דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2980

    זה בסדר לבכות
    כשמרגישים עצב
    עולם מלא נסיונות
    אין כמעט שקט

    אני רואה את הכל
    העיניים שלי פקוחות
    אחים שלי נפלו אתמול
    היום מתרחקים עוד עשרות

    זה שורט לי את הלב
    לראות כמה חללים
    כשלא עמדו מול הכאב
    נפלו בצידי דרכים

    החבל מתנוענע
    והיצר משכנע
    ואיך אנחנו יכולים?
    כולה בני אדם קטנים!

    והאמונה קשה
    והעולם מסנוור
    וכמעט אין תחושה
    של טוב ממכר

    ואיך אפשר לחיות
    כשאני רואה
    כאלו שנפלו לתהומות
    כאלו שאיבדו את התקווה

    הגלות קשה, וארוכה
    וכמעט נאבדנו כולנו
    העם הזה במצוקה
    אלוקים תגאל אותנו!!!

    מקווה שהצחתי להבהיר את התחושות שלי.

    אנחנו רוצים-משיח עכשיו!!!

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙏
    1
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2981

      כדאי לי לוותר ואפילו לא לנסות
      יש דברים שאם לא עושים
      זה הכי טוב שיכול להיות להיות

      לא להכניס ללב כדי לא לשבור
      לא לחשוב יותר מידי כדי לאהוב
      לא לברוח כדי לא לנסות לחזור

      כדאי לי לחשוב על עצמי
      לפני שאני דואגת לכל העולם
      כי הלב שלי יותר חשוב מכולם

      לא לבכות יותר מידי
      כדי להמשיך להצליח לנשום
      ואפילו לפרגן לעצמי ולחלום

      הלוואי ויגיע היום הזה
      שהלב שלי לא יהיה כלכך רגיש
      אם בכלל יגיע יום כזה

      הלוואי שאם אני אפול
      לא אתן לעצמי לאותו מקום לשוב
      צריכה להזכיר ללב שהוא יכול

      יכול להמשיך להתקדם בחיים
      גם אם לפעמים יש קצת קשיים
      כי תכלס בלעדיהם לא היינו מתקדמים.

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💕 👍
      4
      • המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #2982

        לא רוצה לדעת
        שלי אין דעת,
        לא רוצה לזכור
        מה שעשיתי בלי לחשוב.

        עשיתי, טעיתי
        אבל בסוף לעצמי עשיתי,
        מה שאדם עושה
        לעצמו עושה,
        משפט שלא אני אמרתי,
        אם אז לא ראיתי אתזה,
        אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

        מתחרטת,
        מנסה לתקן
        את מה שהחרבתי
        את מה שהרסתי.

        רוצה להאמין שבסוף
        יתחפר לי על מעשי,
        רוצה לחשוב שאלוקים
        יקבל את תפילותי,
        יודעת שאצל אלוקים
        הכול יתקבל
        התשובה, החרטה והתפילה
        אבל את המצפון שלי
        אין דרך לטהר.

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪
        5
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #2983

          דמות של מגדלאור

          זוכרת את המבט שלך
          את החיוך הענק שלך
          את הלב הרחב שלך
          את המידות המיוחדות שבך!

          התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
          באהבה, בסבלנות
          פשוט רגעים של איכות!

          הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
          ריח החלות שהיה עף למרחק
          האוירה הטובה והחמימה
          שאת רק רוצה להשאר קרובה..

          החריצות והיוזמתיות
          הנתינה שהייתה..
          הנפש והרוח הצעירה
          המסירות למשפחה.

          איך הלכת לנו?!
          אבדנו את היקר לנו!
          בכינו, לא עיקלנו
          מה קורה לנו? היכן אנחנו?

          היה לי איתך קשר חזק
          כן, גם עכשיו במרחק..
          מרגישה אותך חזק!
          בפרשות דרכים-
          שההתלבטויות קשות
          לאן לפנות?
          הדמות שלך מהדהדת
          ומייד מגיעה ההחלטה
          לבחור באפשרות הטובה.

          עולות בזכרוני שבתות ילדות
          עם ריח של אחדות
          הלכת לנו- והשארת המון!

          היית לנו מגדלאור
          היו בך המון קרני אור
          ןהלוואי,
          ותמליצי יושר בעדנו
          ויבוא משיח צדקנו
          ותשובי להיות איתנו- את-
          דמות של מגדלאור!!

          כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
          שנפטרה לפני כחמש שנים..
          וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
          שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

          @הדרי

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😥
          3
          • אביעזריא מנותק
            אביעזריא מנותק
            אביעזרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2984

            שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

            כל יהודי

            כל יהודי נולד
            עם מספר דמיוני על היד
            שהולך תמיד אתו -
            לאורך חייו,
            לאורך מותו

            כל יהודי נולד
            עם רכבת שקופה בין ידיו
            ועליה בכיו,
            ועליה צחוקו
            ועליה צחוק ילדיו

            כל יהודי נולד
            עם משא כבד על גבו
            וטלאי צהוב מרופט
            שנעוץ על דופן לבו

            כל יהודי חייב לשאול
            כל יהודי חזר מהשאול
            כל יהודי הוא ניצול

            כל יהודי נולד
            עם מספר דמיוני על היד
            שעוזר לו לזכור-
            מאיפה הוא בא
            ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
            לחזור.
            ✡️

            נדירים האנשים החיים,
            רוב האנשים פשוט קיימים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 😲 😢
            6
            • מישהי מאמימ מנותק
              מישהי מאמימ מנותק
              מישהי מאמי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
              #2985

              לפעמים זה קשה ולא הגיוני
              ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
              בין לתת, להקריב,
              לבין להסתכן, לריב...

              הבחירה קצת קשה
              ואני לא מבינה,
              מה רצונו של הבורא ממני
              ולאן הדרך מובילה.

              עצוב לי בלב
              בלי דמעות בעיניים,
              על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
              על עצמי והסביבה
              נעדרת אהבה
              הכאב רוצה לצאת
              אבל נקבר באדמה.

              אדמה של כאב
              אדמה של הדחקה
              של רצון לחיות
              להפר את הדממה.

              לצעוק את קולי לשמיים
              לפרוש כנפיים
              ולדעת שיש מי שמאמין בי,
              עדיין.

              אשמח לביקורת...
              (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2986

                התיסכול
                ממלא בבילבול,
                גדול,עמוק.

                אופף אותי במחשבות
                עמוסות, פגועות, ואוהבות.

                מרגיש רע
                בלי קשר למה שקרה,
                מוציא מפופורציות
                את הרגשות.

                מגדיל כל דבר
                גם את הקטן,
                זה שמזמן עבר.

                התיסכול מפוצץ,
                צריך לא להתפוצץ
                אחרת נאבד את מי שהיינו.

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💕
                3
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                  #2987

                  חושך עמוק שעוטף הכל
                  פחד עצום והחשש ליפול
                  ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                  מי יזכיר לי שאתה ליד?

                  אתה זה שמזכיר,
                  אתה זה שמרים
                  כוכב קטן מאיר,
                  משנה לי את החיים.

                  גם בתוך החשיכה
                  כשכמעט נפלתי
                  מצאתי אותך
                  כשממש ברחתי...

                  תמיד אתה ליד,
                  אתה מחזיק לי את היד.
                  גם במצבי קיצון היית איתי.

                  אני אף פעם לא לבד,
                  גם כשהלב שלי נאבד,
                  בכל מצב, אתה היית איתי.

                  והיו ימים שברחתי
                  ששכחתי את עצמי
                  היו ימים שצרחתי
                  שהרגשתי לבדי.

                  אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                  והכול מסתדר,
                  והטוב מתבהר,
                  ואז אני רואה
                  שהכל היה לי לטובה

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😌 🖤
                  4
                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                    חושך עמוק שעוטף הכל
                    פחד עצום והחשש ליפול
                    ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                    מי יזכיר לי שאתה ליד?

                    אתה זה שמזכיר,
                    אתה זה שמרים
                    כוכב קטן מאיר,
                    משנה לי את החיים.

                    גם בתוך החשיכה
                    כשכמעט נפלתי
                    מצאתי אותך
                    כשממש ברחתי...

                    תמיד אתה ליד,
                    אתה מחזיק לי את היד.
                    גם במצבי קיצון היית איתי.

                    אני אף פעם לא לבד,
                    גם כשהלב שלי נאבד,
                    בכל מצב, אתה היית איתי.

                    והיו ימים שברחתי
                    ששכחתי את עצמי
                    היו ימים שצרחתי
                    שהרגשתי לבדי.

                    אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                    והכול מסתדר,
                    והטוב מתבהר,
                    ואז אני רואה
                    שהכל היה לי לטובה

                    רוני 2ר מנותק
                    רוני 2ר מנותק
                    רוני 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2988
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #2989

                      לברוח

                      דחס את הרב קו לתיק
                      נעל את הרגשות בנרתיק
                      היום הזה היה קצת מעיק
                      הוא החליט את הכול להשתיק

                      רץ אל התחנה
                      הגיע בלי נשימה
                      רצה לברוח רחוק
                      רצה את עצמו למחוק

                      על האוטובוס הראשון שהגיע
                      הוא מצא את עצמו עולה
                      וגם אז הוא עוד לא הרגיע
                      הלב שלו היה קצת חולה

                      הוא התיישב אי-שם בסוף
                      ניסה את עצמו לאסוף
                      החופש פעם לו בעורקים
                      ליבו כמה למרחקים.

                      הכאוס ששרר לו בגוף,
                      שהבריח את ההגיון.
                      בסוף הוא נפל בטירוף,
                      היצר הכריז ניצחון.

                      ניסה למחוק את עצמו
                      להיכנע לעצב משחית
                      אבל פתאום משהו זז בו
                      לרע הזה אין שום תחתית

                      הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
                      אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
                      זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
                      אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

                      עד...
                      עד שהוא ימצא סוף סוף
                      את הדרך שלו, המקום שלו.
                      כשהאוניה שלו תגיע לחוף
                      והוא יעבוד את השם בדרכו.

                      #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🏃‍♂️ 💪
                      7
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2990

                        נשמה ישנה

                        הנשמה ישנה
                        ואני ערה...
                        חיה, נושמת,קיימת
                        אך היא מורדמת

                        צריכה להתנער-
                        והכי מהר...
                        והזמן עובר

                        והנשמה כבולה בגוף
                        כציפור דרור בכלוב
                        שרוצה לעוף-
                        וחסומה!

                        ראי,
                        אך הזמן עובר
                        ואיך הכל שובר
                        מתנחמת במחר
                        שלא יהיה מאוחר

                        קומי אורי, נשמה
                        ושובי בתשובה
                        הוא חפץ בך
                        בנשמה שלך
                        התכבסי והתנקי
                        ואליו תחזרי!!

                        את השיר כתבתי בהשראת השיר "ישנה בחיק ילדות" של רבי יהודה הלוי
                        (שאגב כתוב בספר "עלה כותרת" שלומדים בשיעורי ספרות בכיתות ט' עד י"ב...,
                        שממש תוך כדי שאני לומדת את השיר הזה למבחן מחר- אז נכתב לי כזה השיר☺ ..)
                        וסתם התחברתי למסר והעמיקות שבתוכו, אז כתבתי בהשראתו...

                        @הדרי

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        6
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2991

                          הקטע שכואב ונשרט לי הלב
                          וקשה לי לראות אותי בתוך הכאב
                          אני חשבתי שניצחתי אבל טעיתי בסוף
                          אין לי כוח עוד פעם את עצמי לאסוף.

                          אני שוקעת, טובעת, ואין מי שיציל.
                          חיה כמו משוגעת עם לב כל כך דביל
                          ומה ביקשתי? להצליח לחיות?
                          האם אין לי אופציה להיות מהטובות?
                          לא! מה פתאום! לא יכול להיות!

                          אז מה? למה אני כל כך למטה?
                          ולמה אתה כל כך רחוק?
                          ואיך אני שוב משיגה שליטה
                          ומצליחה את הרע ממני למחוק???

                          אז מה? מי יציל אותי עכשיו?
                          האם כל המאבק היה לשווא?
                          אני נופלת שוב וזה לא נורמלי
                          כל כך לא רוצה לעשות רק מה שבא לי!!!

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😲
                          4
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2992

                            חולמת לגדול

                            כבולה בתוך עצמך
                            חלום גדול בתוכך
                            יודעת שהוא טוב עבורך

                            חולמת להגשימו ביום בהיר
                            "כרגע אני עדיין בגיל צעיר"
                            וממשיכה לחיות כרגיל..

                            והחלום?!
                            הוא זועק מבתוך
                            הוא רוצה כבר לפרוץ
                            רוצה להתפרץ
                            ומבחינתו להתפוצץ!
                            ואת- דוחה ודוחה
                            ולא מבחינה-
                            אך הזמן לא עוצר לשניה
                            ממהר, בורח, חומק
                            הוא לא מתחשב- הוא מתקתק!

                            בלילות, בחלומות
                            את כבר שם עמוק
                            ואין דרך לחמוק
                            מבטיחה לעצמך להתקדם
                            ועל החלום לא לוותר.
                            ובימים העמוסים-
                            שאין זמן לחלומות מיותרים
                            את במרוץ אחר המטלות
                            והחלום אליו את שואפת-
                            כלל לא נראה באופק...

                            אז קחי את היום
                            ואל תדחי למחר
                            כי מחר יהיה מאוחר,
                            הגשימי חלומך
                            כי הוא שם בתוכך
                            גם שהעולם סוגר לך דלתות
                            ועברת אין ספור נסיונות
                            על החלומות שלך אל תוותרי
                            כן, עד להצלחה- אל תרפי!

                            ועוד תראי-
                            שלאחר עבודה של שנים
                            תהיה דרכך סוגה בשושנים
                            🌸

                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😍 💪
                            5
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2993

                              יש אנשים שמכאיבים
                              יש אנשים ששורפים
                              יש אנשים שמקפיאים
                              יש אנשים שבורחים

                              יש אנשים שאוהבים
                              יש אנשים שמורידים
                              יש אנשים ששונאים
                              יש אנשים שמעלים

                              אני צריכה להתחזק
                              לדעת ממי להתרחק
                              אני צריכה לאהוב
                              גם מי שלא נמצא קרוב

                              לפעמים אני שורפת
                              וזה אולי נקרא ששורדת
                              כי לפעמים אנשים מטביעים
                              אני במלחמה על החיים
                              ואני גם פעמים-
                              אש מאנשים קרים

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              7
                              • המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #2994

                                מילים: במנגינה של באמצע החורף של מתניה
                                בית א':
                                ביום רגיל, של שגרה רגילה
                                שחיפשתי ליהות בת מלך מרצון
                                נפלתי שוב לאותו מקום,
                                ואיבדתי את הטעם והרצון,
                                שחיפשתי ת'צמי, במקומי הטבעי
                                איפה ששמת אותי,
                                פרצתי את הדלת
                                ונפשי נחשפה לעולם שמסביב.

                                פזמון:
                                שהרגשתי לבד שבכיתי בחדר,
                                שניסיתי לשדר שהכל בסדר,
                                מחפשת את הדרך הנכונה
                                בינתיים נאבדת בדרכים ברחוב,
                                בבקשה רק תראה לי את הדרך הביתה,
                                תדע שלמרות הכל אני מנסה לשמור,
                                ותשמע אותי בשקט לוחשת
                                שאין לי כבר כוח אבל לא מתייאשת.

                                בית ב':
                                לא היה לי כבר כוח רק חיפשתי נחמה
                                הכנסתי שוב את עצמי לסערה
                                קיבלתי שוב מכה חזקה
                                ורק שם חיפשתי אותך.

                                פזמון: כפול 2
                                שמצאתי אותך, קיבלתי נחמה
                                לנפשי הרעבה, שחיפשה קירבה
                                שלפת אותי משאול התחתית
                                שמרת עליי כל כך קרוב,
                                בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                תדע שלמרות הכל אני נסיתי לשמור,
                                ותשמע אותי אותי בשקט לוחשת
                                תודה אבא שעזרת לי לחזור.

                                רוצה להגיד רקע לשיר
                                אני חושבת שלכול בחורה יש את התקופה עם עצמה שביא בוחרת להישאר חרדיה.
                                להתקרב יותר להקב"ה ומוצאת את דרכה בעולם.
                                השיר די מתאר את זה
                                ובעזרת ה' אני הולכת כניראה להוציא אותו.

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍 💪
                                6
                                • כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                  #2995

                                  בתוך מערבולת צבעים
                                  אלפי אלפים של גוונים
                                  מאירים

                                  היא יוצאת החוצה
                                  מוגלתית
                                  ודוקרת
                                  התמקמה באמצע
                                  חלילה לא בפינה

                                  בלי להתחשב
                                  ביופי מסביב
                                  בא לה
                                  והיא תוציא
                                  את הזבל מבפנים

                                  אז היא יצאה היבלת
                                  שמראה על לחץ פנימי
                                  או חוסר התחשבות
                                  בדבר בסיסי
                                  ואיך היא תתרפא
                                  אם היא באה מתוכי
                                  נושאת בתוכה
                                  את האני השלילי?!

                                  יום אחד לא יבוא ואשתנה
                                  זה כמו לחיות בסרט בהווה
                                  עם מודעות עצמית והכלה
                                  עוד אצליח לשנות את התמונה
                                  ולפעמים אני מקנא
                                  כן זה נכון
                                  קשה לי להתמקד בישר ובטוב
                                  שאלוקים דואג לי כל רגע בחיי
                                  אך זאת עבודת מידות שלי עכשיו
                                  לחשוב חיובי
                                  לאהוב את עצמי
                                  ובסיעתא דישמיא
                                  להיות אדם בריא

                                  אין דבר שלם מלב שבור,
                                  קרוב ד' לנשברי לב
                                  קרוב ד' לנשברי לב!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2996

                                    לנצל את הימים..

                                    ימים עמוסים
                                    שעות לחוצות
                                    מבחנים ותירגולים
                                    שיתנו לנשום לפחות!

                                    לוח מבחנים עמוס
                                    סדר יום צפוף
                                    פרויקטים להגיש, בגרויות
                                    מה לעשות?!

                                    לפעמים בא לי
                                    לשרוף את הספרים
                                    ללכת לארץ של גמדים
                                    ששם- אין לימודים!
                                    לחיות ולהנות מהנעורים
                                    ופשוט לחיות בלי לימודים
                                    בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                                    יהיו חיים יפים בתכלית...

                                    יודעת,
                                    שבעוד כמה שנים
                                    שאסיים לגמרי את הלימודים
                                    התגעגע- לספסל הלימודים
                                    למורות, להעתקות במבחנים
                                    לבגרויות, לשיעורים
                                    לפרויקטים ולכל הדברים
                                    לחברות- גלגל ההצלה
                                    לכל דבר ודבר-
                                    אפילו למזכירה..)

                                    לכל גיל בחיים
                                    יש את התרגיל שלו-
                                    כל גיל-
                                    והקשיים שבו
                                    אז אדע לנצל
                                    כמה שיותר
                                    את המציאות הזו,
                                    את הלחץ הלימודי
                                    והחשוב מכל-
                                    החברות שאיתי!
                                    כי יודעת,
                                    שיש רגעים
                                    שלא חוזרים בחיים
                                    זה הכל עניין של זמן-
                                    והכל נגמר..

                                    תופעות לוואי של העומס..😂
                                    מקווה שתבינו אותי...
                                    ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                                    אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                                    בהצלחה לכולם!!😍

                                    @הדרי

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏
                                    2
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2997

                                      ואיך קרח נשבר
                                      על כל המילים
                                      שעדיין לא נכתבו
                                      וטיפות של מים
                                      נשרו מהעין
                                      שעדיין לא דמעה
                                      ורסיסים קרים
                                      נספגו באדמה
                                      שעדיין לא הושקתה
                                      ופרח מת שם
                                      בין הקוצים
                                      שעדיין לא נוכשו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      5
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2998

                                        לפעמים אחרי החושך רוצים
                                        גם בלילות עם הכוכבים
                                        את הירח הלבן לקחת
                                        כי הכוכבים כבר קטנים

                                        את מרגישה בתוך סערה
                                        ולשחות את לא יודעת
                                        את רוצה לקחת נשימה
                                        ואת בינתיים טובעת

                                        יש מילים שאת לא מכניסה
                                        הם שורפים לך את הנשמה
                                        כי לפעמים מילים יכולות לחדור
                                        גם אם יש אש יהיה גם את הקור

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏 💪
                                        4
                                        • הדריה הדרי

                                          לנצל את הימים..

                                          ימים עמוסים
                                          שעות לחוצות
                                          מבחנים ותירגולים
                                          שיתנו לנשום לפחות!

                                          לוח מבחנים עמוס
                                          סדר יום צפוף
                                          פרויקטים להגיש, בגרויות
                                          מה לעשות?!

                                          לפעמים בא לי
                                          לשרוף את הספרים
                                          ללכת לארץ של גמדים
                                          ששם- אין לימודים!
                                          לחיות ולהנות מהנעורים
                                          ופשוט לחיות בלי לימודים
                                          בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                                          יהיו חיים יפים בתכלית...

                                          יודעת,
                                          שבעוד כמה שנים
                                          שאסיים לגמרי את הלימודים
                                          התגעגע- לספסל הלימודים
                                          למורות, להעתקות במבחנים
                                          לבגרויות, לשיעורים
                                          לפרויקטים ולכל הדברים
                                          לחברות- גלגל ההצלה
                                          לכל דבר ודבר-
                                          אפילו למזכירה..)

                                          לכל גיל בחיים
                                          יש את התרגיל שלו-
                                          כל גיל-
                                          והקשיים שבו
                                          אז אדע לנצל
                                          כמה שיותר
                                          את המציאות הזו,
                                          את הלחץ הלימודי
                                          והחשוב מכל-
                                          החברות שאיתי!
                                          כי יודעת,
                                          שיש רגעים
                                          שלא חוזרים בחיים
                                          זה הכל עניין של זמן-
                                          והכל נגמר..

                                          תופעות לוואי של העומס..😂
                                          מקווה שתבינו אותי...
                                          ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                                          אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                                          בהצלחה לכולם!!😍

                                          @הדרי

                                          שוהםש מנותק
                                          שוהםש מנותק
                                          שוהם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2999
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול