דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2579

    כבר כמה חדשים
    שהתכנונים מתעבדים
    כמה חדשים
    שהימים עמוסים
    כמה חדשים
    שדאגתי על כספים
    כמה חדשים
    שלא היו לי בגדים
    כמה חדשים
    שכל יומים מכבסים
    והנה סוף סוף הגיע הרגע
    התפללתי שיהיה טוב
    והוא הפתיע,
    הפתיע בגדול
    הוא האיר את עייני לראות נכון
    מחנות לחנות הסתובבתי וחפשתי
    ולא תאמינו מצאתי!!!

    אחרי כל זמן של המתנה סוחטת
    הישועה מפתיעה והיא סוחפת...
    אסור להתייאש לעולם
    תתעודדו, כי יש לנו את בורא עולם
    ואיתו הכל מושלם

    השיר הזה אולי מדבר על משהו שנשמע קטן לא מוצאים בגדים בסה"כ... ( בנים: מה הבעיה הולכים לחנות ופשוט קונים😂 ... )

    אבל תקחו את זה לכל דבר בין אם זה משהו שאתם רוצים או משהו שמפריע לכם, שידוך, ילדים ,אנרגיה לא נהנים בכיתה או בעבודה וכו...
    לא להתיאש עוד תבוא הישועה והיא תפתיע אתכם בגדול 👊 💪 💪 💪

    אין דבר שלם מלב שבור,
    קרוב ד' לנשברי לב
    קרוב ד' לנשברי לב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נהוראי כהן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2580
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2581

        מנסה להשתנות
        קורעת ת'צמי
        יודעת שהכשלונות
        הן כדי שאקום

        קמתי בלי כח
        אבל זה לא סיבה ליפול
        נכון שחיכיתי ליחס
        אבל אני מעדיפה לגדול

        שורף לי נורא
        ואין על זה חולק
        אבל אולי כשהיא רואה
        אנסה לא להתרחק?

        מלבישה תחיוך
        הכי מזויף שקיים
        מכניסה לתודעה
        שעוד מעט הוא יהיה כן

        בולעת עצבים
        במקום זה מחליקה לטיפה
        אפחד לא אשם
        שעבר עליי יום זוועה

        מלטפת ת'פצע
        (שמדמם פיזית)
        ואומרת תודה
        תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

        תמשיך להראות לי את זה טוב?
        אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
        מבטיחה!..............

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • שלום לכםש מנותק
          שלום לכםש מנותק
          שלום לכם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
          #2582

          מסתובבת סביב עצמי,
          לא יודעת מי אני,
          מוחה דמעות בהסתר,
          מחייכת בלי הפסק,

          אומרת משהו ו-בורחת,
          שוללת הכל,
          כי את האמת אסור לומר בקול,

          מחביאה הכל בפנים,
          וזה עומד להתפוצץ,
          מחביאה הכל בפנים,
          כדי לא להתיחס,

          אין לי כבר כח,
          זה כל האמת,
          אין לי כבר כח,
          תשלח לי את הנס,

          עזור שיגמר,
          לי ולכל עם ישראל,
          שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
          ושהאושר שאי פעם היה,
          יחזור במהרה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • שלום לכםש מנותק
            שלום לכםש מנותק
            שלום לכם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
            #2583

            אני מתקדמת- בפיגור,
            אני טובה יותר- בבלבול,
            אני חוזרת לשיגעון,
            רצה בלי לראות,

            לא מפסיקה לעשות שטויות,
            לא שואלים אותי מה לעשות,
            שואלים בצביעות,
            ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

            חושבים שאני מטומטמת,
            לא יודעים שזו האמת,

            לא יכולה להסכים לשום דבר,
            כדי שלאחרים יהיה טוב,
            מסתכלת על העבר,
            מייחלת לשם לחזור,

            מתכחשת להכל,
            גם לעצמי,
            הכל טוב,
            אני אומרת,
            כדי שלא יכירו אותי,

            אולי הם צודקים,
            במה שהם אומרים,
            אני סתם חושבת,
            ואפילו לא בודקת,

            מיד מחליטה,
            שזה מפחיד נורא,
            לא מביאה לזה הזדמנות,
            אבל, אולי זה שווה בדיקה??

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • MUSIC 2M מנותק
              MUSIC 2M מנותק
              MUSIC 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
              #2584

              אלוווווווול
              ושוב,
              כמו תמיד.
              ישוב,
              גם בעתיד.
              כן,
              עכשיו אלול.

              לתקן,
              קול צלול.
              לרגע,
              קורא לי.
              מגיע,
              אוחז בי.

              מפשט,
              עקמומית שבלב.
              מרטט,
              עוצמה משלב.

              אבל,
              עוד פעם.
              טבל,
              במי הים.
              ושם,
              עם הדגים.
              אשם,
              רק בחגים.

              שנה,
              ועוד אחת,
              חמה,
              יובל כמעט.
              הפעם,
              אני אצליח.
              נפעם,
              הלב מבטיח.

              אולי,
              בשנה הבאה.
              הלוואי,
              בירושלים הבנויה.
              אראה,
              שהפעם זכיתי.
              ואהיה,
              כמו שרציתי.
              אמן.

              אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
              תשב.
              אתה מסתיר לעצמך.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2585

                שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

                מהי סליחה?
                סליחה זהו רגע יפה
                סליחה זהו רגע לפעמים קשה
                פשוט לפתוח את הפה
                ולראות כמה זה שווה

                סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
                סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
                סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
                סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

                אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
                הסליחה-
                הפיתרון המושלם בשבלינו!

                סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
                אפילו שלסלוח זה קצת כואב
                אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
                ואת הסליחה שלי ככ מחבב

                בחודש אלול
                שהכל לא בהיר לי ולא ברור
                באמת רוצה להתקרב
                להרגיש את אבא שאוהב
                לסלוח למי שפגע
                לבקש סליחה ממי שנפגע
                לנקות מתוכי את כל הרע
                ולחזור בתשובה שלימה🙏

                אלול-
                שואג בי
                צועד בי
                הולך איתי לכל מקום
                ועוזר לי להגיע עד הלום

                בעז"ה שנכתב לשנה טובה
                שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
                שתצא מתוך ההפיכה
                ותלבש את בגדי תפארתה

                שנראה רק את הטוב
                את כל הטוב שקורן מהאור
                שנלמד להתחזק ולאהוב
                ותמיד נזכור
                שיש למעלה מי שיעזור
                כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

                ותזכורת קטנה:
                גם אם אתה נופל וקם
                תדע שזהו דרכו של העולם
                ויום אחד תקום ולא תיפול
                מתי?
                שתיהיה חזק ותרגיש גדול

                "ללב שלנו אין הנחות😞
                אין מבצעים❌
                ואם שברת💔שילמת!"💰

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אלישא מנותק
                  אלישא מנותק
                  אליש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                  #2586

                  ארץ חרבה
                  שפוכת דם
                  ארץ עצבה
                  כמעט ואין בה אדם

                  יצאנו ממנה
                  למשך שנים
                  לא ידענו אנה
                  אנחנו באים

                  ואז הגענו לשם
                  לארץ נכריה
                  ופתאום כבר אין אשם
                  שכחנו מקריה

                  התרגלנו לריחוק
                  אל המובן מאליו
                  אבדנו את הזכות
                  להתנהג כמו בניו

                  ומה הפלא שכעת
                  כשאנחנו לא רוצים
                  פספסנו את העת
                  גבולותינו לא חוצים

                  ואז הכל שמם
                  שמם כי אין אדם
                  כי מצבנו עוד מדמם
                  רצוננו כבר נדם

                  וגם אם נמצאים
                  הלב עוד בנכר
                  בכלל לא שואלים
                  והוא זכר

                  כי אנחנו כמו אסיר
                  שנולד בתוך הכלא
                  וכשאת מגבלותינו נסיר
                  יבואו הימים האלה

                  שלא תהיה עוד מלחמה
                  וגם לא מחלוקת
                  ושום חוטא לא ישמע
                  דבר לא יפר את השקט

                  ואז נהיה קרובים
                  צמודים אל כל הזוהר
                  וכולנו נהיה טובים
                  כעצם השמים לטוהר.

                  אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהוראי כהן 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                    #2587

                    שיר האהבה לבורא עולם

                    אלוקים הגדול תבין אותי

                    כי העוונות שלי הם לא אני

                    הם רק יצר שמקשה עלי

                    את תורתך לאהוב עד בלי

                    ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

                    הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

                    מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מלך הכתיבה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2588

                      שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
                      מקווה שתאהבו

                      סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

                      בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

                      כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

                      רק מחפש מקום לנשמה שלי

                      כמו הקצף של הגלים שיכו בי

                      המשך יבוא...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אליה ב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                        #2589

                        שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לקרוא את ההקדמה.

                        [לא תמיד קל בעבודת ה', ולפעמים אנחנו מאוד מתאמצים להתקרב אליו, לחפש אותו, לעבוד אותו, ולא תמיד מצליחים. ולפעמים זה מייאש, כי מרגישים שעובדים קשה ולא רואים תוצאות. השיר הזה נכתב כדי לתת את ההרגשה הזו שגם בתוך הדרך הארוכה, המפרכת, הבלתי נגמרת הזו, תמיד יש דבר אחד שמנחם ונותן כח, וזה הכיסופים. הגעגוע. הרצון תמיד להיות קרובים לאבא שבשמיים. ואנחנו יודעים שגם אם חלילה לעולם לא נצליח, (וודאי שנצליח, אבל ככה זה מרגיש בתוך הדרך הארוכה), לנצח לא נפסיק לכסוף. ]

                        כיסופים
                        גם כי אלך בגיא חושך,
                        ולא אראה דבר
                        גם אם תלאה נפשי מדרך
                        ארוכה במדבר,
                        וגם כשהיאוש יגבר עליי, ולא אראה לו סוף,
                        אני יודע שלנצח אני לא אפסיק לכסוף

                        פזמון:
                        נפשי כארץ עייפה
                        מדבר שמם, עולם שלם,
                        נכסוף אליך נכספה
                        למצוא מקום להשתלם,
                        והיא תקוותי האחרונה
                        כיסופיי, געגועיי,
                        כי אם לא נכסוף נכספתי
                        למה לי חיי

                        כשאתעייף ממלחמות
                        ולא אמצא מנוח,
                        ואחר דרכי חיפשתי
                        עד שלא נותר בי כח,
                        ואף אם לא אמצא תשובה עד רוחי אליו יאסוף,
                        אני יודע שבדרך אני לא אפסיק לכסוף

                        (פזמון)
                        (הזכויות שמורות ליוצר)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2590

                          הלב שלי שחור
                          פעם הוא לבן
                          פעם צבעוני
                          ופעם הצבע נעלם

                          הרגש שלי דופק
                          הקצב מנגן לי
                          לפעמים הוא צוחק
                          וזה מוזר לי

                          הצבעים והמנגינות
                          ביחד להם משתלבים
                          השקרים והדמעות
                          ביחד מתערבבים

                          ובזכות הכאב גדלתי
                          הבנתי לא מזמן
                          שאני מוכשרת ושיש לי-
                          נפש של אמן

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2591

                            קרה דבר נורא
                            אין לי השראה
                            רוצה מחמאה
                            על מילה וחצי של שירה

                            נגמרו השירים
                            אין לי חרוזים
                            וגם לא תפוזים
                            למרות שהחיים תותים

                            המשקלים לא מסתדרים
                            החרוזים בנאלים
                            תמיד אותם שירים
                            אנשים תהיו מקוריים!

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהaא מנותק
                              אבא תודהa
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2592

                              גשר

                              גשר
                              בין שני צוקים
                              מקשר

                              גשר
                              בין רכסי הרים
                              מחבר

                              גשר
                              בין טיפוס
                              לבין חיבור

                              גשר
                              בין דרך קלה
                              לקשה

                              גשר
                              בין דרך נכונה
                              קלה ואמיצה
                              לזו העקלקלה
                              והלא קלה

                              השם
                              נתן לנו לבחור
                              בין רע לבין טוב
                              בין גשר לחיים הטובים
                              עם הוראות מפורטות
                              איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

                              או חלילה לבחור בדרך קשה
                              של ירידות
                              ותהומות
                              בורות
                              וסכנת נפילות
                              ואח"כ לעלות
                              בדרכים מפותלות...

                              התורה היא סם
                              התורה היא גשר
                              לחיים!

                              מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
                              אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                #2593

                                טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
                                אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
                                מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
                                אבל למה?!
                                אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
                                רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
                                זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
                                אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
                                אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
                                שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
                                אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
                                אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
                                רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
                                לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
                                לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
                                למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
                                כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
                                ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
                                צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
                                שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
                                אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
                                ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

                                זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

                                שלכם
                                ישי משה

                                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2594

                                  עדיין
                                  ואיך קרח נשבר
                                  על כל המילים
                                  שעדיין לא נכתבו
                                  וטיפות של מים
                                  נשרו מהעין
                                  שעדיין לא דמעה
                                  ורסיסים קרים
                                  נספגו באדמה
                                  שעדיין לא הושקתה
                                  ופרח מת שם
                                  בין הקוצים
                                  שעדיין לא נוכשו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    Anne
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2595

                                    הלב שלי
                                    שביר
                                    ולא חסרים לו
                                    סיבות

                                    להתנפץ אלי
                                    קרקע
                                    למליון
                                    חתיכות

                                    פעם זה
                                    לאחר
                                    פטפוט עם
                                    שכנה

                                    פעם בדרך
                                    חזור
                                    מחתונה

                                    עד לא מזמן
                                    בכיתי
                                    בכל
                                    התרסקות

                                    הרגשתי
                                    מרוקנת
                                    חסרת
                                    אישיות

                                    אבל עכשיו
                                    התחלתי
                                    לאסוף את
                                    עצמי

                                    ולא מתכופפת
                                    בכלל
                                    אל עבר
                                    שברי ליבי

                                    שוקעת בתוך
                                    ידיו
                                    של אבא
                                    גדול

                                    מחכה שילקט
                                    את שבריי
                                    מתוך
                                    החול

                                    וכשאני מקבלת
                                    את ליבי
                                    הבנוי
                                    מחדש

                                    מיד אני
                                    חשה
                                    בברק
                                    מקודש

                                    כי אין דבר
                                    שלם
                                    יותר
                                    מלב שבור

                                    ואין דבר
                                    זוהר יותר
                                    מלב
                                    שנבנה
                                    שוב ושוב

                                    מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                      #2596

                                      ים גלותם
                                      וישקט כל גלגל ואופן
                                      ואור חמה יחויר אל מולו
                                      ינוסו צללי בין ערביים
                                      יפנו מקומם לאורו
                                      ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
                                      ולא יהא מרחוק מבטו
                                      לא ישבו בדד עם של אחים
                                      ולא תהא נסתרת מלכותו

                                      ממקומך מלכנו תופיע
                                      כי מחכים אנחנו לך
                                      מר לבונה וקטרת סמים
                                      יתנו עוז והדר למלכותך
                                      כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
                                      ויעלה אבק מרכבותיך
                                      נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

                                      רחם על עמך תרצה תפילתם
                                      קול קדיש דופק בדלתיך
                                      והדמעות שיורדות אל ים גלותם
                                      חוזרות עולות עד כסא כבודך
                                      מבעוד יום הדלת נפתח
                                      בני מלכים אל בני אצולה
                                      שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

                                      ממקומך וכ"ו
                                      כשיבוא היום שתגיע גאולה
                                      כשיבוא היום שתגיע גאולה

                                      לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
                                      למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
                                      https://miktzav.com/post/269192

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                        #2597

                                        עוד גל שיבוא
                                        והחול המסרב
                                        עוד חיוך של הון
                                        ששובר את הלב

                                        תשובה לשאלה
                                        קושי ועזרה
                                        בכי של עצבות
                                        שמחה, התרגשות

                                        עול של צביעות
                                        רחוק מין המציאות
                                        שונה ופשוט
                                        הרי זה ברור.

                                        המבין יבין...

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אליה ב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                          #2598

                                          שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                                          [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                                          רגע של שקט
                                          מצאתי רגע של שקט
                                          לקחתי קצת מנוחה
                                          לפתוח ללב את הדלת
                                          לנסות להכניס קצת שמחה

                                          לחשוב על מה שעבר היום
                                          לעצור את השגרה
                                          לנסות למצוא בחיים מקום
                                          להכניס את הנשמה

                                          [פזמון]
                                          לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                                          בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                                          לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                                          רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                                          בית:
                                          חיים שלמים עוברים ברגע
                                          מה עשית כל הזמן
                                          אנשים רצים, עובדים ביגע
                                          להשקיע בעצמם

                                          אז יצאתי לעצמי
                                          לחשוב מעט יותר פנימי
                                          לחפש קצת משמעות
                                          להבין את המהות
                                          [פיזמון]
                                          (הזכויות שמורות)
                                          (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                                          זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                                          תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13
                                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול