דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
    #526

    היא רוצה להתקרב
    אל אביה שאותה תמיד אוהב
    גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
    בדרך המלך הנכונה
    היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
    שאף פעם לא טועה
    שמקיימת את מצוותיו בשמחה
    שלא עוברת שום עברה
    אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
    קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
    וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
    והרצון מולם ממש קטן ונבוב
    כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
    היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
    את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
    אבל היא עצמה לא מצליחה
    להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

    בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

      היא רוצה להתקרב
      אל אביה שאותה תמיד אוהב
      גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
      בדרך המלך הנכונה
      היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
      שאף פעם לא טועה
      שמקיימת את מצוותיו בשמחה
      שלא עוברת שום עברה
      אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
      קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
      וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
      והרצון מולם ממש קטן ונבוב
      כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
      היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
      את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
      אבל היא עצמה לא מצליחה
      להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

      בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

      ת מנותק
      ת מנותק
      תמר מהמרכז
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #527

      @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

      ויום אחד
      בהחלטה נחושה
      היא פותחת דלת
      מוכנה לנסות...
      ואז מגלה
      איך כמו קסם
      רגליה אותה מוליכות
      והיא מבינה
      שמישהו למעלה
      מחייך ומושיט לה זרועות
      ואומר לה בואי
      אל תפחדי
      עוד לא מאוחר לשנות
      ועכשיו היא עמוק
      באמצע הדרך
      למקום שכולו רק טובות
      וגם כשנופלת
      וגם כשנשברת
      רגליה עודן איתנות.

      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #528

        לקום
        ולהתחיל מהתחלה
        ולפתוח בבראשית
        לפסוע
        בלי לפחד ליפול
        לאט לאחוז במעקה
        לצעוד
        ברגל ימין
        לקראת ההתחלה
        בואי כלה
        כמו בשמלה צחורה
        דרך חדשה ונקיה
        להרגיש את ההתחדשות
        את הטוהר והחן
        ולשכוח מהשקר
        לא לזכור את האמירות המכוערות
        את המילים המשפילות
        שבלב פגעו כמו חיצים
        להשתדל למחול
        ולא לקחת ללב
        זה קשה
        לא פשוט
        הזכרון טרי ורענן
        מוריד לעיתים גשם מענן
        את העינים מרטיב
        בדמעות רותחות
        אל תדאגי הכל יעבור
        עוד תשכחי את מה שהיה
        את הכאבים והמילים
        ולפנייך דף חדש חלק
        בהצלחה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #529
          פוסט זה נמחק!
          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

            פוסט זה נמחק!

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #530
            פוסט זה נמחק!
            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              פוסט זה נמחק!

              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #531
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלי הגברא מנותק
                אלי הגברא מנותק
                אלי הגבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #532

                תחיה!

                רק שחור הוא רואה
                כמים שאין להם סוף
                בבכי הוא גועה
                מה יהיה הסוף

                תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                ואז תראה שהכל הסתדר
                תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                להיות לו לבן להיכנס לחדר

                זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                אחדות שווה הכל.
                גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #533

                  עולם צבעוני

                  בעולמינו יש מגוון צבעים
                  לכל יום צבע משלו
                  וגוון משלו👇

                  יש ימים צהובים
                  תמיד מחייכים
                  הצלחה בכל התחומים
                  ושמש בין העננים☺

                  יש ימים כחולים
                  רוגע מדומה תמיד נוסכים
                  אדישות אותי אופפת
                  הכל נראה כמעטפת😑

                  יש ימים חומים
                  בנאליים כאלה ומשעממים
                  הכל חדגוני
                  אין טיפת צבעוני😞

                  הימים הרעים הם השחורים
                  אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                  אני צריכה לעבור צד
                  אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                  הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                  עליזים קופצניים ושובבים
                  יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                  אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                  הימים הם ימים
                  והלילות הם לילות
                  אבל בכל הזדמנות
                  אני לא שוכחת מי אני
                  ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                  ושהכל לטובה
                  וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                  וגם אם קשה
                  ולא הכל נעים
                  אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                  והוא אותי ירים!

                  מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                    #534

                    באדמה אחת
                    בין הרים וגבעות,
                    ימים וביצות,
                    מצויה שם,
                    ארץ הצחוק והשמחה

                    אז-
                    קיבלתי המלצה
                    חמה ממש,
                    רותחת,
                    ללכת לרחרח שם,
                    לצבור לעצמי קצת רווח

                    וניסיתי-
                    וצעדתי בדרכי אל המסע
                    עם תרמיל על הגב,
                    וחיוך כתרופה,
                    עם עצב בעיניים,
                    ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                    והגעתי:
                    אך-
                    השער נעול,
                    והלב אטום,
                    והרגשתי
                    שאין לי מקום
                    בכלל
                    בכל העולם כולו

                    ואז-
                    החלטתי את האושר אלי להביא
                    לחייך אל מול הראי,
                    ולהודות לבוראי,
                    שברוך השם אני חיה,
                    ויש לי תקווה לעתיד,
                    ויש לי משפחה,
                    ועולם
                    וחברות

                    ואלף סיבות על מה להודות!👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • אלי הגברא מנותק
                      אלי הגברא מנותק
                      אלי הגבר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                      #535

                      כמו פרח שגודל
                      לא עוצר ולא נובל
                      רץ לא מסתכל
                      והכל הוא מקבל

                      ממשיך הוא לנסות
                      גם כשהכל נראה אבוד
                      להניע עולמות
                      גם כשהמצב ירוד

                      כי הוא יודע
                      וגם שומע
                      בסוף הכל יגמר
                      ויסתדר
                      אחרי ענן תבוא השמש
                      אחרי החושך יבוא האור
                      ואז הכל יגמר
                      וגם זה יעבור

                      אחדות שווה הכל.
                      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #536

                        אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                        כמו שיכור צוהל
                        מועד ונופל
                        מקיא ומתלכלך
                        ועדיין הולך
                        שטויות מלהג
                        סודות מגלה
                        שתה יותר מידיי
                        חשב שכדאי
                        זה נעים
                        ככה להתבשם
                        לשכוח מהצרות
                        רק לכמה דקות
                        נכון זה מסוכן
                        אבל הוא מרים ידיים
                        בהשפעת חברים
                        שלרוויה שותים
                        אותו משכנעים
                        משום מה זה קל
                        אותו להכניע
                        הוא צעיר
                        וקצת חלש
                        מה כבר יקרה?
                        זה בסך הכול יין
                        וכולם שותים
                        עוד כוסית קטנה
                        זה רק בקטנה
                        ומשם לאט לאט במדרון
                        זה מגיע העילפון
                        סחרור החושים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #537

                          אם אתה מרגיש קצת עצוב
                          אם אתה מרגיש בודד עזוב
                          אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                          תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                          תחזק את עצמך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • הללויהה מנותק
                            הללויהה מנותק
                            הללויה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #538

                            @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            היא רוצה להתקרב
                            אל אביה שאותה תמיד אוהב
                            גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                            בדרך המלך הנכונה
                            היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                            שאף פעם לא טועה
                            שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                            שלא עוברת שום עברה
                            אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                            קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                            וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                            והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                            כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                            היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                            את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                            אבל היא עצמה לא מצליחה
                            להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                            אבל החברה היא לא טעות
                            יש בה איזו שהיא מהות
                            וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                            פתאום חדר הכל פנימה

                            מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                            צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                            ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                            יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                            לכן בדרך, יש לה סוף
                            עדין יש למה לכסוף.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                              #539

                              @איצלה מתגעגע לילדות
                              לתמימות לפשטות שבי הייתה
                              לזוך ולטוהר
                              לזמנים שהכול היה מואר

                              מתגעגע לימים
                              שבהם לא היו הרבה טעמים
                              אבל היה טעם אחד מנצח
                              היה זה טעם נפלא לחיים
                              טעם של שלווה חיים מאושרים

                              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • ח מנותק
                                ח מנותק
                                חמווד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #540

                                חושב על החיים
                                מתמודד עם אנשים
                                מביט לו בפנים
                                ומרחף אל הגבהים

                                חושב שהבנתי
                                ממשיך ולא עוצר
                                אבל בסוף רק התעייפתי
                                על ערנותי אני שומר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                  #541

                                  טרלול זאת המילה שמגדירה
                                  עכשיו את המצב הלא נורמאלי
                                  מסתכלת בעיתון שבוחן את הזירה
                                  אין לזה שום הסבר רציונאלי

                                  העולם שעבר להתנהל בידי רובוטים
                                  שכבר מזמן הוכחו כלא מוגנים
                                  הקונספרציות שכבר מזמן שברו כל שיאים
                                  ואיך כולם מדברים רק על הישראלים?

                                  האיראנים שלפצצה גרעינית מתקדמים
                                  ארצות הברית עם נשיא בובה על חוטים
                                  האנשים כולם צבועים
                                  או שלהפך-כולם צודקים

                                  הקורונה כבר נגמרה
                                  האומיקרון זו מגיפה חדשה
                                  ושניהם הומצאו בסין במעבדה
                                  או אצל אדם שונא ילודה

                                  השבבים בחיסונים שאותנו מהנדסים
                                  ובדקתם מה יש במטושים?
                                  אוקראינה זירת המלחמה
                                  ולא שכחתי את קוריאה הצפונית שבמצעדי ראווה
                                  יורה טילים לעבר שכנתה
                                  ההתחממות הגלובאלית מכה בקרחונים
                                  ארצות הברית במלחמת אזרחים

                                  איזה מקום עוד לא כבשו?
                                  מה לכם אנשים כי תחפשו?
                                  טיל הולך להתפוצץ על הירח
                                  אחרי שניסו לרדוף אחרי הרוח

                                  ולא אדבר על הגזירות
                                  הנוראיות והאיומות
                                  שעלינו נוחתות
                                  לאחר שנת מלאת אסונות

                                  ולכן אבקש בקשה לרגל המצב-

                                  אנחנו רוצים משיח עכשיו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פודרה 0פ פודרה 0

                                    @איצלה מתגעגע לילדות
                                    לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                    לזוך ולטוהר
                                    לזמנים שהכול היה מואר

                                    מתגעגע לימים
                                    שבהם לא היו הרבה טעמים
                                    אבל היה טעם אחד מנצח
                                    היה זה טעם נפלא לחיים
                                    טעם של שלווה חיים מאושרים

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #542

                                    @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                    @איצלה מתגעגע לילדות
                                    לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                    לזוך ולטוהר
                                    לזמנים שהכול היה מואר

                                    מתגעגע לימים
                                    שבהם לא היו הרבה טעמים
                                    אבל היה טעם אחד מנצח
                                    היה זה טעם נפלא לחיים
                                    טעם של שלווה חיים מאושרים

                                    אם תרשה לי להוסיף עוד בית

                                    מתגעגע לימים שבהם הכול היה מותר
                                    ושום דבר לא היה מוזר
                                    יכולתי לצייר בחול
                                    והמון ממתקים לאכול
                                    הייתי ילדה קטנה
                                    וכלום לא השתנה
                                    לטבעיות ולחן
                                    של ימים עברו
                                    בהם אנשים היו שלווים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #543

                                      אני עושה מה שבא לי
                                      לא מעניין אותי מה חושבים עלי
                                      אני עושה מה שטוב לי
                                      לא מענין אותי מה מדברים מאחורי
                                      גבי.
                                      לא מעניין אותך באמת?

                                      אז מדוע אתה כועס מזעיף פנים
                                      כשלך מילה אומרים
                                      על הטלפון החכם או על איך שאתה נראה
                                      מדוע אתה מתעצבן כשלך מעירים
                                      אתה חושב הם טועים אבל אולי לטובה
                                      הם מתכונים.

                                      אתה רוצה שאותך יקבלו כמו שאתה
                                      שיאהבו אתך אהבה שאינה תלויה
                                      עם הנפילות אם הטעויות שטעית
                                      אז מדוע אתה לא סולח לאבא ואימא
                                      אולי הם רוצים בדיוק כמוך
                                      אולי גם עליהם עבר כמו שעבר עליך?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                        #544

                                        שיר של אחת שרוצה חופש:
                                        די, נמאס לי
                                        מכל האנשים שאומרים לי
                                        מה לעשות
                                        איך להתנהג
                                        בכל מצב מה להיות ואיך
                                        די!
                                        אני גדולה!
                                        לעצמי מחליטה
                                        כל הזמן
                                        אף אחד זה לא אני
                                        אף אחד לא רואה את הראש שלי
                                        ומה שהוא מלא בו
                                        אף אחד כאן לא כמוני
                                        אז איך אתם יודעים מה טוב לי?
                                        רק מי שברא אותי יודע!
                                        והוא כבר החליט.
                                        ואתם?
                                        לא תשפיעו עלי לעולם!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #545

                                          ה' תשוב לעמך!!!

                                          כבוד השם עד מתי תיגלה בעצבות?
                                          עד מתי השכינה תישרה בגלות?!
                                          עד מתי רשעים יצחקו עליך
                                          ועל העם הגולה של בינך בכורך?

                                          אבא'לה באמת שאנו רוצים אותך
                                          רוצים תמיד להרגיש קרבתך
                                          להרגיש שאתה זה שמנהל העולם
                                          שאתה לבדך מלך חי וקיים

                                          נמאס מאסונות שבאים בגלויות
                                          נמאס מבכי של אמהות שכולות
                                          נמאס מהחרפה שאנו סופגים מהעמים
                                          נמאס לשמוע על אלמנות ויתומים

                                          נו כבר תרחם וחזור לביתך
                                          על עמך תשרה שכינתך
                                          תבנה לנו את בית המקדש
                                          נעלה לשם ונשיר שיר חדש!

                                          יש שני סוגי מוזיקה-
                                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                          אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול