דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
    #2907

    מצאתי לי חברה,
    מצאתי לי קשר,
    מצאתי נחמה,
    מצאתי את האחת שמבינה,
    דיברנו -שעות
    צחקנו-ארוכות
    חלקנו-רגעים
    התקרבנו
    אבל פיזית
    נותנו רחוקות.
    חלקנו גם סודות
    חלמנו יחד משאלות
    פרקנו את הלב.
    ואז לפתע-
    החלה התמונה להתבהר
    מילה ועוד מילה נאמרה
    התגלתה.
    חשבתי בהתחלה
    לא בכוונה
    אבל פעם אחר פעם
    הכת לי את הלב שוב הפעם
    את להייטיב התכוונת
    שלא מרע עלי ככה חשבת
    אבל אני טעיתי
    מילה החזרתי
    כנראה לא באמת הבנתי
    פגעתי!!!!!
    כן כן אבל גם נפגעתי!!!!
    זה מעולם לא קרה לי!
    אלוקים למה בראתני?
    התחרטתי.
    כן גם על שנולדתי.
    סליחה ביקשתי
    הקשר שפעם אהבנו
    הקשר שפעם בנינו
    הקרבה שהיתה רק-
    לנו!
    מתגעגעת לעבר
    חשבתי אולי כבר הכל עבר...
    למעשה,
    הכל עדיין נשאר
    מתפללת ומקווה
    בליבי- תקווה
    לתקן הפצע.
    שהצחוק רק יהדהד
    שלא נצטרך יותר...
    קשה לי-אכזבה צורבת
    כולי תקווה-
    התחלה חדשה...
    רק תאמרי שאת רוצה...
    בבקשה!!!
    א.מ
    אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👊 💪 👍
    6
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בסוף תמיד יהיה טוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2908

      מה עושים כשכבר נמאס לבכות??😢
      כשאת רואה סביבך רק צרות??
      כשאת כבר לא יודעת מה לעשות🤷🏼‍♀️

      ואת יודעת רק שאת זה לא!
      אבל אין לך מושג איך להמשיך מפה!!

      כששואלים אותך מה את רוצה שישתנה??
      ואת אפילו לא יודעת מה לבקש שיקרה!!😬

      מוצאת תצמך בלי מילים 😶
      או פורקת לעוד שתי חברים😒

      רוצה לברוח מכל העולם!!
      לשכוח ,לרוץ הכי רחוק מכאן!!

      מוצאת תצמי עובדת קשה
      על דברים שמישהו אחר רוצה!

      מבקשת שפשוט יהיה טובב😟
      אולי זה יותר מידי לבקש??

      מאמינה שאם בקלות זה הגיע
      זה גם ילך בדיוק כמו שזה הופיע

      אז בבקשה שכל הטוב שעוד יבוא-
      באמת יהיה שווה את כל הדרך פה🙏🏼

      אוהבת💕מאמינה בך💪🏼 ושולחת לך חיבוק ענק🫂

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😍
      7
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2909

        אנשים מסתכלים עליה כשונה
        חלקם יגדירו עובר רגישה
        אחרים יגידו חלשה
        לפעמיים חסרת דעה

        אבל היא-
        נמצאת במלחמה מתמדת
        מול כל העולם מתמודדת
        בונה לעצמה חומה
        מול כל חץ המכוון לליבה

        גם כשהדמעות זולגות
        לא נותנת מקום לתחושות הרעות
        מבינה שזה בשביל לשחרר
        אך חוזרת לעצמה מהר

        כשכואב לומדת מזה המון
        בעיקר להסתכל על העולם במבט נכון
        לתת מעצמה לאותם אנשים
        אשר כמוה מוגדרים

        אז שמגיעה הלילה והיא באפיסת כוחות
        ולדעת העולם היא מלאה בכישלונות
        אך מעשיה מעידים על מיליוני הצלחות
        היא רק רוצה לשאול על פי ההיגיון
        תגידו מי הגדולה פה?!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 👏
        10
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2910

          לא יודעת מה יש לי
          העצב חדר פתאום עמוק
          ויודעת שמה שהכי רע לי
          שאין לי עם מי לפרוק

          כי זו המציאות וזו אני
          איו מישהי שמכירה אותי
          וגם כשהיום שיתפתי קצת
          מהר מאד זה נעלם ונמלט

          והנה אני כאן
          והאמת, רק רוצה לבכות
          ושוב הלב שלי מבולגן
          ושוב לא יודעת מה לעשות

          ושוב בוכה כי אני נופלת
          ושוב קמה כי אני רוצה
          ושוב פעם אני לא מסוגלת
          ושוב פעם אני לא מרוצה

          אלוקים
          אני חייבת אותך
          אצלי בפנים
          כי כאן יש חשיכה
          ואין לי אור
          אז אבאלה תביא מזור
          שהטוב יחזור

          אלוקים
          תסתכל לאן הגעתי
          כל הפעמים
          שאני נפלתי
          כי הייתי לבד
          והלב נאבד
          אז אבאלה תהיה איתי לעד

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2911

            הכאב
            הפחד
            החרטה

            הלב
            הנפש
            הנשמה

            מילים
            חרבות
            דמעות

            שקרים
            חיבוקים
            החלטות

            מוות
            התלבטות
            חיים

            לילה
            חושך
            כוכבים

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 😲 😍
            11
            • שוהםש מנותק
              שוהםש מנותק
              שוהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
              #2912

              איך אני משתנה

              מקצה לקצה בשניה

              ולא יודעת למה

              מצב הרוח הטוב

              הופך למדוכא

              ומרגישה

              שיש מכאוב

              גם על זה שואלת

              את אבא,

              למה?

              הרי הייתי

              שמחה, תוססת

              ומרוצה

              ובין רגע

              הופכת אני

              לעצובה

              מדוכאת

              וכאובה

              מקווה מאוד

              שמצבי ישתפר לטובה

              ויהיה לי כיף בחברה

              בין כולן מורות, חברות

              וכמובן הסביבה...

              שכולן יהיו מנוכחותי

              בבקשה

              רק תענה לי...

              האם זה יקרה???

              א.מ
              אשמח לכל הערה או הארה! 🙏

              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙋‍♂️
              9
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2913

                יש עניין שיתהפך

                כל הסימנים כבר כאן
                והכל מוכן
                לקבל פניך
                "הגפן נותנת פריה
                והיין יקר "
                ומה יהיה מחר ?
                אין לי יום
                אין לי לילה
                חרב ננעצת
                ובשמיים ,,,, למעלה
                למעלה ,,,,

                שוקד על דבריך
                יש עניין שיתהפך ,,,ויתהפך
                הכל לטובה
                יש מסובב
                יש סיבה
                צריך לראות את הכל ולשוב מאהבה
                באהבה

                אומרים שהעתיד כבר כאן
                והכל מוכן
                לקבל פניך
                יוצאים להלחם על מה שאין
                עם מה שיש
                רק ,, רחמים מבקש
                גנובתי יום ,,, גנובתי לילה
                משחק מכור
                מעגל נסגר למעלה
                למעלה

                שוקד על דבריך .....

                ואין לנו על מי להשען
                רק על אבינו שבשמיים

                לשיר הזה יש גם לחן
                שבתכנון לעשות לו הפקה מקצועית - מתי שהוא בעז"ה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                11
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מגן וחץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2914

                  בכתיבת שירים אני כנראה לא "העיפרון הכי מחודד" בכל אופן הנה השיר הראשון שלי אשמח לקבל הערות והארות
                  קוד זורם לו בעורקים,
                  אלגוריתמים הם חבריו,
                  מתכנת צעיר, חולם גדול,
                  הנדסת תוכנה, עתיד מזהיר.

                  בלילה, מול המחשב,
                  קוד פורח תחת אצבעותיו,
                  בעיות מורכבות,
                  הוא פותר בקלות.

                  האתגר מושך אותו,
                  היצירתיות בוערת,
                  הוא בונה עולמות חדשים,
                  מקוד ומאלגוריתמים.

                  הוא יודע, הוא מאמין,
                  הוא יצליח, הוא יגשים,
                  הנדסת תוכנה,
                  היא אהבת חייו.

                  הוא שמח, הוא גאה,
                  בכל יום מחדש,
                  לומד ומתפתח,
                  מתכנת צעיר, עתיד מזהיר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 🙇‍♂️
                  10
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2915

                    אם מישהו שומע

                    נפלתי מטושטשת
                    בעצם כמעט
                    בגדר נאחזת
                    נסחפתי לאט

                    פולטת קריאה
                    שלא נשמעת
                    עוצרת באימה
                    אוטוטו משתגעת

                    משגרת בקשות
                    מגניבה מבטים
                    פוחדת משטויות
                    תעזרו לי להרים

                    יודעת שאני היצור
                    הכי חזק ביקום
                    איך לומר בקיצור?
                    עכשיו נשברתי

                    מקווה שתבחינו
                    ולא יהיה מאוחר
                    אני עדיין מבקשת
                    אם מישהו שומע.......

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 💖 💔 😰 👩‍❤️‍👩
                    10
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מגן וחץ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2916

                      היי שיר שאתה כותב אתה בעצם מספר על עצמך מי אתה...
                      אני מקווה שהכתיבה בצורה טובה ....

                      אור גדול בעיניו, חיוך רחב על פניו,
                      הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.
                      הקשיים לא מפחידים אותו, המכשולים לא מרתיעים,
                      הוא יודע בתוכו, הוא יגיע, הוא יצליח, הוא יגשים.

                      הוא רואה את התמונה הגדולה, הוא שם לב לכל פרט,
                      הוא עובד קשה, הוא מתאמץ, הוא נותן את כל כולו.
                      הוא מאמין בעצמו, הוא מאמין בכוחותיו,
                      הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                      הוא לא מפחד לחלום, הוא לא מפחד להעז,
                      הוא יודע שהשמיים הם הגבול, הוא יודע שהוא יכול הכל.
                      הוא מלא תקווה, הוא מלא אמונה,
                      הוא יודע, הוא מרגיש, עתיד מזהיר לפניו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😲 👌 💪 👏
                      9
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2917

                        העצב שלא עוזב
                        הלב שכבר לא חושב
                        מישהו מחייך
                        ושוב הלב מתלכלך

                        החלום שנשבר ממזמן
                        הדרך שהתארכה מידי
                        האמונה שנשחקת מעט
                        התקווה שנאבדת כמעט

                        מישהו אמר לי פעם
                        שבסוף יהיה לי טוב
                        מצאתי פעם טעם
                        כשהיית איתי קרוב

                        אני לא מעזה לוותר
                        לא כשאני זוכרת אותך
                        אבאלה, אתה זוכר?
                        אני רוצה בקירבתך

                        אולי תבוא אלי?

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        10
                        • אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2918

                          אין לזה תחליף
                          זה הרגע הכי מושלם
                          כשאתה מרגיש
                          את אהבתו של בורא עולם

                          אם רק תדע להעריך
                          כל רגע שקיים
                          לשרת את מלך העולם
                          תזכה להנות ליבנות
                          את עתידך לשנות
                          ושמחה תמיד ליראות

                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בלב ים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2919
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בלב ים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
                              #2920

                              סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

                              סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
                              ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
                              שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
                              סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😢
                              6
                              • עופר האייליםע מנותק
                                עופר האייליםע מנותק
                                עופר האיילים
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2921

                                חיוך עצוב
                                ממורמרת שמחה
                                מעטפת הכחשה
                                אני מתוכן ריקה
                                זתומרת
                                ריקה מבפנים
                                אבל בחוץ שופעת
                                מראה לאחרים
                                את היש שאין
                                מאלתרת חיוכים
                                ושמחת חיים.
                                ויום של דכדוך
                                מפתיע אנשים
                                הם לא מבינים.
                                לילדה של תמיד,
                                האחרת, מחכים.
                                ומי בכלל אמר לכם
                                שהיום אני שונה?
                                הפעם אני, אני.
                                באמיתי, הרגילה.
                                פשוט אתמול ושלשום
                                הייתי עם מסיכה.

                                "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                7
                                • STARS in  skyS מנותק
                                  STARS in  skyS מנותק
                                  STARS in sky
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2922

                                  חרישית

                                  אבא רק אתה יכול לעזור
                                  לאחת כמוני אבודה,
                                  לא להישאב לאחור
                                  אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

                                  אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
                                  רוצה לבכות, לפרוק
                                  אך אני עוטה מסיכה
                                  באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

                                  היאך אוכל להישאר לבד,
                                  אי שם, רחוק מכולם,
                                  רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
                                  מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

                                  אז שוב פונה אליך,
                                  האם תשמע תפילה חרישית?
                                  אתה היחיד שיודע המרפא,
                                  האם אוכל להיות אנוכית
                                  להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👏 👊 😢
                                  5
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2923

                                    בכל יום אני נלחמת
                                    קמה משוריינת
                                    עם מטרות מול העיניים
                                    הגבול זה השמיים

                                    יודעת מהי האמת
                                    לא תמיד זה קל תאמת
                                    יש בנו כוח אמוני
                                    למלחמת הקיום היום יומי

                                    לדעת מה אסור ומה מותר
                                    מה הכי חשוב ומה מיותר
                                    עם מה להילחם ומה לוותר
                                    כך מקבלים שכר יותר

                                    כאשר שטח כובשים
                                    קבלנו עוד כוחות
                                    במיוחד לימים הבאים
                                    ושכר לדורי דורות

                                    טרם עלות השחר
                                    שתפציע החמה
                                    שתחמם אותי ואת דרכי
                                    ותביא לי עוד אורה

                                    תמיד אשים לי מול עיני
                                    את המטרה החשובה
                                    יחד אצעד עם אלוקי
                                    עד עלות הגאולה
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💯 😲 👍 🏆
                                    11
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2924

                                      אמונה היא הפיתרון
                                      לכל הבעיות בעולם
                                      אבל לפעמים אין היגיון
                                      והשכל נעלם

                                      כשהמח מתבלבל
                                      והרגש משתולל
                                      זה קל כל כך לקלקל
                                      להרוס ולחבל

                                      וזה בסדר

                                      הדרך אל האושר
                                      מלאה בדמעות
                                      האמונה נהית בכושר
                                      מטונות נסיונות

                                      האמונה לא נבחנת
                                      על ידי ידיעה בשכל
                                      האמונה משתכללת
                                      עם כל נדנוד בחבל

                                      והאמונה תנצח
                                      בסוף הטוב נבחר
                                      גם כשהיצר משתלח
                                      בסוף הטוב נשאר

                                      וכולנו אחים
                                      כולנו ננצח
                                      נהיה יותר ממלאכים
                                      כי רק אנחנו נשתבח!

                                      בואו נגיד ביחד:
                                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👊 💯
                                      7
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפי9103010
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2925
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2926

                                          חלמתי שהלכתי לאיבוד:
                                          עומדת המומה בין שדות של קוצים,
                                          מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

                                          הכל יבש ושומם,
                                          אין נפש חיה,
                                          ופתאום נמצאה לה התקווה,

                                          פרח קטן,
                                          עומד לו איתן,
                                          לוחש לי בואי ואתן לך יד,

                                          מתקרבת חוששת,
                                          מושיטה יד,
                                          מלטפת,
                                          אכן! זה אמיתי,
                                          הוא לא מתפוגג,
                                          הוא בידי,

                                          ואז נראה רחוק אור קטנטן,
                                          ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
                                          לאט לאט עם מעידות,
                                          אבל הן מעידות,
                                          אני בדרך הנכונה!!

                                          ממשיכה ללכת,
                                          לפעמים נופלת,
                                          לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
                                          בלעדיו לא הייתי מעיזה,

                                          ומתוך החלום מתעוררת,
                                          ורואה שאכן זה אמיתי,
                                          הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

                                          אחרי שעות של חושך,
                                          אחרי ימים של בכי,
                                          שלח לי פרח משלי,
                                          שלוחש לי,
                                          תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
                                          כי גם אם אני נסתר,
                                          אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🌹 👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול