעט תמיד
        בקול מתפרצת.
        אך המציאות מתפוצצת
        מול פני הכאובות
        מסבירה לי בקרירות
        שאלו החיים
        האשמות בלי סיבות
        הן על פני חוגגות
        ההתמודדות קשה
        ולא,
        היא כבר לא התחלה.

        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • שבור אורש מנותק
          שבור אורש מנותק
          שבור אור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2577

          מקום העצב

          מה לכם חפש העצב בסידורים
          באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
          העצב עומד לנו מול הפנים
          מלפנים מאחור ובכל הפינות

          אין צורך באר פירושים
          אין צורך עיין הקינות
          רק צריך לשלוח מבטים
          רק צריך לא לטשטש אמיתות

          העצב נמצא על מדי השוטרים
          פטישי המשפט ורמקולי הכנסת
          העצב נמצא על ידי כל הגורמים
          לקדושה בארצנו להיות נרמסת

          בהר הבית שועלים מהלכים
          על הר הבית משחק כדורגל
          סגידות לאללה שיעזור לרוצחים
          תפילות תיפלות והשתחוויות הבל

          ובשערים עומדים שוטרים
          שוטרי משטרת ישראל
          מהם יהודים מהם ערבים
          חוסמים יהודי מעבירים מחבל

          והולך לו יהודי לסובב שערים
          והוא אפוף ברוממות צערו
          והוא אבל על שני מקדשים
          והוא רק רוצה לשוב לביתו

          בראותו ערבים רק חושש מפגיעה
          בראותו שוטרים נושם לרווחה
          ולכן בליבו רק הכרת טובה
          למצילי נפשו ולחסדי המשטרה

          ולכן הוא יבכה בקרן זוית
          אבל שינוי מעשי לא יראה או יביט
          ולכן השוטרים ימשיכו בתפקידם
          ערבים יעברו ויהודים בפינותם

          וכל זה במקרה הטוב
          בשער
          במקרה המצוי, בכותל
          אין התעלמות כי הכול מסודר

          בכותל אין ערבים
          כי הם קיבלו את ההר
          אפשר להתאבל בנעימים
          כי הכל בנוי ומוגמר

          מה לכם חפש העצב בסידורים
          באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
          העצב עומד לנו מול הפנים
          מלפנים מאחור ובכל הפינות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2578

            אולי עוד
            סוף של יום
            שמש עייפה מתפרקת
            על אדמה
            טמונת העבר
            הופכת אף היא לזיכרון
            אולי מתוק
            אולי מר

            בוקר טוב
            שמש דהויה זורחת
            על נשמה
            תנומת ההווה
            מנסה לעורר, להעיר
            אולי תחפץ
            אולי לא

            בין ערביים
            שמש יפה שוקעת
            על שממה
            תמונת העתיד
            מציירת טירה ונחל
            אולי תהיה היא
            אולי טוב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2579

              כבר כמה חדשים
              שהתכנונים מתעבדים
              כמה חדשים
              שהימים עמוסים
              כמה חדשים
              שדאגתי על כספים
              כמה חדשים
              שלא היו לי בגדים
              כמה חדשים
              שכל יומים מכבסים
              והנה סוף סוף הגיע הרגע
              התפללתי שיהיה טוב
              והוא הפתיע,
              הפתיע בגדול
              הוא האיר את עייני לראות נכון
              מחנות לחנות הסתובבתי וחפשתי
              ולא תאמינו מצאתי!!!

              אחרי כל זמן של המתנה סוחטת
              הישועה מפתיעה והיא סוחפת...
              אסור להתייאש לעולם
              תתעודדו, כי יש לנו את בורא עולם
              ואיתו הכל מושלם

              השיר הזה אולי מדבר על משהו שנשמע קטן לא מוצאים בגדים בסה"כ... ( בנים: מה הבעיה הולכים לחנות ופשוט קונים😂 ... )

              אבל תקחו את זה לכל דבר בין אם זה משהו שאתם רוצים או משהו שמפריע לכם, שידוך, ילדים ,אנרגיה לא נהנים בכיתה או בעבודה וכו...
              לא להתיאש עוד תבוא הישועה והיא תפתיע אתכם בגדול 👊 💪 💪 💪

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נהוראי כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2580
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2581

                  מנסה להשתנות
                  קורעת ת'צמי
                  יודעת שהכשלונות
                  הן כדי שאקום

                  קמתי בלי כח
                  אבל זה לא סיבה ליפול
                  נכון שחיכיתי ליחס
                  אבל אני מעדיפה לגדול

                  שורף לי נורא
                  ואין על זה חולק
                  אבל אולי כשהיא רואה
                  אנסה לא להתרחק?

                  מלבישה תחיוך
                  הכי מזויף שקיים
                  מכניסה לתודעה
                  שעוד מעט הוא יהיה כן

                  בולעת עצבים
                  במקום זה מחליקה לטיפה
                  אפחד לא אשם
                  שעבר עליי יום זוועה

                  מלטפת ת'פצע
                  (שמדמם פיזית)
                  ואומרת תודה
                  תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

                  תמשיך להראות לי את זה טוב?
                  אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
                  מבטיחה!..............

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                    #2582

                    מסתובבת סביב עצמי,
                    לא יודעת מי אני,
                    מוחה דמעות בהסתר,
                    מחייכת בלי הפסק,

                    אומרת משהו ו-בורחת,
                    שוללת הכל,
                    כי את האמת אסור לומר בקול,

                    מחביאה הכל בפנים,
                    וזה עומד להתפוצץ,
                    מחביאה הכל בפנים,
                    כדי לא להתיחס,

                    אין לי כבר כח,
                    זה כל האמת,
                    אין לי כבר כח,
                    תשלח לי את הנס,

                    עזור שיגמר,
                    לי ולכל עם ישראל,
                    שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
                    ושהאושר שאי פעם היה,
                    יחזור במהרה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • שלום לכםש מנותק
                      שלום לכםש מנותק
                      שלום לכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                      #2583

                      אני מתקדמת- בפיגור,
                      אני טובה יותר- בבלבול,
                      אני חוזרת לשיגעון,
                      רצה בלי לראות,

                      לא מפסיקה לעשות שטויות,
                      לא שואלים אותי מה לעשות,
                      שואלים בצביעות,
                      ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

                      חושבים שאני מטומטמת,
                      לא יודעים שזו האמת,

                      לא יכולה להסכים לשום דבר,
                      כדי שלאחרים יהיה טוב,
                      מסתכלת על העבר,
                      מייחלת לשם לחזור,

                      מתכחשת להכל,
                      גם לעצמי,
                      הכל טוב,
                      אני אומרת,
                      כדי שלא יכירו אותי,

                      אולי הם צודקים,
                      במה שהם אומרים,
                      אני סתם חושבת,
                      ואפילו לא בודקת,

                      מיד מחליטה,
                      שזה מפחיד נורא,
                      לא מביאה לזה הזדמנות,
                      אבל, אולי זה שווה בדיקה??

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
                        #2584

                        אלוווווווול
                        ושוב,
                        כמו תמיד.
                        ישוב,
                        גם בעתיד.
                        כן,
                        עכשיו אלול.

                        לתקן,
                        קול צלול.
                        לרגע,
                        קורא לי.
                        מגיע,
                        אוחז בי.

                        מפשט,
                        עקמומית שבלב.
                        מרטט,
                        עוצמה משלב.

                        אבל,
                        עוד פעם.
                        טבל,
                        במי הים.
                        ושם,
                        עם הדגים.
                        אשם,
                        רק בחגים.

                        שנה,
                        ועוד אחת,
                        חמה,
                        יובל כמעט.
                        הפעם,
                        אני אצליח.
                        נפעם,
                        הלב מבטיח.

                        אולי,
                        בשנה הבאה.
                        הלוואי,
                        בירושלים הבנויה.
                        אראה,
                        שהפעם זכיתי.
                        ואהיה,
                        כמו שרציתי.
                        אמן.

                        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                        תשב.
                        אתה מסתיר לעצמך.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ויוושו מנותק
                          ויוושו מנותק
                          ויווש
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2585

                          שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

                          מהי סליחה?
                          סליחה זהו רגע יפה
                          סליחה זהו רגע לפעמים קשה
                          פשוט לפתוח את הפה
                          ולראות כמה זה שווה

                          סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
                          סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
                          סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
                          סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

                          אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
                          הסליחה-
                          הפיתרון המושלם בשבלינו!

                          סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
                          אפילו שלסלוח זה קצת כואב
                          אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
                          ואת הסליחה שלי ככ מחבב

                          בחודש אלול
                          שהכל לא בהיר לי ולא ברור
                          באמת רוצה להתקרב
                          להרגיש את אבא שאוהב
                          לסלוח למי שפגע
                          לבקש סליחה ממי שנפגע
                          לנקות מתוכי את כל הרע
                          ולחזור בתשובה שלימה🙏

                          אלול-
                          שואג בי
                          צועד בי
                          הולך איתי לכל מקום
                          ועוזר לי להגיע עד הלום

                          בעז"ה שנכתב לשנה טובה
                          שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
                          שתצא מתוך ההפיכה
                          ותלבש את בגדי תפארתה

                          שנראה רק את הטוב
                          את כל הטוב שקורן מהאור
                          שנלמד להתחזק ולאהוב
                          ותמיד נזכור
                          שיש למעלה מי שיעזור
                          כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

                          ותזכורת קטנה:
                          גם אם אתה נופל וקם
                          תדע שזהו דרכו של העולם
                          ויום אחד תקום ולא תיפול
                          מתי?
                          שתיהיה חזק ותרגיש גדול

                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                          אין מבצעים❌
                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #2586

                            ארץ חרבה
                            שפוכת דם
                            ארץ עצבה
                            כמעט ואין בה אדם

                            יצאנו ממנה
                            למשך שנים
                            לא ידענו אנה
                            אנחנו באים

                            ואז הגענו לשם
                            לארץ נכריה
                            ופתאום כבר אין אשם
                            שכחנו מקריה

                            התרגלנו לריחוק
                            אל המובן מאליו
                            אבדנו את הזכות
                            להתנהג כמו בניו

                            ומה הפלא שכעת
                            כשאנחנו לא רוצים
                            פספסנו את העת
                            גבולותינו לא חוצים

                            ואז הכל שמם
                            שמם כי אין אדם
                            כי מצבנו עוד מדמם
                            רצוננו כבר נדם

                            וגם אם נמצאים
                            הלב עוד בנכר
                            בכלל לא שואלים
                            והוא זכר

                            כי אנחנו כמו אסיר
                            שנולד בתוך הכלא
                            וכשאת מגבלותינו נסיר
                            יבואו הימים האלה

                            שלא תהיה עוד מלחמה
                            וגם לא מחלוקת
                            ושום חוטא לא ישמע
                            דבר לא יפר את השקט

                            ואז נהיה קרובים
                            צמודים אל כל הזוהר
                            וכולנו נהיה טובים
                            כעצם השמים לטוהר.

                            אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהוראי כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                              #2587

                              שיר האהבה לבורא עולם

                              אלוקים הגדול תבין אותי

                              כי העוונות שלי הם לא אני

                              הם רק יצר שמקשה עלי

                              את תורתך לאהוב עד בלי

                              ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

                              הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

                              מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מלך הכתיבה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2588

                                שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
                                מקווה שתאהבו

                                סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

                                בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

                                כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

                                רק מחפש מקום לנשמה שלי

                                כמו הקצף של הגלים שיכו בי

                                המשך יבוא...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אליה ב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                  #2589

                                  שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

                                  [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

                                  כיסופים
                                  גם כי אלך בגיא חושך,
                                  ולא אראה דבר
                                  גם אם תלאה נפשי מדרך
                                  ארוכה במדבר,
                                  וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
                                  אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

                                  פזמון:
                                  נפשי כארץ עייפה
                                  מדבר שמם, עולם שלם,
                                  נכסוף אליך נכספה
                                  למצוא מקום להשתלם,
                                  והיא תקוותי האחרונה
                                  כיסופיי, געגועיי,
                                  כי אם לא נכסוף נכספתי
                                  למה לי חיי

                                  כשאתעייף ממלחמות
                                  ולא אמצא מנוח,
                                  ואחר דרכי חיפשתי
                                  עד שלא נותר בי כח,
                                  ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
                                  אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

                                  (פזמון)
                                  (הזכויות שמורות ליוצר)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2590

                                    הלב שלי שחור
                                    פעם הוא לבן
                                    פעם צבעוני
                                    ופעם הצבע נעלם

                                    הרגש שלי דופק
                                    הקצב מנגן לי
                                    לפעמים הוא צוחק
                                    וזה מוזר לי

                                    הצבעים והמנגינות
                                    ביחד להם משתלבים
                                    השקרים והדמעות
                                    ביחד מתערבבים

                                    ובזכות הכאב גדלתי
                                    הבנתי לא מזמן
                                    שאני מוכשרת ושיש לי-
                                    נפש של אמן

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2591

                                      קרה דבר נורא
                                      אין לי השראה
                                      רוצה מחמאה
                                      על מילה וחצי של שירה

                                      נגמרו השירים
                                      אין לי חרוזים
                                      וגם לא תפוזים
                                      למרות שהחיים תותים

                                      המשקלים לא מסתדרים
                                      החרוזים בנאלים
                                      תמיד אותם שירים
                                      אנשים תהיו מקוריים!

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהa
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2592

                                        גשר

                                        גשר
                                        בין שני צוקים
                                        מקשר

                                        גשר
                                        בין רכסי הרים
                                        מחבר

                                        גשר
                                        בין טיפוס
                                        לבין חיבור

                                        גשר
                                        בין דרך קלה
                                        לקשה

                                        גשר
                                        בין דרך נכונה
                                        קלה ואמיצה
                                        לזו העקלקלה
                                        והלא קלה

                                        השם
                                        נתן לנו לבחור
                                        בין רע לבין טוב
                                        בין גשר לחיים הטובים
                                        עם הוראות מפורטות
                                        איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                                        או חלילה לבחור בדרך קשה
                                        של ירידות
                                        ותהומות
                                        בורות
                                        וסכנת נפילות
                                        ואח"כ לעלות
                                        בדרכים מפותלות...

                                        התורה היא סם
                                        התורה היא גשר
                                        לחיים!

                                        מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                                        אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                          #2593

                                          טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                                          אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                                          מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                                          אבל למה?!
                                          אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                                          רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                                          זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                                          אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                                          אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                                          שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                                          אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                                          אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                                          רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                                          לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                                          לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                                          למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                                          כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                                          ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                                          צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                                          שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                                          אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                                          ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                                          זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                                          שלכם
                                          ישי משה

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול