דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 789.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #425

    להלך בין השברים מבלי להדקר
    מה אסור מה מותר ומהו הפקר,
    לדבוק באמת מבלי לשקר
    במלחמות - ביצר להתנכר,
    פעמים את עצמך לבקר
    לגעת באור - להתמכר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אילניתא מנותק
      אילניתא מנותק
      אילנית
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #426

      שובל מחיאות כפיים
      לטפו אמת שכוחה
      הבה נשתחווה אפיים
      ליקום של בריחה

      שעון מעורר
      עוד יחליף מסכה
      בהנף מילים מגובבות
      נשק יסחט בדריכה

      חבקו נדכאי כוח
      וצעירי צאן רועדים
      מעבר בין אמת לשקר
      הפך להלך נדודים

      זה כעיקרון הסוף, אבל מישהי יקרה אמרה לי שחייבים להוסיף תקווה, אז---

      אי שם בצד
      הרחק מאורות
      ונפנופי דעות
      עוד ניצבים
      מלאכי לבן
      פשוטים, אוהבים

      ואחרי שיחפר הקבר
      יכוסה באבק דמעות
      הם יעמדו שם.
      פשוטים, שקטים.

      וכששמש תשקע
      באפילה גלותית
      פניהם עוד יזהרו
      בגבורה אמיתית

      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
      #משפטשאהבתי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמחה הגיטריסט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
        #427
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
        • אינספריישןא מנותק
          אינספריישןא מנותק
          אינספריישן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #428

          חצות. והייתי חייבת לשלוח שיר חדש ליום חדש, יום חיובי.


          חוק שימור אנרגיה
          בואו נחיה
          את החיים
          של אלו שעזבו אותם
          אתמול
          בואו נצית
          ניצוצות עלומים
          לא ניתן לזיכרונות
          לנבול

          בואו נישא
          את השפיות
          לאהבה בלי
          סוף
          בואו ניסע
          אל השמשות
          ונחפש לנו אור
          לאסוף

          אז בואו ניפח
          לנו נשמה
          ונקרב ונתקרב.
          אל הילדים
          האבודים
          שלא ישכחו מלב

          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חובבת מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #429

            בין הררי כאב
            ולב שדואב
            בעולם מבלבל
            מבוך שמתפתל
            שאלה נזעקת
            וצעקה שמהדהת.
            השביל מתארך
            ארכה לה הדרך

            בין הררי כאב
            ולב שדואב
            סימן שאלה נוסף
            ואין תשובה למבחן הסף
            העולם ימשיך לבלבל
            והתפתלות המבוך לא תעצר
            עד שיבוא היום
            ויינתן אקורד סיום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #430

              יש דברים שלא צריכים הקדמה..
              רק נאחל לכולנו שלא נדע שום צער!!

              לפרק ת'עולם!!

              לא חשבתי שבסוף יגמר
              בצומת של החיים
              עבר הווה ועתיד מצמרר
              ככה יטרק בפנים...

              איך שברגע הכל שחור
              שהזמן בשניה עוצר
              איך החום הפך לכפור
              ואת השאריות גומר...

              מותר לבכות?
              מותר לשפוט?
              מותר לרצות-
              להמשיך לחיות?!....

              באלי לצעוק על עולם אכזר
              שבין רגע מחק והכל נסגר
              קשה לי להגיד הכל יעבור
              כשבאופק אין דרך חזור...

              לא רוצה להישאר לבד
              אחת כזאת שנלחמת בעולם
              לפעמים נראה שלעד
              נשאר באוויר תלויים בסולם....

              מי מוכן איתי לפרק
              עולם בשטח אפור?
              לבנות מחדש העתק
              כמו לגירסת המקור????

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              17
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                #431

                "קוצר רוח"

                ולא שמעו אל משה מקוצר רוח ועבודה קשה(שמות ו-ט)
                וברמב"ן עבודה קשה הוא הדחק שהיו הנוגשים אצים בהם ולא יתנום לשמוע דבר ולחשוב בו.

                במרוץ החיים אנו רצים
                את משא החיים על גבינו סוחבים
                לא עוצרים לרגע לא נחים
                לא מרגישים לא חושבים
                לא רואים את הדברים הטובים

                על חינו שבידך מסורים
                על ניסך שאיתנו נעשים
                על הורים משפחה וחברים
                שאלינו כה מסורים

                אם רק הינו לרגע מפסיקים
                אם רק הינו יושבים חושבים
                לפתע הינו מגלים
                את הטוב שיורד עלינו ממרומים

                ריבונו של עולם
                פתח לי את הלב
                שלא אראה רק כאב
                אנא זכני ישב דעתי
                שארה גם את הטוב סביבי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                  #432

                  (שיר שכתבתי כשניסיתי להבין מישהו קרוב...)
                  אני בנאדם קצת מוזר,
                  ממש כמו נטע זר, לא מוכר.
                  אוהב להסתבך עם הסביבה,
                  תמיד נמצא בעין הסערה

                  כן-אני יודע את זה בשכל,
                  שאני עושה לפעמים שטויות
                  אבל תגידו-מה לא בסדר?
                  יש אדם חף מטעויות?

                  יש לי אחיזה בקרקע מוצקה
                  יש לי תקווה כי יש לי אמונה
                  אני יודע שזה חלקי
                  אפ'חד לא יוכל לקחת ממני

                  לא את העליזות ושמחת החיים,
                  לא את הקשקושים שיוצאים מבפנים,
                  אף אחד לא יקבע לי מה לעשות
                  מי קבע מהן שטויות?

                  מי קבע שחייבים לומר שקר לבן-
                  מה הבעיה בדוגרי אמיתי וכן?
                  אז סבבא, תגידו מה שבא לכם.
                  אני יודע-אני לא צריך להילחם.

                  יש לי אמת אחת ברורה-
                  ולא אשנה ממנה כמלוא הנימה!
                  היא קיימת ברורה לעד-
                  ואיתה תמיד אצעד יד ביד

                  עדיף להיות משוגע שמח מנורמאלי עצוב
                  עדיף להיות עני מאושר מעשיר עלוב
                  עדיף להיות מנודה אמיתי משקרן יוקרתי

                  וזהו. זה אני-תבדקו אותי.

                  וזה מה שעדיף!!!
                  מה לעשות?
                  ואתם לא תגידו לי-
                  מהן שטויות!!!!

                  יש שני סוגי מוזיקה-
                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  19
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #433

                    [אנו כבני אדם, חווים הרבה קשיים ונסיונות, ונראה לרגע כאילו זה רע עבורינו אבל אם נתעמק שניה במחשבה שהכל לטובה והקב"ה רוצה רק בטובתינו נרגיש הרבה יותר שמחים ובטוחים]

                    זה נראה מר
                    עצוב ולא נגמר
                    הכל לי מסתבך
                    מרגיש שלא הולך
                    אבל עמוק בפנים הידיעה אט אט מתבשלת
                    שיד ההשגחה ממני לא מתרשלת
                    הוא מלמעלה נושא אותי כבובה על חוטים
                    למקום שבשבילי הכי מתאים
                    וגם אם כרגע זה נדמה כחושך
                    מרגיע לחשוב שהוא המושך....

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • taliya_aiT מנותק
                      taliya_aiT מנותק
                      taliya_ai
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #434

                      אמונה היא דבר מורכב
                      לא מושג שנכתב ביום אחד
                      להאמין אנו חייבים
                      כדי שנאהב את אלוקים
                      אני משתדלת, ורוצה
                      בכל ליבי מאמינה
                      אך כמו כל יהודי גם לי יש שאלות
                      שואלת, לא מתביישת
                      הרי איך אמצא תשובות?
                      שומעת דעות שונות
                      של אנשים, וגם צדיקים גדולים
                      ומבינה את האמת
                      באיזו דרך ללכת
                      אחרי מה צריך להתנווט
                      אני הולכת,
                      לעיתים אני מועדת
                      ולפעמים חזק נופלת
                      אבל אני קמה מכושלת מתמיד
                      ולא נשברת אני חייבת להתמיד!
                      מהנפילות קמה עם לקחים
                      ככה לומדת מוסר לחיים
                      נשארת יציבה ובדרך הישר הולכת
                      כבת מלך בדרך ה' אני צועדת!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #435

                        חושבת
                        לאיזה מטרה
                        יודעת
                        ניתנה לי כאן בחירה
                        שומעת
                        אזהרות מכל פינה
                        לומדת
                        מכל הערה בונה
                        פותחת
                        את הראש לדמיונות
                        חולמת
                        על עתיד מלא תפילות
                        שופכת
                        את כל מלאי הדמעות
                        מבקשת
                        בשובך לחזות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • sara 1S מנותק
                          sara 1S מנותק
                          sara 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                          #436

                          שמתי לב שכמעט כל השירים שנכתבו פה מדברים על התמודדות ועל תפילה להקב'ה שיקרב אותנו אליו ושנתחזק וכו'...
                          אז החלטתי לשתף אותכם גם בשיר שכתבתי על התמודדות והתפילות שלי להקב'ה (השיר נכתב בשיא הקורונה)

                          אלוקים-
                          הערת אותי לעוד יום התמודדות של בחירה,
                          תן לי הכוח לעשות, ולעבור את זה בהצלחה,
                          תן לי האומץ לקום, לחיות, ולגמור את היום בשמחה,

                          אלוקים-
                          תשלח לי כוחות שאוכל להתמודד עם המשפטים והערות של אנשים,
                          תשלח לי כוח להתמודד מול כל הדחפים,
                          תעזור לי עם כל הרצונות הטיפשיים שמציפים,

                          אלוקים-
                          נתת לי עוד קשיים שנלווים במתנה אז,
                          תן לי היכולת להתמודד גם עם המשפחה,
                          תעזור לי לעמוד מול פגיעות בחברה,
                          תעזור לי לא להתייאש באמצע הארוך הזה,

                          אלוקים-
                          תודה על כל הנסיונות והכוחות,
                          שאותי את העתיד מלמד לבנות,
                          תודה על החיוכים,
                          שמשאירים אותי בחיים,
                          אני יודעת שהכל ממך,
                          וזה רק מזכיר לי יותר ויותר את שמך,

                          אמן והתפילות יתקבלו רק לטובה,

                          אוהבת אותך המון,
                          ואף פעם לא שוכחת את החסדים,
                          שלך לתמיד אני.
                          😘

                          נ.ב אני יודעת שהשיר נראה מוזר כאילו מה עובר עלי שכתבתי את זה,
                          אבל בואו נחשוב מה היה בקורונה, ואמאלה כמה זה נכון.

                          החיים הם כמו מבחן קשה,
                          הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                          ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • taliya_aiT מנותק
                            taliya_aiT מנותק
                            taliya_ai
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #437

                            ואם אספר לכם על חיי?
                            אם אומר מילותיי
                            אומר שקשה או שטוב לי מידיי
                            האחרים לא מבינים
                            אני מנסה להסביר
                            אבל כואב לי בפנים
                            עוזרת כוחות מסבירה
                            אך זו שאלה ועוד שאלה
                            מה לענות אני אמורה?
                            את האמת? את השקר?
                            אוליי את האמת וקצת מהשקר?
                            אני שולחת שאלותיי
                            אל האוויר בחדר...
                            עובדת על עצמי שהכול בסדר
                            ובכנות לי זה לא קל
                            לבוא לזרוק מילותיי אל החלל
                            אני לא מסוגלת
                            סביב עצמי מסתובבת
                            על עצמי אני עובדת
                            לא פשוט לי לשתף
                            זה קשה לי ששופטים
                            ששופטים בלי לדעת, להכיר
                            אחריי שתכירו תגידו
                            לא ידענו, מאיפה לנו?
                            אבל דבר אחד אתם יכולים לעשות
                            דבר אחד שאתם כן יכולים לשלוט
                            ונכון זה דורש עבודת המידות
                            אך בבקשה- תפסיקו לשפוט!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דודו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #438
                              פוסט זה נמחק!
                              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • ד דודו

                                פוסט זה נמחק!

                                רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #439
                                פוסט זה נמחק!
                                יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • רבקהר רבקה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  יסכהי מנותק
                                  יסכהי מנותק
                                  יסכה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #440
                                  פוסט זה נמחק!
                                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יסכהי יסכה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #441
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                      #442
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמחה הגיטריסט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #443
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אינספריישןא אינספריישן

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לי שיר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #444
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול