דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    התחלתי שיר ואני לא מצליחה לסיים אותו אשמח שתעזרו לי

    מושיטה ידיים
    לדבר שנעלם
    מנסה לתפוס
    גם מה שמעבר לים
    זה רחוק זה קרוב
    אני לא יודעת
    אבל כנראה זה טוב
    שומעת אותו קורא לי
    לחזור הביתה
    אבל נטשתי מזמן
    איך אחזור ככה?

    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #826

    @ברוריה
    קודם כל- יש משהו יפה בשיר שנגמר איך שסיימת אותו- הוא משאיר שאלה פתוחה כזו שגורמת לך לחשוב קצת על מה שמאחורי...
    בכל אופן- אני לא יודעת איזה מסר את רוצה להעביר, אבל ניסיתי משהו לפי טעמי:)

    ליבי בוץ מתקלף
    כבר לא מרגיש כאב
    הרוח סותרת שערי
    האם עדיין אבא,
    תבוא לקראתי?

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #827

      "השבת אבדה"
      אָמַר רַבִּי בִּנְיָמִין, הַכֹּל בְּחֶזְקַת סוּמִין, עַד שהקב"ה מֵאִיר אֶת עֵינֵיהֶם. מִן הָכָא, וְיִפְקַח אֱלֹקִים אֶת עֵינֶיהָ וְתֵּרֵא בְּאֵר מַיִם, וְתֵלֵךְ וּתְמַלֵּא אֶת הַחֵמַת.
      אבד לי ארנק
      אבל זה לא רק
      אבד לי הלב
      אבדה הנשמה

      מבלי שראיתי ממני נפלה
      מבלי ששמתי לב הכל נעלם

      אבא היקר בורא עולם
      הכל שלך גם אני
      מן המסלול סטיתי טעיתי
      בדרכי אלך התבלבלתי
      ממך נאבדתי
      צועק אני אלך
      השיבינו אבינו לתורתך
      לעבודתך קרבינו
      קח אותי אלך
      גם מבלי סמנים אני חוזר אלך מתקרב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב ברוריה

        התחלתי שיר ואני לא מצליחה לסיים אותו אשמח שתעזרו לי

        מושיטה ידיים
        לדבר שנעלם
        מנסה לתפוס
        גם מה שמעבר לים
        זה רחוק זה קרוב
        אני לא יודעת
        אבל כנראה זה טוב
        שומעת אותו קורא לי
        לחזור הביתה
        אבל נטשתי מזמן
        איך אחזור ככה?

        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #828

        @ברוריה אבא מחכה מביט מחלון מתגעגע
        אבא יושב ומצפה מתי כבר תגיע
        לרגע לא מפסיק לאהוב
        תמיד רוצה אותנו קרוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #829

          בוחרת שלא
          לשבור שתיקה לבד
          אז אולי תרפו?
          תשארו בצד?
          תנו לעצמכם לדבר
          ואני אצטרף
          אל תרגישו אשמים
          רק תנו לאמת ברוך להתעטף
          תגידו הכל
          אך תהיו נימוסיים
          הרי לא סתם
          שתקתי איתכם שנים...


          יעל#

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #830

            בחלומות הלילה תמיד עליתי
            אבל במציאות בבוקר שוב טעיתי
            שום דבר משמעותי לא עשיתי
            ואת הסיפוק לא גיליתי

            שוב רבצתי והתבטלתי
            שוב במקום להתמודד ברחתי
            שוב במקום לשנות התחבאתי
            ושוב את הפירות הרקובים אכלתי

            ואז, כשהתחלתי לשקול לוותר
            תפסתי את עצמי מהר
            בשבילי לא בשביל אף אחר
            החלטתי להתגבר. להפסיק לוותר

            נחושה נלחמתי
            גם אם הובסתי
            לא התייאשתי
            פשוט המשכתי

            האמת שעוד לא כבשתי
            כי אני עדיין באמצע
            הדבר היחיד שהצלחתי
            זה להתרומם מהביצה

            והאמת...
            זה מספיק לי!

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
              #831

              **** "יום השואה"
              מספיק די לכפיה
              איש באמונתו וחיה
              כך אתם צועקים
              ברגשותינו לא מתחשבים.

              ואם אנחנו מאמינים
              שהנספים לא רוצים
              אותנו עצובים
              החנויות שסגורים
              להם לא מועילים
              אנחנו לומדים מתפללים
              זהו הדרך בה אנו זוכרים
              אז מדוע אתם כועסים
              אם בחורים לטיול יוצאים
              וגם על האש קצת מנפנפים
              לפגוע ברגשותיכם הם אינם מתכונים
              אז מדוע אתם מתרגשים
              האם פעם על רגשותינו אתם חושבים????@איצלה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #832

                יום השואה זהו יום שצרכים להזכר בכל מה שעבר על העם היהודי ובזכות מי אנחנו כאן.

                מאחורי גדר ותיל
                בגטו ובמחנה
                ימים ולילות
                באותם צבעים
                אפורים שחורים
                למרות השמש
                וכחול השמים
                רשעים גרמנים
                קיבלו הוראות
                לבצע זוממים
                יהודים בארצם
                לא רצויים יותר
                טלאי צהוב
                על בגד לאות
                יהודי אני
                זאת זהות
                מנסים לקיים מצוות
                למרות הקשיים והצרות
                ניסויים ומכות
                והשפלות
                למחוק את העם רצו
                לכבות את הנצח קיוו
                אך לבסוף האמת ניצחה
                והייתה לנו הצלה
                ותקומה
                כי עם הנצח
                לא מפחד מדרך ארוכה

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #833

                  אני לא יודעת אם העליתי את זה כבר או לא לכאן - מאמינה שלא.
                  השיר הבא מדבר- מסביר על השואה וכרגע זה המומנט הכי מתאים לקרוא אותו:

                  שואת היהודים

                  ישיבה על ספסל - בהחלט אסורה,
                  נקיטת פעולה כהתחלת בסיס ההשפלה.
                  טלאי מגן צהוב ככתם על החולצה,
                  מותיר הוא צביטת דאבון, כאב המועקה.
                  פתיח רע ומר, מפתח השואה.

                  רחוב מגודר – נוק אאוט על יציאה,
                  חומות כמצור, גדר תיל על כנה בצורה.
                  הגטו מחניק, אפוף ריחות מחלה,
                  עבודות כפייה אוכפו, האנטישמיות עזה.
                  כך התערפלו חיי משפחות מצוקה.


                  רצח, דם, גצי אש ותועבה בעיניים,
                  שכול בזג, כספית הקליע ושליפת צפורניים.
                  מחנות השמדה אפופי עשן אנשי הגפיים,
                  קור וכפור חברו להשמדה. אוי, המס המים.

                  היש מילה ובמהותה לתאר את צער השמיים?!

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #834

                    על מה אכתוב היום?
                    על עוד יום שעבר
                    על הלב שנשבר
                    על החפץ שאבד?.
                    לא!!! היום לא אכתוב על עצב
                    היום לא אכתוב על כאב
                    היום אכתוב על תקווה
                    היום אכתוב על שמחה
                    מה אכתוב איני יודע
                    אני יודע זה עוד יגיע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דודו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #835

                      את השיר הבא כבר העליתי בעבר, אבל אז הוא הוא הועלה בהקשר שגרם הוא ימחק [אגב למפרע אני מסכים למחיקה], אך השיר כשלעצמו מצוין, וכיון שהוא מתאים לתקופה אני מעלה אותו.

                      יש קרבן יחיד
                      יש קרבן ציבור
                      יש קרבן תמיד
                      זה קרבן דיבור

                      מוטב לו לאדם
                      יפיל עצמו לאש
                      ואל יפסיד עולם
                      כשאי מי יבייש

                      פזמון:
                      לשון הרע יותר
                      אלי לא ידבר
                      לשון הרע סותר
                      הורס ומשבר

                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • אילניתא מנותק
                        אילניתא מנותק
                        אילנית
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                        #836

                        עד אשר---

                        היום הזה כמעט ועבר,
                        אבל רגע לפני שהוא עובר---
                        שיר אחד קטנטן לזכרו.
                        לזכרם.

                        וחמת המלך
                        לא תשכך
                        עד אשר
                        יוכה
                        ובכה
                        יבכה
                        כל בן
                        כאוב,
                        כל אח

                        עד אשר
                        תחנק כל
                        עיירה
                        מאדי
                        שנאה
                        רעילים
                        עד אשר
                        ישרפו
                        יהלכו
                        וישלטו
                        בליבו, בגופו
                        כל יהודי
                        שועלים

                        עד אשר
                        יכלו עדי
                        עולם
                        זאבים לבושי
                        מדים
                        עד אשר
                        אני ואתה
                        ואת
                        וכולם
                        לא יליטו
                        ראש
                        מקריעת ילדים

                        עד אשר
                        טלאי הבושה
                        ינוחו על
                        צווארי
                        הרוצחים
                        עד אשר
                        מזבח
                        של קדושה
                        ישא על
                        כפיו
                        דורות
                        ניצולים
                        תאבי נקמה-
                        מובטחים.

                        עד אשר
                        תנוח חרב
                        וינוחו דמע
                        ודם
                        עד אשר
                        יכונה בשם
                        רק הראוי
                        לתואר
                        הנכסף

                        "אדם"

                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                        #משפטשאהבתי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #837

                          ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

                          אין מה לומר
                          אין מה לכתוב
                          והמשכיל בעת ההיא ידום
                          שתיקה

                          הפה לא מסוגל לבטא
                          הלב לא מעיז לחשוב
                          העט לא מסכים לרשום
                          שתיקה

                          המבט אומר הכל
                          ניצחתי את השטן
                          דור המשך ובגדול
                          הוצאתי אותו קטן

                          אך לחזור אחור
                          הלב לא נותן
                          שחור החור
                          לא מתקטן

                          רק קדימה מביט
                          לא להרגיש מועקה
                          רק לצאת מהטיט
                          שתיקה

                          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #838

                            על מזבח העקדה
                            הועלו שישים מליון
                            גברים ונשים מכל עדה
                            נכחו שם בכליון
                            אומה שלמה
                            הוכנסה למשרפה
                            בכל גיל
                            בכל שפה
                            עם כתונת פסים
                            כמו יוסף
                            הוטלו לבור
                            ע"י רשעים ארורים
                            רכבות רכבות
                            ללא סוף
                            ללא תכלית

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • רבקהר רבקה

                              את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
                              אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
                              זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

                              כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


                              דברו, ואני במקומי מונחת

                              אני אחת כזו,
                              שלא אכפת לה.
                              מין בחורה כזו,
                              שמדברים עליה.

                              אבל כבר למדתי,
                              לשתוק, לאטום.
                              מזמן שהורגלתי,
                              שפתיי בכח לחתום.

                              לפעמים באלי לצעוק,
                              'לא טוב לי'. הפסיקו!
                              אבל מה יעזור לזעוק,
                              הרי לעולם לא תפסיקו.

                              אז דברו. שחררו,
                              לשונכם כחרצובה..
                              תרכלו, כן, תאמרו,
                              שאני עוד איזו בחורה.

                              אתם טובים יותר,
                              אני ה'היא' השונה.
                              פיכם את השטן מעורר,
                              מלחש לשון הרע.

                              ואני אמשיך לעמוד,
                              בדום, כך זקופה.
                              ניצוצות חוזק אאגוד,
                              ממשנת הגאווה.

                              חלום לגדולח מנותק
                              חלום לגדולח מנותק
                              חלום לגדול
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #839

                              כשהאירה השמש
                              התפזרו העננים
                              האפלה מאמש
                              נבהלה מהגלים

                              הבטתי סביב
                              את האושר חיפשתי
                              את פריחת האביב
                              אך במקום השתזפתי

                              הים סער
                              ובחוף דגל אדום
                              החול בער
                              לא עמדתי בחום

                              דשא קצוץ
                              ערימות של תבן
                              פרח מצוץ
                              נותר על האבן

                              יש מישהו כאן
                              שמוכן לומר לי
                              היכן האושר לן
                              מתי יתעורר בי

                              היכן הוא מסתתר
                              אני לא רואה
                              ואם הסלע ישתחרר
                              נגלה שם מערה

                              והיכן הוא האור
                              היפה המושלם
                              כי כאן יש חור
                              האושר כה מופנם

                              ומתי את עיניי אפקח
                              את האושר אגלה
                              בליבי באמת אשמח
                              אל השם אקווה

                              ואאמין ואבטח
                              ואליו אקרא
                              הוא רוצה שאשמח
                              ובאמת אדע

                              ואראה את היופי שבחיי
                              כי טבולים בצבע הם ימיי
                              ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
                              אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

                              צלילים יוצרים מנגינה
                              רק כשיש ביניהם
                              גם עליות וגם ירידות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #840

                                יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
                                הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
                                אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
                                עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
                                בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
                                קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
                                מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
                                הַחַמָּה,
                                אוֹי הַחַמָּה
                                מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
                                זֶה רַק אֲנִי
                                וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
                                גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
                                מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
                                מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
                                שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
                                שְׁאוֹן הַיָּם
                                שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

                                אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
                                אֲנִי שׁוֹאֵל
                                וְנַעֲנָה
                                בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                  #841

                                  ניצב זקוף ואיתן
                                  למול רוח שורקת.
                                  לא נע ולא זע
                                  כאשר השמש יוקדת.

                                  למה שאשנה דעה
                                  כי אמרתם אחרת
                                  יש לי הכרעה
                                  יצוקה כעופרת.

                                  לא רואה בעיניים
                                  עמוד שדרה זקוף
                                  לא חושב פעמיים
                                  אמיתות מנסה לעקוף.

                                  ויום אחד הבנתי,
                                  בהבזק מטלטל.
                                  ההפסד יהיה כולו שלי,
                                  אם את דעת האחר אבטל.

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #842

                                    יום רודף יום
                                    לילה רודף שחר
                                    מישהו פעם אמר לי
                                    שתמיד יש מחר

                                    הכל אותו דבר
                                    שגרה אפורה משעממת
                                    כל עניין נגמר
                                    החופשה מזמן דוממת

                                    מבחנים ושיעורים
                                    חברות מול מורות
                                    עמוסים הילקוטים
                                    מתמלאים המחברות

                                    ולפני שמגיע דיכאון
                                    יש באופק עוד תקווה
                                    הידד אחרי יום הזיכרון
                                    מגיעה יום אחד חופשה!!!

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #843

                                      שבוע טוב,
                                      השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                                      למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                                      כמה רעש אי אפשר לחשוב
                                      על מה המהומה אפשר לחשוב
                                      על לא מאומה הלוך ושוב
                                      כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                                      איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                                      להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                                      המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                                      תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                                      גם אויל מחריש לחכם יחשב
                                      אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                                      על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                                      אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                                      ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                                      הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                                      כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      18
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #844

                                        מדברת איתך
                                        שופכת הכל
                                        גם בלי מילים
                                        מרימה את עיני
                                        למרומים
                                        כי אתה אדון הכל
                                        מקשיב ועוזר
                                        אבא אוהב

                                        רציתי שתדע
                                        שגם שקשה לי
                                        אני תמיד איתך,
                                        הולכת בדרכך
                                        לא נשברת
                                        גם שמתחילה
                                        פתאום הסערה

                                        חושבת תמיד
                                        מהי המטרה
                                        גם שקשה
                                        מאמינה בך,
                                        בכוחות שלך
                                        כי אין עוד מלבדך
                                        אתה הכתר
                                        של המלוכה

                                        רציתי שתדע
                                        שגם שקשה לי
                                        אני תמיד איתך,
                                        הולכת בדרכך
                                        לא נשברת
                                        גם שמתחילה
                                        פתאום סערה...

                                        איתך אבא!!

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                          #845

                                          עוד שבת עברה לה שבת
                                          שבת שלום שבת מנוחה
                                          שבת של שינה עמוקה
                                          פרחה לה נשמה יתרה.

                                          אבא שבשמים
                                          הער אותי משנתי היא לא ערבה
                                          כמה זמן אפשר להיות במיטה
                                          הטעמני טעם שבת קדשך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול