דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ פודרה 0

    יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
    על ניסיונות נפילות ומשברים
    אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
    מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
    לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
    אז תגידו תודה רבה לאלוקים
    תספרו את הניסים תעלו גם שירים
    איך יצאתם מהרגעי הקשים
    על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
    בהצלחה

    נוי3209נ מנותק
    נוי3209נ מנותק
    נוי3209
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #308
    פוסט זה נמחק!
    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נוי3209נ נוי3209

      פוסט זה נמחק!

      אילניתא מנותק
      אילניתא מנותק
      אילנית
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
      #309
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #310
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פודרה 0פ פודרה 0

          יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
          על ניסיונות נפילות ומשברים
          אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
          מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
          לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
          אז תגידו תודה רבה לאלוקים
          תספרו את הניסים תעלו גם שירים
          איך יצאתם מהרגעי הקשים
          על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
          בהצלחה

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #311

          @פודרה-0
          שים לב שלא כל שיר מתאים לפורום!!
          עד עכשיו נשמרה כאן הרמה הגבוהה בכתיבה!!
          אל תורידו אותה...
          גם אם זה חרוזים, לא אומר שכל דבר ראוי לפרסם.
          לטובתנו, שלא ינעל הנושא.
          להזכירכם.. זה כבר קרה...

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #312

            נזכר בתקופות הקשות
            בהם לא היה לי טעם לחיות
            כל כך הרבה כאב כל כך הרבה כישלונות
            אז למה לי שוב לנסות

            ואז עולות התובנות
            ההצלחות מגיעות דווקא אחרי כישלונות
            בשביל להצליח צריך להזיע
            זאת אני לא יודע

            כולם מסביבי מצליחים
            יושבים מול הסטנדר לומדים
            מוקפים חברים נהנים צוחקים
            רק אני עומד לבד מהצד מביט בחברים

            ואז מגיעה ההבנה
            מה אתה מסתכל על כולם בקנאה
            שמח בחלקך בטוח גם בך יש מעלה
            ואולי [בטוח]בכלל החברים בך מקנאים
            על הכישרון ועל זה שאתה מפרגן לכל החברים

            אבל לך זאת הם לא אומרים
            כי לאנשים קשה לחיות בחברת ממורמרים
            אז תפסיק להתלונן לא רק אתה כולנו מתמודדים
            לכל אחד תיקים אחרים פתוחים
            תראה פתאום החיים לך מחייכים

            נזכר בימים הרעים
            בהם היחסים עם ההורים
            בלשון המעטה לא היו מעולים
            הערות צעקות וויכוחים
            החיים אז בבית לא היו מעולים

            ועד שלפתע עלה הרעיון
            אני לא מושלם זה נכון
            אבל רוצה שיסתכלו על הטוב שבי
            אולי ההורים שלי חושבים כמוני

            הם לא מלאכים לפעמים גם טועים
            שאסלח שאסתכל על הוטב הם מצפים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #313

              בהשראת השירים על השינה שמתמהמהת

              לכל אלו שמתקשים לישון
              או שסתם נודדת שנתם
              במקום לספור כבשים
              או להתהפך מצד לצד
              כדי לקרא פעם נוספת קריאת שמע
              יכול לעזור לכל אחד.
              אבל לפעמים נחמד להיות לבד ביקום שחור
              בשקט וכשהילדים ישנים
              ולא עובדים
              ואין טלפונים
              ולא ממהרים
              ואפשר להוריד הילוך
              אבל בבוקר
              כשמתחילה חגיגת פיהוקים
              מתחת למסכה
              זה קצת מביך
              כי רואים לי על העניים
              שאני עייפה מליל נדודים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #314

                שיר זה נכתב בהשראת אחד מהשירים שקראתי פו
                בס"ד
                "העבר והמחר"

                "נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                תלוי לחסדי הרוח
                אם אגדל או אהיה לעלה נושר
                ההחלטה כבר לא בידי"

                ההחלטה היא בידך אם להישאר בעבר
                או להביט אל העתיד אל המחר
                האם לשכוח ולסלוח
                או מעצמך אל הלא נודע לברוח

                בידך האפשרות לשוב להתחבר אל עצמך
                מבלי להתחשב בדעת הסביבה
                להיות לעשות למלא את העולם בתקוה
                שהנה מגיעה תקופה יפה

                הייאוש והעצבות עצת היצר
                שרוצה אותך שלצידו תישאר
                אז תראה לו שאתה לא מותר
                שימצא לו מישהו אחר...
                בהצלחה ...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #315

                  כבר סוף החנוכה
                  ות'עיקר שכחנו...

                  להודות על כל ענין וענין,
                  גם כאשר זה לא מתוכנן.
                  על בריאות, על משפחה,
                  על חברים ועל שמחה.
                  על פרנסה, על אהבה,
                  על יופי וגם על תקווה.

                  על נשימה ונשימה, על דופק שבלב.
                  וגם אם מרגישים כואב,
                  זה רק כי ד' הוא אוהב.

                  נ.ב. ההשראה באה לי מהרצאה ששמעתי על הכוח האדיר של ההודאה אז תנצלו את הימים האחרונים של חנוכה, וגם לאחמ"כ.. כדי להודות ובעז"ה נראה עוד ישועות. 👍👍👍

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #316
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #317

                      זהו לא עוד אוסף של שירים
                      אוסף של אותיות
                      שלמילים מצטרפים
                      משפטים שמתחרזים
                      אלו שירים שמספרים
                      סיפור של חיים
                      של ימים יפים
                      של ימים מורכבים
                      מימים של חושך וימים של אור
                      של התמודדות
                      של נפילות של קשיים
                      וגם של הצלחות
                      שירים שמעברים מסרים
                      של חיזוק של תקוה של אמונה
                      אם כן תעבירו מקווה שהועלתי לכם
                      הלאה לחברכם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מצט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מצט
                        #318

                        זה שיר מהה ישן.. יצא מהארכיון(חלק מכירים אותו נראה לי)
                        יש בו כמה חרוזים שלא מסתדרים...

                        איפה העולם
                        הוא רק הולך ונעלם
                        אולי הוא בכלל לא קיים
                        אין עליו כבר בני אדם

                        צועקים על שחיתות
                        אולי בקטע של נשיאות
                        לאף אחד אין נאמנות
                        כי כבר הלכה הסבלנות

                        עומס בכבישים
                        כולם פה צופרים
                        ואת אף אחד לא סופרים
                        כבר איבדו פה ת'בלמים

                        ואם מספרים בדיחות
                        הם בשלב שהם רק נחמדות
                        וגם אם יש בסוף בדרן
                        גם הוא בסוף ניטחן

                        הנולד עם כישרון
                        את עצמו ינפח כבלון
                        הנולד רגיל
                        חושב שהוא מגעיל..(סליחה)

                        את הכל לוקחים בעול
                        על כולם רוצים ליפול
                        ואת הכל רוצים ליטול
                        חושבים שזה משחק מנופול

                        אם אחד רוצה לעלות
                        הוא חייב את הרשתות
                        ולשלם און תועפות
                        וזה רק לפרסומות
                        ובסוף יצטרך גם תרופות
                        ולא חסר דוגמאות

                        היוצא לעבוד
                        אומרים שבך נמרוד
                        אבל הוא ר' היד
                        שלפרנסתו מתמיד
                        ובסוף אם הלך לו נהפך לנגיד

                        כל איזה דעתן
                        רוצה להיות שדרן
                        כל איזה מתלהב
                        נהיה פתאום סלב

                        ושהגיעה הקורונה
                        חשבו שהיא תעצור אותנו מלרדת
                        בסוף היא לקחה אותנו הלאה
                        והעולם נהיה מקלדת

                        מהצד זה נראה מצחיק
                        כי העולם זז בצ'יק
                        אבל בפנים זה מאוד מציק
                        שעד היכן הלך הבנאדיק
                        אבל אולי מספיק....

                        אז די על התלונות
                        שזה מה שצריך להיות
                        וגם אם יש קצת בעיות
                        או לא עלינו יש צרות
                        צריך לזכור שהכל זה תאטרון בובות

                        אז נחזור אל התמימות
                        וגם אם יש בזה צביעות
                        אז יאלה מה ההתלבטות
                        כי העיקר שתהיה מבסוט....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                          #319

                          יום ראשון, שיר חדש... שונה מהרגיל, מעניין מה דעתכם.
                          https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/392
                          אתה שמעריב ערבים בחכמה
                          שערים של תבונה בדרך של הלילה
                          משנה עיתים מסערה לדממה
                          ומדליק את הכוכבים אם לא די לה

                          הוא גולל חושך מפני אור
                          וגם את האור מפני החושך
                          בכאב הוא מזכיר שצריך לחזור
                          מה זה לצעוד ומה להימשך

                          ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                          ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                          ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                          וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                          גם ביער שורץ נחשים
                          הליכה על חוט של רשת
                          הגמרא לי שלהבת אישים
                          אורותיה גוונים כקשת

                          כשנטיתי לדרך אחרת
                          זה טעות והיא תמידית
                          כשהבטתי לאישה הבוערת
                          הלטתי פני בטלית

                          ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                          ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                          ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                          וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #320

                            בס"ד

                            "ישיבות ומותגים פעם והיום"
                            מורינו המשגיח שליט"א
                            ברצוני לשאול שאלה
                            תמיד דברתם איתנו על מותגים
                            שמי שמשקיע בחיצוניות
                            כנראה שאין לו מה למכור
                            הוא ריק מתוכן בפנימיות

                            אז איך זה שעולם הישיבות
                            נהפך לעולם של מותגים והשואות?

                            פעם בשביל בחור ישיבה להקראות
                            היו צריכים לשב ללמוד עוד ועוד
                            והיום? מספיק להיות רשום באחד השיבות הנחשבות

                            פעם בחור טוב היה
                            מי שיושב ולומד בהתמדה
                            שקוע בעולמה של תורה
                            מתהלך בד' אמות של הלכה
                            והיום? הוא צו"ל בזילזול היה נקרא

                            פעם בחור טוב היה
                            מי שטוב ליבו מאיר את כל הסביבה
                            יודע לומר לכל אחד מילה טובה
                            לא משנה גיל לא משנה השנה
                            והיום? זה כבר לא מכובד

                            פעם ישיבה היו בוחרים
                            לפי המקום שבו מתעלים
                            בתורה ויראת שמיים מתגדלים
                            והיום? נכנסו שיקולים זרים
                            יח"צ פרסום ורשמים ...

                            פעם בחורים היו נמדדים
                            לפי הרצון ההשתדלות והמאמצים
                            אם את כל הכוחות היו מנצלים
                            [ובאמת יצאו מהם גדולים]
                            והיום? הכל לפי הנראות והתוצאות המידתיות
                            לא מוכנים להשקיע לא מוכנים לחכות

                            אמנם בזמנינו היום מוכרחים את זאת
                            אבל חייבים לדעת זאת ירידת הדורות...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #321

                              מכירים ת'תחושה הזאת שיש לכם משו שחשוב מאוד עבורכם וכל התגובות מהסביבה כל כך יבשות!!
                              שציפיתם ליחס אחר וקיבלתם את ההפך הגמור לפנים!!
                              אני מאמינה שקרה לכם...
                              אני אישית לקחתי את זה לכיוון אחד בשיר, אבל קחו את זה כל אחד למקום שלו...


                              בקליל...}

                              ימים שלמים מול מחברת
                              ממלא, כותב חיי הם סרט
                              כן...התחושה שם כואבת
                              זה לא נגמר בדף ושקט---

                              חשבתי לגמור את הפרק
                              המון שנים לא מספיק?
                              זה כמו לאכול את הירק
                              בוסרי, לא בשל ומזיק

                              דמעה על הדף זולגת
                              כן...היום יש לי יומולדת
                              היום עף בלי מזכרת
                              ובתוכי סירנות של ניידת

                              אז רק רציתי אולי לידע
                              שזה לא סתם תאריך
                              שגם לי לפעמים מגיע
                              יחס וחיבוק מעריך

                              נו אז מה אם עברתי
                              ת'גיל של המסיבות
                              בלב עדין נשארתי
                              אותו ילד חלומות...

                              אל תחשבו אפילו לרגע
                              שאם אני צוחק אני שמח
                              אל תנסו אותי לשגע
                              אני זוכר הכל ולא שוכח!!

                              זה אמור להיות יום אחר
                              כזה מהנה,משחרר וקליל
                              כנראה לעולם אשאר
                              אותו ילד שקל להכליל...

                              רק תזכרו...

                              כמה טעויות פיזרתם ושכחתם לאסוף
                              כי כנראה ש'הַפֵּי אֵנְד' לא יהיה הסוף...

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              20
                              • שירליש מנותק
                                שירליש מנותק
                                שירלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #322

                                תגיד אתה,
                                לא בא לך לפעמים
                                לצרוח עד כדי כאבים?
                                לא בא לך לפעמים
                                לפרק מישהו לפרקים?
                                מה עושים בכאלו מצבים?
                                מה עושים כשאין כבר עצבים?
                                פעם תהיתי
                                תשובות חיפשתי
                                והיום כבר הבנתי
                                יש בורא לעולם
                                שאוהב אותי יותר מכולם
                                אני הבת האהובה שלו
                                וכשכואב לי כואב גם לו
                                וגם אם ביום בהיר
                                פתאום מגיע רעם
                                יהיה לי ברור ונהיר:
                                גם לקושי הזה יש טעם!

                                הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                זה - להמשיך לישון...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                  #323
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיתרמ מנותק
                                    מיתרמ מנותק
                                    מיתר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #324

                                    תמיד שאני להתמלאות
                                    אני מרגיש את כל הריק
                                    ותמיד שאני רוצה לעלות
                                    אני נופל ומתרסק
                                    תמיד שאני רוצה לגלות
                                    אני הולך ומתרחק
                                    ותמיד שאני רוצה להשתנות
                                    פתאום הכל חורק

                                    תמיד שאני רוצה להתקדם
                                    אני מרגיש שאני הולך לאחור
                                    ותמיד שאני רוצה ליהיות שלם
                                    גדל לו החור
                                    תמיד שאני רוצה לפנות להשם
                                    אני מרגיש שחוצץ מסך שחור
                                    ותמיד אני מתרשם
                                    אבל לא מצליח בטוב לבחור

                                    אז אם תמיד זה קורה
                                    אז כנראה שזה רצון הבורא
                                    כי אדם לעמל יולד
                                    רק אם תתמיד אתה תגיע ליעד

                                    פשוט, אבל נראה לי מז’ה נכון

                                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    16
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #325

                                      נגמרו הנרות
                                      טמנו את החנוכיות
                                      אין על הניסים והלל
                                      עבר חנוכה
                                      ואנחנו לקראת חורף ארוך
                                      אפרורי ומעוננן
                                      איך נדע לשמור על רעננות
                                      ועל התרגשות ללא חג בפתח?
                                      איך נוכל לא לשכוח
                                      להנות ולשמוח
                                      לא לשקוע בדכאון ומרה שחורה
                                      גם בתוך השגרה?
                                      אולי אם נדע
                                      לחיות בהווה
                                      ולזכור את העבר
                                      ולהביט לעתיד
                                      ונזכור שתמיד
                                      יש למעלה את ה' ששומר ומשגיח
                                      ומנהל לנו את החיים
                                      ומכין לנו חיים טובים בין החגים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
                                        #326

                                        הפורום הגיע לאלפיים וכתבתי שיר שיאמר ולו מעט מההערכה שיש לי לפורום

                                        מוזיקה כולם כאן אוהבים
                                        אלפיים משתמשים
                                        ועוד מאות שרק צופים
                                        אז נכנסים ומתדיינים

                                        קחו דף ועט כי יש אתגר כתיבה
                                        ופוסט לכתיבה מגניבה
                                        זהירות כשאתם מעלים תגובה
                                        ראו שזה בלי זכויות יוצרים שזה גניבה

                                        צריך לא להגיב שתיים ברצף
                                        שלא תעלו למפקחים חמה וקצף
                                        מלא סקרים יוצרים כאן הדף
                                        לא עוד פורום מתקלף

                                        בואו רק נאמר תודה
                                        למפקחים וצוות ההנהלה
                                        זה לא סתם שיר או בדיחה
                                        זה סוגשל תעודת הוקרה

                                        @אייצ-ית @צור @ntz @רבקה @תמי @NBHGV @מוזיקה @מוטי-טבק @חברים

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        25
                                        • אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #327
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול