דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הודיה 1

    @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

    "על כפיו יביא"
    מילות השיר:
    ברחובנו הצר
    גר נגר אחד מוזר
    הוא יושב בצריפו
    ולא עושה דבר.

    איש אינו בא לקנות,
    ואין איש מבקר,
    ושנתיים שהוא
    כבר אינו מנגר.

    והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
    לבנות כסא לאליהו שיבוא,
    על כפיו אותו יביא,
    לאליהו הנביא.

    והוא יושב ומחכה לו
    כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
    על סודו שומר ומחכה לו
    מתי כבר יגיע היום.

    ברחובנו הצר
    גר סנדלר אחד מוזר
    הוא יושב בצריפו
    ולא עושה דבר.

    מדפיו הריקים
    מכוסים באבק
    כבר שנתיים מונח
    המרצע בשק.

    והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
    בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
    על כפיו אותן יביא,
    לאליהו הנביא.

    והוא יושב ומחכה לו...

    בירושלים ישנו
    איש לגמרי לא צעיר,
    שבנה הרבה בתים
    בכל פינות העיר.

    הוא מכיר כל סמטה,
    כל רחוב ושכונה,
    הוא בונה את העיר
    כבר שבעים שנה.

    והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
    יניח למקדש את אבן הפינה.
    על כפיו אותה יביא
    אליהו הנביא.

    והוא יושב ומחכה לו...

    "לא תנצחו אותי"
    מילים:
    מחלוני אני רואה
    רחוב כמו נהר גואה
    ואנשים לעבודת יומם הולכים
    ותינוקות של בית רבן
    עם הילקוט על גבם
    ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

    פתאום זה בא ומתבהר
    ולעצמי אני אומר:
    לא תנצחו אותי
    לא מנצחים אותי כל כך מהר!

    מחלוני אני רואה
    מטוס ממריא, מטוס דואה
    שמתחבא בעננים הרחוקים
    אני שומע מכונה
    במנגינה הנכונה
    שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #470
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

      אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

      EtiE מנותק
      EtiE מנותק
      Eti
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #471

      @7-באניאגרם-0

      מחלוני אני רואה
      רחוב כמו נהר גואה
      ואנשים לעבודת יומם הולכים
      ותינוקות של בית רבן
      עם הילקוט על גבם
      ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
      פתאום זה בא ומתבהר
      ולעצמי אני אומר:
      לא תנצחו אותי
      לא מנצחים אותי כל כך מהר!
      מחלוני אני רואה
      מטוס ממריא, מטוס דואה
      שמתחבא בעננים הרחוקים
      אני שומע מכונה
      במנגינה הנכונה
      שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מוזיקה בלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #472

        שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
        אשמח לקבל את המילים1!

        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוזיקה בלב

          שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
          אשמח לקבל את המילים1!

          HHKKKKH מנותק
          HHKKKKH מנותק
          HHKKKK
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #473

          @מוזיקה-בלב

          מילות השיר:

          I stand in white

          On the holiest day

          Overcome with deep emotion

          Day turns to night

          And You're slipping away

          My heart won't let me go

          This is who I want to be

          I want to stay here with You all year long

          Together we stand

          Having come to take part

          A parade all in Your honor

          Sefer Torah in hand

          Oh, the joy in my heart

          When I dance, I dance with You

          This is who I want to be

          I want to hold You this close all year long

          V'sen chelkeinu b'sorasecha

          Can I be part of Your Glory?

          Your Torah, my treasure

          For now and forever

          I want You a part of my story

          This is who I want to be

          When I feel it, I feel 'me'

          V'sen chelkeinu b'sorasecha

          Can I be part of Your Glory?

          Your Torah, my treasure

          For now and forever

          I want You a part of my story

          This is who I know is me

          May it always be this clear for me to see

          They stand in white

          On the holiest day

          Overcome with deep emotion

          I stand outside

          But as I turn away

          My heart won't let me go

          This is who I want to be

          I want to find this world I know is mine

          On the sidelines I stand

          Wishing I was a part

          A parade all in His honor

          I watch in a trance

          Feel the joy in their hearts

          As they dance, I yearn to join

          This is who I want to be

          Can I taste this joy you say is mine?

          V'sen chelkeinu b'sorasecha

          Can I be part of Your Glory?

          Your Torah, my treasure

          For now and forever

          I want You a part of my story

          This is who I want to be

          When I feel it, I feel me

          V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

          The Torah you treasure

          A life of forever

          I want you to rewrite my story

          This is who I know is me

          When I see you I see who I want to be

          V'sen chelkeinu b'sorasecha

          I want to speak of Your Glory

          To share of my treasure

          To share my forever

          I want to rewrite someone's story

          This is who I want to be

          When I feel it, I want the world to feel with me.

          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אסתר. ה.א מנותק
            אסתר. ה.א מנותק
            אסתר. ה.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #474

            אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
            (רק את הקטע ששרולי שר)
            תודה

            מהשבר- גדלים
            מהקושי- מתבגרים
            עוד תראה : מעז יצא מתוק

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • AR054A מנותק
              AR054A מנותק
              AR054
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #475

              שלום
              אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
              תודה מראש.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • AR054A AR054

                שלום
                אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                תודה מראש.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מישהו 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #476

                @ar054
                איך השיר מתחיל?
                [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מישהו 0

                  @ar054
                  איך השיר מתחיל?
                  [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                  הלב שליה מנותק
                  הלב שליה מנותק
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #477

                  @מישהו-0 COME LET'S DANCE
                  HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A מנותק
                    AR054A מנותק
                    AR054
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #478

                    אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                    הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • AR054A AR054

                      אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #479

                      @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • AR054A AR054

                        אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #480

                        @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        THIS ONE של ברכה יפה

                        הנה.
                        I remember when
                        You were younger then
                        So innocent
                        Life could not keep up with you
                        And your big eyed dreams
                        They failed you, now it seems
                        Tell me about it

                        You and I have stepped
                        The same broken path
                        To hell and back
                        You don’t know it yet but I do
                        I’m the only one who knows your truth

                        Nursing all your scars
                        Hidden from view
                        I can spot a few
                        They tell it all when words fall short
                        You were whole before
                        But now they’re witnesses
                        To the shattered promises

                        You came up to bat, You took a hit
                        You’ll spent your life just getting over it
                        Picking up your parts strewn on the field
                        Asking if your hopes were even real

                        But here you are
                        Standing anyway
                        Anyway
                        And your scars are far, so far
                        From landing in your way

                        This one goes out to you
                        For all the bullets you stood brave through
                        I hope you hear me in my silent applause
                        Breaking down walls

                        I know you don’t feel like one
                        But you’re a hero for what you’ve done
                        And for this moment you are not unsung
                        This one goes out to you
                        This one goes out to you

                        You could never explain
                        The sheer will it takes
                        To keep your face
                        From crumbling into waves of pain
                        You could not describe it
                        What it means to hide it, to fight it

                        And did you ever think
                        A heart could scream so loud
                        Until you’re afraid it’s falling out
                        No other living soul will say a thing
                        It’s only dead quiet, deafening

                        But here you are
                        Surviving anyway
                        Anyway
                        The fierce fire stops the dark from getting in your way

                        This one goes out to you
                        For all the pain that you powered through
                        I hope you hear me in my silent applause
                        Breaking down walls

                        I know you don’t feel like one
                        But you’re a hero for what you’ve done
                        And for this moment you are not unsung

                        The world will never see you up on a billboard
                        Never name a building after you
                        And they’ll never find your star on a sidewalk
                        Saying this award goes to you

                        And even those who fought far hardest
                        They may never ever get it
                        But I’m here to give you credit
                        This one time

                        This one goes out to you
                        When nobody looks proud of you
                        I’m here, I’ll be you cheering crowd
                        You brought the house down

                        I know you don’t feel like one
                        But you’re a hero for what you’ve done
                        And right now I’ll say your time has come
                        And for this moment you are not unsung
                        This one goes out to you
                        This one goes out to you

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #481

                          אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                          שירה מעומק הנשמה

                          איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #482

                            @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

                            יש שני סוגי מוזיקה-
                            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ברוריהב ברוריה

                              אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אביגיל גילבחר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #483

                              @ברוריה
                              ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                              ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                              Yeah, put your hands in the air
                              Yeah, put your hands in the air

                              ‏החיים לחוצים
                              ‏בני אדם כולם רצים
                              ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                              ‏הוא שליט, הוא בורא,
                              ‏הוא מחליט מה שקורה,
                              ‏ואנחנו רק בידיו..

                              ‏הוא המחיה י יה'
                              הקצב משתנה נ נה
                              ‏אין שום דאגה, תרגע.

                              ‏תרימו ידיים
                              ‏הכל משמיים
                              רק בשמחה

                              ‏תרימו ידיים
                              ‏הכל משמיים
                              ‏תודה לך

                              ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                              ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                              ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                              ‏כן אתה יכול לשחרר..

                              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אביגיל גילבחר

                                @ברוריה
                                ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                                ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                                Yeah, put your hands in the air
                                Yeah, put your hands in the air

                                ‏החיים לחוצים
                                ‏בני אדם כולם רצים
                                ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                                ‏הוא שליט, הוא בורא,
                                ‏הוא מחליט מה שקורה,
                                ‏ואנחנו רק בידיו..

                                ‏הוא המחיה י יה'
                                הקצב משתנה נ נה
                                ‏אין שום דאגה, תרגע.

                                ‏תרימו ידיים
                                ‏הכל משמיים
                                רק בשמחה

                                ‏תרימו ידיים
                                ‏הכל משמיים
                                ‏תודה לך

                                ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                                ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                                ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                                ‏כן אתה יכול לשחרר..

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #484

                                @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                שירה מעומק הנשמה

                                הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב ברוריה

                                  @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                  הגיטריסטה מנותק
                                  הגיטריסטה מנותק
                                  הגיטריסט
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                                  #485

                                  @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                  הנה הם
                                  hey it's time to get up and sing
                                  hey it's time to jump in the air
                                  Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

                                  Life is stressful
                                  human beings all run
                                  not to despair bro I have a father
                                  he is a ruler, he is a creator,
                                  he decides what happens, and
                                  we are only in his hands ..

                                  He's the resurrection! The
                                  pace is changing.
                                  There is no worry, calm down.

                                  Raise your hands
                                  everything from heaven
                                  only with joy

                                  Raise your hands
                                  everything from heaven
                                  thank you

                                  Take a break and breathe some air,
                                  nothing burns so easy friend,
                                  faith, confidence, stress suddenly disappears.
                                  Yes you can release ..

                                  [אותו שיר רק באנגלית
                                  אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
                                  אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

                                  ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                  העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                  שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ישי 3י מנותק
                                    ישי 3י מנותק
                                    ישי 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #486

                                    וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                                    תודה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דודו בלוקהד מנותק
                                      דודו בלוקהד מנותק
                                      דודו בלוקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #487

                                      נפשי של יענקי דסקל תודה

                                      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A מנותק
                                        AR054A מנותק
                                        AR054
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #488

                                        אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                        תודה.

                                        הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • AR054A AR054

                                          אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                          תודה.

                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שלי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #489

                                          @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

                                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול