דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 808.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #320

    בס"ד

    "ישיבות ומותגים פעם והיום"
    מורינו המשגיח שליט"א
    ברצוני לשאול שאלה
    תמיד דברתם איתנו על מותגים
    שמי שמשקיע בחיצוניות
    כנראה שאין לו מה למכור
    הוא ריק מתוכן בפנימיות

    אז איך זה שעולם הישיבות
    נהפך לעולם של מותגים והשואות?

    פעם בשביל בחור ישיבה להקראות
    היו צריכים לשב ללמוד עוד ועוד
    והיום? מספיק להיות רשום באחד השיבות הנחשבות

    פעם בחור טוב היה
    מי שיושב ולומד בהתמדה
    שקוע בעולמה של תורה
    מתהלך בד' אמות של הלכה
    והיום? הוא צו"ל בזילזול היה נקרא

    פעם בחור טוב היה
    מי שטוב ליבו מאיר את כל הסביבה
    יודע לומר לכל אחד מילה טובה
    לא משנה גיל לא משנה השנה
    והיום? זה כבר לא מכובד

    פעם ישיבה היו בוחרים
    לפי המקום שבו מתעלים
    בתורה ויראת שמיים מתגדלים
    והיום? נכנסו שיקולים זרים
    יח"צ פרסום ורשמים ...

    פעם בחורים היו נמדדים
    לפי הרצון ההשתדלות והמאמצים
    אם את כל הכוחות היו מנצלים
    [ובאמת יצאו מהם גדולים]
    והיום? הכל לפי הנראות והתוצאות המידתיות
    לא מוכנים להשקיע לא מוכנים לחכות

    אמנם בזמנינו היום מוכרחים את זאת
    אבל חייבים לדעת זאת ירידת הדורות...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #321

      מכירים ת'תחושה הזאת שיש לכם משו שחשוב מאוד עבורכם וכל התגובות מהסביבה כל כך יבשות!!
      שציפיתם ליחס אחר וקיבלתם את ההפך הגמור לפנים!!
      אני מאמינה שקרה לכם...
      אני אישית לקחתי את זה לכיוון אחד בשיר, אבל קחו את זה כל אחד למקום שלו...


      בקליל...}

      ימים שלמים מול מחברת
      ממלא, כותב חיי הם סרט
      כן...התחושה שם כואבת
      זה לא נגמר בדף ושקט---

      חשבתי לגמור את הפרק
      המון שנים לא מספיק?
      זה כמו לאכול את הירק
      בוסרי, לא בשל ומזיק

      דמעה על הדף זולגת
      כן...היום יש לי יומולדת
      היום עף בלי מזכרת
      ובתוכי סירנות של ניידת

      אז רק רציתי אולי לידע
      שזה לא סתם תאריך
      שגם לי לפעמים מגיע
      יחס וחיבוק מעריך

      נו אז מה אם עברתי
      ת'גיל של המסיבות
      בלב עדין נשארתי
      אותו ילד חלומות...

      אל תחשבו אפילו לרגע
      שאם אני צוחק אני שמח
      אל תנסו אותי לשגע
      אני זוכר הכל ולא שוכח!!

      זה אמור להיות יום אחר
      כזה מהנה,משחרר וקליל
      כנראה לעולם אשאר
      אותו ילד שקל להכליל...

      רק תזכרו...

      כמה טעויות פיזרתם ושכחתם לאסוף
      כי כנראה ש'הַפֵּי אֵנְד' לא יהיה הסוף...

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      20
      • שירליש מנותק
        שירליש מנותק
        שירלי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #322

        תגיד אתה,
        לא בא לך לפעמים
        לצרוח עד כדי כאבים?
        לא בא לך לפעמים
        לפרק מישהו לפרקים?
        מה עושים בכאלו מצבים?
        מה עושים כשאין כבר עצבים?
        פעם תהיתי
        תשובות חיפשתי
        והיום כבר הבנתי
        יש בורא לעולם
        שאוהב אותי יותר מכולם
        אני הבת האהובה שלו
        וכשכואב לי כואב גם לו
        וגם אם ביום בהיר
        פתאום מגיע רעם
        יהיה לי ברור ונהיר:
        גם לקושי הזה יש טעם!

        הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
        זה - להמשיך לישון...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        17
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
          #323
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #324

            תמיד שאני להתמלאות
            אני מרגיש את כל הריק
            ותמיד שאני רוצה לעלות
            אני נופל ומתרסק
            תמיד שאני רוצה לגלות
            אני הולך ומתרחק
            ותמיד שאני רוצה להשתנות
            פתאום הכל חורק

            תמיד שאני רוצה להתקדם
            אני מרגיש שאני הולך לאחור
            ותמיד שאני רוצה ליהיות שלם
            גדל לו החור
            תמיד שאני רוצה לפנות להשם
            אני מרגיש שחוצץ מסך שחור
            ותמיד אני מתרשם
            אבל לא מצליח בטוב לבחור

            אז אם תמיד זה קורה
            אז כנראה שזה רצון הבורא
            כי אדם לעמל יולד
            רק אם תתמיד אתה תגיע ליעד

            פשוט, אבל נראה לי מז’ה נכון

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            16
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #325

              נגמרו הנרות
              טמנו את החנוכיות
              אין על הניסים והלל
              עבר חנוכה
              ואנחנו לקראת חורף ארוך
              אפרורי ומעוננן
              איך נדע לשמור על רעננות
              ועל התרגשות ללא חג בפתח?
              איך נוכל לא לשכוח
              להנות ולשמוח
              לא לשקוע בדכאון ומרה שחורה
              גם בתוך השגרה?
              אולי אם נדע
              לחיות בהווה
              ולזכור את העבר
              ולהביט לעתיד
              ונזכור שתמיד
              יש למעלה את ה' ששומר ומשגיח
              ומנהל לנו את החיים
              ומכין לנו חיים טובים בין החגים

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
                #326

                הפורום הגיע לאלפיים וכתבתי שיר שיאמר ולו מעט מההערכה שיש לי לפורום

                מוזיקה כולם כאן אוהבים
                אלפיים משתמשים
                ועוד מאות שרק צופים
                אז נכנסים ומתדיינים

                קחו דף ועט כי יש אתגר כתיבה
                ופוסט לכתיבה מגניבה
                זהירות כשאתם מעלים תגובה
                ראו שזה בלי זכויות יוצרים שזה גניבה

                צריך לא להגיב שתיים ברצף
                שלא תעלו למפקחים חמה וקצף
                מלא סקרים יוצרים כאן הדף
                לא עוד פורום מתקלף

                בואו רק נאמר תודה
                למפקחים וצוות ההנהלה
                זה לא סתם שיר או בדיחה
                זה סוגשל תעודת הוקרה

                @אייצ-ית @צור @ntz @רבקה @תמי @NBHGV @מוזיקה @מוטי-טבק @חברים

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                25
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #327
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                    #328
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #329

                      היום עבר
                      הלילה הגיע
                      מה שהיה מואר
                      עכשיו חשוך
                      קר וקודר בחוץ
                      כולם מתכנסים
                      מפחדים ונסים
                      צרות ורדיפות
                      קשיים ונסיונות
                      בחוץ סכנה
                      ובלב איימה
                      אין מקום להסתתר
                      ובחדרים תפילה
                      בעין דמעה של נחמה
                      שעוד תבוא ותבנה
                      מקדשך כבתחילה

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                        #330

                        אז ככה....
                        זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                        הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                        בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                        כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                        חייבת להיות מס' 1

                        אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                        מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                        אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                        'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                        כי, בואו... אני בדור ה2021...
                        אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                        וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                        כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                        וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                        חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                        לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                        כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                        אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                        כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                        בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                        מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                        הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                        היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                        עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                        אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                        קבלי התשואה,
                        טבעית בכבודה.
                        היית אלופה,
                        הצלחת במשימה.

                        ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #331
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • רבקהר רבקה

                            אז ככה....
                            זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                            הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                            בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                            כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                            חייבת להיות מס' 1

                            אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                            מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                            אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                            'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                            כי, בואו... אני בדור ה2021...
                            אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                            וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                            כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                            וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                            חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                            לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                            כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                            אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                            כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                            בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                            מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                            הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                            היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                            עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                            אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                            קבלי התשואה,
                            טבעית בכבודה.
                            היית אלופה,
                            הצלחת במשימה.

                            ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                            #332

                            @רבקה
                            גם אני בהתחלה לא הבנתי
                            גם לי לקח זמן עד שהאסימון נפל לי
                            שבעצם המטרה זה ליהות אני
                            וכן גם אני כשרוני

                            לקח לי זמן לגלות
                            שכל אחד מקבל מהקל מתנות
                            אבל אף פעם הם לא שוות
                            רק צריך לחפש ולמצוא
                            מה התפקיד שנתן לך בעולמו

                            התפקיד שניתן לחברך
                            הוא לא מה שמתאים לך
                            המטרה שסומנה בשבילך
                            רק לך היא מתאימה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אילניתא אילנית

                              את השיר הזה אחי המיוחד לא יקרא ...תקראו אותו לפחות אתם ...

                              אתה באמת לא אשם
                              שמפרצופך השונה אני חוששת
                              ממלמולי רכלניות מתביישת
                              עזרה ממני אלייך עיתים בוששת
                              ועם שק של חידלון את עצמי פוגשת

                              אתה באמת לא אשם
                              שלזמנים אני קוטעת אותך בצמיחתך
                              נותרת דמומה לצפות בפריחתך
                              במקום להושיט יד, לתמוך בהצלחתך
                              אנא, סלח לי, גם כשאני במצבי בריחה

                              אתה לפעמים כן קצת אשם
                              לא מתחשב, ללא הסתכלות והבנה
                              מתקש להכיל גם אותי בתמונה
                              דורס אותי בטעות. לא בכוונה
                              ולפעמים בפיך אני נהיית לצחוק ולשנינה

                              אז אולי שנינו אשמים- ככל הנראה
                              ובינתיים, נמשיך לשאת את אשר ביננו קורה ...

                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #333

                              @אילנית לפעמים אני בך מביט
                              רוצה לדבר רוצה להגיד
                              להגיד לך שלום לשואל מה נשמע
                              לקבל ממך חיוך מילה טובה
                              אבל אין לי מילים
                              קשה לי להתבטאות גם אני חווה קשיים
                              רק רציתי להגיד לכם ההורים
                              לא כל אלה שמביטים
                              מאחורי הגב מתלחשים
                              מצחקקים מרכלים
                              לפעמים הם אוהבים
                              פשוט המילים להם נעלמים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • אייצ'יתא אייצ'ית נעל נושא זה ב-
                              • אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #334

                                משתמשים וכתובים יקרים שימו לב!!

                                עקב שינויים במערכת וחידוש של כמה כללים מעתה לא ניתן להעלות כמה שירים שכתבתם ביום אחד. אלא כל יום תעלו אך ורק שיר 1 !!

                                כרגע אני משאירה את הנושא נעול רק כדי שיראו את ההודעה הזו.
                                בהמשך אני אפתח שוב את הנושא ותוכלו לשתף אותנו מפרי ידכם!!


                                בהזדמנות הזו אני רוצה לומר שאני אישית מאוד נהנית מהכותבים, יש כאן המון מוכשרים !! ומוכשרות😉
                                אל תפסיקו לשתף אותנו, לחזק, לעודד, להוריד דמעה ואפילו להתרגש...

                                רק תזכרו-
                                שככל שרמת הכתיבה תהיה גבוהה הרמה של הפורום עולה!!

                                לכן לפני פרסום שיר שימו לב לכמה דברים:

                                1. שלא פרסמתם היום כבר שיר, כי מעתה יהיה מותר לפרסם רק שיר בודד ביום. (שאגב זה לטובתנו בלבד- ככה לא יהיה עומס שירים ונאבד ידיים ורגליים אלא לכל שיר יהיה את הפוקוס שלו..)

                                2. שהשיר תואם את חוקי הקטגוריה בפרט והפורום בכלל. שזה לא שיר שיכול להתפרש כבעייתי מכל הבחינות!!

                                3. שהשיר מוקלד טוב, מלא, עם רעיון או מסר.. ולא סתם שיר על מה שזז...

                                4. שהשיר לא פוגע באף אחד לא ישירות ולא בעקיפין.

                                5. אם יש משו שאתם מתלבטים על פרסומו ניתן ליצור איתי קשר ואני יכוון.

                                |-בהצלחה!!

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                18
                                • אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #335

                                  צהריים טובים,
                                  כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                                  בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                                  ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                                  בהצלחה!!

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                  • אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                    #336
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      צהריים טובים,
                                      כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                                      בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                                      ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                                      בהצלחה!!

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #337

                                      @אייצ-ית תודה 🙂

                                      השיר נכתב באמצע החיים,
                                      כשהרגשתי לפתע געגועים!

                                      לפעמים מתגעגעת ללילות שדיברנו,
                                      רוצה לחוש שוב המתיקות שחווינו.
                                      בשעה שבאת וניחמתי אותך,
                                      ובשעה שגם אני שפכתי לך.

                                      מישהי שדאגה וכן ידעה לעודד,
                                      אחת כזו שהייתה גב להתמודד.
                                      מישהי עם ביטחון בלתי מעורער,
                                      מישהי שכולם אוהבים זה מכבר.

                                      מישהי עם רגשות בלתי נדלים,
                                      שיודעת להכיל וגם לקבל כלים.
                                      אז רק רציתי שתדעי לפחות,
                                      שאני מתגעגעת... ובכל זאת, אין - מה - לעשות.

                                      😐

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • taliya_aiT מנותק
                                        taliya_aiT מנותק
                                        taliya_ai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #338

                                        יש לי חברה ילדה כלכך טובה
                                        לא מזמן ספרה לי על פרידה
                                        פרידה קשה וקרובה
                                        אך פרידה כי אין ברירה
                                        פרידה מכל מה שחשוב לה מהטוב והרע
                                        פרידה מאנשים קרובים
                                        מחברות, האחים וההורים
                                        פרידה מכל הטוב שלה היה

                                        היא לא מבינה ת'כאב שנמצא
                                        שעבר בי כאשר לי היא ספרה
                                        ספרה שתעזוב ותלך לבדה
                                        אמרה זה לטובה כדי לעזור לחברה
                                        התחילה לבכות ואותי היא חבקה
                                        ניסיתי לעודד אך לא היתה בפי מילה
                                        הוצפתי רק רגשות כעס ובכיה

                                        נסיתי להבין ולא הצלחתי
                                        בתוך תוכי באמת נפגעתי
                                        היא בחרה באחרת
                                        ועליי היא מוותרת
                                        בכיתי בסתר
                                        הרגשתי במחרתרת
                                        ניסיתי לחייך
                                        להגיד שהכול בסדר
                                        שאני מבינה שהכול בא מהלב ומעבר
                                        אבל בסופו של היום בכיתי בחדר

                                        היא חברה טובה, חברה נאמנה
                                        כלכך הרבה פעמים בשבילי היא היתה
                                        היתה שם תמיד, בכל בכי ודמעה
                                        בכל חיוך וצחוק על הרצפה
                                        אמרתי לה שיושב על ליבי
                                        שפגועה אני ולא מבינה
                                        שאלתי שאלות
                                        היו המון אי הבנות
                                        מה לה לעזוב לטובת האחרת
                                        שתפתח את המכתבים במחברת
                                        ותקרא איך אני מרגישה ומה אני עוברת

                                        ניסיתי לדבר בהגיון
                                        אך הותקפתי שיגעון
                                        שיגעון של עצבות, עצבות ודיכאון
                                        אז נואשת הלכתי לישון
                                        כדי להעביר ת'כאב שבפנים
                                        ניסיתי לחשוב מה מסתתר מאחורי מעשים
                                        מה הסיבה, מה התשובה
                                        למה לעזוב היא כלכך להוטה
                                        למה היא חייבת?
                                        למה לי את זה היא עושה?

                                        חלמתי חלומות ולא באו פתרונות
                                        והבכי שהיה פתח בי חלונות
                                        חלונות בנשמה ,בגבול ההבנה
                                        והבנתי כמה שהיא מדהימה
                                        היא רק דאגה וניסתה כל דרך שונה
                                        לעזוב אותי היא לא רצתה
                                        היא הרגישה רעה
                                        כאשר היתה טובה
                                        כי מכל צד היתה חברה
                                        הבחירה היתה קשה
                                        אך לא היתה לה ברירה...

                                        ועדיין היא חברתי הטובה!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #339

                                          "יב' שבילים"

                                          לא מסוגל לא יכול לכולנו יש רגעים קשיים
                                          אין לא יכול יש לא רוצה כולם אומרים
                                          אני לא מבין מה הם רוצים
                                          הרצון בוער בי תמיד מדוע הם לא מאמינים

                                          מה הוא המכשול שאותי מונע
                                          מה חוסם אותי מלהגיע
                                          האם בשביל הנכון אני צועד
                                          מדוע אני שוב ושוב מועד?

                                          יכול להיות שהדרך טובה ונכונה
                                          אבל המסלול הזה לא יועד עבורך
                                          יב' שבילים ל יב' שבטים סלולים
                                          אל אותו היעד מובילים

                                          לכל אחד מסלול משלו
                                          שמקרב אותו אל בראו
                                          תפקידו של אדם לחפש וגם למצוא
                                          את השביל שמוכן בשבילו
                                          "ורק אז יצליח את תפקידו לבצע!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול