דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מישהו 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #462
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #463

      ישי ריבו-״לא נפסיק לחלום״
      מה לך נחושת
      בין כלי מלחמה ותחמושת
      הואילי ותהיי לנברשת
      לגרש בך את החושך

      מה לך מתכת
      מלהיות לחוצה ונדרכת
      שום תשימי עלייך איזה שלט
      בו את דורשת מעט שקט

      -ולא נפסיק לחלום..

      מה לך שלהבת,בין ארזים רמי צמרת
      הניחי לעצמך היי יושבת-בכנים
      על פמוטי זהב וכסף,שבתות וחגים

      -ולא נפסיק לחלום..

      פזמון:
      וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
      וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
      לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
      וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

      ושלא יספרו לי שמדובר בעתיד הרחוק
      שעדיף לי לשתוק לא להעיר
      את הדוב או את גוג ומגוג
      ואל תאיצו לנחמני
      שמחר יהיה טוב
      קצתי מלדחות את הקץ
      בתירוצי היגיון
      אני רוצה חולם דורש
      משיח היום

      רק לא להסיח את השיח
      ממלך המשיח

      פזמון:
      וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים,
      וחנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת
      לֹא יִשָֹּא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב,
      וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איילהא מנותק
        איילהא מנותק
        איילה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #464

        אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
        תודה רבה!

        👊 ...Never say never

        שרת הרוקש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • איילהא איילה

          אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
          תודה רבה!

          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #465

          @איילה זה השיר החדש שיצא?

          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איילהא איילה

            אני זקוקה די בדחיפות למילים של השיר- ניגון השמחה של אהרן רזאל. (מקווה שכך קוראים לשיר)
            תודה רבה!

            מ מנותק
            מ מנותק
            מישהו 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #466

            @איילה
            את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
            מה שיצא ממש עכשיו?

            EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מישהו 0

              @איילה
              את מתכוונת לרק עוד ניגון אחד?
              מה שיצא ממש עכשיו?

              EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #467

              @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
              לא רק עוד ניגון אחד

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EtiE Eti

                @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                לא רק עוד ניגון אחד

                מ מנותק
                מ מנותק
                מישהו 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #468

                @eti אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                יא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
                לא רק עוד ניגון אחד

                ניגון של שמחה מילים=ניניניניניני😉

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #469

                  אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                  EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הודיה 1

                    @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                    "על כפיו יביא"
                    מילות השיר:
                    ברחובנו הצר
                    גר נגר אחד מוזר
                    הוא יושב בצריפו
                    ולא עושה דבר.

                    איש אינו בא לקנות,
                    ואין איש מבקר,
                    ושנתיים שהוא
                    כבר אינו מנגר.

                    והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
                    לבנות כסא לאליהו שיבוא,
                    על כפיו אותו יביא,
                    לאליהו הנביא.

                    והוא יושב ומחכה לו
                    כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
                    על סודו שומר ומחכה לו
                    מתי כבר יגיע היום.

                    ברחובנו הצר
                    גר סנדלר אחד מוזר
                    הוא יושב בצריפו
                    ולא עושה דבר.

                    מדפיו הריקים
                    מכוסים באבק
                    כבר שנתיים מונח
                    המרצע בשק.

                    והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
                    בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
                    על כפיו אותן יביא,
                    לאליהו הנביא.

                    והוא יושב ומחכה לו...

                    בירושלים ישנו
                    איש לגמרי לא צעיר,
                    שבנה הרבה בתים
                    בכל פינות העיר.

                    הוא מכיר כל סמטה,
                    כל רחוב ושכונה,
                    הוא בונה את העיר
                    כבר שבעים שנה.

                    והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
                    יניח למקדש את אבן הפינה.
                    על כפיו אותה יביא
                    אליהו הנביא.

                    והוא יושב ומחכה לו...

                    "לא תנצחו אותי"
                    מילים:
                    מחלוני אני רואה
                    רחוב כמו נהר גואה
                    ואנשים לעבודת יומם הולכים
                    ותינוקות של בית רבן
                    עם הילקוט על גבם
                    ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

                    פתאום זה בא ומתבהר
                    ולעצמי אני אומר:
                    לא תנצחו אותי
                    לא מנצחים אותי כל כך מהר!

                    מחלוני אני רואה
                    מטוס ממריא, מטוס דואה
                    שמתחבא בעננים הרחוקים
                    אני שומע מכונה
                    במנגינה הנכונה
                    שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                    EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #470
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                      אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

                      EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #471

                      @7-באניאגרם-0

                      מחלוני אני רואה
                      רחוב כמו נהר גואה
                      ואנשים לעבודת יומם הולכים
                      ותינוקות של בית רבן
                      עם הילקוט על גבם
                      ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
                      פתאום זה בא ומתבהר
                      ולעצמי אני אומר:
                      לא תנצחו אותי
                      לא מנצחים אותי כל כך מהר!
                      מחלוני אני רואה
                      מטוס ממריא, מטוס דואה
                      שמתחבא בעננים הרחוקים
                      אני שומע מכונה
                      במנגינה הנכונה
                      שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוזיקה בלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #472

                        שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                        אשמח לקבל את המילים1!

                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוזיקה בלב

                          שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
                          אשמח לקבל את המילים1!

                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #473

                          @מוזיקה-בלב

                          מילות השיר:

                          I stand in white

                          On the holiest day

                          Overcome with deep emotion

                          Day turns to night

                          And You're slipping away

                          My heart won't let me go

                          This is who I want to be

                          I want to stay here with You all year long

                          Together we stand

                          Having come to take part

                          A parade all in Your honor

                          Sefer Torah in hand

                          Oh, the joy in my heart

                          When I dance, I dance with You

                          This is who I want to be

                          I want to hold You this close all year long

                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                          Can I be part of Your Glory?

                          Your Torah, my treasure

                          For now and forever

                          I want You a part of my story

                          This is who I want to be

                          When I feel it, I feel 'me'

                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                          Can I be part of Your Glory?

                          Your Torah, my treasure

                          For now and forever

                          I want You a part of my story

                          This is who I know is me

                          May it always be this clear for me to see

                          They stand in white

                          On the holiest day

                          Overcome with deep emotion

                          I stand outside

                          But as I turn away

                          My heart won't let me go

                          This is who I want to be

                          I want to find this world I know is mine

                          On the sidelines I stand

                          Wishing I was a part

                          A parade all in His honor

                          I watch in a trance

                          Feel the joy in their hearts

                          As they dance, I yearn to join

                          This is who I want to be

                          Can I taste this joy you say is mine?

                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                          Can I be part of Your Glory?

                          Your Torah, my treasure

                          For now and forever

                          I want You a part of my story

                          This is who I want to be

                          When I feel it, I feel me

                          V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

                          The Torah you treasure

                          A life of forever

                          I want you to rewrite my story

                          This is who I know is me

                          When I see you I see who I want to be

                          V'sen chelkeinu b'sorasecha

                          I want to speak of Your Glory

                          To share of my treasure

                          To share my forever

                          I want to rewrite someone's story

                          This is who I want to be

                          When I feel it, I want the world to feel with me.

                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אסתר. ה.א מנותק
                            אסתר. ה.א מנותק
                            אסתר. ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #474

                            אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
                            (רק את הקטע ששרולי שר)
                            תודה

                            מהשבר- גדלים
                            מהקושי- מתבגרים
                            עוד תראה : מעז יצא מתוק

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • AR054A מנותק
                              AR054A מנותק
                              AR054
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #475

                              שלום
                              אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                              תודה מראש.

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • AR054A AR054

                                שלום
                                אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                                תודה מראש.

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מישהו 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #476

                                @ar054
                                איך השיר מתחיל?
                                [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                                הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מישהו 0

                                  @ar054
                                  איך השיר מתחיל?
                                  [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #477

                                  @מישהו-0 COME LET'S DANCE
                                  HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

                                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • AR054A מנותק
                                    AR054A מנותק
                                    AR054
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #478

                                    אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                    הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AR054A AR054

                                      אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שלי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #479

                                      @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A AR054

                                        אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                                        תהילושת מנותק
                                        תהילושת מנותק
                                        תהילוש
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #480

                                        @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        THIS ONE של ברכה יפה

                                        הנה.
                                        I remember when
                                        You were younger then
                                        So innocent
                                        Life could not keep up with you
                                        And your big eyed dreams
                                        They failed you, now it seems
                                        Tell me about it

                                        You and I have stepped
                                        The same broken path
                                        To hell and back
                                        You don’t know it yet but I do
                                        I’m the only one who knows your truth

                                        Nursing all your scars
                                        Hidden from view
                                        I can spot a few
                                        They tell it all when words fall short
                                        You were whole before
                                        But now they’re witnesses
                                        To the shattered promises

                                        You came up to bat, You took a hit
                                        You’ll spent your life just getting over it
                                        Picking up your parts strewn on the field
                                        Asking if your hopes were even real

                                        But here you are
                                        Standing anyway
                                        Anyway
                                        And your scars are far, so far
                                        From landing in your way

                                        This one goes out to you
                                        For all the bullets you stood brave through
                                        I hope you hear me in my silent applause
                                        Breaking down walls

                                        I know you don’t feel like one
                                        But you’re a hero for what you’ve done
                                        And for this moment you are not unsung
                                        This one goes out to you
                                        This one goes out to you

                                        You could never explain
                                        The sheer will it takes
                                        To keep your face
                                        From crumbling into waves of pain
                                        You could not describe it
                                        What it means to hide it, to fight it

                                        And did you ever think
                                        A heart could scream so loud
                                        Until you’re afraid it’s falling out
                                        No other living soul will say a thing
                                        It’s only dead quiet, deafening

                                        But here you are
                                        Surviving anyway
                                        Anyway
                                        The fierce fire stops the dark from getting in your way

                                        This one goes out to you
                                        For all the pain that you powered through
                                        I hope you hear me in my silent applause
                                        Breaking down walls

                                        I know you don’t feel like one
                                        But you’re a hero for what you’ve done
                                        And for this moment you are not unsung

                                        The world will never see you up on a billboard
                                        Never name a building after you
                                        And they’ll never find your star on a sidewalk
                                        Saying this award goes to you

                                        And even those who fought far hardest
                                        They may never ever get it
                                        But I’m here to give you credit
                                        This one time

                                        This one goes out to you
                                        When nobody looks proud of you
                                        I’m here, I’ll be you cheering crowd
                                        You brought the house down

                                        I know you don’t feel like one
                                        But you’re a hero for what you’ve done
                                        And right now I’ll say your time has come
                                        And for this moment you are not unsung
                                        This one goes out to you
                                        This one goes out to you

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #481

                                          אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול