דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

    לא מסתכלים
    לא מתייחסים

    מרגיש רואה ואינו נראה
    כן,זה ההווה

    בלי חברים
    חסר חיים
    ללא רחמים

    מתחנן שתתייחסו
    אותי אף פעם לא אהבו

    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2770
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2771
      פוסט זה נמחק!
      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט טותיייי

        פוסט זה נמחק!

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #2772

        ההרגשה תפוקה
        ההתלבטות קשה
        אני יודעת מה התשובה
        אבל בורחת מבחירה
        מפחדת להגיע להחלטה.

        אני רוצה ליהות טובה
        כבר תקופה שאני בעליה
        מפחדת לפול בחזרה
        יודעת שצריכה עזרה
        אבל מפחדת לדבר עם המורה.

        כימעט נגשת
        אבל בסוף מתחרטת
        יודעת שאם לא הגש
        מחר אוכל קש
        אבל מפחדת
        יותר נכון מתפדחת
        לא רוצה שתדע
        שאני כזו גרוע.

        מתפללת שה' יכוון אותי
        לדרך הנכונה
        ושהצליח עם הבחירה
        ולא יפול בחזרה
        כי אני יודעת מה הטוב
        ומה זה הרע.!

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2773

          לא שלי

          ולפעמים
          בלי שום סיבה
          אני רוצה לבכות

          ככה
          סתם.
          כמה דקות
          להתנקות

          נטולת רקע
          של מועקות
          חונקות

          רק
          כמה דמעות
          מתוקות
          מחבקות

          מאפשרות
          משחררות
          מאווררות
          טהורות.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2774

            מה ש
            ביום של סופה ושל זעם
            כאשר אדישות תיספג בדממה
            וכל הגשמים לא ידעו
            את האדמה בימות החמה
            בלילות הכאב והצער
            כאשר רגישות תירמס בשלווה
            וכל השתיקות לא ידעו
            מילים שהושקו בתקווה
            בימי קרני שמש וסנוור
            כאשר אפילה ליופי תסטור
            וכל האורות לא ידעו
            עומק מדומה, תופעת קשת
            בלילה של מכשפות אופל
            כאשר כלום לא יוכל לקור
            וכל האמיתות לא ידעו
            על אמת אחת מתכחשת
            בלילות בימים ובתווך
            כאשר הפוך וישר מתאחדים
            וכל הדברים שעוד לא היו
            תופסים אומץ, קמים ואובדים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2775

              בס"ד

              הלב שלי רגיש,
              מזמן שלא נגיש.
              בכל תרחיש,
              בומים הוא מרגיש.

              אם זה מוות,
              או מכות.
              דם, וכמה אסונות.
              הדמעות שלי בוערות.

              לאן עוד נגיע?
              אבא תושיע!
              למה לנו הכל מגיע?
              בקשה, תסייע!

              רוצים לחיות בשלום.
              לאהוב כל היום.
              מתי יתגשם החלום?
              שלעם הזה יהיה כוח לנשום...

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2776

                בס''ד

                אני לא חולם
                הינה זה מתגשם
                ומלאה הארץ דעה את השם

                אין מי שלא יודע
                שרק הוא קובע

                יביט על הארץ ותירעד
                יגע בהרים ויעשנו

                הוא בתוכנו
                קרוב לנשמתנו

                זה אלוקנו
                מלכנו ומנהיגנו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #2777

                  הקושי לעבר הפיסגה

                  העצבות אופפת,
                  את אברי מכנסת
                  את ליבי עוטפת
                  עם עצמי שותקת,

                  העצב ניכר
                  הקושי במיצר
                  הניסיון שחור
                  והכח- היכן?

                  היום מחשיך
                  האור נעלם
                  אך התקווה-
                  מלטפת ומרגיעה
                  כי הכל לטובה

                  השמש כבר בזריחה
                  העולם מחייך בחזרה
                  הניסיון חלף לו-עבר
                  ועכשיו כבר אינני במיצר!

                  כי לפני האור
                  החושך גובר
                  שולט, מאיים
                  אך לבסוף נעלם,

                  ואז באה קרן אור
                  וניחוחות של שיר ומנגינה
                  יפה ונעימה
                  ואז-
                  העולם מחייך בחזרה!!
                  @הדרי✍

                  כך דרכו של העולם...
                  תמיד יש קשיים קטנים,- החכמה היא לדלג עליהם ולהגיע אל הפסגה!,
                  גם שחשוך- בסוף תמיד מגיע האור...

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2778

                    ניצבת בין ההמון
                    יורדת קצת מהשורות
                    מרגישה מיותרת
                    אחת ממאות

                    מחליטה לצאת
                    לטשטש קווים
                    מה כבר יקרה?
                    אין מצב שרואים

                    הרחפנים מתקתקים
                    תמונה ועוד אחת
                    רקע מושלם מנציחים
                    אבל- חסרה פה בת

                    התמונה כבר לא תיהיה
                    מושלמת לעולם!
                    תמיד יבלוט
                    האחד שנעלם

                    כי הכוח שלנו
                    הוא רק ביחד
                    לתת כתף וגב
                    להיות כאחד!

                    גם אם נראה לנו
                    שה' לא צריך אותנו
                    יש לו כבר מספיק בלעדינו
                    אם לא ניהיה ביחד
                    זה לא יהיה מושלם-
                    לעולם!

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • שוהםש מנותק
                      שוהםש מנותק
                      שוהם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                      #2779

                      הלב שלי חתיכות

                      אבדו בי התקוות

                      בימים אזעקות

                      בומים בלילות

                      כולם נלחמים מולנו

                      אבל..

                      רק ה שומר עלינו

                      "ביחד ננצח"

                      את זה כולם אומרים

                      בתפילה לאלוקים

                      שיעזור לחיילים

                      ירפא את הפצועים

                      יחזיר את השבויים

                      בריאים ושלמים

                      ויחיה את המתים

                      מקווים לגאולה שלמה

                      במהרה..

                      כי אין לנו מלך גואל

                      ומושיע-

                      אלא אתה...!
                      א.מ

                      אשמח לתגובות!!🙏🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                        #2780

                        שלום! אולי זה היית אתה?
                        שהרצית היום בכיתה
                        נעמת על הקתדרה בביטחון
                        ירית חיצים במסווה של כבוד
                        אמרת דברים קצת פחות מוכרים
                        גרמת לדברים לצאת מעוותים
                        יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
                        הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
                        במקום לאחד גרמת לנתק
                        ובמקום לקרב גרמת לתעב

                        היה לי היום יום קשה,
                        ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
                        אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

                        כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
                        ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
                        ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
                        הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
                        ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
                        ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • כוכב לכתכ כוכב לכת

                          שלום! אולי זה היית אתה?
                          שהרצית היום בכיתה
                          נעמת על הקתדרה בביטחון
                          ירית חיצים במסווה של כבוד
                          אמרת דברים קצת פחות מוכרים
                          גרמת לדברים לצאת מעוותים
                          יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
                          הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
                          במקום לאחד גרמת לנתק
                          ובמקום לקרב גרמת לתעב

                          היה לי היום יום קשה,
                          ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
                          אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

                          כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
                          ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
                          ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
                          הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
                          ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
                          ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

                          שוהםש מנותק
                          שוהםש מנותק
                          שוהם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2781
                          פוסט זה נמחק!
                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שוהםש שוהם

                            פוסט זה נמחק!

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2782

                            @לבנת-צבי אין להגיב בשרשור השירים. מגיבים כאן:
                            https://miktzav.com/post/228921

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • STARS in  skyS מנותק
                              STARS in  skyS מנותק
                              STARS in sky
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2783

                              היי, אני לא מגדירה את עצמי ככותבת שירים אלא סתם- אוהבת לכתוב מה שעולה(בתקופות בחיים), כשיוצא...
                              כתבתי את זה על תקופת ההתבגרות\גיל הנעורים:

                              לפעמים נראה שאין מוצא
                              אתה נמצא בתוך מבוך
                              מרגיש כאילו אין עתיד
                              נבהל כשגילתה כמה אתה מפחיד
                              המחשבות ממשיכות להיסחף
                              הדמיונות ממשיכים להידחף

                              מחכה שמישהו יעיר אותך משנתך
                              לקום מהחלום, מהסיוט,
                              ובסוף כשאתה לא מצליח,
                              אתה מגלה שזאת המציאות.

                              היא כואבת ולא קלה
                              אתה מנסה לברוח הכי רחוק
                              ומגלה שזה רק מחזיר אותך
                              ככל שאתה בורח יותר רחוק
                              אתה נכנס לזה יותר עמוק
                              כי גם אם אברח- זה יישאר

                              לכן צריך להיזהר
                              לחשוב, לא לרוץ ולא למהר.
                              אם רק תדע איך להתמודד
                              להתקדם צעד אחר צעד, להתמקד
                              למצוא פתרון לבעיה, לא לברוח-
                              תרגיש מלא ביטחון וכוח.
                              תמלא את עצמך בסיפוק
                              ואז תהיה מאושר, בדוק!

                              המחשבות השליליות יתפוגגו,
                              מחשבות טובות וחלומות ירקמו.
                              תראה עתיד יפה ומואר,
                              תבין כמה אתה יקר.

                              תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              8
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2784

                                לא שלי

                                לנוח על זרים
                                של דפנה
                                או של ורד
                                לשיר שיר הלל
                                מהנץ
                                עדי ערב
                                להביט מראש ההר
                                מלמעלה
                                אל התהום.
                                להשקיף משם
                                בנחת
                                אל תבל שתסער
                                ותהום.

                                לחוש ברום הרקיע
                                זה טוב,
                                במידה.
                                כי יש ויש,
                                פסגה מעל פסגה.
                                וטוב יותר לשאת מבט
                                אל על.
                                כי גם מהמקום אשר
                                אתה עומד
                                אומרים לך:
                                גדל!

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מנאשששמ מנאששש

                                  לא שלי

                                  לנוח על זרים
                                  של דפנה
                                  או של ורד
                                  לשיר שיר הלל
                                  מהנץ
                                  עדי ערב
                                  להביט מראש ההר
                                  מלמעלה
                                  אל התהום.
                                  להשקיף משם
                                  בנחת
                                  אל תבל שתסער
                                  ותהום.

                                  לחוש ברום הרקיע
                                  זה טוב,
                                  במידה.
                                  כי יש ויש,
                                  פסגה מעל פסגה.
                                  וטוב יותר לשאת מבט
                                  אל על.
                                  כי גם מהמקום אשר
                                  אתה עומד
                                  אומרים לך:
                                  גדל!

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2785

                                  מתי הסוף???

                                  יש לי סיוטים בלילות
                                  כול רעש של מטוס מבהיל אותי ברמות
                                  כול רעש שהולך ומתחזק
                                  נשמע כמו אזעקה
                                  איך רוצים שאתחזק!!!!!!
                                  כול לילה אני לא נרדמת
                                  ורק על מלחמות חושבת😭

                                  קול של אזעקה
                                  פיצוצים של מלחמה
                                  נשארים במוח
                                  ולי כבר אין כוח

                                  רוצה לבכות בלי סוף
                                  ושהכול יהיה כזיוף אחד גדול
                                  אני יודעת שאלוקים עוזר
                                  מושיע ומגן ועוזר גם לצבא להילחם

                                  אני יודעת שבסוף יהיה טוב
                                  אך מי יודע מתי כבר יהיה הסוף????????

                                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                  (אני)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2786
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2787

                                      בא לי לדבר קצת על אושר
                                      בסוף תמיד מגיע הבוקר
                                      אבל כשהאור מתחיל להפציע
                                      נראה שיש משהו קטן שמפריע

                                      אני לא יודעת אם זה חוסר באמונה
                                      אולי זה בסך הכל לא יותר מהקטנה
                                      לא מאמינה שמגיע לי יותר
                                      הרע זה הדרך, אבל הטוב גם עובר.

                                      בא לי לדבר קצת על חופש
                                      היכולת לבחור בטוב מהנפש
                                      משהו אמיתי שמנקה את הרפש
                                      הזמן שבו זורחת עלי השמש

                                      לא יודעת מה זה אומר עלי
                                      ככה למדתי להכיר ת'עולם
                                      השיחרור מגיע מלב מושלם
                                      והלב שלי רק בדרך לשם

                                      בא לי לדבר קצת על טוב
                                      בא לי לדבר דברים טובים
                                      מפחדת אפילו לחשוב
                                      שמא יבואו דברים רעים

                                      בא לי לקבל את הטוב
                                      חייבת להשקיע מאמץ
                                      לפעמים חושבת לעזוב
                                      רק כדי לפוצץ ת'נפץ

                                      ליפול
                                      אבל מבחירה
                                      לעלות
                                      דרך הרע

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2788
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2789

                                          אתם חושבים שקל לי בחיים
                                          כי אני כל היום צוחקת
                                          אני צוחקת כל היום
                                          כדי שלא ישמעו תפעימות לב שלי
                                          את הלחץ שבי
                                          את מה שאני עוברת
                                          את מה שלאף אחד בחיים
                                          לא מספרת
                                          אני גם ילדה שמתמודדת
                                          זה שאני מחייכת
                                          אני מסתירה את העבר שלי
                                          זה שאני שמחה
                                          כי אני מנסה להכניס בי אמונה
                                          אגלה לכם סוד
                                          שהאמונה זה מה
                                          שמחזיק אותי בחיים
                                          זה מה שווה לקום אליה כל בוקר
                                          אני מביעה אהבה
                                          כי זה מה שאני חולמת
                                          אני כולי נתינה
                                          כי זה מה שאני עליו נלחמת
                                          אני נלחמת על הלב שלי
                                          שימשיך בכל יום לפעום
                                          כי תכלס בננו
                                          לא קל לקום לפעמים
                                          לעוד יום
                                          טוהר

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול