דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2931

    אנשים לכאן יורדים
    בתור תינוקות קטנים
    לאט לאט גדלים
    והנשמות בגוף בפנים

    חלקם מאריכים ימים
    חלקם פתאום חולים
    חלקם לפתע נעלמים
    חלקם נפצעים נהרגים

    קבע השם לכל אחד
    את המסלול שאליו הוא יצעד
    כל אחד שונה ממעשיו
    תלוי בו אם יעלה או ימעד

    ישנם אנשים שיהיו גדולים
    ישנם שלנצח יהיו קטנים
    חלקם יחיו את החיים
    חלקם יהיו חיים מתים

    לכל אחד יש שק על הגב
    שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
    לכל אחד אמור להיות יעד
    אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

    אחרי 120 בכל אדם תלוי
    בן אדם הולך לעולם האמת
    מעפר באנו לעפר נשוב
    כולנו במלבן שיש קר
    מתחת לאדמה נהיה שוב...

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2932

      הבדידות
      שסביבך,
      מלטפת,
      בלי חמלה.
      את ליבך,
      הכמה,
      שרוצה
      מעט אהבה.
      הצלחה.
      שמחה.
      מאבק
      החיות.
      על שמחת
      החיים.
      מול הלאות.

      האהבה הזאת-
      תגיע,
      אם כל
      האור,
      שבגשם זורח.
      הבזקים
      של הארה.
      דרישות שלום
      של אהבה.
      אתה במאבק,
      מאמינים בך!
      המאבק
      מעלה אותך
      לחגורה השחורה!

      אש בעיניים,
      אתה נלחם
      על החיים שלך-
      בכל מצב.
      כי חיים
      ללא שמחה,
      כמו גוף
      בלי נשמה.
      בטוחים בך שאתה יכול.
      לא לחינם אתה מתמודד.
      יש לך גו מאחוריך,
      תומך ואוהב.
      לא אבדה התקווה!

      קדימה לעבודה!

      © טליה.

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤞
      5
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #2933

        יש לי חלום קטן
        לטוס לליז'ענסק
        ככל שעובר הזמן
        החלום רק מתחזק

        כל כך בא לי ללכת
        'לקפוץ' לרבי אלימלך
        לטוס גם אם אין מספיק כסף
        ולהגיע גם אם אין עוד דרך

        כי באמת,
        אין לי מושג איך לעשות זאת.

        אין מישהו בסביבתי
        שעשה זאת בעבר
        אפילו דרכון אין במשפחתי
        וכמעט כל כספי נגמר.

        איך אתמצא במקום זר?
        אלוקים גדול.
        איך אסתדר בלי שום מכר?
        השם יעזור.

        רק שאגיע, הלוואי.
        אשתטח באושר על הציון...
        השם יעזור לי, וודאי.
        רק מבקשת שייתן לי כיוון...

        איך???

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 😊 🤞
        3
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2934

          מתאמצת לעלות
          חטפתי מראה בפנים
          אבל בוא נגיד
          שנפלתי עמוק
          לא בטוחה שאני יצליח
          ראיתי אתכם
          הכי פרועות שאפשר
          לא קשה לדמיין
          לאן תגיעו
          לא באלי להיות שם
          מבטיחה!!!
          אבל היתרחקתי כל כך
          והפעם שאני בנתק
          מוחלט מכם.....
          משהו בי כל כך טהור
          כל כך נקי
          ומשהו בי כל כך מלוכלך
          כל כך גס
          עזרתם לי ליקלוט
          לאן מגיעים
          כשהולכים עם משקפת הפוכה
          אולי עכשיו
          אחרי שלא היתראינו
          תקופה של לילות
          ברחוב שהעברתם
          דווקא מפה אני יצליח לקום????

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪 🤞
          4
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2935

            פתאום הלב רגוע
            האמונה התחילה לעלות
            במיוחד אחרי נפילה
            שפתאום מגיעים הכוחות

            ההרגשה שיד עוטפת
            חמה מנחמת מחבקת
            מרימה מחזיקה עוזרת
            את כל הקשיים מוחקת

            פתאום אין דאגות
            מרגישה שמחה אמיתית
            נעלמו להם גם הדמעות
            האמונה הרימה אותי סופית

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪 👍
            6
            • אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2936

              בעזרת ה'

              הכוחות שבי

              זה בתוך תוכך
              בנשמתך.

              יכולת בחירתך
              גדולה משכלך .

              זה בידים שלך
              לחרוץ את גורלך .

              תביטי פנימה
              עמוק בפנים .

              יש לך את הכוח
              זה עולה על המוח.

              לרוץ נגד הרוח
              ללכת על בטוח.

              אולי זה מרגיש חד
              אבל
              ה' בחר בך במיוחד!

              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              5
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2937

                מחיים שקטים
                יחסית רגועים
                עד כמה שאפשר
                עם בחירות של הורים

                קהילה קטנה
                תומכת מאחודת
                שנחשבה כתומכת
                מתגלה כבוגדת

                עם סביבה שנפגעת
                ומנסה לאסוף את עצמה
                נפלנו למציאות
                שלא דמיינו שקיימת

                ממקום שליו ובטוח
                קרסנו למציאות של ספק
                מנסות להאחז במה שנישאר
                מגלות שכבר היתפרק

                ממציאות תואמת גיל
                הפכנו לאימא ואבא
                במשרה מלאה
                פלוס מחויבויות רגילות

                היתרגלנו למשענת
                למישהו שנמצא
                אבל הוא נעלם
                ולקח איתו הכל

                אהבה של הורים
                קיים דבר כזה בכלל???
                להאמין במישהוא חוץ מעצמי
                לא דבר ריאלי.........

                מתגעגעת.....
                לכולכם...
                לתמימות שלקחת
                תילדות שניפצת
                ת'אחיות שהברחת
                ובעיקר אלייך----

                למה אבא?????????

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😥 🙏
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2938

                  מביטה על העבר
                  שמחה שהוא נגמר
                  נחיתית כלכך הייתי
                  ברוך השם שגדלתי

                  נכנסת קצת לדיכאון
                  או אולי לשיגעון
                  איך פעם כך הייתי
                  איך לטובה השתנתי

                  לא נותנת למילים הרעות
                  להיכנס אל תוך הלב שלי
                  לא נותנת למבול הדמעות
                  לסנוור את הכאב שבי

                  איך העבר עושה את האדם
                  מימה שהוא היה יותר גדול
                  אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
                  ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪 🙏
                  6
                  • הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2939

                    הכל תלוי בהתבוננות...👓

                    קמתי, נפלתי
                    צחקתי, בכיתי
                    ספרתי נפילות
                    טשטשתי עליות,

                    ראיתי את הנפילות
                    בכיתי אליהם,
                    ואת העליות הדרסטיות-
                    והמכשולים שהתגברתי
                    אליהם לא התיחסתי..

                    בלילות-
                    הרגשתי את הכישלונות
                    חשתי את הנפילות,
                    מששתי את הפחד לעלות
                    את הפחד להתגבר על הנפילות.

                    בימים היפים שלי-
                    ראיתי את העתיד שלי
                    ללא מכשולים, ללא מפריעים
                    חשתי אז את העליות
                    וכבר לא ספרתי את הנפילות!

                    העתיד קורץ
                    ההווה רץ..
                    ולפעמים לא נתפס,
                    המציאות וההסתכלות
                    תלויים רק בך!
                    אז הפכי את ההסתכלות שלך
                    הביטי על העליות,
                    וספרי את ההתגברויות
                    ותגלי את טוב החיים
                    התבוננות בעליות החיים!

                    @הדרי

                    אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
                    בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
                    ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
                    שמעתי משהו יפה-
                    אבא אחד שאל אבא אחר-
                    מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
                    ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
                    אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😍 👏
                    5
                    • STARS in  skyS מנותק
                      STARS in  skyS מנותק
                      STARS in sky
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2940

                      אחד ויקר

                      תמיד איתי,
                      אף פעם לא עוזב
                      איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
                      אפשר לחוש כמה הוא אוהב

                      כמו קוסם,
                      עושה סדר בראש.
                      כשלא ידוע מי נגד מי
                      מה טפל, מה עיקר
                      הוא מראה לי את דרך-הישר.

                      פותר כמעט כל בעיה,
                      בין אם לבטים בחיים
                      או סתם שאלה בהלכה.
                      מנטב לנו את הדרך הנכונה,
                      עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

                      ועל דברים שרק חלמתי
                      והוא הגשים
                      דברים שהיו רק בדמיון ,
                      ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

                      על השפיות שבחיינו הוא שומר
                      על אוזן קשבת,
                      איתו תמיד ארצה לדבר:
                      דברי חכמה והגיון,
                      החדרת האמונה והביטחון.

                      עליו תמיד אוכל להישען,
                      על אבא שאלוקים ישמור עליו!
                      על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
                      על אבא שהוא הכל-
                      החכמה, העומק וההיגיון!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      6
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2941

                        בס"ד

                        'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

                        בית א':
                        אם הייתי יכול,
                        לצאת מהראש שלי
                        ללכת הכי רחוק
                        מכל המחשבות שלי
                        אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
                        הייתי נותר לבדי
                        והסרט הזה שלא מפסיק
                        מסוף השמחה שלי

                        ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

                        פזמון:
                        מה כבר ביקשתי
                        תחזיר את כולם בריאים
                        כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                        מתפללים ומבקשים
                        אם תמשוך אותנו אליך
                        לאמונה ולתכלית
                        בתחושות שלי אנחנו
                        החזקים שמנצחים

                        בית ב':
                        אפילו לא לזכור
                        שאנחנו שונים
                        ולא ייקחו את זה ממנו
                        כי אנחנו אחים בדם
                        וזו תקופה שתעבור
                        ביחד עם כולם
                        כי אני לא הייתי מוותר
                        על אף נשמה שבעולם

                        ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

                        פזמון:
                        מה כבר ביקשתי
                        תחזיר את כולם בריאים
                        כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                        מתפללים ומבקשים
                        אם תמשוך אותנו אליך
                        לאמונה ולתכלית
                        בתחושות שלי אנחנו
                        החזקים שמנצחים

                        מעבר:
                        מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💥 🙏 👍 😍
                        7
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2942

                          שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                          ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                          בן יחיד

                          דע בני
                          נשמה שבך יחידה
                          ראשית ברייתה
                          אחריתה
                          ומסעה ... הוא חידה
                          תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                          שתעבור על גשר צר
                          ידך בידי
                          וכמו צל
                          שהולך איתך

                          והשאר תרמילך פתוח
                          כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                          גם בעת סופה
                          ונגד הרוח
                          חזק ואמץ בלי חת
                          וכשתשוב מהמסע
                          אלי תשוב
                          כי אתה בן מלך
                          בן יחיד
                          בן אהוב

                          זכור בני
                          נשמה שבך יחידה
                          תעלה גבוה ........
                          בדמעות של תפילה חרישית
                          יושב במרומים סופר כל דמעה
                          כי בין דמעותייך ......שכינה
                          אתה פרי בראשית

                          והשאר תרמילך פתוח .......

                          יש לשיר הזה גם לחן
                          אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🏅 👍
                          3
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2943

                            כאוס של מחשבות
                            שולט אצלה במח
                            אין לה חברות
                            והיא באמצע לברוח
                            עשתה דברים רעים
                            התרחקה מידי הרבה
                            הניחה למשברים
                            להוביל אותה לקצה

                            מבול של דמעות
                            נבלע לה בתוך הלוע
                            עוד אין לה חברות
                            והלב שלה קרוע
                            התמכרה אל הלילות
                            ישבה על המחשב
                            עשתה בו רק שטויות
                            לא השגיחה על הלב

                            ופתאום
                            מחנה חורף
                            והכל מתפוצץ לה בפנים

                            רגש איום
                            יצר טורף
                            הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

                            היא מתכנסת לתוכה
                            מתחילה שוב בבריחה
                            לא יכולה לסבול אותה יותר

                            צורחת לכרית
                            שקועה בקרקעית
                            לא רואה איך הרע יגמר

                            מאשימה את עצמה
                            אומרת שזה בגללה
                            יצאה מהחממה
                            את הלב שלה חיללה
                            ברחה מידי רחוק
                            הכאיבה לאלוקים
                            מה הפלא שבסוף
                            הכל מתנפץ לה בפנים?

                            מאשימה את עצמה
                            שבדיוק לפני יממה
                            נהנתה להרוס אותה
                            לא חשבה על התוצאה
                            ועכשיו מול החברה
                            שוב היא לא מסתדרת
                            ושולט עליה כבר הרע
                            והיא כבר לא מסוגלת

                            ואז, פתאום,
                            בסוף היום,
                            היא מתכסה בשמיכה

                            ואז, בציבור,
                            היא בוכה בבירור,
                            לא יכולה עם הבריחה

                            וחברה
                            מגיעה
                            שואלת מה קרה
                            מחבקת
                            מרגיעה
                            מזכירה שהיא לצידה
                            חברה
                            אמיתית
                            שאוהבת אותה באמת
                            עזרה לה
                            מהתחתית
                            לעזוב כבר את החטא

                            בזכותה היא כאן היום.

                            (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😍 💪 😮 🙏 👍
                            7
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2944

                              גם אם חייכתי
                              מאחורי הדמעות
                              לא אומר ששיקרתי
                              זה נתן רצון לעוד

                              נתן רצון לשים בצד את העבר
                              ולחייך למרות כל הקשיים
                              גם אם בלילות לפעמים קר
                              יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

                              לפעמים שרוצים עזרה
                              עצם הפריקה עושה לנו טוב
                              אז בזמן כזה שיש חשיכה
                              תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

                              לפעמים לא צריך לחפש
                              כי אבא תמיד נמצא איתנו
                              אפילו לא צריך לבקש
                              הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪 🤛 👍
                              3
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                #2945

                                איתנה מול הזרם
                                את-
                                שעומדת איתנה
                                מול הזרם הסוחף
                                מול אלפי דעות
                                נשנות ושקריות.
                                עומדת בשלך,
                                עם האמת שבך
                                נלחמת כלביאה
                                במלחמת היצר הקשה.

                                לא נשברת,
                                לא מוותרת,
                                לא נופלת.

                                ומתפללת-
                                שתמשיכי להיות חזקה
                                ותחזיקי מעמד
                                לפחות עוד דקה,
                                ושלא תהיי-
                                ככבשה דוהרת
                                אחרי כולם
                                בדרכי העולם,
                                ללא מטרה
                                וללא דרך.

                                את, נשמה-
                                שהולכת בדרך ישרה
                                צועדת רק אתו
                                באהבה מרובה,
                                וכל מעשה
                                חושבת פעמיים
                                שימצא חן
                                בעיני אביך שבשמיים.

                                עוד תראי,
                                שכל התגברות שלך כיום
                                תהיה שווה בעתיד-
                                פי מיליון!!
                                זה זמנך..
                                שאת בונה עתידך
                                המשיכי לסלול דרכך
                                ראי מה יפו פעמייך
                                אשרייך!
                                @הדרי

                                (אל השיר הזה,
                                אני אישית מאוד מחוברת,
                                כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
                                ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
                                להשתדל להיות הכי טובים...
                                זה מגיע לנו, לא?!😉 )

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍 💪 👍
                                7
                                • אביעזריא מנותק
                                  אביעזריא מנותק
                                  אביעזרי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2946

                                  אין לי כח
                                  גם לא לחשוב
                                  המקסימום
                                  יושב לכתוב
                                  פורק מכאוב
                                  סוער, מבולבל,
                                  אין מנוח
                                  רק לא לעזוב
                                  את החבל.

                                  תכף יבוא הלילה
                                  אתפרק, אחזור אליך
                                  נפשי מאסה, כבר די לה
                                  רוצה לשוב אל זרועותיך

                                  תן לי כח
                                  רק קצת לחשוב
                                  מינימום
                                  לקום לכאוב
                                  למצוא קצת טוב
                                  להרגיע גל,
                                  קצת לנוח
                                  להמשיך לאחוז
                                  בקצה החבל.

                                  תכף יבוא הלילה
                                  אתחדש, אחזור אליך
                                  נפשי כמהה כי די לה
                                  רוצה לשוב אל זרועותיך,
                                  עד עולם..

                                  © D.A.S. ©

                                  נדירים האנשים החיים,
                                  רוב האנשים פשוט קיימים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  4
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2947

                                    בכל נפילה

                                    בכל נפילה
                                    יש גם משהו טוב
                                    כי בסוף שקמתי
                                    הרגשתי את אבא יותר קרוב

                                    בכל בדידות
                                    יש גם משהו אמיתי
                                    להתחבר לפנימיות
                                    שהולכת איתי

                                    בכל דיכאון
                                    יש דברים שרוצים לשכוח
                                    על הרצפה על הפנים
                                    שמשם אפשר רק לצמוח

                                    ואני יודע בכל מצב
                                    שאני נמצא גם אבא שם
                                    והכל לטובה
                                    ובכל צרותי לו צר
                                    ומכין לי הפתעות ליום המחר
                                    ועוד לפני הניסיון
                                    כבר זורק סולם לבור
                                    לעלות אותי עם הכאב
                                    מהחושך לאור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪
                                    5
                                    • נוודנ מנותק
                                      נוודנ מנותק
                                      נווד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                      #2948

                                      בס"ד

                                      דמיון

                                      לא אשכח אותו הלילה
                                      בו נולד השטן בתוכי
                                      לא אשכח עת רציתי אין סוף
                                      כי זה שרף את נשמתי

                                      לילות לא זכרתי צורת ירח
                                      עת הילכתי באופורייה מתחדשת
                                      וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
                                      עוד מעט והקדים קנה לוושת

                                      הוא יבוא והוא יילך
                                      וישאר מקום
                                      לכישלון לא'הבה
                                      ולדמיון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 🤞
                                      4
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2949

                                        ולא
                                        לא מצליחה
                                        לכתוב שיר
                                        זה רק
                                        מילים קטועות
                                        הברות שבורות
                                        כמוני

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🤞
                                        4
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                          #2950

                                          יש ימים שכואב לי
                                          שהלב שלי נשרף
                                          שההיגיון קצת נהדף
                                          והיצר המנוול
                                          מתחיל איתי במרדף

                                          יש ימים שרע לי
                                          שהכל פתאום נמחק
                                          ומשהו בי נסדק
                                          והלב המחולל
                                          מרגיש שהוא נדפק

                                          ורע לי-
                                          ובא לי-
                                          ללכת רחוק מכאן

                                          לרוץ-
                                          לעוף-
                                          בלי לראות לאן

                                          ויש ימים שבא לי-
                                          לכסות אותי-
                                          לפרק בי את הכל

                                          כי נגמרתי-
                                          זה הלב שלי-
                                          הוא מרגיש שהוא לא יכול

                                          אז אני לוקחת נשימה
                                          מנסה להכניס אמונה
                                          לפעמים אני מצליחה
                                          ולפעמים, אני רק מבטיחה
                                          שמתי שאוכל-אאמין,
                                          ועד שאצליח, אני אמתין

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול