דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 809.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיתרמ מנותק
    מיתרמ מנותק
    מיתר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #324

    תמיד שאני להתמלאות
    אני מרגיש את כל הריק
    ותמיד שאני רוצה לעלות
    אני נופל ומתרסק
    תמיד שאני רוצה לגלות
    אני הולך ומתרחק
    ותמיד שאני רוצה להשתנות
    פתאום הכל חורק

    תמיד שאני רוצה להתקדם
    אני מרגיש שאני הולך לאחור
    ותמיד שאני רוצה ליהיות שלם
    גדל לו החור
    תמיד שאני רוצה לפנות להשם
    אני מרגיש שחוצץ מסך שחור
    ותמיד אני מתרשם
    אבל לא מצליח בטוב לבחור

    אז אם תמיד זה קורה
    אז כנראה שזה רצון הבורא
    כי אדם לעמל יולד
    רק אם תתמיד אתה תגיע ליעד

    פשוט, אבל נראה לי מז’ה נכון

    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #325

      נגמרו הנרות
      טמנו את החנוכיות
      אין על הניסים והלל
      עבר חנוכה
      ואנחנו לקראת חורף ארוך
      אפרורי ומעוננן
      איך נדע לשמור על רעננות
      ועל התרגשות ללא חג בפתח?
      איך נוכל לא לשכוח
      להנות ולשמוח
      לא לשקוע בדכאון ומרה שחורה
      גם בתוך השגרה?
      אולי אם נדע
      לחיות בהווה
      ולזכור את העבר
      ולהביט לעתיד
      ונזכור שתמיד
      יש למעלה את ה' ששומר ומשגיח
      ומנהל לנו את החיים
      ומכין לנו חיים טובים בין החגים

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
        #326

        הפורום הגיע לאלפיים וכתבתי שיר שיאמר ולו מעט מההערכה שיש לי לפורום

        מוזיקה כולם כאן אוהבים
        אלפיים משתמשים
        ועוד מאות שרק צופים
        אז נכנסים ומתדיינים

        קחו דף ועט כי יש אתגר כתיבה
        ופוסט לכתיבה מגניבה
        זהירות כשאתם מעלים תגובה
        ראו שזה בלי זכויות יוצרים שזה גניבה

        צריך לא להגיב שתיים ברצף
        שלא תעלו למפקחים חמה וקצף
        מלא סקרים יוצרים כאן הדף
        לא עוד פורום מתקלף

        בואו רק נאמר תודה
        למפקחים וצוות ההנהלה
        זה לא סתם שיר או בדיחה
        זה סוגשל תעודת הוקרה

        @אייצ-ית @צור @ntz @רבקה @תמי @NBHGV @מוזיקה @מוטי-טבק @חברים

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        25
        • אינספריישןא מנותק
          אינספריישןא מנותק
          אינספריישן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #327
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
            #328
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #329

              היום עבר
              הלילה הגיע
              מה שהיה מואר
              עכשיו חשוך
              קר וקודר בחוץ
              כולם מתכנסים
              מפחדים ונסים
              צרות ורדיפות
              קשיים ונסיונות
              בחוץ סכנה
              ובלב איימה
              אין מקום להסתתר
              ובחדרים תפילה
              בעין דמעה של נחמה
              שעוד תבוא ותבנה
              מקדשך כבתחילה

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                #330

                אז ככה....
                זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                חייבת להיות מס' 1

                אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                כי, בואו... אני בדור ה2021...
                אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                קבלי התשואה,
                טבעית בכבודה.
                היית אלופה,
                הצלחת במשימה.

                ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #331
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • רבקהר רבקה

                    אז ככה....
                    זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                    הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                    בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                    כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                    חייבת להיות מס' 1

                    אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                    מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                    אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                    'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                    כי, בואו... אני בדור ה2021...
                    אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                    וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                    כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                    וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                    חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                    לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                    כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                    אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                    כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                    בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                    מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                    הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                    היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                    עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                    אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                    קבלי התשואה,
                    טבעית בכבודה.
                    היית אלופה,
                    הצלחת במשימה.

                    ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                    #332

                    @רבקה
                    גם אני בהתחלה לא הבנתי
                    גם לי לקח זמן עד שהאסימון נפל לי
                    שבעצם המטרה זה ליהות אני
                    וכן גם אני כשרוני

                    לקח לי זמן לגלות
                    שכל אחד מקבל מהקל מתנות
                    אבל אף פעם הם לא שוות
                    רק צריך לחפש ולמצוא
                    מה התפקיד שנתן לך בעולמו

                    התפקיד שניתן לחברך
                    הוא לא מה שמתאים לך
                    המטרה שסומנה בשבילך
                    רק לך היא מתאימה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • אילניתא אילנית

                      את השיר הזה אחי המיוחד לא יקרא ...תקראו אותו לפחות אתם ...

                      אתה באמת לא אשם
                      שמפרצופך השונה אני חוששת
                      ממלמולי רכלניות מתביישת
                      עזרה ממני אלייך עיתים בוששת
                      ועם שק של חידלון את עצמי פוגשת

                      אתה באמת לא אשם
                      שלזמנים אני קוטעת אותך בצמיחתך
                      נותרת דמומה לצפות בפריחתך
                      במקום להושיט יד, לתמוך בהצלחתך
                      אנא, סלח לי, גם כשאני במצבי בריחה

                      אתה לפעמים כן קצת אשם
                      לא מתחשב, ללא הסתכלות והבנה
                      מתקש להכיל גם אותי בתמונה
                      דורס אותי בטעות. לא בכוונה
                      ולפעמים בפיך אני נהיית לצחוק ולשנינה

                      אז אולי שנינו אשמים- ככל הנראה
                      ובינתיים, נמשיך לשאת את אשר ביננו קורה ...

                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #333

                      @אילנית לפעמים אני בך מביט
                      רוצה לדבר רוצה להגיד
                      להגיד לך שלום לשואל מה נשמע
                      לקבל ממך חיוך מילה טובה
                      אבל אין לי מילים
                      קשה לי להתבטאות גם אני חווה קשיים
                      רק רציתי להגיד לכם ההורים
                      לא כל אלה שמביטים
                      מאחורי הגב מתלחשים
                      מצחקקים מרכלים
                      לפעמים הם אוהבים
                      פשוט המילים להם נעלמים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • אייצ'יתא אייצ'ית נעל נושא זה ב-
                      • אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #334

                        משתמשים וכתובים יקרים שימו לב!!

                        עקב שינויים במערכת וחידוש של כמה כללים מעתה לא ניתן להעלות כמה שירים שכתבתם ביום אחד. אלא כל יום תעלו אך ורק שיר 1 !!

                        כרגע אני משאירה את הנושא נעול רק כדי שיראו את ההודעה הזו.
                        בהמשך אני אפתח שוב את הנושא ותוכלו לשתף אותנו מפרי ידכם!!


                        בהזדמנות הזו אני רוצה לומר שאני אישית מאוד נהנית מהכותבים, יש כאן המון מוכשרים !! ומוכשרות😉
                        אל תפסיקו לשתף אותנו, לחזק, לעודד, להוריד דמעה ואפילו להתרגש...

                        רק תזכרו-
                        שככל שרמת הכתיבה תהיה גבוהה הרמה של הפורום עולה!!

                        לכן לפני פרסום שיר שימו לב לכמה דברים:

                        1. שלא פרסמתם היום כבר שיר, כי מעתה יהיה מותר לפרסם רק שיר בודד ביום. (שאגב זה לטובתנו בלבד- ככה לא יהיה עומס שירים ונאבד ידיים ורגליים אלא לכל שיר יהיה את הפוקוס שלו..)

                        2. שהשיר תואם את חוקי הקטגוריה בפרט והפורום בכלל. שזה לא שיר שיכול להתפרש כבעייתי מכל הבחינות!!

                        3. שהשיר מוקלד טוב, מלא, עם רעיון או מסר.. ולא סתם שיר על מה שזז...

                        4. שהשיר לא פוגע באף אחד לא ישירות ולא בעקיפין.

                        5. אם יש משו שאתם מתלבטים על פרסומו ניתן ליצור איתי קשר ואני יכוון.

                        |-בהצלחה!!

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        18
                        • אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #335

                          צהריים טובים,
                          כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                          בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                          ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                          בהצלחה!!

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אייצ'יתא אייצ'ית ביטל את נעילת נושא זה ב-
                          • אינספריישןא מנותק
                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                            #336
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              צהריים טובים,
                              כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                              בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                              ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                              בהצלחה!!

                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #337

                              @אייצ-ית תודה 🙂

                              השיר נכתב באמצע החיים,
                              כשהרגשתי לפתע געגועים!

                              לפעמים מתגעגעת ללילות שדיברנו,
                              רוצה לחוש שוב המתיקות שחווינו.
                              בשעה שבאת וניחמתי אותך,
                              ובשעה שגם אני שפכתי לך.

                              מישהי שדאגה וכן ידעה לעודד,
                              אחת כזו שהייתה גב להתמודד.
                              מישהי עם ביטחון בלתי מעורער,
                              מישהי שכולם אוהבים זה מכבר.

                              מישהי עם רגשות בלתי נדלים,
                              שיודעת להכיל וגם לקבל כלים.
                              אז רק רציתי שתדעי לפחות,
                              שאני מתגעגעת... ובכל זאת, אין - מה - לעשות.

                              😐

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • taliya_aiT מנותק
                                taliya_aiT מנותק
                                taliya_ai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #338

                                יש לי חברה ילדה כלכך טובה
                                לא מזמן ספרה לי על פרידה
                                פרידה קשה וקרובה
                                אך פרידה כי אין ברירה
                                פרידה מכל מה שחשוב לה מהטוב והרע
                                פרידה מאנשים קרובים
                                מחברות, האחים וההורים
                                פרידה מכל הטוב שלה היה

                                היא לא מבינה ת'כאב שנמצא
                                שעבר בי כאשר לי היא ספרה
                                ספרה שתעזוב ותלך לבדה
                                אמרה זה לטובה כדי לעזור לחברה
                                התחילה לבכות ואותי היא חבקה
                                ניסיתי לעודד אך לא היתה בפי מילה
                                הוצפתי רק רגשות כעס ובכיה

                                נסיתי להבין ולא הצלחתי
                                בתוך תוכי באמת נפגעתי
                                היא בחרה באחרת
                                ועליי היא מוותרת
                                בכיתי בסתר
                                הרגשתי במחרתרת
                                ניסיתי לחייך
                                להגיד שהכול בסדר
                                שאני מבינה שהכול בא מהלב ומעבר
                                אבל בסופו של היום בכיתי בחדר

                                היא חברה טובה, חברה נאמנה
                                כלכך הרבה פעמים בשבילי היא היתה
                                היתה שם תמיד, בכל בכי ודמעה
                                בכל חיוך וצחוק על הרצפה
                                אמרתי לה שיושב על ליבי
                                שפגועה אני ולא מבינה
                                שאלתי שאלות
                                היו המון אי הבנות
                                מה לה לעזוב לטובת האחרת
                                שתפתח את המכתבים במחברת
                                ותקרא איך אני מרגישה ומה אני עוברת

                                ניסיתי לדבר בהגיון
                                אך הותקפתי שיגעון
                                שיגעון של עצבות, עצבות ודיכאון
                                אז נואשת הלכתי לישון
                                כדי להעביר ת'כאב שבפנים
                                ניסיתי לחשוב מה מסתתר מאחורי מעשים
                                מה הסיבה, מה התשובה
                                למה לעזוב היא כלכך להוטה
                                למה היא חייבת?
                                למה לי את זה היא עושה?

                                חלמתי חלומות ולא באו פתרונות
                                והבכי שהיה פתח בי חלונות
                                חלונות בנשמה ,בגבול ההבנה
                                והבנתי כמה שהיא מדהימה
                                היא רק דאגה וניסתה כל דרך שונה
                                לעזוב אותי היא לא רצתה
                                היא הרגישה רעה
                                כאשר היתה טובה
                                כי מכל צד היתה חברה
                                הבחירה היתה קשה
                                אך לא היתה לה ברירה...

                                ועדיין היא חברתי הטובה!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #339

                                  "יב' שבילים"

                                  לא מסוגל לא יכול לכולנו יש רגעים קשיים
                                  אין לא יכול יש לא רוצה כולם אומרים
                                  אני לא מבין מה הם רוצים
                                  הרצון בוער בי תמיד מדוע הם לא מאמינים

                                  מה הוא המכשול שאותי מונע
                                  מה חוסם אותי מלהגיע
                                  האם בשביל הנכון אני צועד
                                  מדוע אני שוב ושוב מועד?

                                  יכול להיות שהדרך טובה ונכונה
                                  אבל המסלול הזה לא יועד עבורך
                                  יב' שבילים ל יב' שבטים סלולים
                                  אל אותו היעד מובילים

                                  לכל אחד מסלול משלו
                                  שמקרב אותו אל בראו
                                  תפקידו של אדם לחפש וגם למצוא
                                  את השביל שמוכן בשבילו
                                  "ורק אז יצליח את תפקידו לבצע!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                    #340

                                    נכתב בזמן אמת, כל מילה אמיתית. אפילו לא עבר טיוטא.
                                    רק שתבינו מה זה בין אדם לחברו.

                                    בבקשה, תזהרו במצווה הזו. היא משחק באש.


                                    שרפה בלב


                                    תגידו, מה עושים כשכואב?
                                    כי אני לא יודעת. ניסיתי הכל.
                                    עוד שנייה מתרסק לי הלב,
                                    הדימום פושט בי, כל כך גדול.

                                    אני כבר לא בוכה, אין לי מלאיי,
                                    דמעותיי, מרות, הספיקו להישטף.
                                    ההרים, הגבהות והפסגה שמעליי,
                                    שמעו אותו, בכי אילם מטפטף.

                                    אין כאב נורא ואיום יותר מפגיעה,
                                    אין לי הסבר, רק תביטו עליי.
                                    ייתכן כי כך תבינו מהי התחושה,
                                    כאשר זוקרים אצבע חושדת כלפיי.

                                    חשבתי זה יעבור, אבל זה כבד,
                                    נחילים יבשו לי על הלחי זה מכבר.
                                    אלוקים יודע נסתרות, כן, הוא העד,
                                    שאני חפה מפשע, והשברון נותר.

                                    נותר בי הוא עמוק,
                                    צורב כמו להבה.
                                    גם ריצה באמוק,
                                    לא תתן לי הרגעה.

                                    אז אני נשארת כאן, בתחתית,
                                    השאול מגלם את מקומי החדש.
                                    מביטה אל-על, הנה כוכב שביט,
                                    אולי תעזור לי לשבור את הקש?!

                                    אבל הוא התעלם, ממשיך במסלולו,
                                    פוסח מעליי במהירות מירוץ הזמן.
                                    אינו יודע, כמה טוב הוא עבורו מקומו,
                                    וקנאתי שלוחה אליו מהארץ, מכאן.

                                    אם הייתי שטה כך, בבזק האור,
                                    למעלה מעל הגלובוס האכזר בגאווה.
                                    אולי לא הייתה הפגיעה חותכת בעור,
                                    כי היא כל כך עמוקה, אינה מתאחה.

                                    נותרת בי עמוק,
                                    צורבת כמו להבה.
                                    גם כפתור ה'LOCK',
                                    לא יעשה מהפכה.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • B מנותק
                                      B מנותק
                                      Bee
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bee
                                      #341

                                      תוהה לפעמים מי המציא את המילה 'שטויות'.


                                      יש לך שכל,
                                      בינה,
                                      דעת

                                      תעודות על הקיר,
                                      כריזמה,
                                      להט

                                      אך בסער ויכוח,
                                      משום מה -
                                      שוכחת
                                      .
                                      .
                                      .
                                      גם בצד השני
                                      מלאה
                                      האמתחת

                                      "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                        שיר על חברה שלי שבא לה לצעוק אבל אין לה על מי. 😊

                                        בא לי לצעוק אבל אין לי על מי,
                                        לא מבינה מה העולם בשבילי.
                                        רוצה להיות כמו עוף נודד,
                                        ולטוס הרחק לאיזה אי בודד.

                                        מי קבע שצריך ללכת בקו,
                                        ומי אמר לי לעבוד עכשיו.
                                        למה אנשים לא מבינים דברים פשוטים,
                                        ולמה ת'חיים קשה לי להפנים.

                                        מנסה להסתדר בין השבילים,
                                        ונגררת אחרי ים האנשים.
                                        אי, מי תקע לי סטיגמה בדרך,
                                        ראיתי בעיניים - אין לה שום ערך.

                                        מי הכתיב לי כך את החיים?
                                        לימודים ועבודה, עבודה ונישואים.
                                        למה א"א תמיד להתבטל?
                                        לשכב מול הים - ליהנות מהצל.

                                        זה לא ייתכן. שיגעון. בלי צחוק.
                                        נו, בא לי לצעוק. בא לי סתם כך לצעוק.


                                        את המשפט הזה - שבא לה לצעוק אמרה לי לא מזמן, וזה נתן לי השראה לשיר.
                                        כשסיימתי לכתוב, אמרה שצריך להכפיל פי 20! 😉 מה אומרים??
                                        בטוח כל אחד מרגיש את זה מתישהו.
                                        אבל --- אלו החיים. "אדם לעמל יולד" פחות או יותר.

                                        taliya_aiT מנותק
                                        taliya_aiT מנותק
                                        taliya_ai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #342
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #343

                                          אולי נראה חי
                                          אבל אני מת
                                          צועק
                                          ולא מוציא קול
                                          הסתרתי בפנים
                                          פוחד מהאמת
                                          מחשבות בראש
                                          מוטטו בי הכל

                                          ואינלי יום
                                          ואינלי לילה
                                          שזה עובר
                                          שותק סתם ככה
                                          וזה מכאיב
                                          שורט את שבתוכי
                                          ואינלי יום
                                          ואינלי לילה
                                          זורק הכל
                                          לא מבין למה
                                          שוב נופל
                                          ומרים אותי

                                          משחק
                                          והמשחק נכון
                                          אבל הבמה לא
                                          וגם התלבושת
                                          מנסה להבין
                                          לסדר ת'פזאל
                                          לחבר את הלב
                                          לפני ששוב מתמוטט

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול