דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2917

    העצב שלא עוזב
    הלב שכבר לא חושב
    מישהו מחייך
    ושוב הלב מתלכלך

    החלום שנשבר ממזמן
    הדרך שהתארכה מידי
    האמונה שנשחקת מעט
    התקווה שנאבדת כמעט

    מישהו אמר לי פעם
    שבסוף יהיה לי טוב
    מצאתי פעם טעם
    כשהיית איתי קרוב

    אני לא מעזה לוותר
    לא כשאני זוכרת אותך
    אבאלה, אתה זוכר?
    אני רוצה בקירבתך

    אולי תבוא אלי?

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    10
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2918

      אין לזה תחליף
      זה הרגע הכי מושלם
      כשאתה מרגיש
      את אהבתו של בורא עולם

      אם רק תדע להעריך
      כל רגע שקיים
      לשרת את מלך העולם
      תזכה להנות ליבנות
      את עתידך לשנות
      ושמחה תמיד ליראות

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      6
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בלב ים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2919
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בלב ים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בלב ים
          #2920

          סבא מאיר - שנפטר לפני כחצי שנה

          סיוון ברגעיה האחרונים, בשקר שגרתיות הימים, שומעים צווחה בעיר
          ס"ו רק שנותיו, "מהר!" קרא לו אב, וכך השקים לאלוקים אדיר
          שיבה לא קיימת, בשעת בוקר הדוממת, כי כבר לא פעם לב מאיר
          סבא לדרכו אלך, את אהבתו איתו לקח, וכך נגמר סיפורו של סב צעיר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢
          6
          • עופר האייליםע מנותק
            עופר האייליםע מנותק
            עופר האיילים
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2921

            חיוך עצוב
            ממורמרת שמחה
            מעטפת הכחשה
            אני מתוכן ריקה
            זתומרת
            ריקה מבפנים
            אבל בחוץ שופעת
            מראה לאחרים
            את היש שאין
            מאלתרת חיוכים
            ושמחת חיים.
            ויום של דכדוך
            מפתיע אנשים
            הם לא מבינים.
            לילדה של תמיד,
            האחרת, מחכים.
            ומי בכלל אמר לכם
            שהיום אני שונה?
            הפעם אני, אני.
            באמיתי, הרגילה.
            פשוט אתמול ושלשום
            הייתי עם מסיכה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            7
            • STARS in  skyS מנותק
              STARS in  skyS מנותק
              STARS in sky
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2922

              חרישית

              אבא רק אתה יכול לעזור
              לאחת כמוני אבודה,
              לא להישאב לאחור
              אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

              אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
              רוצה לבכות, לפרוק
              אך אני עוטה מסיכה
              באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

              היאך אוכל להישאר לבד,
              אי שם, רחוק מכולם,
              רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
              מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

              אז שוב פונה אליך,
              האם תשמע תפילה חרישית?
              אתה היחיד שיודע המרפא,
              האם אוכל להיות אנוכית
              להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏 👊 😢
              5
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2923

                בכל יום אני נלחמת
                קמה משוריינת
                עם מטרות מול העיניים
                הגבול זה השמיים

                יודעת מהי האמת
                לא תמיד זה קל תאמת
                יש בנו כוח אמוני
                למלחמת הקיום היום יומי

                לדעת מה אסור ומה מותר
                מה הכי חשוב ומה מיותר
                עם מה להילחם ומה לוותר
                כך מקבלים שכר יותר

                כאשר שטח כובשים
                קבלנו עוד כוחות
                במיוחד לימים הבאים
                ושכר לדורי דורות

                טרם עלות השחר
                שתפציע החמה
                שתחמם אותי ואת דרכי
                ותביא לי עוד אורה

                תמיד אשים לי מול עיני
                את המטרה החשובה
                יחד אצעד עם אלוקי
                עד עלות הגאולה
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💯 😲 👍 🏆
                11
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2924

                  אמונה היא הפיתרון
                  לכל הבעיות בעולם
                  אבל לפעמים אין היגיון
                  והשכל נעלם

                  כשהמח מתבלבל
                  והרגש משתולל
                  זה קל כל כך לקלקל
                  להרוס ולחבל

                  וזה בסדר

                  הדרך אל האושר
                  מלאה בדמעות
                  האמונה נהית בכושר
                  מטונות נסיונות

                  האמונה לא נבחנת
                  על ידי ידיעה בשכל
                  האמונה משתכללת
                  עם כל נדנוד בחבל

                  והאמונה תנצח
                  בסוף הטוב נבחר
                  גם כשהיצר משתלח
                  בסוף הטוב נשאר

                  וכולנו אחים
                  כולנו ננצח
                  נהיה יותר ממלאכים
                  כי רק אנחנו נשתבח!

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊 💯
                  7
                  • צ מנותק
                    צ מנותק
                    ציפי9103010
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2925
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלום לכםש מנותק
                      שלום לכםש מנותק
                      שלום לכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2926

                      חלמתי שהלכתי לאיבוד:
                      עומדת המומה בין שדות של קוצים,
                      מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

                      הכל יבש ושומם,
                      אין נפש חיה,
                      ופתאום נמצאה לה התקווה,

                      פרח קטן,
                      עומד לו איתן,
                      לוחש לי בואי ואתן לך יד,

                      מתקרבת חוששת,
                      מושיטה יד,
                      מלטפת,
                      אכן! זה אמיתי,
                      הוא לא מתפוגג,
                      הוא בידי,

                      ואז נראה רחוק אור קטנטן,
                      ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
                      לאט לאט עם מעידות,
                      אבל הן מעידות,
                      אני בדרך הנכונה!!

                      ממשיכה ללכת,
                      לפעמים נופלת,
                      לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
                      בלעדיו לא הייתי מעיזה,

                      ומתוך החלום מתעוררת,
                      ורואה שאכן זה אמיתי,
                      הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

                      אחרי שעות של חושך,
                      אחרי ימים של בכי,
                      שלח לי פרח משלי,
                      שלוחש לי,
                      תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
                      כי גם אם אני נסתר,
                      אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🌹 👍
                      9
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2927

                        לא שלי

                        בתיבת הקלפי של החיים
                        כל יום הוא יום הבוחר...
                        מאחורי פרגוד כחול
                        או בכלל בלי תנאים
                        ואין יום אחר
                        ואם יֶשנה
                        תעודת זהות
                        שייכות
                        ולאום יהודי
                        אם יש משמעות
                        יש קצה חוט
                        לרגע היחודי.
                        הרשות נתונה בעין סערה
                        מול קולות שאינם ניתנים
                        לספירה
                        מתגוששים על הלב, בסתירה
                        אש ומים, טוב ורע
                        פתאום הקרב מוכרע.
                        הקול הקובע: זכות הבחירה.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        6
                        • עופר האייליםע מנותק
                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                          #2928
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2929

                            קרן אור✨
                            עוד צעד
                            עוד פסיעה קטנה
                            לעבר הפסגה

                            עוד קרן אור
                            שמבצבצת בזרקור
                            שמושיטה לי יד
                            שלא יהיה לבד

                            התגובות החמות
                            החברות הנלהבות
                            המשפחה מעודדת
                            ואני נרגשת..

                            פסעתי צעד קטן
                            והתגלה בפני עולם
                            שפתוח לעברי
                            שנוצר בשבילי

                            מפסיעה קלה
                            המציאות השתנתה
                            הפכתי למאמינה בעצמי
                            ביכולות ובכשרונות שלי

                            כי לכל אחד- דרכו סלולה
                            אך עלינו להזיז המכשולים
                            לסלק הפחדים,
                            ולפסוע בין האבנים

                            וכך-
                            לגדול מהחיים
                            ולהגיע לפסגות
                            שגם בחלומות
                            לא היו קיימות!!

                            (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
                            ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            5
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בלב ים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2930

                              סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                              סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                              כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

                              עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
                              עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
                              משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

                              גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
                              גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
                              וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

                              סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                              סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                              תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😢
                              6
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2931

                                אנשים לכאן יורדים
                                בתור תינוקות קטנים
                                לאט לאט גדלים
                                והנשמות בגוף בפנים

                                חלקם מאריכים ימים
                                חלקם פתאום חולים
                                חלקם לפתע נעלמים
                                חלקם נפצעים נהרגים

                                קבע השם לכל אחד
                                את המסלול שאליו הוא יצעד
                                כל אחד שונה ממעשיו
                                תלוי בו אם יעלה או ימעד

                                ישנם אנשים שיהיו גדולים
                                ישנם שלנצח יהיו קטנים
                                חלקם יחיו את החיים
                                חלקם יהיו חיים מתים

                                לכל אחד יש שק על הגב
                                שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
                                לכל אחד אמור להיות יעד
                                אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

                                אחרי 120 בכל אדם תלוי
                                בן אדם הולך לעולם האמת
                                מעפר באנו לעפר נשוב
                                כולנו במלבן שיש קר
                                מתחת לאדמה נהיה שוב...

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2932

                                  הבדידות
                                  שסביבך,
                                  מלטפת,
                                  בלי חמלה.
                                  את ליבך,
                                  הכמה,
                                  שרוצה
                                  מעט אהבה.
                                  הצלחה.
                                  שמחה.
                                  מאבק
                                  החיות.
                                  על שמחת
                                  החיים.
                                  מול הלאות.

                                  האהבה הזאת-
                                  תגיע,
                                  אם כל
                                  האור,
                                  שבגשם זורח.
                                  הבזקים
                                  של הארה.
                                  דרישות שלום
                                  של אהבה.
                                  אתה במאבק,
                                  מאמינים בך!
                                  המאבק
                                  מעלה אותך
                                  לחגורה השחורה!

                                  אש בעיניים,
                                  אתה נלחם
                                  על החיים שלך-
                                  בכל מצב.
                                  כי חיים
                                  ללא שמחה,
                                  כמו גוף
                                  בלי נשמה.
                                  בטוחים בך שאתה יכול.
                                  לא לחינם אתה מתמודד.
                                  יש לך גו מאחוריך,
                                  תומך ואוהב.
                                  לא אבדה התקווה!

                                  קדימה לעבודה!

                                  © טליה.

                                  אין דבר שלם מלב שבור,
                                  קרוב ד' לנשברי לב
                                  קרוב ד' לנשברי לב!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🤞
                                  5
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #2933

                                    יש לי חלום קטן
                                    לטוס לליז'ענסק
                                    ככל שעובר הזמן
                                    החלום רק מתחזק

                                    כל כך בא לי ללכת
                                    'לקפוץ' לרבי אלימלך
                                    לטוס גם אם אין מספיק כסף
                                    ולהגיע גם אם אין עוד דרך

                                    כי באמת,
                                    אין לי מושג איך לעשות זאת.

                                    אין מישהו בסביבתי
                                    שעשה זאת בעבר
                                    אפילו דרכון אין במשפחתי
                                    וכמעט כל כספי נגמר.

                                    איך אתמצא במקום זר?
                                    אלוקים גדול.
                                    איך אסתדר בלי שום מכר?
                                    השם יעזור.

                                    רק שאגיע, הלוואי.
                                    אשתטח באושר על הציון...
                                    השם יעזור לי, וודאי.
                                    רק מבקשת שייתן לי כיוון...

                                    איך???

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 😊 🤞
                                    3
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2934

                                      מתאמצת לעלות
                                      חטפתי מראה בפנים
                                      אבל בוא נגיד
                                      שנפלתי עמוק
                                      לא בטוחה שאני יצליח
                                      ראיתי אתכם
                                      הכי פרועות שאפשר
                                      לא קשה לדמיין
                                      לאן תגיעו
                                      לא באלי להיות שם
                                      מבטיחה!!!
                                      אבל היתרחקתי כל כך
                                      והפעם שאני בנתק
                                      מוחלט מכם.....
                                      משהו בי כל כך טהור
                                      כל כך נקי
                                      ומשהו בי כל כך מלוכלך
                                      כל כך גס
                                      עזרתם לי ליקלוט
                                      לאן מגיעים
                                      כשהולכים עם משקפת הפוכה
                                      אולי עכשיו
                                      אחרי שלא היתראינו
                                      תקופה של לילות
                                      ברחוב שהעברתם
                                      דווקא מפה אני יצליח לקום????

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💪 🤞
                                      4
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2935

                                        פתאום הלב רגוע
                                        האמונה התחילה לעלות
                                        במיוחד אחרי נפילה
                                        שפתאום מגיעים הכוחות

                                        ההרגשה שיד עוטפת
                                        חמה מנחמת מחבקת
                                        מרימה מחזיקה עוזרת
                                        את כל הקשיים מוחקת

                                        פתאום אין דאגות
                                        מרגישה שמחה אמיתית
                                        נעלמו להם גם הדמעות
                                        האמונה הרימה אותי סופית

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💪 👍
                                        6
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2936

                                          בעזרת ה'

                                          הכוחות שבי

                                          זה בתוך תוכך
                                          בנשמתך.

                                          יכולת בחירתך
                                          גדולה משכלך .

                                          זה בידים שלך
                                          לחרוץ את גורלך .

                                          תביטי פנימה
                                          עמוק בפנים .

                                          יש לך את הכוח
                                          זה עולה על המוח.

                                          לרוץ נגד הרוח
                                          ללכת על בטוח.

                                          אולי זה מרגיש חד
                                          אבל
                                          ה' בחר בך במיוחד!

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול