דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2986

    התיסכול
    ממלא בבילבול,
    גדול,עמוק.

    אופף אותי במחשבות
    עמוסות, פגועות, ואוהבות.

    מרגיש רע
    בלי קשר למה שקרה,
    מוציא מפופורציות
    את הרגשות.

    מגדיל כל דבר
    גם את הקטן,
    זה שמזמן עבר.

    התיסכול מפוצץ,
    צריך לא להתפוצץ
    אחרת נאבד את מי שהיינו.

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💕
    3
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
      #2987

      חושך עמוק שעוטף הכל
      פחד עצום והחשש ליפול
      ואם הלב שלי כבר לא נאבד
      מי יזכיר לי שאתה ליד?

      אתה זה שמזכיר,
      אתה זה שמרים
      כוכב קטן מאיר,
      משנה לי את החיים.

      גם בתוך החשיכה
      כשכמעט נפלתי
      מצאתי אותך
      כשממש ברחתי...

      תמיד אתה ליד,
      אתה מחזיק לי את היד.
      גם במצבי קיצון היית איתי.

      אני אף פעם לא לבד,
      גם כשהלב שלי נאבד,
      בכל מצב, אתה היית איתי.

      והיו ימים שברחתי
      ששכחתי את עצמי
      היו ימים שצרחתי
      שהרגשתי לבדי.

      אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

      והכול מסתדר,
      והטוב מתבהר,
      ואז אני רואה
      שהכל היה לי לטובה

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      😌 🖤
      4
      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

        חושך עמוק שעוטף הכל
        פחד עצום והחשש ליפול
        ואם הלב שלי כבר לא נאבד
        מי יזכיר לי שאתה ליד?

        אתה זה שמזכיר,
        אתה זה שמרים
        כוכב קטן מאיר,
        משנה לי את החיים.

        גם בתוך החשיכה
        כשכמעט נפלתי
        מצאתי אותך
        כשממש ברחתי...

        תמיד אתה ליד,
        אתה מחזיק לי את היד.
        גם במצבי קיצון היית איתי.

        אני אף פעם לא לבד,
        גם כשהלב שלי נאבד,
        בכל מצב, אתה היית איתי.

        והיו ימים שברחתי
        ששכחתי את עצמי
        היו ימים שצרחתי
        שהרגשתי לבדי.

        אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

        והכול מסתדר,
        והטוב מתבהר,
        ואז אני רואה
        שהכל היה לי לטובה

        רוני 2ר מנותק
        רוני 2ר מנותק
        רוני 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2988
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #2989

          לברוח

          דחס את הרב קו לתיק
          נעל את הרגשות בנרתיק
          היום הזה היה קצת מעיק
          הוא החליט את הכול להשתיק

          רץ אל התחנה
          הגיע בלי נשימה
          רצה לברוח רחוק
          רצה את עצמו למחוק

          על האוטובוס הראשון שהגיע
          הוא מצא את עצמו עולה
          וגם אז הוא עוד לא הרגיע
          הלב שלו היה קצת חולה

          הוא התיישב אי-שם בסוף
          ניסה את עצמו לאסוף
          החופש פעם לו בעורקים
          ליבו כמה למרחקים.

          הכאוס ששרר לו בגוף,
          שהבריח את ההגיון.
          בסוף הוא נפל בטירוף,
          היצר הכריז ניצחון.

          ניסה למחוק את עצמו
          להיכנע לעצב משחית
          אבל פתאום משהו זז בו
          לרע הזה אין שום תחתית

          הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
          אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
          זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
          אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

          עד...
          עד שהוא ימצא סוף סוף
          את הדרך שלו, המקום שלו.
          כשהאוניה שלו תגיע לחוף
          והוא יעבוד את השם בדרכו.

          #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🏃‍♂️ 💪
          7
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2990

            נשמה ישנה

            הנשמה ישנה
            ואני ערה...
            חיה, נושמת,קיימת
            אך היא מורדמת

            צריכה להתנער-
            והכי מהר...
            והזמן עובר

            והנשמה כבולה בגוף
            כציפור דרור בכלוב
            שרוצה לעוף-
            וחסומה!

            ראי,
            אך הזמן עובר
            ואיך הכל שובר
            מתנחמת במחר
            שלא יהיה מאוחר

            קומי אורי, נשמה
            ושובי בתשובה
            הוא חפץ בך
            בנשמה שלך
            התכבסי והתנקי
            ואליו תחזרי!!

            את השיר כתבתי בהשראת השיר "ישנה בחיק ילדות" של רבי יהודה הלוי
            (שאגב כתוב בספר "עלה כותרת" שלומדים בשיעורי ספרות בכיתות ט' עד י"ב...,
            שממש תוך כדי שאני לומדת את השיר הזה למבחן מחר- אז נכתב לי כזה השיר☺ ..)
            וסתם התחברתי למסר והעמיקות שבתוכו, אז כתבתי בהשראתו...

            @הדרי

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            6
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2991

              הקטע שכואב ונשרט לי הלב
              וקשה לי לראות אותי בתוך הכאב
              אני חשבתי שניצחתי אבל טעיתי בסוף
              אין לי כוח עוד פעם את עצמי לאסוף.

              אני שוקעת, טובעת, ואין מי שיציל.
              חיה כמו משוגעת עם לב כל כך דביל
              ומה ביקשתי? להצליח לחיות?
              האם אין לי אופציה להיות מהטובות?
              לא! מה פתאום! לא יכול להיות!

              אז מה? למה אני כל כך למטה?
              ולמה אתה כל כך רחוק?
              ואיך אני שוב משיגה שליטה
              ומצליחה את הרע ממני למחוק???

              אז מה? מי יציל אותי עכשיו?
              האם כל המאבק היה לשווא?
              אני נופלת שוב וזה לא נורמלי
              כל כך לא רוצה לעשות רק מה שבא לי!!!

              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😲
              4
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2992

                חולמת לגדול

                כבולה בתוך עצמך
                חלום גדול בתוכך
                יודעת שהוא טוב עבורך

                חולמת להגשימו ביום בהיר
                "כרגע אני עדיין בגיל צעיר"
                וממשיכה לחיות כרגיל..

                והחלום?!
                הוא זועק מבתוך
                הוא רוצה כבר לפרוץ
                רוצה להתפרץ
                ומבחינתו להתפוצץ!
                ואת- דוחה ודוחה
                ולא מבחינה-
                אך הזמן לא עוצר לשניה
                ממהר, בורח, חומק
                הוא לא מתחשב- הוא מתקתק!

                בלילות, בחלומות
                את כבר שם עמוק
                ואין דרך לחמוק
                מבטיחה לעצמך להתקדם
                ועל החלום לא לוותר.
                ובימים העמוסים-
                שאין זמן לחלומות מיותרים
                את במרוץ אחר המטלות
                והחלום אליו את שואפת-
                כלל לא נראה באופק...

                אז קחי את היום
                ואל תדחי למחר
                כי מחר יהיה מאוחר,
                הגשימי חלומך
                כי הוא שם בתוכך
                גם שהעולם סוגר לך דלתות
                ועברת אין ספור נסיונות
                על החלומות שלך אל תוותרי
                כן, עד להצלחה- אל תרפי!

                ועוד תראי-
                שלאחר עבודה של שנים
                תהיה דרכך סוגה בשושנים
                🌸

                @הדרי

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😍 💪
                5
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2993

                  יש אנשים שמכאיבים
                  יש אנשים ששורפים
                  יש אנשים שמקפיאים
                  יש אנשים שבורחים

                  יש אנשים שאוהבים
                  יש אנשים שמורידים
                  יש אנשים ששונאים
                  יש אנשים שמעלים

                  אני צריכה להתחזק
                  לדעת ממי להתרחק
                  אני צריכה לאהוב
                  גם מי שלא נמצא קרוב

                  לפעמים אני שורפת
                  וזה אולי נקרא ששורדת
                  כי לפעמים אנשים מטביעים
                  אני במלחמה על החיים
                  ואני גם פעמים-
                  אש מאנשים קרים

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  7
                  • המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #2994

                    מילים: במנגינה של באמצע החורף של מתניה
                    בית א':
                    ביום רגיל, של שגרה רגילה
                    שחיפשתי ליהות בת מלך מרצון
                    נפלתי שוב לאותו מקום,
                    ואיבדתי את הטעם והרצון,
                    שחיפשתי ת'צמי, במקומי הטבעי
                    איפה ששמת אותי,
                    פרצתי את הדלת
                    ונפשי נחשפה לעולם שמסביב.

                    פזמון:
                    שהרגשתי לבד שבכיתי בחדר,
                    שניסיתי לשדר שהכל בסדר,
                    מחפשת את הדרך הנכונה
                    בינתיים נאבדת בדרכים ברחוב,
                    בבקשה רק תראה לי את הדרך הביתה,
                    תדע שלמרות הכל אני מנסה לשמור,
                    ותשמע אותי בשקט לוחשת
                    שאין לי כבר כוח אבל לא מתייאשת.

                    בית ב':
                    לא היה לי כבר כוח רק חיפשתי נחמה
                    הכנסתי שוב את עצמי לסערה
                    קיבלתי שוב מכה חזקה
                    ורק שם חיפשתי אותך.

                    פזמון: כפול 2
                    שמצאתי אותך, קיבלתי נחמה
                    לנפשי הרעבה, שחיפשה קירבה
                    שלפת אותי משאול התחתית
                    שמרת עליי כל כך קרוב,
                    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                    תדע שלמרות הכל אני נסיתי לשמור,
                    ותשמע אותי אותי בשקט לוחשת
                    תודה אבא שעזרת לי לחזור.

                    רוצה להגיד רקע לשיר
                    אני חושבת שלכול בחורה יש את התקופה עם עצמה שביא בוחרת להישאר חרדיה.
                    להתקרב יותר להקב"ה ומוצאת את דרכה בעולם.
                    השיר די מתאר את זה
                    ובעזרת ה' אני הולכת כניראה להוציא אותו.

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😍 💪
                    6
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                      #2995

                      בתוך מערבולת צבעים
                      אלפי אלפים של גוונים
                      מאירים

                      היא יוצאת החוצה
                      מוגלתית
                      ודוקרת
                      התמקמה באמצע
                      חלילה לא בפינה

                      בלי להתחשב
                      ביופי מסביב
                      בא לה
                      והיא תוציא
                      את הזבל מבפנים

                      אז היא יצאה היבלת
                      שמראה על לחץ פנימי
                      או חוסר התחשבות
                      בדבר בסיסי
                      ואיך היא תתרפא
                      אם היא באה מתוכי
                      נושאת בתוכה
                      את האני השלילי?!

                      יום אחד לא יבוא ואשתנה
                      זה כמו לחיות בסרט בהווה
                      עם מודעות עצמית והכלה
                      עוד אצליח לשנות את התמונה
                      ולפעמים אני מקנא
                      כן זה נכון
                      קשה לי להתמקד בישר ובטוב
                      שאלוקים דואג לי כל רגע בחיי
                      אך זאת עבודת מידות שלי עכשיו
                      לחשוב חיובי
                      לאהוב את עצמי
                      ובסיעתא דישמיא
                      להיות אדם בריא

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                        #2996

                        לנצל את הימים..

                        ימים עמוסים
                        שעות לחוצות
                        מבחנים ותירגולים
                        שיתנו לנשום לפחות!

                        לוח מבחנים עמוס
                        סדר יום צפוף
                        פרויקטים להגיש, בגרויות
                        מה לעשות?!

                        לפעמים בא לי
                        לשרוף את הספרים
                        ללכת לארץ של גמדים
                        ששם- אין לימודים!
                        לחיות ולהנות מהנעורים
                        ופשוט לחיות בלי לימודים
                        בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                        יהיו חיים יפים בתכלית...

                        יודעת,
                        שבעוד כמה שנים
                        שאסיים לגמרי את הלימודים
                        התגעגע- לספסל הלימודים
                        למורות, להעתקות במבחנים
                        לבגרויות, לשיעורים
                        לפרויקטים ולכל הדברים
                        לחברות- גלגל ההצלה
                        לכל דבר ודבר-
                        אפילו למזכירה..)

                        לכל גיל בחיים
                        יש את התרגיל שלו-
                        כל גיל-
                        והקשיים שבו
                        אז אדע לנצל
                        כמה שיותר
                        את המציאות הזו,
                        את הלחץ הלימודי
                        והחשוב מכל-
                        החברות שאיתי!
                        כי יודעת,
                        שיש רגעים
                        שלא חוזרים בחיים
                        זה הכל עניין של זמן-
                        והכל נגמר..

                        תופעות לוואי של העומס..😂
                        מקווה שתבינו אותי...
                        ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                        אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                        בהצלחה לכולם!!😍

                        @הדרי

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        2
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2997

                          ואיך קרח נשבר
                          על כל המילים
                          שעדיין לא נכתבו
                          וטיפות של מים
                          נשרו מהעין
                          שעדיין לא דמעה
                          ורסיסים קרים
                          נספגו באדמה
                          שעדיין לא הושקתה
                          ופרח מת שם
                          בין הקוצים
                          שעדיין לא נוכשו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          5
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2998

                            לפעמים אחרי החושך רוצים
                            גם בלילות עם הכוכבים
                            את הירח הלבן לקחת
                            כי הכוכבים כבר קטנים

                            את מרגישה בתוך סערה
                            ולשחות את לא יודעת
                            את רוצה לקחת נשימה
                            ואת בינתיים טובעת

                            יש מילים שאת לא מכניסה
                            הם שורפים לך את הנשמה
                            כי לפעמים מילים יכולות לחדור
                            גם אם יש אש יהיה גם את הקור

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👏 💪
                            4
                            • הדריה הדרי

                              לנצל את הימים..

                              ימים עמוסים
                              שעות לחוצות
                              מבחנים ותירגולים
                              שיתנו לנשום לפחות!

                              לוח מבחנים עמוס
                              סדר יום צפוף
                              פרויקטים להגיש, בגרויות
                              מה לעשות?!

                              לפעמים בא לי
                              לשרוף את הספרים
                              ללכת לארץ של גמדים
                              ששם- אין לימודים!
                              לחיות ולהנות מהנעורים
                              ופשוט לחיות בלי לימודים
                              בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                              יהיו חיים יפים בתכלית...

                              יודעת,
                              שבעוד כמה שנים
                              שאסיים לגמרי את הלימודים
                              התגעגע- לספסל הלימודים
                              למורות, להעתקות במבחנים
                              לבגרויות, לשיעורים
                              לפרויקטים ולכל הדברים
                              לחברות- גלגל ההצלה
                              לכל דבר ודבר-
                              אפילו למזכירה..)

                              לכל גיל בחיים
                              יש את התרגיל שלו-
                              כל גיל-
                              והקשיים שבו
                              אז אדע לנצל
                              כמה שיותר
                              את המציאות הזו,
                              את הלחץ הלימודי
                              והחשוב מכל-
                              החברות שאיתי!
                              כי יודעת,
                              שיש רגעים
                              שלא חוזרים בחיים
                              זה הכל עניין של זמן-
                              והכל נגמר..

                              תופעות לוואי של העומס..😂
                              מקווה שתבינו אותי...
                              ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                              אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                              בהצלחה לכולם!!😍

                              @הדרי

                              שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2999
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3000

                                לא משעמם

                                פותח את הרדיו
                                מהדורת החדשות
                                הלב מתפוצץ מהבשורות הקשות

                                מלחמה בדרום
                                מלחמה בצפון
                                ממשלה מתפרקת
                                כלכלה מתרסקת

                                הפגנות על כלום
                                עוד בשורת איוב
                                "שהותרה לפרסום "

                                משהו פה הזוי
                                מהמם
                                מדמם
                                נגזר עלינו משמיים
                                שלא נשתעמם

                                ורק אתה בורא עולם שומע התפילות
                                יכול ברגע להפוך לטובה את כל הגזרות
                                שלא נשתעמם
                                אבל מסיבות אחרות

                                לקום בבוקר כמו חלום
                                בשורות טובות בכל מקום
                                מברית לחתונה
                                מתנות וישועות ממתינות בכל פינה

                                **אנא השם
                                שבורי לב מצפים לישועתך
                                אנא השם
                                אותנו תנחם
                                אם כבר נגזר עלינו משמיים
                                שלא נשתעמם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😢 👍
                                4
                                • הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3001

                                  תיכף אשוב..))

                                  אבא,
                                  יש את הימים-
                                  שמדברת אתך שעות
                                  בשעות הקטנות
                                  בצרות, בשמחות
                                  תחושה של חיבור
                                  אהבה, וקרבה מתוקה..

                                  אבל יש את הימים-
                                  שמדברת עם אחרים
                                  אבל אתך-
                                  לא בדיוק מצליחה..
                                  התפילות ללא כוונות
                                  והשיחות- כבר לא שעות
                                  המילים--כבר לא יוצאות!

                                  אז למה עם כולם
                                  מצליחה לדבר, לספר
                                  ואתך נוצרת שתיקה?!
                                  רוצה שוב לחוש קרבה!

                                  ויודעת,
                                  שגם שאתך לא מדברת
                                  הרי אתה יודע נסתרות ולב
                                  יודע מה כל אחד עובר
                                  גם כשקשה לי לדבר
                                  אותי אתה אוהב
                                  ויודע שהכל יסתדר

                                  ואתה מחכה לי,
                                  בתקופה שקשה לי
                                  יודע שתיכף אשוב
                                  לתפילות מהלב
                                  ואחזור להתקרב..

                                  ושום תפילה לא לשווא
                                  אני הולכת לדבר אתך עכשיו..)

                                  (תסכימו איתי שיש את הימים- שהתפילה בכוונה, באהבה
                                  ויש את הימים- שקשה!- שהתפילה זורמת כזה.., בלי כוונה, קצת יבשה..
                                  וזה קורה כמעט לכולנו....
                                  --לאחרונה כתבתי הרבה שירים, ולא הספקתי להעלות אותם...
                                  ואת השיר הזה החלטתי שאני חייבת להעלות
                                  כי דווקא בתקופות האלה-- שהתפילות לא הכי טובות...
                                  אני יודעת שאני אשוב בסוף לתפילות מהלב...- זה הכל עניין של זמן..)
                                  @הדרי

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אביעזריא מנותק
                                    אביעזריא מנותק
                                    אביעזרי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3002

                                    עוד יבוא

                                    בית א’ -
                                    עוד יבוא פתאום
                                    עוד יתגשם חלום
                                    שלא היה לו לילה
                                    ואף לא יום

                                    יזרח יפציע ממרום
                                    כמו משום מקום
                                    אל אומה שדי לה
                                    כבר מלחלום

                                    פזמון -
                                    קרב יום אשר הוא לא יום
                                    ולא לילה
                                    שלוות עולמים

                                    בית ב’ -
                                    עוד יירפא הכאב
                                    נעמוד לב אל לב
                                    בתחתית ההר
                                    כבש גם זאב

                                    נגור יחדיו נשב
                                    נעבוד בלב שליו
                                    נחזיק עד מחר
                                    הוא מתקרב

                                    פזמון -
                                    קרב יום אשר הוא לא יום
                                    ולא לילה
                                    שלוות עולמים
                                    קרב יום אשר הוא לא יום
                                    ולא לילה
                                    היינו כחולמים...

                                    נדירים האנשים החיים,
                                    רוב האנשים פשוט קיימים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    4
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3003

                                      שקיפות
                                      גוף ונפש
                                      גלוי מול סתום
                                      הקושי עצום
                                      עם לב חתום

                                      חולה בגופו
                                      הכל יחבקו
                                      יפנקו ויבינו
                                      יהיו שם

                                      אך מי ילטף
                                      ינחם יחזק
                                      את שבור הנפש??

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3004

                                        לנסות, לחיות,
                                        למרות הכל להיות.
                                        ונכון שעכשיו קצת קשה,
                                        אבל בסוף הטוב יתגלה.

                                        ובינתיים---
                                        עובדת על אמונה,
                                        מבינה שאני קטנה
                                        לא רואה את התמונה
                                        חיה בלי הבנה

                                        ובינתיים---
                                        מגששת אחר האור
                                        מחפשת לי מזור
                                        האמונה מצליחה לעזור
                                        ובזכותה הטוב יחזור

                                        כי,
                                        בגלל שאני בת של מלך
                                        אז אין בכלל שום סיכוי
                                        שאאבד לי את הדרך

                                        אני,
                                        רק צריכה לנסות שוב
                                        להפסיק עם ניסיונות החיפוי
                                        והלב כבר לא יהיה עצוב

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👊
                                        3
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3005

                                          בא לי להקיא,
                                          ועדיין זה לא נגמר.
                                          כל כך רציתי להפסיק
                                          אבל עדיין זה נשאר.
                                          נהייתה לי התנגשות
                                          בין האסור אל המותר
                                          ובתוך ההתרחשות
                                          גם הלב שלי נמכר.

                                          חיפשתי בכוונה
                                          דברים רעים
                                          חשבתי שהשריטה
                                          תיעלם לי מהחיים
                                          עכשיו לא יכולה
                                          וזה אפילו לא עזר
                                          אני נהייתי סתם חולה
                                          והריגוש הזה עוד נשאר

                                          לא יכולה לעצום את העיניים
                                          בתוך המוח השריטות כואבות
                                          רק ניסיתי קצת לשרוד בינתיים
                                          אבל נפלתי ועכשיו משלמת בכמויות

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול