דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מוש בן דוד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
    #559

    אבא
    לפעמים רוצה ליפול
    בשביל לקום

    ומפחד למצוא בזה
    את המיקום

    ונוח למרוח
    הישר בעקום
    בתוך מבוך אחד המסתבך

    אבא
    בלילות חולם לגדול
    וקם קטן

    לא זוכר עוד להאמין
    שהלוקח נתן

    ונוח לברוח
    אל פיתוי השטן
    מחוץ מבוך אחד המסתבך

    ונדמה שכבר נפלתי בדרך
    עוד כששכחתי להיכן אלך
    ומאז השביל בו פסעתי התארך
    כאדם אדיש הייתי מתהלך

    אבא
    במקום אותם מילים
    הקשב לדממה

    לא תספר על כישלון
    יותר על שממה

    ונוח לצרוח
    לאיים במלחמה
    במקום מבוך אחד המסתבך

    ונדמה שכבר נפלתי בדרך
    עוד כששכחתי להיכן אלך
    ומאז השביל בו פסעתי התארך
    כאדם אדיש הייתי מתהלך

    *חיינו הם כמבוך מסתבך
    ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
    העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

    וכשהתהלכנו כאדישים
    שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
    שכחנו את מטרתנו במבוך...*

    אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • 7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
      #560

      אני לא אוהבת את האלה
      שאומרים לי לחייך
      כשאני לא שמחה
      אני לא אוהבת את האלה
      שחושבים שאם חשבתי על משהו
      זה רציני וזה קרה
      אני לא אוהבת את האלה
      שמשוות עצמן אלי
      כאילו אנחנו גוש אחד
      אני לא אוהבת את האלה
      שלא רואות באף אחד
      משהו מיוחד

      קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

      קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

      אין טעם אחרי הזולת לרדוף

      אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #561
        פוסט זה נמחק!
        הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
        12
        • מ מוש בן דוד

          אבא
          לפעמים רוצה ליפול
          בשביל לקום

          ומפחד למצוא בזה
          את המיקום

          ונוח למרוח
          הישר בעקום
          בתוך מבוך אחד המסתבך

          אבא
          בלילות חולם לגדול
          וקם קטן

          לא זוכר עוד להאמין
          שהלוקח נתן

          ונוח לברוח
          אל פיתוי השטן
          מחוץ מבוך אחד המסתבך

          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
          עוד כששכחתי להיכן אלך
          ומאז השביל בו פסעתי התארך
          כאדם אדיש הייתי מתהלך

          אבא
          במקום אותם מילים
          הקשב לדממה

          לא תספר על כישלון
          יותר על שממה

          ונוח לצרוח
          לאיים במלחמה
          במקום מבוך אחד המסתבך

          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
          עוד כששכחתי להיכן אלך
          ומאז השביל בו פסעתי התארך
          כאדם אדיש הייתי מתהלך

          *חיינו הם כמבוך מסתבך
          ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
          העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

          וכשהתהלכנו כאדישים
          שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
          שכחנו את מטרתנו במבוך...*

          אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #562
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

            פוסט זה נמחק!

            הלב שליה מנותק
            הלב שליה מנותק
            הלב שלי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #563
            פוסט זה נמחק!
            7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • הלב שליה הלב שלי

              פוסט זה נמחק!

              7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
              #564
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הלב שליה הלב שלי

                פוסט זה נמחק!

                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #565
                פוסט זה נמחק!
                אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                  פוסט זה נמחק!

                  לוליל מנותק
                  לוליל מנותק
                  לולי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #566
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                    #567

                    איחורים| לבחורים שבינינו...
                    הוא רץ מהר
                    טרוף נשימה,
                    את זיעתו ניגר
                    במטלית לחה.

                    הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                    את הרגעים זכר,
                    כשלא הגיע בזמן,
                    הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                    לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                    הרהר הוא בבושה,
                    טוב שהוא כבר אחרי -
                    ניחם עצמו בתקווה.

                    הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                    לאַחֶר - כבר נמאס.
                    את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                    לא ישכח לעולם.

                    נ.ב. עוד איני בחור ישיבה...

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                      פוסט זה נמחק!

                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #568
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צורצ צור

                        לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                        אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                        כללי השרשור

                        • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                        • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                          הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                        זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #569
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #570

                          כבר לא מתביישת

                          #כמו מים צמאים לנפש עייפה
                          כותבת אליך
                          בלי לחשוב, כך יוצאות לי המילים
                          אתה זה ששלוח את החרוזים
                          #וברקע שומעת שיר
                          שנוסח בי תקווה חדשה
                          אולי דרך זה שוב אותי תעיר
                          כרגיל...
                          פזמון:
                          וכבר לא מתביישת
                          מסתכלת לאמת מבפנים
                          אליך בגלוי לב מתפללת
                          זה כבר לא מביך
                          ומודה לך על הכל
                          כי אתה המאור

                          #וכגלים הנושקים לחוף בקביעות
                          מחזקת את עצמי שוב
                          שאם הרגשתי שהגיע הסוף
                          זה סימן להתחלה חדשה
                          גם אוטובוס שנוסע למסוף
                          מתחיל מסלול מחדש בכל יממה

                          נ.ב. תודה לאבא שבשמים על הכשרון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #571

                            אני לא מבינה - איך כל כך הרבה הגיבו בכתיבה ושירים לקריאה והם כבר וותיקים בפורום ו י ו ד ע י ם שאסור להגיב כאן????????? [אם לא הייתם מודעים לכך - רוצו לקרוא את החוקים של הנושא שאתם מפרסמים בו כל כך הרבה.]

                            שימו לב לכותרת!!! נא לקרוא את חוקיי הקטגורייה!!!!

                            זה מבלבל את החדשים בפורום!!!!!!!!

                            חוצמיזה - אני לא חושבת שנחמד לעבור על פוסט ולקרוא 'פוסט זה נמחק' - כשאתה בגלילה של שירים וחיבורים.

                            שימו לב להבא כל הטועים - נא לא לחזור על כך שוב!!!! הנושא הזה היה וננעל, נפתח שוב בכללים ברורים וחדים.


                            אהבתם? - לייקו!
                            בלי תגובות!!!


                            הנושא נעול עד לסינון סופי.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • רבקהר רבקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
                            • ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #572

                              -כמה נסבול?-
                              החתולים הם יקרים
                              וילדים כבר לא שווים
                              פרוגרס, שינוי וביזוי.
                              ציונות באתחול

                              כמה שקר וכזב
                              הישגיכם אחד אחד
                              שופרות ומטחנות
                              מעלימות שערוריות

                              למה כל זה קרה?
                              ימות משיח וגאולה!
                              הנה הנה בן דוד בא
                              בתפילה ותחינה
                              אנא בטל את רוע הגזירה!
                              (נכתב ע"י ילד בן 12 קרוב משפחתי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #573

                                לא מבינה לפעמים למה
                                מגיעה כל הדרמה
                                בגלל ציפור אחת מסכנה
                                שבטעות נכנסה הנה

                                יש כאן ג'וק
                                איכס לך מכאן
                                פתאום הוא יעוף
                                ו: "הופה, בלאגן!"

                                ואז נזכרתי ש:
                                החיים הם גם כאלה
                                יפים לרוב אם לא תמיד
                                אבל מרגישים בהם בכלא
                                כאילו אין עתיד

                                מה קרה אם נפלת?
                                יש לך עדיין רגליים!
                                אם חס ושלום הלב נעלת-
                                אז תפתח אותו שוב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 07 מנותק
                                  7 באניאגרם 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                  #574

                                  יש מקום בעולם
                                  אחרי הכל הוא קיים
                                  רואים ממנו הכל מושלם
                                  ואין שאלות הכל מובן

                                  ואם לשם הגעת
                                  סימן שהעולם ניצחת
                                  כי על חצי הכוס המלאה הסתכלת
                                  לא נפלת, לא פישלת

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אלי הגברא מנותק
                                    אלי הגברא מנותק
                                    אלי הגבר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #575

                                    צועד באפלה
                                    לא עוצר שנייה
                                    החושך גבר
                                    כבר לא רואה דבר

                                    חושב על מה היה
                                    ואיך כל זה קרה
                                    מטפס הוא על ההר
                                    אבל פתאום נהיה לו קר

                                    מעפיל אל הפסגה
                                    אבל לפתע הוא נתקע
                                    אך הוא לא מתייאש
                                    ואת המאמץ הוא מחדש

                                    להגיע גבוה הכי שאפשר
                                    זה לא חלום תראה איך הוא מאושר
                                    כי גם אתה יכול לעשות הכל
                                    אם רק תצעק ותתפלל בקול לאבא הגדול

                                    אחדות שווה הכל.
                                    גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                    אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • N מנותק
                                      N מנותק
                                      netanelhareven
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #576

                                      אבא
                                      תאיר את עיניי
                                      בעולם של שקר.
                                      מה אסור,
                                      ומה מותר
                                      ובלי דמיונות
                                      של בערך.

                                      קשה מאד
                                      לנחש,
                                      לנסות כל הזמן
                                      להבין,
                                      מה צודק
                                      ןמה לפעמים
                                      בלי ערך.

                                      איך בתוך גשם, ערפל
                                      נסיונות מבלבלים
                                      מטריפים.
                                      הוא אומר כך,
                                      השני סובר שם,
                                      מחכים בכל פינה
                                      בשקט.

                                      מסיט את הראש
                                      עננים אפורים מחייכים.
                                      טיפה נוטפת
                                      ועוד שניים
                                      מחכות לסימן שיבוא,
                                      מנסות להראות
                                      את הדרך.

                                      אין סוף שאלות,
                                      מתחים, התלבטויות,
                                      פילפולים.
                                      טיפה אינה דומה לרעותה
                                      גם כך האנשים.
                                      ואולי זה מה שהוא רוצה,
                                      שאלמד לחיות
                                      אחרת?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • N netanelhareven

                                        אבא
                                        תאיר את עיניי
                                        בעולם של שקר.
                                        מה אסור,
                                        ומה מותר
                                        ובלי דמיונות
                                        של בערך.

                                        קשה מאד
                                        לנחש,
                                        לנסות כל הזמן
                                        להבין,
                                        מה צודק
                                        ןמה לפעמים
                                        בלי ערך.

                                        איך בתוך גשם, ערפל
                                        נסיונות מבלבלים
                                        מטריפים.
                                        הוא אומר כך,
                                        השני סובר שם,
                                        מחכים בכל פינה
                                        בשקט.

                                        מסיט את הראש
                                        עננים אפורים מחייכים.
                                        טיפה נוטפת
                                        ועוד שניים
                                        מחכות לסימן שיבוא,
                                        מנסות להראות
                                        את הדרך.

                                        אין סוף שאלות,
                                        מתחים, התלבטויות,
                                        פילפולים.
                                        טיפה אינה דומה לרעותה
                                        גם כך האנשים.
                                        ואולי זה מה שהוא רוצה,
                                        שאלמד לחיות
                                        אחרת?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אלה לי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #577

                                        אני מקווה שככה מגיבים
                                        מתנצלת מראש אם לא...
                                        אני חדשה פה
                                        מנגן אם מכירים...
                                        זה שיר שכתבתי

                                        # אני אחת של חלומות
                                        נלחמת לבד בין השורות
                                        עוטפת ת'צרות בדאגות
                                        שורפת
                                        ורק ככה ממשיכה לחיות
                                        אבק הדרך
                                        כבר לא מסנוור אותי
                                        אני דוהרת
                                        בכל הרע בועטת
                                        משליחה במה שגדול ממני
                                        לא מתעניינת בכלל
                                        עוצמת את העיניים חזק
                                        לא רוצה אותכם
                                        אומרים לי
                                        תרדי מהעץ
                                        את מטפסת גבוה
                                        תופסת מרחק
                                        לא רוצה לשמוע
                                        מילים של מורל
                                        ועידוד בכאילו
                                        לא תומכים
                                        רק משליחים
                                        עצמות
                                        ותולים תקוותכם
                                        על גורל
                                        תיתנו לי מעט שקט
                                        זמן וכח
                                        לפעול לתומי
                                        להגשים חלומותי
                                        ולא לזרותם ברוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                          #578

                                          מודה אני לך השם
                                          על כל החסדים
                                          על השליחים הטובים ששלחת
                                          להוציא אותי מכל הבלבולים
                                          על כל מה שעברתי ולא התייאשתי
                                          על שנפלתי ומיד קמתי
                                          על כל מה שאעבור שלמדתי איך לאחרים לעזור
                                          על הימים הטובים וגם אלה שפחות נראים
                                          על הזמנים הקשים שעלי עוברים
                                          שאותי מחשלים ומלמדים
                                          על הימים היפים על הרגעים השמחים
                                          על נקודות האור שמאירים את הימים החשוכים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול