דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2929

    קרן אור✨
    עוד צעד
    עוד פסיעה קטנה
    לעבר הפסגה

    עוד קרן אור
    שמבצבצת בזרקור
    שמושיטה לי יד
    שלא יהיה לבד

    התגובות החמות
    החברות הנלהבות
    המשפחה מעודדת
    ואני נרגשת..

    פסעתי צעד קטן
    והתגלה בפני עולם
    שפתוח לעברי
    שנוצר בשבילי

    מפסיעה קלה
    המציאות השתנתה
    הפכתי למאמינה בעצמי
    ביכולות ובכשרונות שלי

    כי לכל אחד- דרכו סלולה
    אך עלינו להזיז המכשולים
    לסלק הפחדים,
    ולפסוע בין האבנים

    וכך-
    לגדול מהחיים
    ולהגיע לפסגות
    שגם בחלומות
    לא היו קיימות!!

    (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
    ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

    @הדרי

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    5
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בלב ים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2930

      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
      סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
      כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

      עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
      עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
      משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

      גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
      גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
      וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

      סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
      סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
      תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😢
      6
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2931

        אנשים לכאן יורדים
        בתור תינוקות קטנים
        לאט לאט גדלים
        והנשמות בגוף בפנים

        חלקם מאריכים ימים
        חלקם פתאום חולים
        חלקם לפתע נעלמים
        חלקם נפצעים נהרגים

        קבע השם לכל אחד
        את המסלול שאליו הוא יצעד
        כל אחד שונה ממעשיו
        תלוי בו אם יעלה או ימעד

        ישנם אנשים שיהיו גדולים
        ישנם שלנצח יהיו קטנים
        חלקם יחיו את החיים
        חלקם יהיו חיים מתים

        לכל אחד יש שק על הגב
        שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
        לכל אחד אמור להיות יעד
        אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

        אחרי 120 בכל אדם תלוי
        בן אדם הולך לעולם האמת
        מעפר באנו לעפר נשוב
        כולנו במלבן שיש קר
        מתחת לאדמה נהיה שוב...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        6
        • כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכתכ מנותק
          כוכב לכת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2932

          הבדידות
          שסביבך,
          מלטפת,
          בלי חמלה.
          את ליבך,
          הכמה,
          שרוצה
          מעט אהבה.
          הצלחה.
          שמחה.
          מאבק
          החיות.
          על שמחת
          החיים.
          מול הלאות.

          האהבה הזאת-
          תגיע,
          אם כל
          האור,
          שבגשם זורח.
          הבזקים
          של הארה.
          דרישות שלום
          של אהבה.
          אתה במאבק,
          מאמינים בך!
          המאבק
          מעלה אותך
          לחגורה השחורה!

          אש בעיניים,
          אתה נלחם
          על החיים שלך-
          בכל מצב.
          כי חיים
          ללא שמחה,
          כמו גוף
          בלי נשמה.
          בטוחים בך שאתה יכול.
          לא לחינם אתה מתמודד.
          יש לך גו מאחוריך,
          תומך ואוהב.
          לא אבדה התקווה!

          קדימה לעבודה!

          © טליה.

          אין דבר שלם מלב שבור,
          קרוב ד' לנשברי לב
          קרוב ד' לנשברי לב!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🤞
          5
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #2933

            יש לי חלום קטן
            לטוס לליז'ענסק
            ככל שעובר הזמן
            החלום רק מתחזק

            כל כך בא לי ללכת
            'לקפוץ' לרבי אלימלך
            לטוס גם אם אין מספיק כסף
            ולהגיע גם אם אין עוד דרך

            כי באמת,
            אין לי מושג איך לעשות זאת.

            אין מישהו בסביבתי
            שעשה זאת בעבר
            אפילו דרכון אין במשפחתי
            וכמעט כל כספי נגמר.

            איך אתמצא במקום זר?
            אלוקים גדול.
            איך אסתדר בלי שום מכר?
            השם יעזור.

            רק שאגיע, הלוואי.
            אשתטח באושר על הציון...
            השם יעזור לי, וודאי.
            רק מבקשת שייתן לי כיוון...

            איך???

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 😊 🤞
            3
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2934

              מתאמצת לעלות
              חטפתי מראה בפנים
              אבל בוא נגיד
              שנפלתי עמוק
              לא בטוחה שאני יצליח
              ראיתי אתכם
              הכי פרועות שאפשר
              לא קשה לדמיין
              לאן תגיעו
              לא באלי להיות שם
              מבטיחה!!!
              אבל היתרחקתי כל כך
              והפעם שאני בנתק
              מוחלט מכם.....
              משהו בי כל כך טהור
              כל כך נקי
              ומשהו בי כל כך מלוכלך
              כל כך גס
              עזרתם לי ליקלוט
              לאן מגיעים
              כשהולכים עם משקפת הפוכה
              אולי עכשיו
              אחרי שלא היתראינו
              תקופה של לילות
              ברחוב שהעברתם
              דווקא מפה אני יצליח לקום????

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💪 🤞
              4
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2935

                פתאום הלב רגוע
                האמונה התחילה לעלות
                במיוחד אחרי נפילה
                שפתאום מגיעים הכוחות

                ההרגשה שיד עוטפת
                חמה מנחמת מחבקת
                מרימה מחזיקה עוזרת
                את כל הקשיים מוחקת

                פתאום אין דאגות
                מרגישה שמחה אמיתית
                נעלמו להם גם הדמעות
                האמונה הרימה אותי סופית

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💪 👍
                6
                • אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2936

                  בעזרת ה'

                  הכוחות שבי

                  זה בתוך תוכך
                  בנשמתך.

                  יכולת בחירתך
                  גדולה משכלך .

                  זה בידים שלך
                  לחרוץ את גורלך .

                  תביטי פנימה
                  עמוק בפנים .

                  יש לך את הכוח
                  זה עולה על המוח.

                  לרוץ נגד הרוח
                  ללכת על בטוח.

                  אולי זה מרגיש חד
                  אבל
                  ה' בחר בך במיוחד!

                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  5
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2937

                    מחיים שקטים
                    יחסית רגועים
                    עד כמה שאפשר
                    עם בחירות של הורים

                    קהילה קטנה
                    תומכת מאחודת
                    שנחשבה כתומכת
                    מתגלה כבוגדת

                    עם סביבה שנפגעת
                    ומנסה לאסוף את עצמה
                    נפלנו למציאות
                    שלא דמיינו שקיימת

                    ממקום שליו ובטוח
                    קרסנו למציאות של ספק
                    מנסות להאחז במה שנישאר
                    מגלות שכבר היתפרק

                    ממציאות תואמת גיל
                    הפכנו לאימא ואבא
                    במשרה מלאה
                    פלוס מחויבויות רגילות

                    היתרגלנו למשענת
                    למישהו שנמצא
                    אבל הוא נעלם
                    ולקח איתו הכל

                    אהבה של הורים
                    קיים דבר כזה בכלל???
                    להאמין במישהוא חוץ מעצמי
                    לא דבר ריאלי.........

                    מתגעגעת.....
                    לכולכם...
                    לתמימות שלקחת
                    תילדות שניפצת
                    ת'אחיות שהברחת
                    ובעיקר אלייך----

                    למה אבא?????????

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😥 🙏
                    8
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2938

                      מביטה על העבר
                      שמחה שהוא נגמר
                      נחיתית כלכך הייתי
                      ברוך השם שגדלתי

                      נכנסת קצת לדיכאון
                      או אולי לשיגעון
                      איך פעם כך הייתי
                      איך לטובה השתנתי

                      לא נותנת למילים הרעות
                      להיכנס אל תוך הלב שלי
                      לא נותנת למבול הדמעות
                      לסנוור את הכאב שבי

                      איך העבר עושה את האדם
                      מימה שהוא היה יותר גדול
                      אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
                      ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💪 🙏
                      6
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2939

                        הכל תלוי בהתבוננות...👓

                        קמתי, נפלתי
                        צחקתי, בכיתי
                        ספרתי נפילות
                        טשטשתי עליות,

                        ראיתי את הנפילות
                        בכיתי אליהם,
                        ואת העליות הדרסטיות-
                        והמכשולים שהתגברתי
                        אליהם לא התיחסתי..

                        בלילות-
                        הרגשתי את הכישלונות
                        חשתי את הנפילות,
                        מששתי את הפחד לעלות
                        את הפחד להתגבר על הנפילות.

                        בימים היפים שלי-
                        ראיתי את העתיד שלי
                        ללא מכשולים, ללא מפריעים
                        חשתי אז את העליות
                        וכבר לא ספרתי את הנפילות!

                        העתיד קורץ
                        ההווה רץ..
                        ולפעמים לא נתפס,
                        המציאות וההסתכלות
                        תלויים רק בך!
                        אז הפכי את ההסתכלות שלך
                        הביטי על העליות,
                        וספרי את ההתגברויות
                        ותגלי את טוב החיים
                        התבוננות בעליות החיים!

                        @הדרי

                        אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
                        בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
                        ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
                        שמעתי משהו יפה-
                        אבא אחד שאל אבא אחר-
                        מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
                        ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
                        אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😍 👏
                        5
                        • STARS in  skyS מנותק
                          STARS in  skyS מנותק
                          STARS in sky
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2940

                          אחד ויקר

                          תמיד איתי,
                          אף פעם לא עוזב
                          איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
                          אפשר לחוש כמה הוא אוהב

                          כמו קוסם,
                          עושה סדר בראש.
                          כשלא ידוע מי נגד מי
                          מה טפל, מה עיקר
                          הוא מראה לי את דרך-הישר.

                          פותר כמעט כל בעיה,
                          בין אם לבטים בחיים
                          או סתם שאלה בהלכה.
                          מנטב לנו את הדרך הנכונה,
                          עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

                          ועל דברים שרק חלמתי
                          והוא הגשים
                          דברים שהיו רק בדמיון ,
                          ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

                          על השפיות שבחיינו הוא שומר
                          על אוזן קשבת,
                          איתו תמיד ארצה לדבר:
                          דברי חכמה והגיון,
                          החדרת האמונה והביטחון.

                          עליו תמיד אוכל להישען,
                          על אבא שאלוקים ישמור עליו!
                          על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
                          על אבא שהוא הכל-
                          החכמה, העומק וההיגיון!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2941

                            בס"ד

                            'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

                            בית א':
                            אם הייתי יכול,
                            לצאת מהראש שלי
                            ללכת הכי רחוק
                            מכל המחשבות שלי
                            אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
                            הייתי נותר לבדי
                            והסרט הזה שלא מפסיק
                            מסוף השמחה שלי

                            ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

                            פזמון:
                            מה כבר ביקשתי
                            תחזיר את כולם בריאים
                            כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                            מתפללים ומבקשים
                            אם תמשוך אותנו אליך
                            לאמונה ולתכלית
                            בתחושות שלי אנחנו
                            החזקים שמנצחים

                            בית ב':
                            אפילו לא לזכור
                            שאנחנו שונים
                            ולא ייקחו את זה ממנו
                            כי אנחנו אחים בדם
                            וזו תקופה שתעבור
                            ביחד עם כולם
                            כי אני לא הייתי מוותר
                            על אף נשמה שבעולם

                            ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

                            פזמון:
                            מה כבר ביקשתי
                            תחזיר את כולם בריאים
                            כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                            מתפללים ומבקשים
                            אם תמשוך אותנו אליך
                            לאמונה ולתכלית
                            בתחושות שלי אנחנו
                            החזקים שמנצחים

                            מעבר:
                            מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💥 🙏 👍 😍
                            7
                            • אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2942

                              שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                              ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                              בן יחיד

                              דע בני
                              נשמה שבך יחידה
                              ראשית ברייתה
                              אחריתה
                              ומסעה ... הוא חידה
                              תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                              שתעבור על גשר צר
                              ידך בידי
                              וכמו צל
                              שהולך איתך

                              והשאר תרמילך פתוח
                              כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                              גם בעת סופה
                              ונגד הרוח
                              חזק ואמץ בלי חת
                              וכשתשוב מהמסע
                              אלי תשוב
                              כי אתה בן מלך
                              בן יחיד
                              בן אהוב

                              זכור בני
                              נשמה שבך יחידה
                              תעלה גבוה ........
                              בדמעות של תפילה חרישית
                              יושב במרומים סופר כל דמעה
                              כי בין דמעותייך ......שכינה
                              אתה פרי בראשית

                              והשאר תרמילך פתוח .......

                              יש לשיר הזה גם לחן
                              אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🏅 👍
                              3
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2943

                                כאוס של מחשבות
                                שולט אצלה במח
                                אין לה חברות
                                והיא באמצע לברוח
                                עשתה דברים רעים
                                התרחקה מידי הרבה
                                הניחה למשברים
                                להוביל אותה לקצה

                                מבול של דמעות
                                נבלע לה בתוך הלוע
                                עוד אין לה חברות
                                והלב שלה קרוע
                                התמכרה אל הלילות
                                ישבה על המחשב
                                עשתה בו רק שטויות
                                לא השגיחה על הלב

                                ופתאום
                                מחנה חורף
                                והכל מתפוצץ לה בפנים

                                רגש איום
                                יצר טורף
                                הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

                                היא מתכנסת לתוכה
                                מתחילה שוב בבריחה
                                לא יכולה לסבול אותה יותר

                                צורחת לכרית
                                שקועה בקרקעית
                                לא רואה איך הרע יגמר

                                מאשימה את עצמה
                                אומרת שזה בגללה
                                יצאה מהחממה
                                את הלב שלה חיללה
                                ברחה מידי רחוק
                                הכאיבה לאלוקים
                                מה הפלא שבסוף
                                הכל מתנפץ לה בפנים?

                                מאשימה את עצמה
                                שבדיוק לפני יממה
                                נהנתה להרוס אותה
                                לא חשבה על התוצאה
                                ועכשיו מול החברה
                                שוב היא לא מסתדרת
                                ושולט עליה כבר הרע
                                והיא כבר לא מסוגלת

                                ואז, פתאום,
                                בסוף היום,
                                היא מתכסה בשמיכה

                                ואז, בציבור,
                                היא בוכה בבירור,
                                לא יכולה עם הבריחה

                                וחברה
                                מגיעה
                                שואלת מה קרה
                                מחבקת
                                מרגיעה
                                מזכירה שהיא לצידה
                                חברה
                                אמיתית
                                שאוהבת אותה באמת
                                עזרה לה
                                מהתחתית
                                לעזוב כבר את החטא

                                בזכותה היא כאן היום.

                                (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍 💪 😮 🙏 👍
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2944

                                  גם אם חייכתי
                                  מאחורי הדמעות
                                  לא אומר ששיקרתי
                                  זה נתן רצון לעוד

                                  נתן רצון לשים בצד את העבר
                                  ולחייך למרות כל הקשיים
                                  גם אם בלילות לפעמים קר
                                  יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

                                  לפעמים שרוצים עזרה
                                  עצם הפריקה עושה לנו טוב
                                  אז בזמן כזה שיש חשיכה
                                  תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

                                  לפעמים לא צריך לחפש
                                  כי אבא תמיד נמצא איתנו
                                  אפילו לא צריך לבקש
                                  הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪 🤛 👍
                                  3
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2945

                                    איתנה מול הזרם
                                    את-
                                    שעומדת איתנה
                                    מול הזרם הסוחף
                                    מול אלפי דעות
                                    נשנות ושקריות.
                                    עומדת בשלך,
                                    עם האמת שבך
                                    נלחמת כלביאה
                                    במלחמת היצר הקשה.

                                    לא נשברת,
                                    לא מוותרת,
                                    לא נופלת.

                                    ומתפללת-
                                    שתמשיכי להיות חזקה
                                    ותחזיקי מעמד
                                    לפחות עוד דקה,
                                    ושלא תהיי-
                                    ככבשה דוהרת
                                    אחרי כולם
                                    בדרכי העולם,
                                    ללא מטרה
                                    וללא דרך.

                                    את, נשמה-
                                    שהולכת בדרך ישרה
                                    צועדת רק אתו
                                    באהבה מרובה,
                                    וכל מעשה
                                    חושבת פעמיים
                                    שימצא חן
                                    בעיני אביך שבשמיים.

                                    עוד תראי,
                                    שכל התגברות שלך כיום
                                    תהיה שווה בעתיד-
                                    פי מיליון!!
                                    זה זמנך..
                                    שאת בונה עתידך
                                    המשיכי לסלול דרכך
                                    ראי מה יפו פעמייך
                                    אשרייך!
                                    @הדרי

                                    (אל השיר הזה,
                                    אני אישית מאוד מחוברת,
                                    כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
                                    ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
                                    להשתדל להיות הכי טובים...
                                    זה מגיע לנו, לא?!😉 )

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😍 💪 👍
                                    7
                                    • אביעזריא מנותק
                                      אביעזריא מנותק
                                      אביעזרי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2946

                                      אין לי כח
                                      גם לא לחשוב
                                      המקסימום
                                      יושב לכתוב
                                      פורק מכאוב
                                      סוער, מבולבל,
                                      אין מנוח
                                      רק לא לעזוב
                                      את החבל.

                                      תכף יבוא הלילה
                                      אתפרק, אחזור אליך
                                      נפשי מאסה, כבר די לה
                                      רוצה לשוב אל זרועותיך

                                      תן לי כח
                                      רק קצת לחשוב
                                      מינימום
                                      לקום לכאוב
                                      למצוא קצת טוב
                                      להרגיע גל,
                                      קצת לנוח
                                      להמשיך לאחוז
                                      בקצה החבל.

                                      תכף יבוא הלילה
                                      אתחדש, אחזור אליך
                                      נפשי כמהה כי די לה
                                      רוצה לשוב אל זרועותיך,
                                      עד עולם..

                                      © D.A.S. ©

                                      נדירים האנשים החיים,
                                      רוב האנשים פשוט קיימים...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      4
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2947

                                        בכל נפילה

                                        בכל נפילה
                                        יש גם משהו טוב
                                        כי בסוף שקמתי
                                        הרגשתי את אבא יותר קרוב

                                        בכל בדידות
                                        יש גם משהו אמיתי
                                        להתחבר לפנימיות
                                        שהולכת איתי

                                        בכל דיכאון
                                        יש דברים שרוצים לשכוח
                                        על הרצפה על הפנים
                                        שמשם אפשר רק לצמוח

                                        ואני יודע בכל מצב
                                        שאני נמצא גם אבא שם
                                        והכל לטובה
                                        ובכל צרותי לו צר
                                        ומכין לי הפתעות ליום המחר
                                        ועוד לפני הניסיון
                                        כבר זורק סולם לבור
                                        לעלות אותי עם הכאב
                                        מהחושך לאור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💪
                                        5
                                        • נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                          #2948

                                          בס"ד

                                          דמיון

                                          לא אשכח אותו הלילה
                                          בו נולד השטן בתוכי
                                          לא אשכח עת רציתי אין סוף
                                          כי זה שרף את נשמתי

                                          לילות לא זכרתי צורת ירח
                                          עת הילכתי באופורייה מתחדשת
                                          וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
                                          עוד מעט והקדים קנה לוושת

                                          הוא יבוא והוא יילך
                                          וישאר מקום
                                          לכישלון לא'הבה
                                          ולדמיון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍 🤞
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול