דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #523

    אפשר בבקשה
    את המילים ימים של שקט
    של ירון בר ?

    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • LOVE MEL LOVE ME

      אפשר בבקשה
      את המילים ימים של שקט
      של ירון בר ?

      ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #524

      @LOVE-ME
      "והחומה הזאת רועדת על מה היא מגנה
      בחוץ האש עולה בחדרים תפילה
      מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
      הילדים לא מבינים רוצים קצת נחמה

      תן לנו ימים של שקט עברנו כבר הכל
      רוצים שלווה רוצים לשבת שמש ים וחול
      בלב תקווה ואהבה ועוד היום גדול
      באמונה מתוך תפילה אתה הכל יכול

      והרוח עוד נושבת גם הרעש לא נרגע
      עוד אמא מבוהלת מביטה בדאגה
      מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
      האדמה כבר עייפה רוצה קצת נחמה".

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #525

        אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

          אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

          N מנותק
          N מנותק
          netanelhareven
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #526

          @יהודי-זה-הכי אין לנו זכות בכלל להתלונן
          הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:
          החיים שלנו תותים!
          שעות של תור בדואר, קשה לגמור פה תואר
          והמצב בנוער, קשה לשיר כמו זוהר...
          להתעורר בבוקר, להכנס לכושר
          הדלק שוב ביוקר, והמוזה? היא בעוצר.
          שחיתות בכל שבועיים, פיגוע כל יומיים
          הארנונה בשמיים, והטסט בירושלים...
          כשבעל הבית נושה, וגם הבוס נוקשה
          אז הפכתי למורשה, לא הכל פררו רושה.
          אבל אין לנו זכות בכלל להתלונן...
          הילד קם בלילה, והאשה לא די לה
          קונה כל מה שבא לה, קשה לשאוף למעלה
          קשה לסגור ת'חודש, קשה לדבוק בקודש
          חיים שלמים בלי שורש, אין עראק ויש יובש
          הסוללה אוזלת, והתקרה נוזלת
          המדינה גוזלת, והממשלה? פוזלת
          שוטף פלוס שישים, העומס בכבישים
          קשה עם המיסים, וכולנו אדישים
          אז אין לנו זכות בכלל להתלונן...
          טוב פתחנו פה ג'ורה
          קיטרנו מספיק, כפינו טובה
          עכשיו נחזור אחורה, אל הבסיס
          זמן לומר תודה
          תודה על הרוח, שאין לי זמן לנוח
          תודה על השבת, על שני בנים ובת
          תודה על כל היופי,
          על הזכות לראות את מסי
          על התיקון על המהות
          תודה על הילדות!
          אין לנו זכות בכלל להתלונן...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #527

            מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

              מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

              EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #528

              @יהודי-זה-הכי
              "תהיה כבר מאושר, אתה יודע
              הדאגות רק מתחלפות במשמרות
              אל תחפש תירוצים, אתה שומע
              גם השמש זורחת מעל כל הרוחות
              תשמור איתך זיכרון נוגע
              שיאיר לך בלילות שלמים
              שתוכל לחיות, להתגעגע
              לצוף מעל המים, כשכולם נעלמים

              תחייך
              אל תשאל איך
              אל תסתבך
              תראה זה מזכך
              תחייך
              תרוץ, אל תלך
              תן לזמן להישפך
              הכל עוד יתהפך

              תביט לעצב ישר לעיניים
              ותראה שגם הוא מפחד
              תהיה כבר מאושר עד השמיים
              תבין שאתה לא בודד".

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נוינ מנותק
                נוינ מנותק
                נוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                #529

                אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                תודה!!
                @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                @LOVE-ME @תמר-7

                נפלתי 🥀
                כדי להרים את עצמי!!🌅

                N תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • נוינ נוי

                  אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                  תודה!!
                  @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                  @LOVE-ME @תמר-7

                  N מנותק
                  N מנותק
                  netanelhareven
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #530

                  @נוי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  million years

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  It's my hope that I know You/
                  My desire that I show You/
                  Gratitude/ That I owe You/
                  Cause I was in that Klipas Nogah/
                  until You came and dusted off/
                  and revealed my spark/ I /
                  was searching for the essence of existence/
                  wanted to find You/ but I didn't see an entrance/
                  I came from a distance/ where everything was different/
                  I called out to You/ and You showed me that You listened/
                  from then we became best friends/
                  I gave my all to You and You showed me who I am/
                  I am/ staying by Your side/ to bask in Your light/
                  in Your mercy I reside/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  What is it I can give You/
                  What is it I can lift You/
                  When everything is Yours/
                  every time I walk straight there's another door/
                  to help me achieve everything I need and more/
                  more/ nothing more nothing less than/
                  going to and fro trying to hear that voice from heaven/
                  Your direction/ I climb/ but I fall flat like bread with no leaven/

                  Please come pick me up/
                  and never ever put me down/
                  Give me all Your love/
                  and bring the real me out/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let gooooo/ even in a Million Years/
                  there when I'm up/ There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let go/ even in a/ even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/ There when I'm down/
                  Sooooo I'm staying here/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  I won't let go/
                  even in a Million Years/
                  You're there when I'm up/
                  You're There when I'm down/
                  So I'm staying here/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נוינ נוי

                    אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                    תודה!!
                    @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                    @LOVE-ME @תמר-7

                    תמר 7ת מנותק
                    תמר 7ת מנותק
                    תמר 7
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                    #531

                    @נוי דרך אגב
                    אם את ממש צריכה דחוף מילים לשיר
                    פשוט תכתבי בגוגל את השיר
                    ואז יעלה לך מילות השיר
                    לדוגמא:
                    ‏‏צילום מסך (9).png ‏‏צילום מסך (10).png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • lealeL מנותק
                      lealeL מנותק
                      leale
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #532

                      אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                      תודה רבה!

                      בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • lealeL leale

                        אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                        תודה רבה!

                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #533

                        @leale

                        I like to draw and paint
                        I like to wake up late
                        But I don't like to clean my room
                        I like when mommy bakes
                        The Challah and the cake
                        Sometimes I get to lick the spoon
                        I can get up and stand
                        If someone holds my hand
                        Then I can walk along my way
                        I like to talk to you
                        And when you listen to
                        Whatever I have got to say
                        We can all sing
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony
                        We can all sing
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony
                        I like to ride my bike
                        And I enjoy a hike
                        I play piano and I sing (oh, oh)
                        I love my family
                        Sometimes I'd rather be
                        Alone away from everything
                        I like to be with friends
                        And to connect with them
                        I like to feel that I belong (feel that I belong)
                        We aren't quite the same
                        But really that's okay
                        I know that we can get along
                        We can all sing
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony
                        We can all sing
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony
                        'Cause both you and I
                        See the same blue sky
                        We're under one star
                        Let's bridge the distances
                        Forget our differences
                        Wherever we are
                        Sometimes I'm really brave
                        Sometimes I feel afraid
                        And I don't always toe the line (oh, oh)
                        Sometimes I fall and then
                        I get back up again
                        Nobody's perfect all the time
                        I like when people see
                        The good I have in me
                        We all can give in our own way (give in our own way)
                        Let's spread the love around
                        Our differences don't count
                        Let's make the world a better place
                        We can all sing
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony
                        We can all sing (we can all sing)
                        We can all sing
                        We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                        We're creating B'yachad
                        It's a special harmony (it's a special)


                        אני אוהב לצייר ולצייר
                        I like to draw and paint

                        אני אוהב להתעורר מאוחר
                        I like to wake up late

                        אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                        But I don't like to clean my room

                        אני אוהב כשאמא אופה
                        I like when mommy bakes

                        החלה והעוגה
                        The Challah and the cake

                        לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                        Sometimes I get to lick the spoon
                        אני יכול לקום ולעמוד
                        I can get up and stand

                        אם מישהו יחזיק לי את היד
                        If someone holds my hand

                        אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                        Then I can walk along my way

                        אני אוהב לדבר איתך
                        I like to talk to you

                        וכשאתה שומע
                        And when you listen to

                        מה שיש לי להגיד
                        Whatever I have got to say
                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                        We can all sing B'yachad, yachad

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת
                        It's a special harmony
                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                        We can all sing B'yachad, yachad

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת
                        It's a special harmony
                        אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                        I like to ride my bike

                        ואני נהנה מטיול
                        And I enjoy a hike

                        אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                        I play piano and I sing (oh, oh)

                        אני אוהב את משפחתי
                        I love my family

                        לפעמים אני מעדיף להיות
                        Sometimes I'd rather be

                        לבד הרחק מהכל
                        Alone away from everything
                        אני אוהב להיות עם חברים
                        I like to be with friends

                        ולהתחבר אליהם
                        And to connect with them

                        אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                        I like to feel that I belong (feel that I belong)

                        אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                        We aren't quite the same

                        אבל באמת שזה בסדר
                        But really that's okay

                        אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                        I know that we can get along
                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                        We can all sing B'yachad, yachad

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת
                        It's a special harmony
                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                        We can all sing B'yachad, yachad

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת
                        It's a special harmony
                        כי גם אתה וגם אני
                        'Cause both you and I

                        ראה את אותם שמיים כחולים
                        See the same blue sky

                        אנחנו מתחת לכוכב אחד
                        We're under one star

                        בואו נגשר על המרחקים
                        Let's bridge the distances

                        תשכחו מההבדלים שלנו
                        Forget our differences

                        איפה שאנחנו נמצאים
                        Wherever we are
                        לפעמים אני ממש אמיץ
                        Sometimes I'm really brave

                        לפעמים אני מרגיש פחד
                        Sometimes I feel afraid

                        ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                        And I don't always toe the line (oh, oh)

                        לפעמים אני נופל ואז
                        Sometimes I fall and then

                        אני קם בחזרה
                        I get back up again

                        אף אחד לא מושלם כל הזמן
                        Nobody's perfect all the time
                        אני אוהב כשאנשים רואים
                        I like when people see

                        הטוב שיש בי
                        The good I have in me

                        כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                        We all can give in our own way (give in our own way)

                        בואו נפיץ את האהבה מסביב
                        Let's spread the love around

                        ההבדלים בינינו לא נחשבים
                        Our differences don't count

                        בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                        Let's make the world a better place
                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                        We can all sing B'yachad, yachad

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת
                        It's a special harmony
                        כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                        We can all sing (we can all sing)

                        כולנו יכולים לשיר
                        We can all sing

                        כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                        We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                        אנחנו יוצרים ביחד
                        We're creating B'yachad

                        זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                        It's a special harmony (it's a special)

                        בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                        lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בן מנחםב בן מנחם

                          @leale

                          I like to draw and paint
                          I like to wake up late
                          But I don't like to clean my room
                          I like when mommy bakes
                          The Challah and the cake
                          Sometimes I get to lick the spoon
                          I can get up and stand
                          If someone holds my hand
                          Then I can walk along my way
                          I like to talk to you
                          And when you listen to
                          Whatever I have got to say
                          We can all sing
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony
                          We can all sing
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony
                          I like to ride my bike
                          And I enjoy a hike
                          I play piano and I sing (oh, oh)
                          I love my family
                          Sometimes I'd rather be
                          Alone away from everything
                          I like to be with friends
                          And to connect with them
                          I like to feel that I belong (feel that I belong)
                          We aren't quite the same
                          But really that's okay
                          I know that we can get along
                          We can all sing
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony
                          We can all sing
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony
                          'Cause both you and I
                          See the same blue sky
                          We're under one star
                          Let's bridge the distances
                          Forget our differences
                          Wherever we are
                          Sometimes I'm really brave
                          Sometimes I feel afraid
                          And I don't always toe the line (oh, oh)
                          Sometimes I fall and then
                          I get back up again
                          Nobody's perfect all the time
                          I like when people see
                          The good I have in me
                          We all can give in our own way (give in our own way)
                          Let's spread the love around
                          Our differences don't count
                          Let's make the world a better place
                          We can all sing
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony
                          We can all sing (we can all sing)
                          We can all sing
                          We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                          We're creating B'yachad
                          It's a special harmony (it's a special)


                          אני אוהב לצייר ולצייר
                          I like to draw and paint

                          אני אוהב להתעורר מאוחר
                          I like to wake up late

                          אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                          But I don't like to clean my room

                          אני אוהב כשאמא אופה
                          I like when mommy bakes

                          החלה והעוגה
                          The Challah and the cake

                          לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                          Sometimes I get to lick the spoon
                          אני יכול לקום ולעמוד
                          I can get up and stand

                          אם מישהו יחזיק לי את היד
                          If someone holds my hand

                          אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                          Then I can walk along my way

                          אני אוהב לדבר איתך
                          I like to talk to you

                          וכשאתה שומע
                          And when you listen to

                          מה שיש לי להגיד
                          Whatever I have got to say
                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                          We can all sing B'yachad, yachad

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת
                          It's a special harmony
                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                          We can all sing B'yachad, yachad

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת
                          It's a special harmony
                          אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                          I like to ride my bike

                          ואני נהנה מטיול
                          And I enjoy a hike

                          אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                          I play piano and I sing (oh, oh)

                          אני אוהב את משפחתי
                          I love my family

                          לפעמים אני מעדיף להיות
                          Sometimes I'd rather be

                          לבד הרחק מהכל
                          Alone away from everything
                          אני אוהב להיות עם חברים
                          I like to be with friends

                          ולהתחבר אליהם
                          And to connect with them

                          אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                          I like to feel that I belong (feel that I belong)

                          אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                          We aren't quite the same

                          אבל באמת שזה בסדר
                          But really that's okay

                          אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                          I know that we can get along
                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                          We can all sing B'yachad, yachad

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת
                          It's a special harmony
                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                          We can all sing B'yachad, yachad

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת
                          It's a special harmony
                          כי גם אתה וגם אני
                          'Cause both you and I

                          ראה את אותם שמיים כחולים
                          See the same blue sky

                          אנחנו מתחת לכוכב אחד
                          We're under one star

                          בואו נגשר על המרחקים
                          Let's bridge the distances

                          תשכחו מההבדלים שלנו
                          Forget our differences

                          איפה שאנחנו נמצאים
                          Wherever we are
                          לפעמים אני ממש אמיץ
                          Sometimes I'm really brave

                          לפעמים אני מרגיש פחד
                          Sometimes I feel afraid

                          ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                          And I don't always toe the line (oh, oh)

                          לפעמים אני נופל ואז
                          Sometimes I fall and then

                          אני קם בחזרה
                          I get back up again

                          אף אחד לא מושלם כל הזמן
                          Nobody's perfect all the time
                          אני אוהב כשאנשים רואים
                          I like when people see

                          הטוב שיש בי
                          The good I have in me

                          כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                          We all can give in our own way (give in our own way)

                          בואו נפיץ את האהבה מסביב
                          Let's spread the love around

                          ההבדלים בינינו לא נחשבים
                          Our differences don't count

                          בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                          Let's make the world a better place
                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                          We can all sing B'yachad, yachad

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת
                          It's a special harmony
                          כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                          We can all sing (we can all sing)

                          כולנו יכולים לשיר
                          We can all sing

                          כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                          We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                          אנחנו יוצרים ביחד
                          We're creating B'yachad

                          זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                          It's a special harmony (it's a special)

                          lealeL מנותק
                          lealeL מנותק
                          leale
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #534

                          @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                          התכוונתי לשיר הזה👇
                          https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S מנותק
                            S מנותק
                            shin
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #535

                            מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                            https://www.youtube.com/@ishaishin

                            בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shin

                              מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחםב מנותק
                              בן מנחם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #536

                              @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


                              חי על חבל הצלה
                              Livin' on a lifeline

                              נראה שהעולם לעולם לא משתנה
                              The world doesn't ever seem to change

                              מחפש את השמש
                              Lookin' for the sunshine

                              אבל אתה מרותק לגשם
                              But you're caught up in the rain

                              זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
                              It's like your eyes are wide open but you cannot see

                              אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
                              You're watching life pass you by like 1, 2,3.
                              הולכים בחורבן
                              Walking in destruction

                              רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
                              The winds of life blur your vision

                              כל ההרס
                              All the devastation

                              לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
                              Forever feels like you're on the run.
                              הגיע הזמן
                              It's time

                              אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
                              No one else can set you free

                              אתה סגור בפנים
                              You're locked inside

                              ורק לך יש את המפתח.
                              And only you have got the key.
                              אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                              We can be the fire in our own lives

                              אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                              If we just climb a little higher, lift up our eyes

                              פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                              Open your world, set yourself free

                              הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                              Reach within your heart you just need to believe.

                              אנחנו יכולים להיות הכוח
                              We can be the power

                              הכוח המניע של החיים
                              The driving force of life

                              קום והשמע את הרעם שלך
                              Rise up and sound your thunder

                              בוא לצפות בזריחה שלך
                              Come watch your sunrise

                              אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                              We can be anything, we're never too far

                              אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                              It's never too late to change who we are.
                              כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
                              When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

                              יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
                              Day in and day out, life's not worth the burn

                              פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
                              Just close your eyes and envision what you cannot see

                              זה תלוי בך
                              It's up to you

                              הפוך את החלומות שלך למציאות.
                              Make your dreams reality.
                              אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                              We can be the fire in our own lives

                              אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                              If we just climb a little higher, lift up our eyes

                              פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                              Open your world, set yourself free

                              הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                              Reach within your heart you just need to believe.

                              אנחנו יכולים להיות הכוח
                              We can be the power

                              הכוח המניע של החיים
                              The driving force of life

                              קום והשמע את הרעם שלך
                              Rise up and sound your thunder

                              בוא לצפות בזריחה שלך
                              Come watch your sunrise

                              אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                              We can be anything, we're never too far

                              אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                              It's never too late to change who we are.
                              וכשהכל מרגיש לא בסדר
                              And when all feels wrong

                              ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
                              And you can't seem to bear the weight

                              רק לנער את האבק
                              Just shake the dust off

                              רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
                              Only He can call your fate

                              הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
                              He's your father, yes He loves you, child,

                              יש לך, הכוח בפנים...
                              You posses, the power inside...
                              אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                              We can be the fire in our own lives

                              אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                              If we just climb a little higher, lift up our eyes

                              פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                              Open your world, set yourself free

                              הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
                              Reach within your heart you just need to believe
                              אנחנו יכולים להיות הכוח
                              We can be the power

                              הכוח המניע של החיים
                              The driving force of life

                              קום והשמע את הרעם שלך
                              Rise up and sound your thunder

                              בוא לצפות בזריחה שלך
                              Come watch your sunrise

                              אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                              We can be anything, we're never too far

                              זה אף פעם לא מאוחר מדי
                              It's never too late

                              זה אף פעם לא מאוחר מדי
                              It's never too late

                              אף פעם לא מאוחר מדי
                              Never too late

                              לשנות את מי שאנחנו.
                              To change who we are.

                              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ליביל מנותק
                                ליביל מנותק
                                ליבי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #537

                                את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
                                תודה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #538

                                  אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

                                  בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                  ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                  ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

                                  ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יענקבי יענקב

                                    @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                                    כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                                    "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                                    ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                                    אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                                    אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yaakov
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #539

                                    @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                    ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                    "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y yaakov

                                      @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                      ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מחשב נייד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #540

                                      מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                                      זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                                      וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                                      זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                                      מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                                      וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                                      .2
                                      אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                                      אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                                      אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                                      זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                                      זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                                      וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                                      .3
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                                      גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                                      אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                                      אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                                      אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                                      גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                      וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                                      אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                                      אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                                      .4
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                      דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                                      .1
                                      וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                                      וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                                      וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                                      לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                                      דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                                      .2
                                      דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                                      דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                                      דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                                      בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                                      בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                                      פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                                      הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                                      .3
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                      פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                                      אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                                      אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                                      שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                                      זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                      אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                      מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                      אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                                      מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                                      וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                                      .4
                                      לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                                      אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                                      סליחה על הרווחים...

                                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • הלב שליה מנותק
                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שלי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #541

                                        יש למישהו את המילים לשיר Only Love?
                                        https://youtu.be/eCKrdK0AXHg
                                        במקור של Jordan Smith
                                        מצרפת כמה קישורים לאתרי מילים של השיר שעוד לא נבדקו בנטפרי, אשמח שמישהו יוכל לעזור לי בנידון.
                                        https://lyricsjonk.com/jordan-smith-only-love.html
                                        https://en.muztext.com/lyrics/jordan-smith-only-love
                                        https://zionlyrics.com/lyrics/jordan-smith-only-love-lyrics

                                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                        נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מחשב נייד

                                          מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                                          זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                                          וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                                          זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                                          מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                                          וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                                          .2
                                          אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                                          אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                                          אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                                          זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                                          זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                                          וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                                          .3
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                                          גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                                          אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                                          אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                                          אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                                          גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                          וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                                          אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                                          אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                                          .4
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                          דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                                          .1
                                          וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                                          וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                                          וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                                          לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                                          דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                                          .2
                                          דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                                          דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                                          דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                                          בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                                          בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                                          פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                                          הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                                          .3
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                          פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                                          אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                                          אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                                          שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                          מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                          אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                                          מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                                          וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                                          .4
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                                          אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                                          סליחה על הרווחים...

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yaakov
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #542

                                          @מחשב-נייד אלף תודות אין לך מושג כמה זמן חיפשתי את המילים באידיש הרבה הרבה ברכה והצלחה שכויח עצום!!!

                                          "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול