דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עופר האייליםע מנותק
    עופר האייליםע מנותק
    עופר האיילים
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2921

    חיוך עצוב
    ממורמרת שמחה
    מעטפת הכחשה
    אני מתוכן ריקה
    זתומרת
    ריקה מבפנים
    אבל בחוץ שופעת
    מראה לאחרים
    את היש שאין
    מאלתרת חיוכים
    ושמחת חיים.
    ויום של דכדוך
    מפתיע אנשים
    הם לא מבינים.
    לילדה של תמיד,
    האחרת, מחכים.
    ומי בכלל אמר לכם
    שהיום אני שונה?
    הפעם אני, אני.
    באמיתי, הרגילה.
    פשוט אתמול ושלשום
    הייתי עם מסיכה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    7
    • STARS in  skyS מנותק
      STARS in  skyS מנותק
      STARS in sky
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2922

      חרישית

      אבא רק אתה יכול לעזור
      לאחת כמוני אבודה,
      לא להישאב לאחור
      אומרים כשמרגישים שקשה- נמצאים בעלייה

      אבל מי כמוך יודע שאני במלחמה
      רוצה לבכות, לפרוק
      אך אני עוטה מסיכה
      באמצע רחוב רועש והמוני... - לא אכנס למבוכה!

      היאך אוכל להישאר לבד,
      אי שם, רחוק מכולם,
      רחוק מכל מי שהכי קרוב אלי,
      מכל מי שלי הוא מגן ומשען?!

      אז שוב פונה אליך,
      האם תשמע תפילה חרישית?
      אתה היחיד שיודע המרפא,
      האם אוכל להיות אנוכית
      להשאיר הכול כך, ואתה תרפא?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏 👊 😢
      5
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2923

        בכל יום אני נלחמת
        קמה משוריינת
        עם מטרות מול העיניים
        הגבול זה השמיים

        יודעת מהי האמת
        לא תמיד זה קל תאמת
        יש בנו כוח אמוני
        למלחמת הקיום היום יומי

        לדעת מה אסור ומה מותר
        מה הכי חשוב ומה מיותר
        עם מה להילחם ומה לוותר
        כך מקבלים שכר יותר

        כאשר שטח כובשים
        קבלנו עוד כוחות
        במיוחד לימים הבאים
        ושכר לדורי דורות

        טרם עלות השחר
        שתפציע החמה
        שתחמם אותי ואת דרכי
        ותביא לי עוד אורה

        תמיד אשים לי מול עיני
        את המטרה החשובה
        יחד אצעד עם אלוקי
        עד עלות הגאולה
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💯 😲 👍 🏆
        11
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2924

          אמונה היא הפיתרון
          לכל הבעיות בעולם
          אבל לפעמים אין היגיון
          והשכל נעלם

          כשהמח מתבלבל
          והרגש משתולל
          זה קל כל כך לקלקל
          להרוס ולחבל

          וזה בסדר

          הדרך אל האושר
          מלאה בדמעות
          האמונה נהית בכושר
          מטונות נסיונות

          האמונה לא נבחנת
          על ידי ידיעה בשכל
          האמונה משתכללת
          עם כל נדנוד בחבל

          והאמונה תנצח
          בסוף הטוב נבחר
          גם כשהיצר משתלח
          בסוף הטוב נשאר

          וכולנו אחים
          כולנו ננצח
          נהיה יותר ממלאכים
          כי רק אנחנו נשתבח!

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👊 💯
          7
          • צ מנותק
            צ מנותק
            ציפי9103010
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2925
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2926

              חלמתי שהלכתי לאיבוד:
              עומדת המומה בין שדות של קוצים,
              מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

              הכל יבש ושומם,
              אין נפש חיה,
              ופתאום נמצאה לה התקווה,

              פרח קטן,
              עומד לו איתן,
              לוחש לי בואי ואתן לך יד,

              מתקרבת חוששת,
              מושיטה יד,
              מלטפת,
              אכן! זה אמיתי,
              הוא לא מתפוגג,
              הוא בידי,

              ואז נראה רחוק אור קטנטן,
              ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
              לאט לאט עם מעידות,
              אבל הן מעידות,
              אני בדרך הנכונה!!

              ממשיכה ללכת,
              לפעמים נופלת,
              לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
              בלעדיו לא הייתי מעיזה,

              ומתוך החלום מתעוררת,
              ורואה שאכן זה אמיתי,
              הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

              אחרי שעות של חושך,
              אחרי ימים של בכי,
              שלח לי פרח משלי,
              שלוחש לי,
              תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
              כי גם אם אני נסתר,
              אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🌹 👍
              9
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2927

                לא שלי

                בתיבת הקלפי של החיים
                כל יום הוא יום הבוחר...
                מאחורי פרגוד כחול
                או בכלל בלי תנאים
                ואין יום אחר
                ואם יֶשנה
                תעודת זהות
                שייכות
                ולאום יהודי
                אם יש משמעות
                יש קצה חוט
                לרגע היחודי.
                הרשות נתונה בעין סערה
                מול קולות שאינם ניתנים
                לספירה
                מתגוששים על הלב, בסתירה
                אש ומים, טוב ורע
                פתאום הקרב מוכרע.
                הקול הקובע: זכות הבחירה.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                6
                • עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                  #2928
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2929

                    קרן אור✨
                    עוד צעד
                    עוד פסיעה קטנה
                    לעבר הפסגה

                    עוד קרן אור
                    שמבצבצת בזרקור
                    שמושיטה לי יד
                    שלא יהיה לבד

                    התגובות החמות
                    החברות הנלהבות
                    המשפחה מעודדת
                    ואני נרגשת..

                    פסעתי צעד קטן
                    והתגלה בפני עולם
                    שפתוח לעברי
                    שנוצר בשבילי

                    מפסיעה קלה
                    המציאות השתנתה
                    הפכתי למאמינה בעצמי
                    ביכולות ובכשרונות שלי

                    כי לכל אחד- דרכו סלולה
                    אך עלינו להזיז המכשולים
                    לסלק הפחדים,
                    ולפסוע בין האבנים

                    וכך-
                    לגדול מהחיים
                    ולהגיע לפסגות
                    שגם בחלומות
                    לא היו קיימות!!

                    (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
                    ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

                    @הדרי

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    5
                    • ב מנותק
                      ב מנותק
                      בלב ים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2930

                      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                      סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                      כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

                      עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
                      עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
                      משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

                      גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
                      גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
                      וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

                      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                      סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                      תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😢
                      6
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2931

                        אנשים לכאן יורדים
                        בתור תינוקות קטנים
                        לאט לאט גדלים
                        והנשמות בגוף בפנים

                        חלקם מאריכים ימים
                        חלקם פתאום חולים
                        חלקם לפתע נעלמים
                        חלקם נפצעים נהרגים

                        קבע השם לכל אחד
                        את המסלול שאליו הוא יצעד
                        כל אחד שונה ממעשיו
                        תלוי בו אם יעלה או ימעד

                        ישנם אנשים שיהיו גדולים
                        ישנם שלנצח יהיו קטנים
                        חלקם יחיו את החיים
                        חלקם יהיו חיים מתים

                        לכל אחד יש שק על הגב
                        שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
                        לכל אחד אמור להיות יעד
                        אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

                        אחרי 120 בכל אדם תלוי
                        בן אדם הולך לעולם האמת
                        מעפר באנו לעפר נשוב
                        כולנו במלבן שיש קר
                        מתחת לאדמה נהיה שוב...

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        6
                        • כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2932

                          הבדידות
                          שסביבך,
                          מלטפת,
                          בלי חמלה.
                          את ליבך,
                          הכמה,
                          שרוצה
                          מעט אהבה.
                          הצלחה.
                          שמחה.
                          מאבק
                          החיות.
                          על שמחת
                          החיים.
                          מול הלאות.

                          האהבה הזאת-
                          תגיע,
                          אם כל
                          האור,
                          שבגשם זורח.
                          הבזקים
                          של הארה.
                          דרישות שלום
                          של אהבה.
                          אתה במאבק,
                          מאמינים בך!
                          המאבק
                          מעלה אותך
                          לחגורה השחורה!

                          אש בעיניים,
                          אתה נלחם
                          על החיים שלך-
                          בכל מצב.
                          כי חיים
                          ללא שמחה,
                          כמו גוף
                          בלי נשמה.
                          בטוחים בך שאתה יכול.
                          לא לחינם אתה מתמודד.
                          יש לך גו מאחוריך,
                          תומך ואוהב.
                          לא אבדה התקווה!

                          קדימה לעבודה!

                          © טליה.

                          אין דבר שלם מלב שבור,
                          קרוב ד' לנשברי לב
                          קרוב ד' לנשברי לב!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🤞
                          5
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                            #2933

                            יש לי חלום קטן
                            לטוס לליז'ענסק
                            ככל שעובר הזמן
                            החלום רק מתחזק

                            כל כך בא לי ללכת
                            'לקפוץ' לרבי אלימלך
                            לטוס גם אם אין מספיק כסף
                            ולהגיע גם אם אין עוד דרך

                            כי באמת,
                            אין לי מושג איך לעשות זאת.

                            אין מישהו בסביבתי
                            שעשה זאת בעבר
                            אפילו דרכון אין במשפחתי
                            וכמעט כל כספי נגמר.

                            איך אתמצא במקום זר?
                            אלוקים גדול.
                            איך אסתדר בלי שום מכר?
                            השם יעזור.

                            רק שאגיע, הלוואי.
                            אשתטח באושר על הציון...
                            השם יעזור לי, וודאי.
                            רק מבקשת שייתן לי כיוון...

                            איך???

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 😊 🤞
                            3
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2934

                              מתאמצת לעלות
                              חטפתי מראה בפנים
                              אבל בוא נגיד
                              שנפלתי עמוק
                              לא בטוחה שאני יצליח
                              ראיתי אתכם
                              הכי פרועות שאפשר
                              לא קשה לדמיין
                              לאן תגיעו
                              לא באלי להיות שם
                              מבטיחה!!!
                              אבל היתרחקתי כל כך
                              והפעם שאני בנתק
                              מוחלט מכם.....
                              משהו בי כל כך טהור
                              כל כך נקי
                              ומשהו בי כל כך מלוכלך
                              כל כך גס
                              עזרתם לי ליקלוט
                              לאן מגיעים
                              כשהולכים עם משקפת הפוכה
                              אולי עכשיו
                              אחרי שלא היתראינו
                              תקופה של לילות
                              ברחוב שהעברתם
                              דווקא מפה אני יצליח לקום????

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪 🤞
                              4
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2935

                                פתאום הלב רגוע
                                האמונה התחילה לעלות
                                במיוחד אחרי נפילה
                                שפתאום מגיעים הכוחות

                                ההרגשה שיד עוטפת
                                חמה מנחמת מחבקת
                                מרימה מחזיקה עוזרת
                                את כל הקשיים מוחקת

                                פתאום אין דאגות
                                מרגישה שמחה אמיתית
                                נעלמו להם גם הדמעות
                                האמונה הרימה אותי סופית

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💪 👍
                                6
                                • אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2936

                                  בעזרת ה'

                                  הכוחות שבי

                                  זה בתוך תוכך
                                  בנשמתך.

                                  יכולת בחירתך
                                  גדולה משכלך .

                                  זה בידים שלך
                                  לחרוץ את גורלך .

                                  תביטי פנימה
                                  עמוק בפנים .

                                  יש לך את הכוח
                                  זה עולה על המוח.

                                  לרוץ נגד הרוח
                                  ללכת על בטוח.

                                  אולי זה מרגיש חד
                                  אבל
                                  ה' בחר בך במיוחד!

                                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  5
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2937

                                    מחיים שקטים
                                    יחסית רגועים
                                    עד כמה שאפשר
                                    עם בחירות של הורים

                                    קהילה קטנה
                                    תומכת מאחודת
                                    שנחשבה כתומכת
                                    מתגלה כבוגדת

                                    עם סביבה שנפגעת
                                    ומנסה לאסוף את עצמה
                                    נפלנו למציאות
                                    שלא דמיינו שקיימת

                                    ממקום שליו ובטוח
                                    קרסנו למציאות של ספק
                                    מנסות להאחז במה שנישאר
                                    מגלות שכבר היתפרק

                                    ממציאות תואמת גיל
                                    הפכנו לאימא ואבא
                                    במשרה מלאה
                                    פלוס מחויבויות רגילות

                                    היתרגלנו למשענת
                                    למישהו שנמצא
                                    אבל הוא נעלם
                                    ולקח איתו הכל

                                    אהבה של הורים
                                    קיים דבר כזה בכלל???
                                    להאמין במישהוא חוץ מעצמי
                                    לא דבר ריאלי.........

                                    מתגעגעת.....
                                    לכולכם...
                                    לתמימות שלקחת
                                    תילדות שניפצת
                                    ת'אחיות שהברחת
                                    ובעיקר אלייך----

                                    למה אבא?????????

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😥 🙏
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2938

                                      מביטה על העבר
                                      שמחה שהוא נגמר
                                      נחיתית כלכך הייתי
                                      ברוך השם שגדלתי

                                      נכנסת קצת לדיכאון
                                      או אולי לשיגעון
                                      איך פעם כך הייתי
                                      איך לטובה השתנתי

                                      לא נותנת למילים הרעות
                                      להיכנס אל תוך הלב שלי
                                      לא נותנת למבול הדמעות
                                      לסנוור את הכאב שבי

                                      איך העבר עושה את האדם
                                      מימה שהוא היה יותר גדול
                                      אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
                                      ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💪 🙏
                                      6
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2939

                                        הכל תלוי בהתבוננות...👓

                                        קמתי, נפלתי
                                        צחקתי, בכיתי
                                        ספרתי נפילות
                                        טשטשתי עליות,

                                        ראיתי את הנפילות
                                        בכיתי אליהם,
                                        ואת העליות הדרסטיות-
                                        והמכשולים שהתגברתי
                                        אליהם לא התיחסתי..

                                        בלילות-
                                        הרגשתי את הכישלונות
                                        חשתי את הנפילות,
                                        מששתי את הפחד לעלות
                                        את הפחד להתגבר על הנפילות.

                                        בימים היפים שלי-
                                        ראיתי את העתיד שלי
                                        ללא מכשולים, ללא מפריעים
                                        חשתי אז את העליות
                                        וכבר לא ספרתי את הנפילות!

                                        העתיד קורץ
                                        ההווה רץ..
                                        ולפעמים לא נתפס,
                                        המציאות וההסתכלות
                                        תלויים רק בך!
                                        אז הפכי את ההסתכלות שלך
                                        הביטי על העליות,
                                        וספרי את ההתגברויות
                                        ותגלי את טוב החיים
                                        התבוננות בעליות החיים!

                                        @הדרי

                                        אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
                                        בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
                                        ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
                                        שמעתי משהו יפה-
                                        אבא אחד שאל אבא אחר-
                                        מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
                                        ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
                                        אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😍 👏
                                        5
                                        • STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in  skyS מנותק
                                          STARS in sky
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2940

                                          אחד ויקר

                                          תמיד איתי,
                                          אף פעם לא עוזב
                                          איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
                                          אפשר לחוש כמה הוא אוהב

                                          כמו קוסם,
                                          עושה סדר בראש.
                                          כשלא ידוע מי נגד מי
                                          מה טפל, מה עיקר
                                          הוא מראה לי את דרך-הישר.

                                          פותר כמעט כל בעיה,
                                          בין אם לבטים בחיים
                                          או סתם שאלה בהלכה.
                                          מנטב לנו את הדרך הנכונה,
                                          עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

                                          ועל דברים שרק חלמתי
                                          והוא הגשים
                                          דברים שהיו רק בדמיון ,
                                          ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

                                          על השפיות שבחיינו הוא שומר
                                          על אוזן קשבת,
                                          איתו תמיד ארצה לדבר:
                                          דברי חכמה והגיון,
                                          החדרת האמונה והביטחון.

                                          עליו תמיד אוכל להישען,
                                          על אבא שאלוקים ישמור עליו!
                                          על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
                                          על אבא שהוא הכל-
                                          החכמה, העומק וההיגיון!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול