דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • HHKKKKH HHKKKK

    @דודו-בלוקה

    @כריש-הפרסום אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
    @hhkkkk
    גריימן, תספר להם.
    הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
    שאנחנו משמחים לבבות
    אבל לפעמים...
    לפעמים לבבות קופאים
    לפעמים אין מילים
    לפעמים אין שורות ישרות
    אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
    שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
    אין משגיחים. אין
    יריות בצרורות אלף מחשבות
    אני חי אני מת חרדות של תובנות
    הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
    סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
    רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
    נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
    גם אלפים של מיילים נסעתי
    אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
    הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
    או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

    פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
    בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

    שומע בום בום הפחד שר
    נוסע וום וום כי מה נשאר
    אפוקליפסה כי אין מחר
    ואין פוליסה הביטוח נגמר.
    טיפות יורדות אלו לא דמעות
    חזאי אמר שיש שטפונות
    מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
    מה אני עושה
    בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
    וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
    מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
    אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
    כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
    מאבא ומאמא מהעולם האכזר
    ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #461

    @אביגיל-גילבחר
    @כריש-הפרסום אמר ב[מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....]

    גריימן, תספר להם.
    הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
    שאנחנו משמחים לבבות
    אבל לפעמים...
    לפעמים לבבות קופאים
    לפעמים אין מילים
    לפעמים אין שורות ישרות
    אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
    שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
    אין משגיחים. אין
    יריות בצרורות אלף מחשבות
    אני חי אני מת חרדות של תובנות
    הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
    סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
    רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
    נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
    גם אלפים של מיילים נסעתי
    אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
    הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
    או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

    פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
    בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

    שומע בום בום הפחד שר
    נוסע וום וום כי מה נשאר
    אפוקליפסה כי אין מחר
    ואין פוליסה הביטוח נגמר.
    טיפות יורדות אלו לא דמעות
    חזאי אמר שיש שטפונות
    מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
    מה אני עושה
    בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
    וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
    מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
    אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
    כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
    מאבא ומאמא מהעולם האכזר
    ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מישהו 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #462
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • היידה מיוזיק 0ה מנותק
        היידה מיוזיק 0ה מנותק
        היידה מיוזיק 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #463

        ישי ריבו-״לא נפסיק לחלום״
        מה לך נחושת
        בין כלי מלחמה ותחמושת
        הואילי ותהיי לנברשת
        לגרש בך את החושך

        מה לך מתכת
        מלהיות לחוצה ונדרכת
        שום תשימי עלייך איזה שלט
        בו את דורשת מעט שקט

        -ולא נפסיק לחלום..

        מה לך שלהבת,בין ארזים רמי צמרת
        הניחי לעצמך היי יושבת-בכנים
        על פמוטי זהב וכסף,שבתות וחגים

        -ולא נפסיק לחלום..

        פזמון:
        וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
        וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
        לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
        וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

        ושלא יספרו לי שמדובר בעתיד הרחוק
        שעדיף לי לשתוק לא להעיר
        את הדוב או את גוג ומגוג
        ואל תאיצו לנחמני
        שמחר יהיה טוב
        קצתי מלדחות את הקץ
        בתירוצי היגיון
        אני רוצה חולם דורש
        משיח היום

        רק לא להסיח את השיח
        ממלך המשיח

        פזמון:
        וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
        וחנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
        לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
        וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
        (עקיבא תורג'מן)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איילהא מנותק
          איילהא מנותק
          איילה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #464

          אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
          תודה רבה!

          👊 ...Never say never

          שרת הרוקש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • איילהא איילה

            אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
            תודה רבה!

            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #465

            @איילה זה השיר החדש שיצא?

            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איילהא איילה

              אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
              תודה רבה!

              מ מנותק
              מ מנותק
              מישהו 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #466

              @איילה
              את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
              מה שיצא ממש עכשיו?

              EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מישהו 0

                @איילה
                את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
                מה שיצא ממש עכשיו?

                EtiE מנותק
                EtiE מנותק
                Eti
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                #467

                @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                לא רק עוד ניגון אחד

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EtiE Eti

                  @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                  לא רק עוד ניגון אחד

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מישהו 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #468

                  @eti אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  יא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                  לא רק עוד ניגון אחד

                  ניגון של שמחה מילים=ניניניניניני😉

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #469

                    אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                    EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הודיה 1

                      @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                      "על כפיו יביא"
                      מילות השיר:
                      ברחובנו הצר
                      גר נגר אחד מוזר
                      הוא יושב בצריפו
                      ולא עושה דבר.

                      איש אינו בא לקנות,
                      ואין איש מבקר,
                      ושנתיים שהוא
                      כבר אינו מנגר.

                      והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
                      לבנות כסא לאליהו שיבוא,
                      על כפיו אותו יביא,
                      לאליהו הנביא.

                      והוא יושב ומחכה לו
                      כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
                      על סודו שומר ומחכה לו
                      מתי כבר יגיע היום.

                      ברחובנו הצר
                      גר סנדלר אחד מוזר
                      הוא יושב בצריפו
                      ולא עושה דבר.

                      מדפיו הריקים
                      מכוסים באבק
                      כבר שנתיים מונח
                      המרצע בשק.

                      והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
                      בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
                      על כפיו אותן יביא,
                      לאליהו הנביא.

                      והוא יושב ומחכה לו...

                      בירושלים ישנו
                      איש לגמרי לא צעיר,
                      שבנה הרבה בתים
                      בכל פינות העיר.

                      הוא מכיר כל סמטה,
                      כל רחוב ושכונה,
                      הוא בונה את העיר
                      כבר שבעים שנה.

                      והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
                      יניח למקדש את אבן הפינה.
                      על כפיו אותה יביא
                      אליהו הנביא.

                      והוא יושב ומחכה לו...

                      "לא תנצחו אותי"
                      מילים:
                      מחלוני אני רואה
                      רחוב כמו נהר גואה
                      ואנשים לעבודת יומם הולכים
                      ותינוקות של בית רבן
                      עם הילקוט על גבם
                      ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

                      פתאום זה בא ומתבהר
                      ולעצמי אני אומר:
                      לא תנצחו אותי
                      לא מנצחים אותי כל כך מהר!

                      מחלוני אני רואה
                      מטוס ממריא, מטוס דואה
                      שמתחבא בעננים הרחוקים
                      אני שומע מכונה
                      במנגינה הנכונה
                      שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                      EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #470
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                        אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                        EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #471

                        @7-באניאגרם-0

                        מחלוני אני רואה
                        רחוב כמו נהר גואה
                        ואנשים לעבודת יומם הולכים
                        ותינוקות של בית רבן
                        עם הילקוט על גבם
                        ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
                        פתאום זה בא ומתבהר
                        ולעצמי אני אומר:
                        לא תנצחו אותי
                        לא מנצחים אותי כל כך מהר!
                        מחלוני אני רואה
                        מטוס ממריא, מטוס דואה
                        שמתחבא בעננים הרחוקים
                        אני שומע מכונה
                        במנגינה הנכונה
                        שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוזיקה בלב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #472

                          שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                          אשמח לקבל את המילים1!

                          HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מוזיקה בלב

                            שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                            אשמח לקבל את המילים1!

                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKKH מנותק
                            HHKKKK
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #473

                            @מוזיקה-בלב

                            מילות השיר:

                            I stand in white

                            On the holiest day

                            Overcome with deep emotion

                            Day turns to night

                            And You're slipping away

                            My heart won't let me go

                            This is who I want to be

                            I want to stay here with You all year long

                            Together we stand

                            Having come to take part

                            A parade all in Your honor

                            Sefer Torah in hand

                            Oh, the joy in my heart

                            When I dance, I dance with You

                            This is who I want to be

                            I want to hold You this close all year long

                            V'sen chelkeinu b'sorasecha

                            Can I be part of Your Glory?

                            Your Torah, my treasure

                            For now and forever

                            I want You a part of my story

                            This is who I want to be

                            When I feel it, I feel 'me'

                            V'sen chelkeinu b'sorasecha

                            Can I be part of Your Glory?

                            Your Torah, my treasure

                            For now and forever

                            I want You a part of my story

                            This is who I know is me

                            May it always be this clear for me to see

                            They stand in white

                            On the holiest day

                            Overcome with deep emotion

                            I stand outside

                            But as I turn away

                            My heart won't let me go

                            This is who I want to be

                            I want to find this world I know is mine

                            On the sidelines I stand

                            Wishing I was a part

                            A parade all in His honor

                            I watch in a trance

                            Feel the joy in their hearts

                            As they dance, I yearn to join

                            This is who I want to be

                            Can I taste this joy you say is mine?

                            V'sen chelkeinu b'sorasecha

                            Can I be part of Your Glory?

                            Your Torah, my treasure

                            For now and forever

                            I want You a part of my story

                            This is who I want to be

                            When I feel it, I feel me

                            V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

                            The Torah you treasure

                            A life of forever

                            I want you to rewrite my story

                            This is who I know is me

                            When I see you I see who I want to be

                            V'sen chelkeinu b'sorasecha

                            I want to speak of Your Glory

                            To share of my treasure

                            To share my forever

                            I want to rewrite someone's story

                            This is who I want to be

                            When I feel it, I want the world to feel with me.

                            ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #474

                              אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
                              (רק את הקטע ששרולי שר)
                              תודה

                              מהשבר- גדלים
                              מהקושי- מתבגרים
                              עוד תראה : מעז יצא מתוק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • AR054A מנותק
                                AR054A מנותק
                                AR054
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #475

                                שלום
                                אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                                תודה מראש.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • AR054A AR054

                                  שלום
                                  אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                                  תודה מראש.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מישהו 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #476

                                  @ar054
                                  איך השיר מתחיל?
                                  [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                                  הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מישהו 0

                                    @ar054
                                    איך השיר מתחיל?
                                    [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #477

                                    @מישהו-0 COME LET'S DANCE
                                    HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

                                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AR054A מנותק
                                      AR054A מנותק
                                      AR054
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #478

                                      אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                      הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A AR054

                                        אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שלי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #479

                                        @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • AR054A AR054

                                          אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                          תהילושת מנותק
                                          תהילושת מנותק
                                          תהילוש
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #480

                                          @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          THIS ONE של ברכה יפה

                                          הנה.
                                          I remember when
                                          You were younger then
                                          So innocent
                                          Life could not keep up with you
                                          And your big eyed dreams
                                          They failed you, now it seems
                                          Tell me about it

                                          You and I have stepped
                                          The same broken path
                                          To hell and back
                                          You don’t know it yet but I do
                                          I’m the only one who knows your truth

                                          Nursing all your scars
                                          Hidden from view
                                          I can spot a few
                                          They tell it all when words fall short
                                          You were whole before
                                          But now they’re witnesses
                                          To the shattered promises

                                          You came up to bat, You took a hit
                                          You’ll spent your life just getting over it
                                          Picking up your parts strewn on the field
                                          Asking if your hopes were even real

                                          But here you are
                                          Standing anyway
                                          Anyway
                                          And your scars are far, so far
                                          From landing in your way

                                          This one goes out to you
                                          For all the bullets you stood brave through
                                          I hope you hear me in my silent applause
                                          Breaking down walls

                                          I know you don’t feel like one
                                          But you’re a hero for what you’ve done
                                          And for this moment you are not unsung
                                          This one goes out to you
                                          This one goes out to you

                                          You could never explain
                                          The sheer will it takes
                                          To keep your face
                                          From crumbling into waves of pain
                                          You could not describe it
                                          What it means to hide it, to fight it

                                          And did you ever think
                                          A heart could scream so loud
                                          Until you’re afraid it’s falling out
                                          No other living soul will say a thing
                                          It’s only dead quiet, deafening

                                          But here you are
                                          Surviving anyway
                                          Anyway
                                          The fierce fire stops the dark from getting in your way

                                          This one goes out to you
                                          For all the pain that you powered through
                                          I hope you hear me in my silent applause
                                          Breaking down walls

                                          I know you don’t feel like one
                                          But you’re a hero for what you’ve done
                                          And for this moment you are not unsung

                                          The world will never see you up on a billboard
                                          Never name a building after you
                                          And they’ll never find your star on a sidewalk
                                          Saying this award goes to you

                                          And even those who fought far hardest
                                          They may never ever get it
                                          But I’m here to give you credit
                                          This one time

                                          This one goes out to you
                                          When nobody looks proud of you
                                          I’m here, I’ll be you cheering crowd
                                          You brought the house down

                                          I know you don’t feel like one
                                          But you’re a hero for what you’ve done
                                          And right now I’ll say your time has come
                                          And for this moment you are not unsung
                                          This one goes out to you
                                          This one goes out to you

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול